Dat ben ik ookquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:50 schreef Morretje het volgende:
Q, die is leuk!!!Staat je goehoed!
MB, je ratelt ook als een verliefde tiener..![]()
Yeah, I don't mind a bit of meatquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:48 schreef MissBliss het volgende:
Wat een lekkere dikkerd heb je daar, nokwanda!
Is er niemand die de kleine 2 weken voor je op kan vangen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:55 schreef MissBliss het volgende:
[..]
Dat ben ik ook
Maaarrrr [insert vorige post]Onze liefde kan niet
Qwea, ik wil ook een pm
Hmmm, Ziggy gaat naar mn ouders... en naar Lucky dus. Maar ik vind het zo lullg om hun met 2 katten op te schepen terwijl ze zelf al een kat hebben, en ik zou het ook lullig vinden voor Antonio, dat ie na 2,5 week alweer uit logeren moet...quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:00 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Is er niemand die de kleine 2 weken voor je op kan vangen?
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:06 schreef Greys het volgende:
MissBliss, dan is er altijd Moussie in Zwolle nog!
Een rode kittenQB heeft een link gepost in het asieltopic gepost, god dammit
![]()
Da's gewoon Chippy. Toen ze bij mij kwam maaide ze erg gericht en met nagels.quote:Op donderdag 24 juli 2008 23:02 schreef Morretje het volgende:Werkte dat bij Chip ook? Die wil ook nog wel eens maaien, maar ze is niet meer zo gericht op raken. Dus meestal maai ik terug en zeg ik heel hard nee.. Dan rent ze weer weg..
![]()
Maar meestal ligt ze heeeeeeeeel gezellig tegen me aangeplakt op de bank of in bed..![]()
Nee, ik had hem nog niet gezien, nu wel, bedanktquote:Op vrijdag 25 juli 2008 00:06 schreef Greys het volgende:
MissBliss, dan is er altijd Moussie in Zwolle nog!
Een rode kittenQB heeft een link gepost in het asieltopic gepost, god dammit
![]()
Oke. Ja want ik lag dus net in coma, te kwijlen op mn kussen (quote:Op vrijdag 25 juli 2008 08:01 schreef nokwanda het volgende:
en geef hem dan een goed pipet waarvan je zeker weet dat die werkt. Alle vlooien die hem dan in huis bijten gaan dan dood. Dan hoef je niet te sprayen. Maar als je te lang wacht wel. Voor je het weet heb je met dit weer een plaag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |