Geweldig spelletje

Even een Thomas update
Hij doet het geweldig. heeft een supermauw die hij regelmatig even laat horen.
Aandacht!!! Meaw!! Heel kort.
Meneer wil bijna geen kattenvoer. Hij wil menseneten. Nee, beter gezegd...hij wil menseneten mogen. Want als hij het krijgt mot ie het niet. En hij vraagt het niet gewoon, hij trekt er smoelen bij als een connaisseur die zegt: verruuuuukelijk, die geur. Knijpt zijn ogen tot spleetjes en steekt zijn neus de lucht in en maakt tuitlipjes. Dan zet hij zijn voorpoten op je dijbeen en steekt dat hele hoofd zo de lucht in. Geweeeeldig om hem te zien schooien. Je zou er voor de lol de hele dag om eten.
Inmiddels krijgt ie dagelijke een flinke borstelbeurt wat ie heerlijk vindt.
Hij rolt erbij op zijn rug en ik mag alles kroelen. Af en toe is ie speels en grijpt ie mijn hand, maar helemaal zonder enige valsigheid. Maar hij is oersterk. Hij wil ook spelen met de anderen. maar die tolereren hem nog alleen maar. Van echt accepteren is nog geen sprake. maar toch wel veeeeeel meer dan je zou mogen verwachten in zo'n korte tijd. het valt me aan alle kanten mee.
Hij knort en kroelt en leunt lekker zwaar tegen me aan als ie gekroeld wordt. Hij is zo super.
EW schreef me vandeweek nog: ha die ma, geen vreemde kerels mee naar huis nemen, he!. Hij moest eens weten

Komt ie thuis, is er een nieuwe kerel gewoon ingetrokken.
Umuntu Ngumuntu Ngabantu
"Those who look before they leap, never leap".
http://www.dierenthuis-naar-almere.nl