Whatever joh, dan ga jij toch lekker een abo sim in een pre-paid gelockte foon van dezelfde provider doen?!quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Whatever joh, dan ga jij toch lekker een abo sim in een pre-paid gelockte foon van dezelfde provider doen?!
Werkt simpelweg niet. Andersom werkt het meestal wel
Haha, wat een idioot. Als ik ergens recht op heb, dan krijg ik dat. Geen zwakbegaafde leidinggevende die daar iets aan kan veranderen. Is simpelweg een kwestie van je rechten en plichten kennen als consument.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Klinkt wel als stoer doen...
Als je het gewoon normaal uitlegt zou ik het nog wel ruilen trouwens (werk in een telecomwinkel). Maar als iemand komt met ''dit zijn de regels'' en ''jij moet ruilen'' kan je mijn rug opDan ruil ik het never nooit.
Wat ben jij voor mongool?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Whatever joh, dan ga jij toch lekker een abo sim in een pre-paid gelockte foon van dezelfde provider doen?!
Shit he, ben ik speciaal of zo dat het bij mij en bij mijn maten wél werkt?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:29 schreef Leandra het volgende:
[..]
Uiteindelijk ga je het krijgen, maar niet bij mij. Je regelt het maar bij het hoofdkantoor of whatever.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:36 schreef Meh7 het volgende:
[..]
Haha, wat een idioot. Als ik ergens recht op heb, dan krijg ik dat. Geen zwakbegaafde leidinggevende die daar iets aan kan veranderen. Is simpelweg een kwestie van je rechten en plichten kennen als consument.
Post dan eens even waar jij werkt, dan weet ik in ieder geval waar ik nooit meer langs hoef te komen. Wat een trieste houding zeg. Had jij niet beter gevangenisbewaarder o.i.d. kunnen worden?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 07:37 schreef TimmyAsd het volgende:
Uiteindelijk ga je het krijgen, maar niet bij mij. Je regelt het maar bij het hoofdkantoor of whatever.
Jij vind het leuk om afgezeken te worden en gebruikt te worden alsof je een hond bent?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 09:14 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Post dan eens even waar jij werkt, dan weet ik in ieder geval waar ik nooit meer langs hoef te komen. Wat een trieste houding zeg. Had jij niet beter gevangenisbewaarder o.i.d. kunnen worden?
Is dat, bij jou of in je toko, synoniem aan "reclameren"?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:08 schreef TimmyAsd het volgende:
Jij vind het leuk om afgezeken te worden en gebruikt te worden alsof je een hond bent?
En nóg een sterretje achter je naam op het hoofdkantoorquote:Op zaterdag 26 juli 2008 07:37 schreef TimmyAsd het volgende:
Uiteindelijk ga je het krijgen, maar niet bij mij. Je regelt het maar bij het hoofdkantoor of whatever.
quote:Op zondag 27 juli 2008 09:33 schreef CraZaay het volgende:
[..]
En nóg een sterretje achter je naam op het hoofdkantoor
Was deze wel gesimlocked?quote:Op zondag 27 juli 2008 10:04 schreef Karina het volgende:
Wel vreemd dat het niet werkt: ik had ooit een Hi! abonnement en daarna KPN, maar de HI simkaart werkte gewoon in de KPN telefoon.
Nee, maar jij lijkt niet te snappen dat de klant diegene is die uiteindelijk jouw salaris betaald. Klanten komen meestal niet voor niets boos naar de winkel, er is iets aan vooraf gegaan waar ze niet tevreden mee zijn. Aan jou de taak om dat naar tevredenheid op te lossen zodat ze een volgende keer weer bij jou in de winkel komen. Je kan nu wel op je strepen gaan staan en allerlei eisen gaan stellen waar aan de klant moet voldoen om te krijgen waar ze in eerste instantie al recht op hadden, maar als je zo doorgaat zal je merken dat er op een gegeven moment niemand meer langskomt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:08 schreef TimmyAsd het volgende:
Jij vind het leuk om afgezeken te worden en gebruikt te worden alsof je een hond bent?
chapeauquote:Op zondag 27 juli 2008 11:15 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Nee, maar jij lijkt niet te snappen dat de klant diegene is die uiteindelijk jouw salaris betaald. Klanten komen meestal niet voor niets boos naar de winkel, er is iets aan vooraf gegaan waar ze niet tevreden mee zijn. Aan jou de taak om dat naar tevredenheid op te lossen zodat ze een volgende keer weer bij jou in de winkel komen. Je kan nu wel op je strepen gaan staan en allerlei eisen gaan stellen waar aan de klant moet voldoen om te krijgen waar ze in eerste instantie al recht op hadden, maar als je zo doorgaat zal je merken dat er op een gegeven moment niemand meer langskomt.
Ik heb ook wel eens van dat soort assistent filiaalmanagers in dienst gehad en ik kan je vertellen dat zodra ik erachter kwam dat ze zich zoals jij gedroegen heb ik ze bovenstaand verhaal verteld (nou ja, de lange versie) en ze de keuze geboden om zich aan te passen of op te rotten. Op de lange termijn zijn dat soort mensen in je zaak echt dodelijk voor de omzet. Als jij niet snapt dat je salaris niet uit de lucht komt vallen maar dat daar tevreden klanten voor nodig zijn dan heb je in ieder geval in mijn winkels niets te zoeken...
Waar haal je dat vandaan? Ik ben me er wel zeker van bewust en het gaat ook allerminst onaardig.quote:Op zondag 27 juli 2008 11:15 schreef bug_me_not2 het volgende:
[..]
Nee, maar jij lijkt niet te snappen dat de klant diegene is die uiteindelijk jouw salaris betaald. Klanten komen meestal niet voor niets boos naar de winkel, er is iets aan vooraf gegaan waar ze niet tevreden mee zijn.
En daar ga ik ook elke keer voor. Maar het gaat niet om klanten met problemen, het gaat om klanten met problemen die ook nog eens zeer asociaal zijn.. Heel groot verschil.quote:Aan jou de taak om dat naar tevredenheid op te lossen zodat ze een volgende keer weer bij jou in de winkel komen.
Zolang het normaal gevraagd wordt heb je aan mij een hele goedequote:Je kan nu wel op je strepen gaan staan en allerlei eisen gaan stellen waar aan de klant moet voldoen om te krijgen waar ze in eerste instantie al recht op hadden, maar als je zo doorgaat zal je merken dat er op een gegeven moment niemand meer langskomt.
Ik begrijp dat jij ook een leidinggevende hebt. Dan weet je ook dat sommige klanten zeer asociaal zijn en dat er grenzen zijn?quote:Ik heb ook wel eens van dat soort assistent filiaalmanagers in dienst gehad en ik kan je vertellen dat zodra ik erachter kwam dat ze zich zoals jij gedroegen heb ik ze bovenstaand verhaal verteld (nou ja, de lange versie) en ze de keuze geboden om zich aan te passen of op te rotten. Op de lange termijn zijn dat soort mensen in je zaak echt dodelijk voor de omzet. Als jij niet snapt dat je salaris niet uit de lucht komt vallen maar dat daar tevreden klanten voor nodig zijn dan heb je in ieder geval in mijn winkels niets te zoeken...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |