Haaaa, daar ben je!quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:15 schreef Freubeltje41 het volgende:
hey hallo, leuke foto'sikke kan goed smsen he nok hahahaha, die lui zullen wel denken, wie is dat. Zie dat er aardig al wat beweging in komt, gelukkig. Nou succes, en heeeeeeeeel erg bedankt en de choco is lekker, dank je en groetjes
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:23 schreef Freubeltje41 het volgende:
ow zeker wel, en vooral hoe zij omgaat met ze, komt zeker goed, aan haar zal het niet liggen, leuk om het eens te zien hoe het ook kan, en dat zegt een geen kattenmens
Ja dat weet ik, Jazz is ook niet de magerste, dat zit gewoon in zijn bouw. Maar Thomas lijkt of ie binnenkort gaat ontploffenquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:43 schreef Morretje het volgende:Het blijft natuurlijk wel een man he! Z'n imagooooooo
![]()
En Q_B, Chip is ook te zwaar, maar die krijgt echt niet veel hoor. Is het bij katten net als bij honden trouwens zo, dat ze altijd aankomen als ze gecastreerd/gesteriliseerd zijn?
Heb je naar mijn ouwe nmmer gesmst?quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:30 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ja dat weet ik, Jazz is ook niet de magerste, dat zit gewoon in zijn bouw. Maar Thomas lijkt of ie binnenkort gaat ontploffenJe maakt mij niet wijs dat hij altijd goede hoeveelheden gehad heeft, of de foto's zijn niet accuraat.
Boeit verder ook niet want het zal nu wel goed komen. Had je mn sms trouwens gehad Nokwanda?
Nu ja, was ook niet belangrijk ofzo gelukkigquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:33 schreef nokwanda het volgende:
[..]
Heb je naar mijn ouwe nmmer gesmst?
Wss wel. Ik zal je mijn nieuwe (tevens werk) nummer even PMmen
Nou, oke maar dan haal ik wel mn hoofd weg. En via pm. En ja hoofd weg want ik kom NET onder de douche vandaanquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:49 schreef Morretje het volgende:Qwea in een rok? Foto'sssss!!!!!!!!!!!!!!!!
![]()
donequote:Op donderdag 24 juli 2008 22:02 schreef nokwanda het volgende:
ik ook (papegaaimode)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |