abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 25 juli 2008 @ 23:29:04 #83
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_60352630
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 22:32 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Wat een dom gelul.
Whatever joh, dan ga jij toch lekker een abo sim in een pre-paid gelockte foon van dezelfde provider doen?!

Werkt simpelweg niet. Andersom werkt het meestal wel
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_60352670
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 23:29 schreef Leandra het volgende:

[..]

Whatever joh, dan ga jij toch lekker een abo sim in een pre-paid gelockte foon van dezelfde provider doen?!

Het werkt wel.

En waarom discussieer je als een tokkie?
pi_60352795
quote:
Op donderdag 24 juli 2008 22:19 schreef TimmyAsd het volgende:

[..]

Klinkt wel als stoer doen...

Als je het gewoon normaal uitlegt zou ik het nog wel ruilen trouwens (werk in een telecomwinkel). Maar als iemand komt met ''dit zijn de regels'' en ''jij moet ruilen'' kan je mijn rug op Dan ruil ik het never nooit.
Haha, wat een idioot. Als ik ergens recht op heb, dan krijg ik dat. Geen zwakbegaafde leidinggevende die daar iets aan kan veranderen. Is simpelweg een kwestie van je rechten en plichten kennen als consument.
pi_60353081
quote:

[..]

Wat ben jij voor mongool?

1. Het werkt wel, en dat had je al kunnen lezen voor je je onsamenhangende gedram hier neerzette;
2. Ik weet het beter, want jij bent overduidelijk te dom om je eigen reet te kunnen vegen.
As the officer took her away, she recalled that she asked,
"Why do you push us around?"
And she remembered him saying,
"I don't know, but the law's the law, and you're under arrest."
pi_60355775
quote:

[..]

Shit he, ben ik speciaal of zo dat het bij mij en bij mijn maten wél werkt?

Hmmmz....
  zaterdag 26 juli 2008 @ 07:37:54 #88
45511 TimmyAsd
Raise your hands motherfuckers
pi_60356218
quote:
Op vrijdag 25 juli 2008 23:36 schreef Meh7 het volgende:

[..]

Haha, wat een idioot. Als ik ergens recht op heb, dan krijg ik dat. Geen zwakbegaafde leidinggevende die daar iets aan kan veranderen. Is simpelweg een kwestie van je rechten en plichten kennen als consument.
Uiteindelijk ga je het krijgen, maar niet bij mij. Je regelt het maar bij het hoofdkantoor of whatever.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 09:14:21 #89
175669 bug_me_not2
Pedicabo ego vos et irrumabo
pi_60356523
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 07:37 schreef TimmyAsd het volgende:
Uiteindelijk ga je het krijgen, maar niet bij mij. Je regelt het maar bij het hoofdkantoor of whatever.
Post dan eens even waar jij werkt, dan weet ik in ieder geval waar ik nooit meer langs hoef te komen. Wat een trieste houding zeg. Had jij niet beter gevangenisbewaarder o.i.d. kunnen worden?
Door het plaatsen van dit bericht gaat Fok! ermee akkoord dat de algemene voorwaarden van 21-02-2013 niet van toepassing zijn.
  zaterdag 26 juli 2008 @ 19:08:58 #90
45511 TimmyAsd
pi_60365142
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 09:14 schreef bug_me_not2 het volgende:

[..]

Post dan eens even waar jij werkt, dan weet ik in ieder geval waar ik nooit meer langs hoef te komen. Wat een trieste houding zeg. Had jij niet beter gevangenisbewaarder o.i.d. kunnen worden?
Jij vind het leuk om afgezeken te worden en gebruikt te worden alsof je een hond bent?
pi_60368695
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 19:08 schreef TimmyAsd het volgende:
Jij vind het leuk om afgezeken te worden en gebruikt te worden alsof je een hond bent?
Is dat, bij jou of in je toko, synoniem aan "reclameren"?
r_one in WGR / [WGR] Feedback
.
Op vrijdag 20 juni 2025 08:15 schreef VEM2012 het volgende:
Misschien moet je juridische discussies gewoon overlaten aan juristen. Want je begrijpt er overduidelijk niets van.
  zondag 27 juli 2008 @ 09:33:02 #92
12880 CraZaay
prettig gestoord
pi_60373960
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 07:37 schreef TimmyAsd het volgende:

En nóg een sterretje achter je naam op het hoofdkantoor
  zondag 27 juli 2008 @ 09:44:51 #93
45511 TimmyAsd
pi_60374063
quote:
Op zondag 27 juli 2008 09:33 schreef CraZaay het volgende:

[..]

En nóg een sterretje achter je naam op het hoofdkantoor

Waarom verwarren jullie klantvriendelijkheid met sociale regels?

En waarom denkt men hier dat je alles kan maken door te gaan schreeuwen en te gaan eisen?
  Moderator zondag 27 juli 2008 @ 10:04:51 #94
9859 crew  Karina
Woman
pi_60374210
Wel vreemd dat het niet werkt: ik had ooit een Hi! abonnement en daarna KPN, maar de HI simkaart werkte gewoon in de KPN telefoon.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 27 juli 2008 @ 10:06:06 #95
45511 TimmyAsd
pi_60374219
quote:
Op zondag 27 juli 2008 10:04 schreef Karina het volgende:
Wel vreemd dat het niet werkt: ik had ooit een Hi! abonnement en daarna KPN, maar de HI simkaart werkte gewoon in de KPN telefoon.
Was deze wel gesimlocked?
  zondag 27 juli 2008 @ 11:15:01 #96
175669 bug_me_not2
Pedicabo ego vos et irrumabo
pi_60374804
quote:
Op zaterdag 26 juli 2008 19:08 schreef TimmyAsd het volgende:
Nee, maar jij lijkt niet te snappen dat de klant diegene is die uiteindelijk jouw salaris betaald. Klanten komen meestal niet voor niets boos naar de winkel, er is iets aan vooraf gegaan waar ze niet tevreden mee zijn. Aan jou de taak om dat naar tevredenheid op te lossen zodat ze een volgende keer weer bij jou in de winkel komen. Je kan nu wel op je strepen gaan staan en allerlei eisen gaan stellen waar aan de klant moet voldoen om te krijgen waar ze in eerste instantie al recht op hadden, maar als je zo doorgaat zal je merken dat er op een gegeven moment niemand meer langskomt.

Ik heb ook wel eens van dat soort assistent filiaalmanagers in dienst gehad en ik kan je vertellen dat zodra ik erachter kwam dat ze zich zoals jij gedroegen heb ik ze bovenstaand verhaal verteld (nou ja, de lange versie) en ze de keuze geboden om zich aan te passen of op te rotten. Op de lange termijn zijn dat soort mensen in je zaak echt dodelijk voor de omzet. Als jij niet snapt dat je salaris niet uit de lucht komt vallen maar dat daar tevreden klanten voor nodig zijn dan heb je in ieder geval in mijn winkels niets te zoeken...
Door het plaatsen van dit bericht gaat Fok! ermee akkoord dat de algemene voorwaarden van 21-02-2013 niet van toepassing zijn.
pi_60375064
quote:
Op zondag 27 juli 2008 11:15 schreef bug_me_not2 het volgende:

[..]

Nee, maar jij lijkt niet te snappen dat de klant diegene is die uiteindelijk jouw salaris betaald. Klanten komen meestal niet voor niets boos naar de winkel, er is iets aan vooraf gegaan waar ze niet tevreden mee zijn. Aan jou de taak om dat naar tevredenheid op te lossen zodat ze een volgende keer weer bij jou in de winkel komen. Je kan nu wel op je strepen gaan staan en allerlei eisen gaan stellen waar aan de klant moet voldoen om te krijgen waar ze in eerste instantie al recht op hadden, maar als je zo doorgaat zal je merken dat er op een gegeven moment niemand meer langskomt.

Ik heb ook wel eens van dat soort assistent filiaalmanagers in dienst gehad en ik kan je vertellen dat zodra ik erachter kwam dat ze zich zoals jij gedroegen heb ik ze bovenstaand verhaal verteld (nou ja, de lange versie) en ze de keuze geboden om zich aan te passen of op te rotten. Op de lange termijn zijn dat soort mensen in je zaak echt dodelijk voor de omzet. Als jij niet snapt dat je salaris niet uit de lucht komt vallen maar dat daar tevreden klanten voor nodig zijn dan heb je in ieder geval in mijn winkels niets te zoeken...
chapeau
pi_60375606
quote:
Op zondag 27 juli 2008 11:39 schreef r3gi3boy het volgende:

[..]

chapeau
word
  zondag 27 juli 2008 @ 20:10:20 #99
45511 TimmyAsd
pi_60382900
quote:
Op zondag 27 juli 2008 11:15 schreef bug_me_not2 het volgende:

[..]

Nee, maar jij lijkt niet te snappen dat de klant diegene is die uiteindelijk jouw salaris betaald. Klanten komen meestal niet voor niets boos naar de winkel, er is iets aan vooraf gegaan waar ze niet tevreden mee zijn.
Waar haal je dat vandaan? Ik ben me er wel zeker van bewust en het gaat ook allerminst onaardig.
quote:
Aan jou de taak om dat naar tevredenheid op te lossen zodat ze een volgende keer weer bij jou in de winkel komen.
En daar ga ik ook elke keer voor. Maar het gaat niet om klanten met problemen, het gaat om klanten met problemen die ook nog eens zeer asociaal zijn.. Heel groot verschil.
quote:
Je kan nu wel op je strepen gaan staan en allerlei eisen gaan stellen waar aan de klant moet voldoen om te krijgen waar ze in eerste instantie al recht op hadden, maar als je zo doorgaat zal je merken dat er op een gegeven moment niemand meer langskomt.
Zolang het normaal gevraagd wordt heb je aan mij een hele goede
quote:
Ik begrijp dat jij ook een leidinggevende hebt. Dan weet je ook dat sommige klanten zeer asociaal zijn en dat er grenzen zijn?
pi_60385097
slotje
pi_60392283
toestel is waarschijnlijk dubbel gelockt, zodat er waarschijnlijk alleen maar prepaid simkaarten inpassen en geen abo kaarten, ook al is het dezelfde provider
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')