euhm nee, dat geldt alleen voor aankopen op afstandquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:10 schreef Poit- het volgende:
Prepaid wordt nooit geruild?
Alles wat je koopt kan je ruilen binnen 7 dagen meestal met een bon. En als het product niet werkt zekerVolgende keer misschien wat beter opletten en hem even testen..
NIet waar, kan op de bon staan..quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:10 schreef Poit- het volgende:
Prepaid wordt nooit geruild?
Alles wat je koopt kan je ruilen binnen 7 dagen meestal met een bon. En als het product niet werkt zekerVolgende keer misschien wat beter opletten en hem even testen..
Als koop door dwaling oid tot stand is gekomen kun je m ontbindenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
euhm nee, dat geldt alleen voor aankopen op afstand
Bewijs dat maar eens..quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:14 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Als koop door dwaling oid tot stand is gekomen kun je m ontbinden
Klopt daar kan ie zich het beste op beroepen, het feit dat hem is toegezegd dat de KPN prepaid zou werken met een Hi simkaart. Nu dit (uiteraardquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:14 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Als koop door dwaling oid tot stand is gekomen kun je m ontbinden
Die ik bij de foon heb gekregen doet het wel, de mijne (van Hi) niet. Ik vroeg specifiek of het niks uitmaakte dat-ie me een andere meegaf, want er stond toen ik hem kocht duidelijk dat het een HI telefoon zou betreffen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:13 schreef Marrije het volgende:
Je hebt de sim geprobeerd die je bij de telefoon hebt gekregen en die doet het niet, begrijp ik dat goed? Of heb je de sim geprobeerd die je hebt aangevraagd?
quote:
Misschien zeg ik iets heel stoms, maar ik heb het idee dat als je die prepaid simlockvrij laat maken bij een of andere toko, die van Hi het ook doet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:17 schreef Koewam het volgende:
[..]
Die ik bij de foon heb gekregen doet het wel, de mijne (van Hi) niet. Ik vroeg specifiek of het niks uitmaakte dat-ie me een andere meegaf, want er stond toen ik hem kocht duidelijk dat het een HI telefoon zou betreffen.
Klinkt wel als stoer doen...quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geloof me dat het ze terugnemen. Da's geen stoer doen, maar een belofte
quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Klinkt wel als stoer doen...
Als je het gewoon normaal uitlegt zou ik het nog wel ruilen trouwens (werk in een telecomwinkel). Maar als iemand komt met ''dit zijn de regels'' en ''jij moet ruilen'' kan je mijn rug opDan ruil ik het never nooit.
Als jij een verkeerd produkt hebt meegegeven, dan kun je hoog en laag springen, maar dat produkt wordt geruild. Bij jou of bij je leidinggevende, dat is mij om het even.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:19 schreef TimmyAsd het volgende:
Als je het gewoon normaal uitlegt zou ik het nog wel ruilen trouwens (werk in een telecomwinkel). Maar als iemand komt met ''dit zijn de regels'' en ''jij moet ruilen'' kan je mijn rug opDan ruil ik het never nooit.
Wacht maar tot ik m'n rottweiler advocaat op je afstuurquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:19 schreef TimmyAsd het volgende:
Maar als iemand komt met ''dit zijn de regels'' en ''jij moet ruilen'' kan je mijn rug opDan ruil ik het never nooit.
KPN = Hi = KPN. Jezus zelfs Hitler wist dat nogquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:08 schreef Koewam het volgende:
Krijg ik die doos, staat er KPN op. Ik zeg: "maar daar staat Hi", en hij zegt: "maakt niets uit".
En toch werkt het niet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:26 schreef Ps2K het volgende:
[..]
KPN = Hi = KPN. Jezus zelfs Hitler wist dat nog
Whehe. Ik kan echt bitchen, niets van het feit afweten dat dat is gezegt en dan wordt er niet geruild. Ik ben trouwens de leidinggevende.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als jij een verkeerd produkt hebt meegegeven, dan kun je hoog en laag springen, maar dat produkt wordt geruild. Bij jou of bij je leidinggevende, dat is mij om het even.
Omdat het ook niet zo is.. Hi is namelijk een zijmerk van kpn. Heeft andere kaartjes en andere tarieven en dus ook andere regelsquote:
True, wat betreft iemands manier van benaderen. Maar je MOET wel degelijk iets wanneer je iets verkocht hebt wat niet deugt bij thuiskomst.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Whehe. Ik kan echt bitchen, niets van het feit afweten dat dat is gezegt en dan wordt er niet geruild. Ik ben trouwens de leidinggevende.
Het gaat mij vooral om de manier waarop he... Als je gewoon normaal het probleem uitlegt en vraagt wat de mogelijkheden zijn ruil ik hem zo om. Maar ik MOET niets en dan wordt er dus ook NIETS gedaan
Tip dus: wees gewoon normaal dan zal er waarschijnlijk niets aan de hand zijn..
Nope. dat is gewoon een kwestie van ''slim'' spelen. Jouw woord tegen de mijne..quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
True, wat betreft iemands manier van benaderen. Maar je MOET wel degelijk iets wanneer je iets verkocht hebt wat niet deugt bij thuiskomst.
Dudequote:Op donderdag 24 juli 2008 22:31 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Nope. dat is gewoon een kwestie van ''slim'' spelen. Jouw woord tegen de mijne..
Ik heb KPN met een Hi simkaart. Ik krijg KPN rekeningen en geen Hi rekeningen. Hi rekeningen zijn blauw en KPN rekeningen zijn groen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:30 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Omdat het ook niet zo is.. Hi is namelijk een zijmerk van kpn. Heeft andere kaartjes en andere tarieven en dus ook andere regels
Zo werkt dat in theorie misschien, maar in de praktijk is dat toch echt anders..quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:31 schreef Biogarde het volgende:
Vervelende klanten heb je ook. Maar ook die zal je schadeloos moeten stellen wanneer er iets mis is met een aankoop.
Groetjes,
veldmuis
Zo werkt dat gewoonquote:
Dat weet ik. Je hebt een abo neem ik aan? Ik kan ook KPN aansluiten met een HI simkaart en andersom. Het gaat nu om prepaid en dat is wat andersquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:32 schreef Ps2K het volgende:
[..]
Ik heb KPN met een Hi simkaart. Ik krijg KPN rekeningen en geen Hi rekeningen. Hi rekeningen zijn blauw en KPN rekeningen zijn groen.
Mensen die een overhemdje van de zaak en een naamplaatje hebben en daarom denken dat zij de regels bepalenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:35 schreef TimmyAsd het volgende:
Klanten hebben zeker rechten, maar die verliezen ze bij mij als ze een grens overtreden..
Nee hoor. Maar je krijgt wat je zaait.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:37 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Mensen die een overhemdje van de zaak en een naamplaatje hebben en daarom denken dat zij de regels bepalen
Bij jou maar niet bij wet. Als jij blijft volhouden dat jouw medewerker niet de verkoper van een product is geweest, dan kun je nog zo'n lief bekkie hebben, je stuurt me wel degelijk naar huis met een werkend product.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zo werkt dat gewoonHeel simpel. Of laat jij ook altijd over je heen lopen?
Klanten hebben zeker rechten, maar die verliezen ze bij mij als ze een grens overtreden..
Ik denk dat je als verkoper wel even tegen kan stribbelen, maar daar ben je snel klaar mee.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
True, wat betreft iemands manier van benaderen. Maar je MOET wel degelijk iets wanneer je iets verkocht hebt wat niet deugt bij thuiskomst.
Veel mensen laten zich wel gemakkelijk wegsturen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:35 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zo werkt dat gewoonHeel simpel. Of laat jij ook altijd over je heen lopen?
Wees blij dat er überhaupt nog klanten in je winkeltje komenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:38 schreef TimmyAsd het volgende:
Ga anders zelf een maandje in zo een winkel werken. Zeker in Amsterdam.. piep je wel anders.
Oh ja da's waar, als ze je naam weten gaan ze je hyves volspammen met doodsbedreigingenquote:En naambordjes, in welk jaar leef jij
Okee ik ga het proberen uit te leggen in theorie:quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:38 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Bij jou maar niet bij wet. Als jij blijft volhouden dat jouw medewerker niet de verkoper van een product is geweest, dan kun je nog zo'n lief bekkie hebben, je stuurt me wel degelijk naar huis met een werkend product.
Snap best dat dat geen onderdeel uitmaakt van een training, maar dat zal me de reet jeuken.
Is een redelijk grote winkel en loopt prima.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:40 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Wees blij dat er überhaupt nog klanten in je winkeltje komen
[..]
Oh ja da's waar, als ze je naam weten gaan ze je hyves volspammen met doodsbedreigingen
bedankt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:41 schreef Roi het volgende:![]()
Hij/wij moeten niet bewijzen dat het verkeerd is gezegd, bewijs jij maar dat het NIET zo is!
Misschien dat mensen zich met dat verhaal laten wegsturen, maar ome Bio blijft nog even hangen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:41 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Okee ik ga het proberen uit te leggen in theorie:
Jij: ik wil mijn geld terug want dit en dit en dit.. (aso)
Ik: Nee gaat niet lukken
Jij: ja maar hij zei....
Ik: (check). Nee hij zegt van niet dus is het niet zo en prepaid kan niet geruild worden..
Jij: Je gaat het ruilen want het is zo.
Ik: nee hij zegt van niet dus zo ga ik dit niet ruilen..
Jij: ???????????????
Ik sluit om 6 uur, en als je dan niet weg bent komt de beveiliging je weghalen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:43 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Misschien dat mensen zich met dat verhaal laten wegsturen, maar ome Bio blijft nog even hangen.
Dan lig jij al in een hoek te huilenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:44 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik sluit om 6 uur, en als je dan niet weg bent komt de beveiliging je weghalen.
Nu jij weer?
Ik had het over jou.quote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:44 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik sluit om 6 uur, en als je dan niet weg bent komt de beveiliging je weghalen.
Nu jij weer?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:46 schreef Biogarde het volgende:
Hier komen we niet uit ben ik bang![]()
Werk je bij een Belcompany? Gedrag van die werknemers daar herken ik in dit topic
Yup. Ervaring leert dat dat wel moet..quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:51 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Jij neemt je taak wel heel serieus
Ik hoef weinig te bewijzen denk ik zoquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:48 schreef Roi het volgende:
[..]
Ik had het over jou.
Ben je een zelfstandige (zo'n pauperzaakje) of is het een branch?
Natuurlijk, maar ik ga er vanuit dat iedereen die een beetje normaal doet wel geholpen kan worden in zo'n zaak. Als je als een tokkie naar binnen komt stormen dan wordt het lastig.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:51 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Yup. Ervaring leert dat dat wel moet..
Hehe eindelijk iemand die dat begrijpt! Dat wil ik al het hele topic duidelijk maken!!!quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:53 schreef Ron.Burgundy het volgende:
[..]
Natuurlijk, maar ik ga er vanuit dat iedereen die een beetje normaal doet wel geholpen kan worden in zo'n zaak. Als je als een tokkie naar binnen komt stormen dan wordt het lastig.
Dan zou ik een flinke brief schrijven en ik denk dat die lui dan niet blij met je zijn.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:52 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Ik hoef weinig te bewijzen denk ik zo
De bon werkt in mijn voordeel/
En branch.
Dan weet TS dat normaal/beleeft doen gaat helpen..quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:57 schreef Marrije het volgende:
[..]
Komt TS morgen in elk geval goed beslagen ten ijs
En dan "eisen" dat de ander normaal moet doenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:15 schreef TimmyAsd het volgende:
Bewijs dat maar eens..
Dat heeft echt weinig met strepen te maken..quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:03 schreef Adelante het volgende:
Mijn god, wat een voorbeeld weer van Nederlandse "service"In Amerika geven ze de hardst schreeuwende tokkie gewoon nog wat extra beltegoed extra voor de gemaakte fout en hier gaat de manager zijn persoonlijke gram halen door op zijn strepen te gaan staan, want ja die strepen maken hem manager
triest...
Huh?quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:08 schreef Curri het volgende:
TS, je hebt dus gewoon simlock vrij toestel nodig, en je nummer wordt overgezet binnen 14 dagen, dus je hebt eigenlijk niks te zeuren.
Eerder een pauperzaak die z'n medewerkers bewust dom houdt en vooral traint om mensen af te poeierenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:51 schreef TimmyAsd het volgende:
Maar wellicht is dat een andere cultuur/opgroei of weet-ik-veel-verschil?
Gekocht bij de Lijnbaan ja. Ik heb geprobeerd 1200 te bellen met m'n Hi sim maar toen ik de telefoon aanzette meldde die al dat ik het netwerk niet op kon. Maar zal morgen dat 06 nummer proberenquote:Op donderdag 24 juli 2008 23:29 schreef heiden6 het volgende:
Weet je trouwens zeker dat je simkaart al is geactiveerd na de diefstal? Want daar kan het ook aan liggen (product locks komen weinig voor). Bel KPN even om dit na te vragen (06-12001200).
Niet dat het veel uitmaakt, want als een manager gewoon niet naar behoren functioneert dan schoppen ze hem er nóg zomaar uit.quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:03 schreef Adelante het volgende:
Mijn god, wat een voorbeeld weer van Nederlandse "service"In Amerika geven ze de hardst schreeuwende tokkie gewoon nog wat extra beltegoed extra voor de gemaakte fout en hier gaat de manager zijn persoonlijke gram halen door op zijn strepen te gaan staan, want ja die strepen maken hem manager
triest...
Juist, en door mensen zoals jij krijgen Nederlanders dus de reputatie dat ze klanten afsnauwen en dat echte "service" niet te vinden is, zelfs al is de klant geïrriteerd.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:31 schreef TimmyAsd het volgende:
Nope. dat is gewoon een kwestie van ''slim'' spelen. Jouw woord tegen de mijne..
Beetje terecht natuurlijk.quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:03 schreef Adelante het volgende:
triest...
Ook jij hebt iemand boven jequote:Op donderdag 24 juli 2008 22:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Whehe. Ik kan echt bitchen, niets van het feit afweten dat dat is gezegt en dan wordt er niet geruild. Ik ben trouwens de leidinggevende.
Het gaat mij vooral om de manier waarop he... Als je gewoon normaal het probleem uitlegt en vraagt wat de mogelijkheden zijn ruil ik hem zo om. Maar ik MOET niets en dan wordt er dus ook NIETS gedaan
Tip dus: wees gewoon normaal dan zal er waarschijnlijk niets aan de hand zijn..
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:28 schreef Koewam het volgende:
Hoi jongens, het is geregeld. Bedankt dat jullie het over iets heel anders hadden waar ik niks aan had!
Ja en om te komen eten toch?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:54 schreef Koewam het volgende:
Klopt, tnx
Kheb mezelf overigens binnenkort uitgenodigd op een borrel.
Het is gewoon een kwestie van normaal doen. Het moet wel van 2 kanten komen he...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:26 schreef maartena het volgende:
[..]
Juist, en door mensen zoals jij krijgen Nederlanders dus de reputatie dat ze klanten afsnauwen en dat echte "service" niet te vinden is, zelfs al is de klant geïrriteerd.
Slaan, hard en op zijn neus, dat zal ze lerenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:08 schreef Koewam het volgende:
Iemand nog tips....
En dat trekt iemand je over de toonbank heen en ga je huilend naar je mama toe.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Zo grappig manquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:12 schreef TheThirdMark het volgende:
[..]
En dat trekt iemand je over de toonbank heen en ga je huilend naar je mama toe.
Wat een dom gelul.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:25 schreef Leandra het volgende:
Dus TS heeft een abo simkaart en die probeert hij el cheapo in een pre-paid foon te doen en is verbaasd dat het niet werkt?
Geen wonder, dat werkt bij geen enkel merk.
Vraag me af of TS in de winkel duidelijk gemaakt heeft dat het een abo simkaart betrof of alleen maar dat het om een HI sim ging....
Dus of de foon laten unlocken of een simlockvrije telefoon kopen, je sim only abo is niet voor niets zo goedkoop.
Whatever joh, dan ga jij toch lekker een abo sim in een pre-paid gelockte foon van dezelfde provider doen?!quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Whatever joh, dan ga jij toch lekker een abo sim in een pre-paid gelockte foon van dezelfde provider doen?!
Werkt simpelweg niet. Andersom werkt het meestal wel
Haha, wat een idioot. Als ik ergens recht op heb, dan krijg ik dat. Geen zwakbegaafde leidinggevende die daar iets aan kan veranderen. Is simpelweg een kwestie van je rechten en plichten kennen als consument.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Wat ben jij voor mongool?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Whatever joh, dan ga jij toch lekker een abo sim in een pre-paid gelockte foon van dezelfde provider doen?!
Shit he, ben ik speciaal of zo dat het bij mij en bij mijn maten wél werkt?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteindelijk ga je het krijgen, maar niet bij mij. Je regelt het maar bij het hoofdkantoor of whatever.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Haha, wat een idioot. Als ik ergens recht op heb, dan krijg ik dat. Geen zwakbegaafde leidinggevende die daar iets aan kan veranderen. Is simpelweg een kwestie van je rechten en plichten kennen als consument.
Post dan eens even waar jij werkt, dan weet ik in ieder geval waar ik nooit meer langs hoef te komen. Wat een trieste houding zeg. Had jij niet beter gevangenisbewaarder o.i.d. kunnen worden?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 07:37 schreef TimmyAsd het volgende:
Uiteindelijk ga je het krijgen, maar niet bij mij. Je regelt het maar bij het hoofdkantoor of whatever.
Jij vind het leuk om afgezeken te worden en gebruikt te worden alsof je een hond bent?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:14 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Post dan eens even waar jij werkt, dan weet ik in ieder geval waar ik nooit meer langs hoef te komen. Wat een trieste houding zeg. Had jij niet beter gevangenisbewaarder o.i.d. kunnen worden?
Is dat, bij jou of in je toko, synoniem aan "reclameren"?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:08 schreef TimmyAsd het volgende:
Jij vind het leuk om afgezeken te worden en gebruikt te worden alsof je een hond bent?
En nóg een sterretje achter je naam op het hoofdkantoorquote:Op zaterdag 26 juli 2008 07:37 schreef TimmyAsd het volgende:
Uiteindelijk ga je het krijgen, maar niet bij mij. Je regelt het maar bij het hoofdkantoor of whatever.
quote:Op zondag 27 juli 2008 09:33 schreef CraZaay het volgende:
[..]
En nóg een sterretje achter je naam op het hoofdkantoor
Was deze wel gesimlocked?quote:Op zondag 27 juli 2008 10:04 schreef Karina het volgende:
Wel vreemd dat het niet werkt: ik had ooit een Hi! abonnement en daarna KPN, maar de HI simkaart werkte gewoon in de KPN telefoon.
Nee, maar jij lijkt niet te snappen dat de klant diegene is die uiteindelijk jouw salaris betaald. Klanten komen meestal niet voor niets boos naar de winkel, er is iets aan vooraf gegaan waar ze niet tevreden mee zijn. Aan jou de taak om dat naar tevredenheid op te lossen zodat ze een volgende keer weer bij jou in de winkel komen. Je kan nu wel op je strepen gaan staan en allerlei eisen gaan stellen waar aan de klant moet voldoen om te krijgen waar ze in eerste instantie al recht op hadden, maar als je zo doorgaat zal je merken dat er op een gegeven moment niemand meer langskomt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:08 schreef TimmyAsd het volgende:
Jij vind het leuk om afgezeken te worden en gebruikt te worden alsof je een hond bent?
chapeauquote:Op zondag 27 juli 2008 11:15 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Nee, maar jij lijkt niet te snappen dat de klant diegene is die uiteindelijk jouw salaris betaald. Klanten komen meestal niet voor niets boos naar de winkel, er is iets aan vooraf gegaan waar ze niet tevreden mee zijn. Aan jou de taak om dat naar tevredenheid op te lossen zodat ze een volgende keer weer bij jou in de winkel komen. Je kan nu wel op je strepen gaan staan en allerlei eisen gaan stellen waar aan de klant moet voldoen om te krijgen waar ze in eerste instantie al recht op hadden, maar als je zo doorgaat zal je merken dat er op een gegeven moment niemand meer langskomt.
Ik heb ook wel eens van dat soort assistent filiaalmanagers in dienst gehad en ik kan je vertellen dat zodra ik erachter kwam dat ze zich zoals jij gedroegen heb ik ze bovenstaand verhaal verteld (nou ja, de lange versie) en ze de keuze geboden om zich aan te passen of op te rotten. Op de lange termijn zijn dat soort mensen in je zaak echt dodelijk voor de omzet. Als jij niet snapt dat je salaris niet uit de lucht komt vallen maar dat daar tevreden klanten voor nodig zijn dan heb je in ieder geval in mijn winkels niets te zoeken...
Waar haal je dat vandaan? Ik ben me er wel zeker van bewust en het gaat ook allerminst onaardig.quote:Op zondag 27 juli 2008 11:15 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Nee, maar jij lijkt niet te snappen dat de klant diegene is die uiteindelijk jouw salaris betaald. Klanten komen meestal niet voor niets boos naar de winkel, er is iets aan vooraf gegaan waar ze niet tevreden mee zijn.
En daar ga ik ook elke keer voor. Maar het gaat niet om klanten met problemen, het gaat om klanten met problemen die ook nog eens zeer asociaal zijn.. Heel groot verschil.quote:Aan jou de taak om dat naar tevredenheid op te lossen zodat ze een volgende keer weer bij jou in de winkel komen.
Zolang het normaal gevraagd wordt heb je aan mij een hele goedequote:Je kan nu wel op je strepen gaan staan en allerlei eisen gaan stellen waar aan de klant moet voldoen om te krijgen waar ze in eerste instantie al recht op hadden, maar als je zo doorgaat zal je merken dat er op een gegeven moment niemand meer langskomt.
Ik begrijp dat jij ook een leidinggevende hebt. Dan weet je ook dat sommige klanten zeer asociaal zijn en dat er grenzen zijn?quote:Ik heb ook wel eens van dat soort assistent filiaalmanagers in dienst gehad en ik kan je vertellen dat zodra ik erachter kwam dat ze zich zoals jij gedroegen heb ik ze bovenstaand verhaal verteld (nou ja, de lange versie) en ze de keuze geboden om zich aan te passen of op te rotten. Op de lange termijn zijn dat soort mensen in je zaak echt dodelijk voor de omzet. Als jij niet snapt dat je salaris niet uit de lucht komt vallen maar dat daar tevreden klanten voor nodig zijn dan heb je in ieder geval in mijn winkels niets te zoeken...
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |