Precies zoeen jaquote:Op zaterdag 26 juli 2008 21:34 schreef oh-oh het volgende:
Ow Nok, das nog gekker dan ik met een blote poes tussen mn tetten hoor![]()
Ik heb afgelopen week echt non stop blote poes grappen lopen maken met Daan die hier was.
Eindeloos kun je daar op doorvarieren, heerlijk![]()
Gebruik je voor Thomasje zo'n slickerborstel??
Die zijn echt superideaal voor klitten en wollige vachten
quote:Op vrijdag 25 juli 2008 23:22 schreef nokwanda het volgende:
@Greys, hij krabt helemaal niet. daarom dacht ik ook niet gelijk aan insectenbeten.
Maar ik hoorde net dat hij eerst altijd gekamd werd en dat hij het afgelopen jaar nauwelijks gekamd is en dat er ook niet door te komen was.
Dat los ik beetje voor beetje wel op door hem iedere dag eventjes te kannen en zo de klitten beetje voor beetje weg te halen. Over eenmaand ziet hij er vast heel anders uit.
Dat scheelt vast wel een kilootje kat
quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:25 schreef nokwanda het volgende:
En hij speelt zowaar. Het gaat hier nog heel veel meer lichaamsbeweging krijgen
FatCat is excersising
Misschien dat ie daarom spontaan gay is geworden en op Merlijn duikt.quote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:37 schreef Rimpelhond het volgende:
[..]
dat niet alleen...
Hij krijgt tevens een spoedinwijding in het feminisme
Die dames van jou
pluisbuiktquote:Op zaterdag 26 juli 2008 23:48 schreef nokwanda het volgende:
ja, en hij pluisbuikt op mijn vloerkleed. Ik durf er nog niet aan te zitten in deze opbouwfase
Ja hoor, dat gaat wel lukken, ik ben altijd zo bang dat er iets tussen komt en dan is de teleurstelling zo groot.quote:Op zondag 27 juli 2008 12:01 schreef Ingetje79 het volgende:
Mogguh dames![]()
Hier gisteravond ook noodweer.![]()
Om half 7 zaten we nog heerlijk buiten te lezen (nou ja, ik zat te Fok!ken), ik ging me ff douchen en omkleden ivm BBQ om half 8. En toen werd het donker, ging het onheilspellend waaien en toen kwam er regen, onweer en megahagelstenen uit de lucht vallen. Niet normaal meer, straten blank, bomen omgewaaid en na de bui allemaal kindjes in zwembroekjes de straat op
![]()
Senes! Wat leuk dat je naar K3 gaat. Daar is het dochtertje van onze vrienden ook zo gek op.
Gaan we altijd samen dansen op haar Winny The Pooh speelkleed![]()
![]()
![]()
Denk je dat het zo lang volhoudt om het niet te verrtellen?
quote:Op zondag 27 juli 2008 12:18 schreef Rimpelhond het volgende:
Mega Mindy!!
Zou ze uit willen met met mijn 4 5 jarige zoon?
Die is verliefd op Mega Mindy.......
Vast welquote:Op zondag 27 juli 2008 12:18 schreef Rimpelhond het volgende:
Mega Mindy!!
Zou ze uit willen met met mijn 4 jarige zoon?
Die is verliefd op Mega Mindy.......
Dank je wel Ingquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |