Haaaa, daar ben je!quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:15 schreef Freubeltje41 het volgende:
hey hallo, leuke foto'sikke kan goed smsen he nok hahahaha, die lui zullen wel denken, wie is dat. Zie dat er aardig al wat beweging in komt, gelukkig. Nou succes, en heeeeeeeeel erg bedankt en de choco is lekker, dank je en groetjes
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:23 schreef Freubeltje41 het volgende:
ow zeker wel, en vooral hoe zij omgaat met ze, komt zeker goed, aan haar zal het niet liggen, leuk om het eens te zien hoe het ook kan, en dat zegt een geen kattenmens
Ja dat weet ik, Jazz is ook niet de magerste, dat zit gewoon in zijn bouw. Maar Thomas lijkt of ie binnenkort gaat ontploffenquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:43 schreef Morretje het volgende:Het blijft natuurlijk wel een man he! Z'n imagooooooo
![]()
En Q_B, Chip is ook te zwaar, maar die krijgt echt niet veel hoor. Is het bij katten net als bij honden trouwens zo, dat ze altijd aankomen als ze gecastreerd/gesteriliseerd zijn?
Heb je naar mijn ouwe nmmer gesmst?quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:30 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, Jazz is ook niet de magerste, dat zit gewoon in zijn bouw. Maar Thomas lijkt of ie binnenkort gaat ontploffenJe maakt mij niet wijs dat hij altijd goede hoeveelheden gehad heeft, of de foto's zijn niet accuraat.
Boeit verder ook niet want het zal nu wel goed komen. Had je mn sms trouwens gehad Nokwanda?
Nu ja, was ook niet belangrijk ofzo gelukkigquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je naar mijn ouwe nmmer gesmst?
Wss wel. Ik zal je mijn nieuwe (tevens werk) nummer even PMmen
Nou, oke maar dan haal ik wel mn hoofd weg. En via pm. En ja hoofd weg want ik kom NET onder de douche vandaanquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:49 schreef Morretje het volgende:Qwea in een rok? Foto'sssss!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
donequote:Op donderdag 24 juli 2008 22:02 schreef nokwanda het volgende:
ik ook (papegaaimode)
Dat ben ik ookquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:50 schreef Morretje het volgende:
Q, die is leuk!!!Staat je goehoed!
MB, je ratelt ook als een verliefde tiener..![]()
Yeah, I don't mind a bit of meatquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:48 schreef MissBliss het volgende:
Wat een lekkere dikkerd heb je daar, nokwanda!
Is er niemand die de kleine 2 weken voor je op kan vangen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat ben ik ook
Maaarrrr [insert vorige post]Onze liefde kan niet
Qwea, ik wil ook een pm
Hmmm, Ziggy gaat naar mn ouders... en naar Lucky dus. Maar ik vind het zo lullg om hun met 2 katten op te schepen terwijl ze zelf al een kat hebben, en ik zou het ook lullig vinden voor Antonio, dat ie na 2,5 week alweer uit logeren moet...quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is er niemand die de kleine 2 weken voor je op kan vangen?
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:06 schreef Greys het volgende:
MissBliss, dan is er altijd Moussie in Zwolle nog!
Een rode kittenQB heeft een link gepost in het asieltopic gepost, god dammit
![]()
Da's gewoon Chippy. Toen ze bij mij kwam maaide ze erg gericht en met nagels.quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:02 schreef Morretje het volgende:Werkte dat bij Chip ook? Die wil ook nog wel eens maaien, maar ze is niet meer zo gericht op raken. Dus meestal maai ik terug en zeg ik heel hard nee.. Dan rent ze weer weg..
![]()
Maar meestal ligt ze heeeeeeeeel gezellig tegen me aangeplakt op de bank of in bed..![]()
Nee, ik had hem nog niet gezien, nu wel, bedanktquote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:06 schreef Greys het volgende:
MissBliss, dan is er altijd Moussie in Zwolle nog!
Een rode kittenQB heeft een link gepost in het asieltopic gepost, god dammit
![]()
Oke. Ja want ik lag dus net in coma, te kwijlen op mn kussen (quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:01 schreef nokwanda het volgende:
en geef hem dan een goed pipet waarvan je zeker weet dat die werkt. Alle vlooien die hem dan in huis bijten gaan dan dood. Dan hoef je niet te sprayen. Maar als je te lang wacht wel. Voor je het weet heb je met dit weer een plaag.
Mja, tegenwoordig ben ik regelmatig zo vroeg wakker ivm werkquote:Op vrijdag 25 juli 2008 09:22 schreef Morretje het volgende:
Nok, wat was je allerverschrikkelelijkst vroeg wakker zeg!En MB ook al...
Ik ook graag pm met foto van je rok, ben wel benieuwd eigenlijk waarom je nooit rokken draagt?quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:22 schreef Qwea het volgende:
ooh ja, PM's, wie moest hem nog?stofzuigen is ook klaar. Nu wachten tot ik de was van de lijn kan halen, dan kan al het andere erop.
Have fun mor
Ja geen idee. Ik ben er niet echt het type voor denk. Maar ik vind deze wel schattig staanquote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:48 schreef verita het volgende:
[..]
Ik ook graag pm met foto van je rok, ben wel benieuwd eigenlijk waarom je nooit rokken draagt?
Dat wilde ik toen halen bij de dierenwinkel, maar dat was op.quote:Op vrijdag 25 juli 2008 12:51 schreef verita het volgende:
Ow Qwea, ik gebruik al jaren Exil TwinSpot
omdat ik niet ongewenst spam verstuur, en ik van jou nog geen goedkeuring hadquote:Op vrijdag 25 juli 2008 13:39 schreef Greys het volgende:
Q, waarom belanden er overal rokjes in PM-boxen, maar niet in de mijne?
Ja maar ik wil ze juist lezen zo graagquote:Op vrijdag 25 juli 2008 15:10 schreef Greys het volgende:
Oh-oh! Leuk weer van je te horen!
En ga jezelf nou niet verplichten om die boeken te lezen he doos, dan ben je nog jezelf aan het haasten op vakantie. Dan lees je maar een boek als je weer thuis bent, lekker niksen nu!
Leuk, de kaasmarkt met al die toeristen en je nakie-kudde!![]()
Thanks Q, en het staat je hartstikke leuk! Maar dat had ik ook al gePMd
Je zóu kunnen proberen wat cola er bij te gooienquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:41 schreef Qwea het volgende:
ik heb OVERAL jeuk
Ik ga morgenvroeg echt spray kopen.
En mn wodka cola is te sterk
dat past niet, mn glas is volquote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:52 schreef Greys het volgende:
[..]
Je zóu kunnen proberen wat cola er bij te gooien
oud muziekje opzet:quote:Op vrijdag 25 juli 2008 22:54 schreef Qwea het volgende:
[..]
dat past niet, mn glas is volach, dan ben ik misschien zometeen dronken en voel ik dat gekriebel niet meer
Iemand nog een aanrader voor de spray? merk?
quote:
Baby1quote:Op zaterdag 26 juli 2008 19:15 schreef Morretje het volgende:Non... babychinchillas..
![]()
Ik wil de foto's best zien hoor..
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:31 schreef oh-oh het volgende:
Aw Non, gefeliciteerd!
Ben benieuwd naar baby2, echt leuk.
Tis dat ik niks meer in bakken of hokken wil in huis, chinchillas vind ik echt heel tof.
Ik lag net met een blote poes tussen mn tieten en 8 honden om me heen urenlang te lezen op de bank...
Dan is t wel balen dat ik daar geen foto van kan maken
That sounds slightly gay, my dear!quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:31 schreef oh-oh het volgende:
Ik lag net met een blote poes tussen mn tieten...
Zal wel meevallen. Hij rolde straks ook over de tegels om het nu zelf kwijt te raken. Ik denk ook dat hij gewoon met een foute kan (een gewone kam) is gekamd. Geen wonder dat je er dan niet doorheen komt. Ik heb een speciale borstel voor katten met een flinke ondervacht of lang haar. Dat werkt wel.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:47 schreef Queen_Bee het volgende:
Wat treurig zeg die ChinchillaWaren het nu chinchillas die een hoge kooi moeten hebben zodat ze kunnen klimmen?
En Nok, kun je beter de DA niet even naar de uitslag laten kijken? Of via een foto ofzo. Je weet nooit wat ie misschien wel onder de leden heeft, en straks is t besmettelijk
quote:Ik heb een test gedaan vandaag:
Uitslag
Gezien uw lichamelijke en geestelijke conditie, kunt u verwachten 4 jaar oud te wordenWonderkind dat ik ben.
Ah okay, denk ook wel dat jij dat zelf kunt inschatten. Bij Jazz moet ik ook een stalen kam hebben, we hebben een plastic borstel waar je dus niets aan hebtquote:Op zaterdag 26 juli 2008 20:59 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Zal wel meevallen. Hij rolde straks ook over de tegels om het nu zelf kwijt te raken. Ik denk ook dat hij gewoon met een foute kan (een gewone kam) is gekamd. Geen wonder dat je er dan niet doorheen komt. Ik heb een speciale borstel voor katten met een flinke ondervacht of lang haar. Dat werkt wel.
De tip van visoliecapsules kan ik proberen. Ik heb er genoeg in huis. Maar dan moet ie wel eerst normaal eten. Echt regelmatig samen met de anderen doet hij dat nog niet. (hij wil wel van mijn bord meeeten en kruipt dan zowaar op schoot). Ik denk dat ik het wel kan fixen. Ik zal wel even bellen naar de DA en vragen hoe zij erover denken en of zij nog tips hebben. Het haar heb ik wel bewaard voor het geval dat.
[..]
Ja, het komt daar vast ook nog wel. Valkenswaard heeft het nu, Hoogeveen dus ook. Omg, het doet gewoon pijn aan mn oren. De keiahrde donder nog niet eens maar die hagel, serieusquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:09 schreef Greys het volgende:
Ow jakkie QB. Ik ben vanavond alleen thuis en volgens buienradar komt er hel en verdoemenis in de lucht deze kant op. Ing had het net in een PM al over hagelstenen als knikkers en dikke onweer. Whelllllllp, ik ben bang voor onweer
Zal de buurman vragen of hij pics heeft gemaaktquote:
Wie is Mo?quote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik ging net even kijken, Mo gooit met zn touw en Jazz drinkt alsof er niets aan de hand is!
De stomme hond van mn zus die hier twee weken zitquote:
Precies zoeen jaquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:34 schreef oh-oh het volgende:
Ow Nok, das nog gekker dan ik met een blote poes tussen mn tetten hoor![]()
Ik heb afgelopen week echt non stop blote poes grappen lopen maken met Daan die hier was.
Eindeloos kun je daar op doorvarieren, heerlijk![]()
Gebruik je voor Thomasje zo'n slickerborstel??
Die zijn echt superideaal voor klitten en wollige vachten
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:22 schreef nokwanda het volgende:
@Greys, hij krabt helemaal niet. daarom dacht ik ook niet gelijk aan insectenbeten.
Maar ik hoorde net dat hij eerst altijd gekamd werd en dat hij het afgelopen jaar nauwelijks gekamd is en dat er ook niet door te komen was.
Dat los ik beetje voor beetje wel op door hem iedere dag eventjes te kannen en zo de klitten beetje voor beetje weg te halen. Over eenmaand ziet hij er vast heel anders uit.
Dat scheelt vast wel een kilootje kat
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:25 schreef nokwanda het volgende:
En hij speelt zowaar. Het gaat hier nog heel veel meer lichaamsbeweging krijgen
FatCat is excersising
Misschien dat ie daarom spontaan gay is geworden en op Merlijn duikt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:37 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
dat niet alleen...
Hij krijgt tevens een spoedinwijding in het feminisme
Die dames van jou
pluisbuiktquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:48 schreef nokwanda het volgende:
ja, en hij pluisbuikt op mijn vloerkleed. Ik durf er nog niet aan te zitten in deze opbouwfase
Ja hoor, dat gaat wel lukken, ik ben altijd zo bang dat er iets tussen komt en dan is de teleurstelling zo groot.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh dames![]()
Hier gisteravond ook noodweer.![]()
Om half 7 zaten we nog heerlijk buiten te lezen (nou ja, ik zat te Fok!ken), ik ging me ff douchen en omkleden ivm BBQ om half 8. En toen werd het donker, ging het onheilspellend waaien en toen kwam er regen, onweer en megahagelstenen uit de lucht vallen. Niet normaal meer, straten blank, bomen omgewaaid en na de bui allemaal kindjes in zwembroekjes de straat op
![]()
Senes! Wat leuk dat je naar K3 gaat. Daar is het dochtertje van onze vrienden ook zo gek op.
Gaan we altijd samen dansen op haar Winny The Pooh speelkleed![]()
![]()
![]()
Denk je dat het zo lang volhoudt om het niet te verrtellen?
quote:Op zondag 27 juli 2008 12:18 schreef Rimpelhond het volgende:
Mega Mindy!!
Zou ze uit willen met met mijn 4 5 jarige zoon?
Die is verliefd op Mega Mindy.......
Vast welquote:Op zondag 27 juli 2008 12:18 schreef Rimpelhond het volgende:
Mega Mindy!!
Zou ze uit willen met met mijn 4 jarige zoon?
Die is verliefd op Mega Mindy.......
Dank je wel Ingquote:
quote:Alle hondjes hebben een kleurtje, de donkerste van het stel is ook nog een reu.
Wij hebben nog wel een reu over nu *** er meer heeft dan gepland
quote:Op zondag 27 juli 2008 18:56 schreef Morretje het volgende:
Non, wat een verschil!Hoe lang gaat Cricket er over doen om zo groot te worden?
Q_B, wat een goed nieuws!Leuk joh!
quote:
Hihi die lijkt echt ja!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:41 schreef Morretje het volgende:oh-oh!
Deze kat lijkt op Gompie.. Maar wat een lelijkerd zo!![]()
[ afbeelding ]
Inkie !quote:Op dinsdag 29 juli 2008 11:03 schreef inkie1010 het volgende:
Cricket
Hoe is het met Asterix Nonneke?
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 12:10 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Hihi die lijkt echt ja!
Ow ow onwijs onweer hier ineens.
Karel ligt in de keuken te beven als een rietje en bij de eerste donderslag poepte Chico spontaan waar ie stond ( midden in de kamer ). Arme doggies...
Heeequote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:17 schreef Nonneke het volgende:
[..]
Inkie !![]()
![]()
![]()
![]()
Met Asterix gaat het goed ! die heeft buiten zn chicks tochHoest met Obelix ?
![]()
Morretje die kat !![]()
![]()
![]()
nou je het daar over hebt, die zie ik hier ook nooit meerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 13:38 schreef Nonneke het volgende:
Wat een cutie !![]()
Ze doet me een beetje denken aan de oude kat van lady-wrb![]()
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 10:41 schreef Morretje het volgende:oh-oh!
Deze kat lijkt op Gompie.. Maar wat een lelijkerd zo!![]()
[ afbeelding ]
mn baby chinchillaquote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:22 schreef nokwanda het volgende:
en wie is Cricket?
[SC] Deel 136. Waar Thomas bij Nokwanda intrekt!quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:36 schreef nokwanda het volgende:
Ah, de kleine survivor.
Heb ik de foto gemist dan?
Zal straks wel terugzoeken
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:14 schreef Greys het volgende:
Er valt hier (nog) niets bang te zijn voor Bink, want het is hier heel de dag gewoon zonnig en droog
Hier in den helder komt er af en toe een bui naar beneden. Verder ist doorgquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:14 schreef Greys het volgende:
Er valt hier (nog) niets bang te zijn voor Bink, want het is hier heel de dag gewoon zonnig en droog
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 14:45 schreef Nonneke het volgende:
[..]
[SC] Deel 136. Waar Thomas bij Nokwanda intrekt!
Bink is heul niet bang voor onweerquote:Op dinsdag 29 juli 2008 15:16 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Pestkop!
Nee hoor, gelukkig maar voor Binkie!
Aaaaawquote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:30 schreef Greys het volgende:
[..]
Bink is heul niet bang voor onweer
En ook niet echt voor vuurwerk, behalve als het een héél harde donderklap is, zo'n duizendklapper die maar duurt en duurt, dat vindt ze niet leuk. Hoewel... dat zeg ik nou wel... merk wel dat nu het een bejaard dametje wordt, ze zich er iets meer van aantrekt, merkte ik afgelopen oud & nieuw. Maar geen grote paniek
Het bejaarde dametje was zich eergister en gister weer heerlijk aan het uitsloven op het hondenstrandje
Yes pleasequote:Op dinsdag 29 juli 2008 16:51 schreef Greys het volgende:
Dat vergeet ik iedere keer
Ook omdat ik zelf ook met mijn rok omhoog gehesen tot mijn knieën in het meer sta, Bink vindt het gezellig als ik mee loop het water inMaar ik zal er vanavond of morgen aan denken!
Dat is Yara, het enige meisje van het stel, en lief dat ze is, mn kleine duinkonijnquote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:14 schreef Greys het volgende:
Ohhhhhhhhhhhhhhhhhh
Die rechter! Met die oren!![]()
![]()
En Fritsje gevonden hoor, maar moest wel goed zoeken! Hahahahaha!
Wat is dit? De doggie variant op Waar is Wally?quote:Op dinsdag 29 juli 2008 17:02 schreef oh-oh het volgende:
[..]
Yes please![]()
Die van mij gaan ook alleen maar te water als ik ze voor ga, zo lief vind ik dat![]()
Ik wil zo graag nog wat leuke foto's maken hier, maar alles ligt op apengapen.
Ik ga " mijn" andere 4 hondjes nog missen na de vakantie, en zelfs die dekselse kat![]()
Ow kheb wel een hele leuke van mij vorige week op het strand met mijn roedel van 8.
Frits moet je ff goed zoeken maar hij zit dr ergens tussen gefrot hoor![]()
[ afbeelding ]
Ja Nok, wat is " Waar is Wally" ???quote:
quote:'Waar is Wally?' is een boekenserie van Martin Handford met grote zoekplaten met heel veel mensen waarop één poppetje gevonden moet worden: Wally, onze held.
Bijna... twee poppetjes naar links greys, hij's inderdaad in het geel vandaag.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 19:44 schreef Greys het volgende:
Degene waarvan ik denk dat ie het is staat tussen twee mensen in, en houdt iets omhoog, een zwaard of een staaf ofzo? Links naast die zandbak of wat het ook is
Niet? Denk niet dat ze dat tof gaat vinden.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:04 schreef Morretje het volgende:Heb een serieus msn-gesprek met m'n zusje..
Hoe vertel je je zusje dat het minimale contact dat we hebben prima voelt? Ook al voelt zij dat niet?![]()
Vertel maar niet denk ik.
Ze weet het toch niet.quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:29 schreef Qwea het volgende:
[..]
Niet? Denk niet dat ze dat tof gaat vinden.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 21:44 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Ze weet het toch niet.
maar okay... ze zal het wel merken en ergens krijg je wel altijd een punt waarop je dingen wel moet zeggen.
Maar Mor is niet van gisteren.
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:36 schreef Greys het volgende:
Whehehe, nee, van Bink d'r briljante zwem-moves (terwijl ze nog niet eens in het water ligt).
Overigens schrik je je de blubber als zo'n hooglander ineens opstaat, terwijl hij in het hoge gras lag en jij had dat niet in de gaten
quote:Op dinsdag 29 juli 2008 22:58 schreef Greys het volgende:
Hier het andere filmpje. Bink begint altijd alvast in de lucht te zwemmen
[ link | afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |