vaak genoeg om eerlijk te zijnquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:12 schreef MPG het volgende:
Overigens wanneer hebben we het nou wél met onze oosterburen? Behalve als ze braaf thuisblijven?
quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:26 schreef DR34M3R het volgende:
*zwaait*
Nog altijd dolle pretquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:17 schreef MPG het volgende:
[..]
Nog altijd bij Tref Huishoud & Speelgoed?
De blokker dus
quote:
Mja, lang geleden wel jaquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:54 schreef Mss het volgende:
[..]
Niet lachen, ooit zijn we soort van collega's geweest.
dan zou ik rijp voor het gekkenhuis zijn...quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Kun je dus nagaan als je der al een aantal jaar werkt
Ben ik ookquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:58 schreef Klonk het volgende:
[..]
dan zou ik rijp voor het gekkenhuis zijn...
dan is het nog net met nadruk op net te doen...quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:08 schreef Mss het volgende:
[..]
Ben ik ook
Ik werk er door het jaar heen wel maar 1 dag in de week he
Ehm, ja... Volgens mij wel, toen jij nog bij de bakkerij zat, en ik langzaamaan afgerangeerd werd bij de kruidenierswarenquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:56 schreef Mss het volgende:
[..]
We zijn zelfs helemaal collega's geweest ofniet?
Ik vond 3,5 jaar lang genoegquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Kun je dus nagaan als je der al een aantal jaar werkt
En wat voor één!quote:
Daar zit ik nu ook aan jaquote:
Ik ken je niet andersquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar zit ik nu ook aan ja
Maar, ik gedraag me al jaren alsof ik een klap van de molenwiek heb gehad
Een MPG-topicquote:
Ik kan niet weg bij mijn baas, ik krijg tevele loon om ergens anders voor hetzelfde aan de gang te kunnenquote:
Het feit dat ze hier de economie stimuleren wil nog niet zeggen dat ze niet irritant zijnquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:23 schreef Klonk het volgende:
nee man, Duitsers zijn ok, zonder hun had Venlo een heleboel dingen niet gehad die het nu wel heeft (en dan heb ik het niet alleen over verkeersoverlast)
nah, ik heb genoeg leuke en goeie ervaringen met de moffen om ze lastig te vinden, eerder amusant net als de belgen, gewoon een terrasje pakken in de buurt van de 2 broeders en dan genieten maar als Adolf und sein Frau met de koffie voorbij komen slepenquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Het feit dat ze hier de economie stimuleren wil nog niet zeggen dat ze niet irritant zijn
Was ook maar een grapje, ik heb niets tegen Duitsers hoor, ook niet met ze eigenlijkquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
nah, ik heb genoeg leuke en goeie ervaringen met de moffen om ze lastig te vinden, eerder amusant net als de belgen, gewoon een terrasje pakken in de buurt van de 2 broeders en dan genieten maar als Adolf und sein Frau met de koffie voorbij komen slepen![]()
of heel hard op de fiets over de Gelderse Poort en de Kleine Kerkstraat
dan doe je een lampje aan....quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:40 schreef DR34M3R het volgende:
Het was nog fijn op het balkon
Helaas inmiddels te donker om te lezen. En zoveel is er hier buiten ook weer niet te zien om dan de rest van de avond in je eentje daar door te kunnen brengen. Dus kom ik jullie maar ff vervelen nog
Ik heb geen lampje op mijn balkon.. En om nou mijn staande schemerlamp mee naar buiten te zeulen vind ik ook weer zo overdrevenquote:
proest, mensen die betalen voor software, open source FTWquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:42 schreef Pheno het volgende:
Zo, voor 30 euro office 2008 for mac besteld. Legaal.
2 weken topless rondlopen en je ziet er niks meer vanquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:46 schreef DR34M3R het volgende:
Oh, en ik, die niet of nauwelijks verkleurt, ben trouwens erg irritant verkleurd vandaag. Ik had een shirt aan met een gat (het hoorde daar hoor) midden op mijn rug, ter hoogte van mijn schouderbladen. En nu heb ik dus zo'n verkleurde plek daar zitten... Leuk als ik een topje aan wil.
Klonk? Wie luistert daar nou naar?quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:48 schreef DR34M3R het volgende:
Overigens Klonk, dat was hopelijk niet een hint dat je me weer weg wilt hebben? Niet dat ik daarnaar zou luisteren hoor..
neuh, als ik al aan hints doe dan zijn ze niet subtielquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:48 schreef DR34M3R het volgende:
Overigens Klonk, dat was hopelijk niet een hint dat je me weer weg wilt hebben? Niet dat ik daarnaar zou luisteren hoor..
Your loss. _A_ heeft het nodig omdat die prutz0rs allemaal zo nodig met worddocumentjes new style moeten aanrommelen.quote:
mijn poezen, en een heleboel franse kindjes die de boeken van Klonk lezen en luisterboekenquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:49 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Klonk? Wie luistert daar nou naar?
Escquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:45 schreef Dr_Flash het volgende:
Mss ik word een beetje duizelig van jouw avatar
Office for mac is geen open sorce, klein probleem dusquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:47 schreef Klonk het volgende:
[..]
proest, mensen die betalen voor software, open source FTW
http://porting.openoffice.org/mac/quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Office for mac is geen open sorce, klein probleem dus
En ach, 30 euro, waar hebben we het over? Geen gekut met open software die dingen niet kunnen reverse engineren omdat in dit geval MS het net even anders doet, geen gekut met licenties. Sim-pel geen gezeik voor 30 euro. _A_ blij, klanten blij, dus ik ook blij.
Koopje
Fuck, dat werktquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:50 schreef Mss het volgende:
Esc
OpenOffice.org 3 Aqua Beta2 Releasedquote:
beta is idd geen goed idee voor zakelijk gebruik, maar tochquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:59 schreef Pheno het volgende:
[..]
OpenOffice.org 3 Aqua Beta2 Released
Uhuh, erg stabiel als je het commercieel wilt gebruiken....
Open source betekent overigens niet meteen gratis, er hangen heel veel licentiemodellen aan O S. Zeker als je het commercieel wilt gaan gebruiken. En source code zo maar kopieeren is ook gevaarlijk, zoek maar op Black duck
Dus 30 euro, real deal, geen gezeik
Neuh, was mijn Xandros Linux EeePCquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:59 schreef Klonk het volgende:
klinkt als een gevalletje linuxof zijn er tegenwoordig ook al windowscomputerbouwers die het licht hebben gezien ?
Idd een dagje te langquote:Op vrijdag 25 juli 2008 07:02 schreef vrolijke-frits het volgende:
Net ff een dagje te lang deze weekMaar vanmiddag: WEEKEND!
![]()
ben je niet gewend hequote:
tja, wat wou je eraan doen he?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:15 schreef Klonk het volgende:
foei
quote:
* Ladylike doet braaf wat gevraagd wordtquote:
woensdagavond, ja. Hoe laat precies let ik meestal niet op hoorquote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:26 schreef Klonk het volgende:
ja, hallo, het is bijna half 9, seks is pas op woensdagavond om 20:00 precies
De hele avond toch?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:42 schreef Muck het volgende:
[..]
woensdagavond, ja. Hoe laat precies let ik meestal niet op hoor
juistquote:
quote:
Ik voorzie een dilemma, want MPG heeft altijd zin in koffiequote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:45 schreef Muck het volgende:
[..]
juist
Totdat MPG zin heeft in koffie.
Mart![]()
Koffie in haar gleuf doen is een oplossing.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:49 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik voorzie een dilemma, want MPG heeft altijd zin in koffie.
* Klonk proestquote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Koffie in haar gleuf doen is een oplossing.
En dan zijn eigen melk er met zijn roerstaafje doorheen roeren zekerquote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
OMG...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
en net toen ik me afvroeg of het niveau nog verder kon zakkenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:52 schreef DaMart het volgende:
[..]
En dan zijn eigen melk er met zijn roerstaafje doorheen roeren zeker.
Het is vrijdag he, dan kan dat!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
en net toen ik me afvroeg of het niveau nog verder kon zakken
Zo kun je de koffie uit Pheno's tip ook noemen ja.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:00 schreef Ladylike het volgende:
Blijkbaar wel dus
* Ladylike heeft haar tong verbrand aan de hete koffie
quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je even wacht, PM ik mijn boodschappenlijst ook even naar je!
Het was maar een beetje spankingquote:
Ja, erg hè, en dat op de vrijdagochtend al!quote:
Ja, de details die boven zijn komen drijven over het seksleven van MPG en Muck zijn eigenlijk best wel TMI... stelletje koffienymfo'squote:
Wat heb je voor ***VPNquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
De VPN is alleen niet zo blij met zulke grote plaatjes.
Van Cisco geloof ik. Al lijkt het wel wat sneller en stabieler nu we de modem op 1 ipv 50 meter van het ISRA-punt hebben gezet!quote:
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:27 schreef Pheno het volgende:
Echt, die google ads, kunnen die nu nooit eens ook scannen op het woord dood en dan gewoon even normaal doen?
Vier Nederlandse alpinesten komen om bij afdaling Mont Blanc
eigen schuldquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:17 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja, de details die boven zijn komen drijven over het seksleven van MPG en Muck zijn eigenlijk best wel TMI... stelletje koffienymfo's.
Ook in je gleuf?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:02 schreef Ladylike het volgende:
Zometeen maar eens wat lekkers gaan halen.. heb zin in chocolade
Uiteraard.. beste manier om iets te consumerenquote:
oeh.. das een lekkere combiquote:
ik vermoed:quote:
dat ding moet doodquote:
te laatquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:08 schreef DaMart het volgende:
[..]
Als je even wacht, PM ik mijn boodschappenlijst ook even naar je!
zie je, jij begrijpt mequote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:28 schreef Klonk het volgende:
met een kettingzaag en een staaf dynamiet in het pluizige holletje
ja maar dan zijn er nog altijd de beeldenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:28 schreef Klonk het volgende:
met een kettingzaag en een staaf dynamiet in het pluizige holletje
Orka tennisquote:
Das wel coolquote:
die kun je hoogstens wissen met een ijspriem tussen je ogen, of een weekje hersenspoel kamp bij de jehova'squote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:31 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ja maar dan zijn er nog altijd de beelden
Dan nog liever de ijspriemquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
die kun je hoogstens wissen met een ijspriem tussen je ogen, of een weekje hersenspoel kamp bij de jehova's![]()
komt denk ik wel op hetzelfde neer
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:30 schreef Klonk het volgende:
swa, ik weet skatje
ik denk dat ik het eerste nog prettiger vindquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:32 schreef Klonk het volgende:
[..]
die kun je hoogstens wissen met een ijspriem tussen je ogen, of een weekje hersenspoel kamp bij de jehova's![]()
komt denk ik wel op hetzelfde neer
je hebt gewoon een pleurishekel aan je collega'squote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:34 schreef DR34M3R het volgende:
Wat nou, ik vind hem kei lief! Heb hem meteen doorgemaild naar mijn collega's, die wel aan t werk zijn
ben ik ff blij dat ik je collega niet benquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:34 schreef DR34M3R het volgende:
Wat nou, ik vind hem kei lief! Heb hem meteen doorgemaild naar mijn collega's, die wel aan t werk zijn
Kwist niet dat je IRL Jo heet Klonkquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:35 schreef Muck het volgende:
[..]
jo jo jo klonk
[..]
ik denk dat ik het eerste nog prettiger vind
nee, klonk niet, maar ik welquote:
ik 2quote:@ gaatje boren: heb er al 6 in mn oren
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:42 schreef Klonk het volgende:
Als ik Jo zou heten dan zou ik hier Jeu heten, maar ik ben al een jaar of 36 Martijn
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:35 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ben ik ff blij dat ik je collega niet ben
Ow wacht.. je had het over mensen die aant werk zijn? Dan ben ik veilig
DAT zou pas een topzet zijnquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:44 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Ik had natuurlijk, ipv het aan een select gezelschap te sturen, het mailadres van het hele bedrijf tezamen kunnen gebruiken....
Daarom weten de ouders van MPG ook niet beter dan dat ik Marjo heetquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:42 schreef Klonk het volgende:
Als ik Jo zou heten dan zou ik hier Jeu heten, maar ik ben al een jaar of 36 Martijn
je gaat je gang maarquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]![]()
wat een teleurstelling
pff is het nog geen tijd om in de zon te mogen liggen?
Ja maar hier binnen komt de zon niet...quote:
zeker als ik de enige benquote:
Je maakt me jaloersquote:
Geniet ervanquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:51 schreef Sjowhan het volgende:
Zo. Eerste theetje van de dag na een aantal bakkenkoffie
. Ben alleen op de ITafdeling
.
Huhquote:Op vrijdag 25 juli 2008 10:52 schreef Klonk het volgende:
afgezien van de camera's die je baas heeft opgehangen
Ik wilde BIJNA klikkenquote:
Oh, ik heb www.bekijkfapmodtijdenszijnforumcontrole.nlquote:
Diegene die jou behandelt?quote:
Daar hebben ze tegenwoordig oplossingen voor hoor.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:11 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb een laptop in mn la liggen, maar dan heb ik geen internet
de netwerk-kabel reikt helaas niet 4 verdiepingen.....
vertel.. kan ik de laatste uurtjes buiten doorbrengenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:23 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
Daar hebben ze tegenwoordig oplossingen voor hoor.
Ik heb nog een lange kaabel liggen als je wiltquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:11 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb een laptop in mn la liggen, maar dan heb ik geen internet
de netwerk-kabel reikt helaas niet 4 verdiepingen.....
wat hij zegt...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:23 schreef Pheno het volgende:
WPA2 Wifi en dan nog een VPN naast de andere open.
draadloos!quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:25 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vertel.. kan ik de laatste uurtjes buiten doorbrengen
en dat helpt mij nu omdat....?quote:
ik zie hetquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog een lange kaabel liggen als je wilt
dat moet dan minimaal een kaaabel zijn, kaabels zijn niet lang genoegquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb nog een lange kaabel liggen als je wilt
Gewoon een draadloos routerje meenemen? Die met je netwerkkabel verbinden zelf beneden gaan zittenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dat helpt mij nu omdat....?
Heb thuis wel draadloos maar dit is mn werk he
ah, dat wist ik niet.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:28 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en dat helpt mij nu omdat....?
Heb thuis wel draadloos maar dit is mn werk he
Ik heb een glossy scherm, dus in de zon kijkt het wat lastig,quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat moet dan minimaal een kaaabel zijn, kaabels zijn niet lang genoeg
dat is ook mijn argument als ik eens teveel gezopen hebquote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:30 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik heb een glossy scherm, dus in de zon kijkt het wat lastig,
Eigenlijk een kaaaabel...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:29 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
dat moet dan minimaal een kaaabel zijn, kaabels zijn niet lang genoeg
Ja! Toppie!quote:
ah, weer een kutkloontje om in de smiezen te houdenquote:
ze houden je wel van de straat hequote:Op vrijdag 25 juli 2008 11:39 schreef Klonk het volgende:
[..]
ah, weer een kutkloontje om in de smiezen te houden
daar heb ik geen kutkloontjes voor nodig, ik vermaak me primaquote:
Ook dat nog jaquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:06 schreef Klonk het volgende:
en dan is er nog het probleem dat er op heul het internet geen tieten te vinden zijn
Logisch. Die liggen op 't strand..quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:06 schreef Klonk het volgende:
en dan is er nog het probleem dat er op heul het internet geen tieten te vinden zijn
Naar de koffieautomaat een verdieping lager?quote:
nee.. buitenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:04 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
Naar de koffieautomaat een verdieping lager?
Vorige pagina. Ergens tussen 100 en 200 in.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:04 schreef Dr_Flash het volgende:
Vrijdag, KSC => Ik kom even tieten kijken
maar er is niks te zien
Heb het op mn hoge hakken gedaanquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:14 schreef Klonk het volgende:
doet mijn vriendin ook altijd, die heeft speciale tussen de middag wandelschoenen op het werk staan
Jort zit nu ergens lekker een lijntje neusspray naar binnen te werken...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vorige pagina. Ergens tussen 100 en 200 in.
En voor de rest laat die fapmod en natuurlijk die vakantieganger JortK het volledig afweten.
daar ook, maar ze kan niet gewoon wandelen, ze doet het in marstempoquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb het op mn hoge hakken gedaan
gelukkig hebben ze hier trottoirs
Dat zeker. Maar ik had wel verwacht dat hij nog een scriptje had achtergelaten dat zo rond het middaguur wat random babes hier zou posten.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
Jort zit nu ergens lekker een lijntje neusspray naar binnen te werken...
Ooh nee, dit was echt een slenter-wandelingquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar ook, maar ze kan niet gewoon wandelen, ze doet het in marstempo
ik heb net lekker een maïsbroodje opquote:
Ze speelt met je!quote:
w'rom niet? Was leuk hoorquote:
Nou enquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:00 schreef Klonk het volgende:
net in slaap gevallen tijdens het lezen op de bank, nu auwie in mijn nek
* Dr34m3r gaat lief Klonks Nek masseren*quote:
dit moeten inderdaad de dagen zijn waarop je blij bent thuis te mogen werkenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:46 schreef Pheno het volgende:
Hoi harde werkster. Ja hoor, lekker in de zon aan het testen wat ik nu weer gefabriceerd heb.
Thuiswerken
weg ermee, spinazie lust ik toch nietquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:55 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb mijn spinazie over laten koken....
en terecht, ontiegelijk goor spulquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:55 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb mijn spinazie over laten koken....
Eensch. Trek het rattengif maar openquote:
Ook niet zakelijk?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
We mogen niet meer internetten op mn werk
Lang leve mobiel internet
Wij hebben thin clients, zonder browserquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
We mogen niet meer internetten op mn werk
Lang leve mobiel internet
Het is hier nu 26,1 graden in huis... ondanks 2 ventilatoren... veel te warm... tijd voor verkoelingquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:14 schreef MPG het volgende:
Anyway, het is me te warm hier achter de pc, ik ga buiten zitten, chillen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |