Jort zit nu ergens lekker een lijntje neusspray naar binnen te werken...quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
Vorige pagina. Ergens tussen 100 en 200 in.
En voor de rest laat die fapmod en natuurlijk die vakantieganger JortK het volledig afweten.
daar ook, maar ze kan niet gewoon wandelen, ze doet het in marstempoquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:16 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Heb het op mn hoge hakken gedaan
gelukkig hebben ze hier trottoirs
Dat zeker. Maar ik had wel verwacht dat hij nog een scriptje had achtergelaten dat zo rond het middaguur wat random babes hier zou posten.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:16 schreef Klonk het volgende:
[..]
Jort zit nu ergens lekker een lijntje neusspray naar binnen te werken...
Ooh nee, dit was echt een slenter-wandelingquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
daar ook, maar ze kan niet gewoon wandelen, ze doet het in marstempo
ik heb net lekker een maīsbroodje opquote:
Ze speelt met je!quote:
w'rom niet? Was leuk hoorquote:
Nou enquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:00 schreef Klonk het volgende:
net in slaap gevallen tijdens het lezen op de bank, nu auwie in mijn nek
* Dr34m3r gaat lief Klonks Nek masseren*quote:
dit moeten inderdaad de dagen zijn waarop je blij bent thuis te mogen werkenquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:46 schreef Pheno het volgende:
Hoi harde werkster. Ja hoor, lekker in de zon aan het testen wat ik nu weer gefabriceerd heb.
Thuiswerken
weg ermee, spinazie lust ik toch nietquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:55 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb mijn spinazie over laten koken....
en terecht, ontiegelijk goor spulquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:55 schreef DR34M3R het volgende:
Ik heb mijn spinazie over laten koken....
Eensch. Trek het rattengif maar openquote:
Ook niet zakelijk?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
We mogen niet meer internetten op mn werk
Lang leve mobiel internet
Wij hebben thin clients, zonder browserquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:08 schreef Papierversnipperaar het volgende:
We mogen niet meer internetten op mn werk
Lang leve mobiel internet
Het is hier nu 26,1 graden in huis... ondanks 2 ventilatoren... veel te warm... tijd voor verkoelingquote:Op vrijdag 25 juli 2008 16:14 schreef MPG het volgende:
Anyway, het is me te warm hier achter de pc, ik ga buiten zitten, chillen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |