Newsflash
Thomas is op zijn minst bi

Hij liep zachtjes op Merlijn af, die natuurlijk kalmpjes bleef staan, zette zijn poot om Merlijn heen, greep hem in zijn nek en drukte hem neer met zijn machtige heuppartij.
Merlijn is een beetje een sukkel en die liet zich natuurlijk omrollen waardoor Thomas hem in de zijkant van zijn nek vasthield. Hij beet niet door, het was geen gevecht of geen poging daartoe.
Het is natuurlijk gewoon dominant mannetjesgedrag op een niet aggressieve kattenmanier en het heeft natuurlijk heul niks met gay zijn te maken.
Wel grappig. Thomas is van nature gewoon best een grote en doinante kater, maar tegenover de dames moet hij het echt afl;eggen. Die zijn zo fel. Kareltje gaat hem uit de weg, maar Merlijn is zo onschuldig dat die gewoon blijft staan en denkt: ow, knuffel dan? Nou knuffel maar dan. En dan krijgt Thomas de kans om zijn dominantie te bewijzen.
Maar het ziet er niet uit.
Ik heb Thomas wel zachtjes weggeduwd toen Merlijn aangaf het niet meer leuk te vinden.
Ik zei nog tegen Thomas: moet je straks bij Purrr doen. Vindt ze leuk

Verder vond ie visite best wel okay. Hij heeft zich zowel door mijn din en haar dochtertje als door mijn moeder wel op zijn kop laten kroelen. Ik mag inmiddels ook onder zijn kin komen. Zijn kont en flanken vindt ie nog niet zo tof.
Hij bivakkeert op de vensterbank van de badkamer wat nooit echt lekker kan liggen. Ik heb dus in het kastje onder de wastafel een lekker plekkie gemaakt, maar daar heeft hij nog niet in gezeten. Hij lijkt wel een klein beetje te hebben gegeten.
Om het uur komt ie even naar beneden en dan volgt hij me op ongeveer 2 meter afstand. Hij wil wel aandacht maar ook weer niet.
De achtertuin vindt hij ook wel aardig, geloof ik. Vanochtend heel vroeg hebben we samen buiten gezeten. Om 6 uur al. Hij begon er spontaan uit zichzelf mee en ben hem achterna gelopen en ben daar ook maar blijven zitten met mijn koffie.
Tussen mij en hem komt het wel goed. Ik ben beniuewd hoe het met hem en de andere twee heren zal gaan. Ik hoop niet dat hij Merlijn erg op zijn kop gaat zitten. Dan maakt ie toch echt heel erg kennis met de p[lantenspuit. De anderen kunnen zichzelf gewoon verweren. Merlijn doet dat niet. Die is gewoon TE lief.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl