Ehm, ja... Volgens mij wel, toen jij nog bij de bakkerij zat, en ik langzaamaan afgerangeerd werd bij de kruidenierswarenquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:56 schreef Mss het volgende:
[..]
We zijn zelfs helemaal collega's geweest ofniet?
Ik vond 3,5 jaar lang genoegquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:56 schreef Mss het volgende:
[..]
Kun je dus nagaan als je der al een aantal jaar werkt
En wat voor één!quote:
Daar zit ik nu ook aan jaquote:
Ik ken je niet andersquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:36 schreef Mss het volgende:
[..]
Daar zit ik nu ook aan ja
Maar, ik gedraag me al jaren alsof ik een klap van de molenwiek heb gehad
Een MPG-topicquote:
Ik kan niet weg bij mijn baas, ik krijg tevele loon om ergens anders voor hetzelfde aan de gang te kunnenquote:
Het feit dat ze hier de economie stimuleren wil nog niet zeggen dat ze niet irritant zijnquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:23 schreef Klonk het volgende:
nee man, Duitsers zijn ok, zonder hun had Venlo een heleboel dingen niet gehad die het nu wel heeft (en dan heb ik het niet alleen over verkeersoverlast)
nah, ik heb genoeg leuke en goeie ervaringen met de moffen om ze lastig te vinden, eerder amusant net als de belgen, gewoon een terrasje pakken in de buurt van de 2 broeders en dan genieten maar als Adolf und sein Frau met de koffie voorbij komen slepenquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:38 schreef Mss het volgende:
[..]
Het feit dat ze hier de economie stimuleren wil nog niet zeggen dat ze niet irritant zijn
Was ook maar een grapje, ik heb niets tegen Duitsers hoor, ook niet met ze eigenlijkquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:52 schreef Klonk het volgende:
[..]
nah, ik heb genoeg leuke en goeie ervaringen met de moffen om ze lastig te vinden, eerder amusant net als de belgen, gewoon een terrasje pakken in de buurt van de 2 broeders en dan genieten maar als Adolf und sein Frau met de koffie voorbij komen slepen![]()
of heel hard op de fiets over de Gelderse Poort en de Kleine Kerkstraat
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |