euhm nee, dat geldt alleen voor aankopen op afstandquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:10 schreef Poit- het volgende:
Prepaid wordt nooit geruild?
Alles wat je koopt kan je ruilen binnen 7 dagen meestal met een bon. En als het product niet werkt zekerVolgende keer misschien wat beter opletten en hem even testen..
NIet waar, kan op de bon staan..quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:10 schreef Poit- het volgende:
Prepaid wordt nooit geruild?
Alles wat je koopt kan je ruilen binnen 7 dagen meestal met een bon. En als het product niet werkt zekerVolgende keer misschien wat beter opletten en hem even testen..
Als koop door dwaling oid tot stand is gekomen kun je m ontbindenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:12 schreef Adelante het volgende:
[..]
euhm nee, dat geldt alleen voor aankopen op afstand
Bewijs dat maar eens..quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:14 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Als koop door dwaling oid tot stand is gekomen kun je m ontbinden
Klopt daar kan ie zich het beste op beroepen, het feit dat hem is toegezegd dat de KPN prepaid zou werken met een Hi simkaart. Nu dit (uiteraardquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:14 schreef sungaMsunitraM het volgende:
[..]
Als koop door dwaling oid tot stand is gekomen kun je m ontbinden
Die ik bij de foon heb gekregen doet het wel, de mijne (van Hi) niet. Ik vroeg specifiek of het niks uitmaakte dat-ie me een andere meegaf, want er stond toen ik hem kocht duidelijk dat het een HI telefoon zou betreffen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:13 schreef Marrije het volgende:
Je hebt de sim geprobeerd die je bij de telefoon hebt gekregen en die doet het niet, begrijp ik dat goed? Of heb je de sim geprobeerd die je hebt aangevraagd?
quote:
Misschien zeg ik iets heel stoms, maar ik heb het idee dat als je die prepaid simlockvrij laat maken bij een of andere toko, die van Hi het ook doet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:17 schreef Koewam het volgende:
[..]
Die ik bij de foon heb gekregen doet het wel, de mijne (van Hi) niet. Ik vroeg specifiek of het niks uitmaakte dat-ie me een andere meegaf, want er stond toen ik hem kocht duidelijk dat het een HI telefoon zou betreffen.
Klinkt wel als stoer doen...quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:17 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Geloof me dat het ze terugnemen. Da's geen stoer doen, maar een belofte
quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:19 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Klinkt wel als stoer doen...
Als je het gewoon normaal uitlegt zou ik het nog wel ruilen trouwens (werk in een telecomwinkel). Maar als iemand komt met ''dit zijn de regels'' en ''jij moet ruilen'' kan je mijn rug opDan ruil ik het never nooit.
Als jij een verkeerd produkt hebt meegegeven, dan kun je hoog en laag springen, maar dat produkt wordt geruild. Bij jou of bij je leidinggevende, dat is mij om het even.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:19 schreef TimmyAsd het volgende:
Klinkt wel als stoer doen...
Als je het gewoon normaal uitlegt zou ik het nog wel ruilen trouwens (werk in een telecomwinkel). Maar als iemand komt met ''dit zijn de regels'' en ''jij moet ruilen'' kan je mijn rug opDan ruil ik het never nooit.
Wacht maar tot ik m'n rottweiler advocaat op je afstuurquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:19 schreef TimmyAsd het volgende:
Maar als iemand komt met ''dit zijn de regels'' en ''jij moet ruilen'' kan je mijn rug opDan ruil ik het never nooit.
KPN = Hi = KPN. Jezus zelfs Hitler wist dat nogquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:08 schreef Koewam het volgende:
Krijg ik die doos, staat er KPN op. Ik zeg: "maar daar staat Hi", en hij zegt: "maakt niets uit".
En toch werkt het niet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:26 schreef Ps2K het volgende:
[..]
KPN = Hi = KPN. Jezus zelfs Hitler wist dat nog
Whehe. Ik kan echt bitchen, niets van het feit afweten dat dat is gezegt en dan wordt er niet geruild. Ik ben trouwens de leidinggevende.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:24 schreef spijkerbroek het volgende:
[..]
Als jij een verkeerd produkt hebt meegegeven, dan kun je hoog en laag springen, maar dat produkt wordt geruild. Bij jou of bij je leidinggevende, dat is mij om het even.
Omdat het ook niet zo is.. Hi is namelijk een zijmerk van kpn. Heeft andere kaartjes en andere tarieven en dus ook andere regelsquote:
True, wat betreft iemands manier van benaderen. Maar je MOET wel degelijk iets wanneer je iets verkocht hebt wat niet deugt bij thuiskomst.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:29 schreef TimmyAsd het volgende:
[..]
Whehe. Ik kan echt bitchen, niets van het feit afweten dat dat is gezegt en dan wordt er niet geruild. Ik ben trouwens de leidinggevende.
Het gaat mij vooral om de manier waarop he... Als je gewoon normaal het probleem uitlegt en vraagt wat de mogelijkheden zijn ruil ik hem zo om. Maar ik MOET niets en dan wordt er dus ook NIETS gedaan
Tip dus: wees gewoon normaal dan zal er waarschijnlijk niets aan de hand zijn..
Nope. dat is gewoon een kwestie van ''slim'' spelen. Jouw woord tegen de mijne..quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:30 schreef Biogarde het volgende:
[..]
True, wat betreft iemands manier van benaderen. Maar je MOET wel degelijk iets wanneer je iets verkocht hebt wat niet deugt bij thuiskomst.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |