Jij vindt ook echt alles leuk hè.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:31 schreef -Hans- het volgende:
I Kissed The Girl And I Like It. Wat een track![]()
Nah, dit vind ik juist wel weer supervet!quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:37 schreef -Hans- het volgende:
Cos, dit is minder....
Cos, ik voel toch een afstand tussen ons. Gaat niet goed zo.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nah, dit vind ik juist wel weer supervet!.
Da's Robquote:
Ach Hans, laten we het nog eens over hebben. Met een biertjequote:Op donderdag 24 juli 2008 12:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cos, ik voel toch een afstand tussen ons. Gaat niet goed zo.![]()
Lijkt mij een strak plan.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:47 schreef cosmick het volgende:
Ach Hans, laten we het nog eens over hebben. Met een biertje.
Heerlijk binnen op kantoorquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:18 schreef SilentChaos het volgende:
Godver wat een weer
Nou weer verder 'werken'
Alsnog gezetquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
weer de radiotag niet gezet, refreshde mij suf en zag hem niet
Je kan beter naar de 'nieuwste topics'-pagina gaan.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
weer de radiotag niet gezet, refreshde mij suf en zag hem niet
Of je eigen active topicsquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan beter naar de 'nieuwste topics'-pagina gaan.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:30 schreef Piles het volgende:
Rob luisteren is er niet helemaal van gekomen
In de Arena speelde hij 'em ookquote:
Heerlijk de vakantiequote:Op donderdag 24 juli 2008 13:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Wakker, wakker, ik ben uit bed en zit nu aan m'n ontbijt. Dus het begint te komen![]()
Paul![]()
quote:De zomer lijkt er dan nu toch echt te zijn. Een zomerse uit je diptip ligt voor de hand.. Uit de 60's. Dat wel.
Roy Orbison - Pretty woman
Ben E. King - Stand by me
Beach Boys - I get around
http://rabradio.kro.nl/
quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Zoooo. Er stonden hier toch wat pc`s niks te doen, heb er even wat geheugen uit gepakt om mijn computer wat sneller te maken.....
Zit hier met 4GBquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:20 schreef Sjowhan het volgende:
Ben ik blij dat ik 2048MB in de pc heb zitten.
Zelf uitgezocht voor heel het bedrijf
Die editquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:24 schreef Litton-Lane het volgende:
Dan heb ik er echt bar weinig geheugen in zitten
Edit: in de PC:![]()
Ze zal wel ergens in 't nieuws zijn geweest ofzo. 3FM maakt er dan en gewoonte van om die artiest ineens overdreven veel de ether in te slingerenquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, een ontzettend interessant weetje, Rab.
Nee. Maar wel apart. Zo hoor je een artiest nooit, zo tig keer per dag (Eminem 3 x op maandag bijv).quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zal wel ergens in 't nieuws zijn geweest ofzo. 3FM maakt er dan en gewoonte van om die artiest ineens overdreven veel de ether in te slingeren. Al is 't in dit geval niet zo heel erg
.
Yup, valt me ook op. Zelfde met Michael Jackson de laatste week. En je vrienden van Guns'n'Rosesquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee. Maar wel apart. Zo hoor je een artiest nooit, zo tig keer per dag (Eminem 3 x op maandag bijv).
Hier WinXP Sp3quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Zit hier met 4GB![]()
![]()
Waarvan Vista 38% opslokt![]()
Hmm mijn Macbook heeft maar 1 gieg. Als er geld over is, wil ik die wel meer maken. Probleem is dat er standaard 2x 512 in zit, de rotzakken....quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb hier maar 512 MB in zitten. In m'n MacBook Pro thuis 4 GB
.
Ik heb nog twee reepjes van 1 GB over (die moesten eruit om 2 x 2 GB erin te stoppen), maar weet niet of dat in jouw Macbook pastquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hmm mijn Macbook heeft maar 1 gieg. Als er geld over is, wil ik die wel meer maken. Probleem is dat er standaard 2x 512 in zit, de rotzakken....
Ja, zeker. Vooral de ouwe Stonesquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:59 schreef SilentChaos het volgende:
Gewoon numemrs als It's all over now enzoPrima nummers voor op de radio
Because I used to love her, but it's all over nowgitaar
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:31 schreef Sersjee het volgende:
*poging doet tot zingen van alle koortjes in z'n eentje...*
[Maricha mode]quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb nog twee reepjes van 1 GB over (die moesten eruit om 2 x 2 GB erin te stoppen), maar weet niet of dat in jouw Macbook past.
Check.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[Maricha mode]
Ping - Mail
[/Maricha mode]
Zelfs ik wist veel, dan is het heel ergquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:46 schreef Sersjee het volgende:
Holy crap, wat een makkelijk popduel!
Na dit nummer (Ting Tings) ga ik ook zappen....quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
*zap*
Goed dat ze met zo'n DEBIELE uuropener me daar ff aan helpen herinneren.
Moet ik ook eens proberen, die vrijheid heb ik wel. Alleen slaap ik de laatste tijd (weer) nog slechter dan normaal. En normaal is het al niks....quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
En naar huis
Heerlijk om 8 uur beginnen
* Glacier aait L-Lquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Moet ik ook eens proberen, die vrijheid heb ik wel. Alleen slaap ik de laatste tijd (weer) nog slechter dan normaal. En normaal is het al niks....![]()
Zoiets:quote:
Die chick trad vorige week maandagavond bij Stenders op en ging deze week door naar de halve fnales van de Grote Prijs van Nederland. Ik vind haar (muziekquote:Hoe cool! Of ik met Indecent Proposal wil meedoen...JA NATUURLIJK!
(Voor degene die dat echt niet kennen: band krijgt een week lang iedere dag een opdracht. Opdracht behaald = 1/4 zendtijd van liedje (in mijn geval Shut Up (And Kiss Me!) Op de laatste dag wordt dan hopelijk het gehele nummer gedraaid!)
Haha, dus: stem in de week van 4 augustus af op 3FM. Iedere dag van 12:00 tot 14:00. Gaan we lekker samen radioen!
En als je vanavond niets te doen hebt: ik speel met band in Vlaardingen (Irish Pub O'Sheas) in het kader van de Zomerterras Councoursen. Biertje?
Kan niet heel veel slechter worden dan toen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:13 schreef -Hans- het volgende:
MetMichiel straks vanuit Parijs. Ik hoop dat deze locatie uitzending wel een beetje leuk wordt voor de thuisblijvers want de Lowlands in de tuin uitzending van vorige week? was niet heel bijzonder, imo.
We zullen het gaan horen !quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan niet heel veel slechter worden dan toen.
Kom denk ik net met MYA binnenvallen, ga weekend eksta vanaf 150 meter hoog luisteren.quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
We zullen het gaan horen !![]()
Morgen dus Krause te gast bij MoveYourAss en traditiegetrouw staat ook weer de playlist online. Misschien moet ik er morgen even met een frisse blik naar gaan kijken want op een of andere manier prikkelt de lijst mij niet. Uiteraard staan er weer fijne tracks op de lijst maar het echte wow-gevoel ontbreekt bij mij. Misschien morgen..
http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.html
Oja! jij zit natuurlijk in een ballon. Gaaf, maar dan hoop ik voor je dat de onweer niet doorzet.. Denk dat ik ook heel erg weinig van de 3FM vrijdagavond ga horen want ik ga eerst even uit eten en daarna naar de bios (Batman - The Dark Knight).quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kom denk ik net met MYA binnenvallen, ga weekend eksta vanaf 150 meter hoog luisteren.
We stijgen met 6 balonnen op vanuit beesd , wind staat zo , dus verwacht richting brabant te waaienquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja! jij zit natuurlijk in een ballon. Gaaf, maar dan hoop ik voor je dat de onweer niet doorzet.. Denk dat ik ook heel erg weinig van de 3FM vrijdagavond ga horen want ik ga eerst even uit eten en daarna naar de bios (Batman).
Ik zit op mijn balkon met een biertje waarschijnlijk, dus ik zal zwaaien als je overvaart...quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We stijgen met 6 balonnen op vanuit beesd , wind staat zo , dus verwacht richting brabant te waaien
Richting Brabant? daar zullen vast wel wat Fokkers wonen die jou kunnen zien.quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We stijgen met 6 balonnen op vanuit beesd , wind staat zo , dus verwacht richting brabant te waaien
quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Richting Brabant? daar zullen vast wel wat Fokkers wonen die jou kunnen zien.
Hier, idem...quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:29 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Pffff... het is warm in huis
Dan ben ik er ook wel bij, woon er heel dicht bij..... (met after party.quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
Klaar zit voor de efteling uitzending
Ik had ook iets vanquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:43 schreef Broekie het volgende:
Domien die als de dood is voor de rondwandelende Disneyfiguren terwijl C er een half jaar lang als Disneyfiguren rondgelopen heeft
heb geen trek in zo'n 'locatieuitzending'. Alsof ik aan de muziek hoor dat ze in Disneyland zitten. Leuk voor Michiel en consorten. Lekker betaald naar Disneylandquote:
Niets mis met FF tochquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:10 schreef Feivel1 het volgende:
Internet Explorer heeft er geen zin in vanavond, dus ik zit nu onder Firefox
Tot over 1,5 uur danquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
heb geen trek in zo'n 'locatieuitzending'. Alsof ik aan de muziek hoor dat ze in Disneyland zit. Leuk voor Michiel en consorten. Lekker betaald naar Disneyland.
Ik schakel BBC Radio 1 weer es in.
Ik zei al: Snap ik! Mooie damequote:Op donderdag 24 juli 2008 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Kan ik toch ook niets aan doen.
Goed idee. Misschien trek ik wel een essential mix uit de kast.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
heb geen trek in zo'n 'locatieuitzending'. Alsof ik aan de muziek hoor dat ze in Disneyland zit. Leuk voor Michiel en consorten. Lekker betaald naar Disneyland.
Ik schakel BBC Radio 1 weer es in.
Over twee weken in de middag bij Stenders in de middag in de Indecent proposalquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zei al: Snap ik! Mooie dame, wanneer kwam ze weer.
(Groene ogen!
)
Klinkt goed. En ze was in Den Bosch, dat was super dicht bij. Geen idee waar ik toen was met de koninginnenmarkt....quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Over twee weken in de middag bij Stenders in de middag in de Indecent proposal. Check http://www.myspace.com/allthatjess voor meer muziek van deze dame, inclusief een MP3'tje
.
Boris Boefquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:41 schreef Feivel1 het volgende:
Bang voor Mickey Mouse?.
Wie kan nou bang zijn voor Mickey Mouse?.
Vervangen? Weet ik niet hoor, maar dat ze een mooie stem heeft, klopt ;-).quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Maricha heeft best goede radio stem, kan zo michiel vervangen als deze ziek is
Doet superman the ride toch ook in sixflagsquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:24 schreef -Hans- het volgende:
Tijd voor bier. Proost!
3 sec naar 90 km per uur. Gaaf!
Oh dat zal best joh, maar het is zo'n tijd geleden dat ik in een pretpark ben geweest.. Zou er zelf denk ik ook niet heel snel instappen. Achtbanen die over de kop gaan is ook niet echt mijn ding.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doet superman the ride toch ook in sixflags
8banen kan ik heel veel hebben, maar een normale draai attractie word ik gekquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh dat zal best joh, maar het is zo'n tijd geleden dat ik in een pretpark ben geweest.. Zou er zelf denk ik ook niet heel snel instappen. Achtbanen die over de kop gaan is ook niet echt mijn ding.
heb het zelf met die stoeltjes die rond gaan draaien (schommel idee)quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:31 schreef borisz het volgende:
[..]
8banen kan ik heel veel hebben, maar een normale draai attractie word ik gek
Neem bijvoorbeeld de theekopjes attractie. Daar kan ik niet echt tegenquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb het zelf met die stoeltjes die rond gaan draaien (schommel idee)
Zweefmolen bedoel je?quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb het zelf met die stoeltjes die rond gaan draaien (schommel idee)
Geinig want bij mij is het juist weer andersom.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:31 schreef borisz het volgende:
8banen kan ik heel veel hebben, maar een normale draai attractie word ik gek
Sander probeert het gewoon te grappig te doen heb ik vaak het idee, terwijl interview best leuk mag zijn maar je moet niet overdrijvenquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:33 schreef Toad het volgende:
Vanmiddag naar That's live geweest in de BNN bar met Gabriella Cilmi. Het wordt 2 augustus uitgezonden. Interview van Sander Lantinga verliep een beetje stroef (met Ekdom vanochtend verliep stuk beter) en de quiz was ook niet spetterend. Gelukkig de muziek wel.
Best leuk om mee te maken dus.
Die over de kop gaan heb ik liever ook niet, een achtbaan die veeeeeeeul te hard gaat, laat ik ook gaan, maar da's meer om het feit dat ik dan nog de hele dag met mn spieren overweg moet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geinig want bij mij is het juist weer andersom.Overigens achtbanen die niet over de kop gaan kan ik ook wel hebben, maar het moet niet te gek worden.
Tof ja ! 2 augustus dus even in de gaten houden want ben wel benieuwd hoe het zal klinken. Had de cam ook aan toen ze te gast was bij Ekdom en ze ziet er niet eens heel jong uit.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:33 schreef Toad het volgende:
Vanmiddag naar That's live geweest in de BNN bar met Gabriella Cilmi. Het wordt 2 augustus uitgezonden. Interview van Sander Lantinga verliep een beetje stroef (met Ekdom vanochtend verliep stuk beter) en de quiz was ook niet spetterend. Gelukkig de muziek wel.
Best leuk om mee te maken dus.
En haar liedjequote:Op donderdag 24 juli 2008 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tof ja ! 2 augustus dus even in de gaten houden want ben wel benieuwd hoe het zal klinken. Had de cam ook aan toen ze te gast was bij Ekdom en ze ziet er niet eens heel jong uit.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:42 schreef Toad het volgende:
Cilmi is in het eggie net zoals Hans zegt: ze lijkt echt een stuk ouder. Enthousiast en spontaan meisje, maar wordt -denk ik- goed in de gaten gehouden door d'r 2 managers die er ook bij liepen. Een poging om een gesprekje met d'r aan te knopen mislukte daarom ook.
Tot grote lol van een paar andere mensen in de bar.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:48 schreef Feivel1 het volgende:
Haha, die zingde mn mentor uit de brugklas altijd, die kan goed zingen!.
was zeker niet je leraar nederlandsquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:48 schreef Feivel1 het volgende:
Haha, die zingde mn mentor uit de brugklas altijd, die kan goed zingen!.
Ken je deze al:quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Ah, en daar is Calvin Harris weer maar ditmaal met Kylie
Vanavond zullen we CH wederom horen @ de single van de week. Dizzee Rascal & Calvin Harris - Dance Wive Me
Dat altijdquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
heb haar even een tik uitgedeeld op hyves
Doe weer eens vervelend, morpheus.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
was zeker niet je leraar nederlands
Heb 't album van Kylie en dat klinkt allemaal lekkerquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ken je deze al:
Ik denk met Calvin of Hot chip....
Zat worden doe je in de kroeg, als je het vervelend vind dan zeg je het gewoonquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:51 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Doe weer eens vervelend, morpheus.
Ik twijfel er nog over..
Als ik eerlijk ben, word ik een beetje zat van je reacties tegen mij.
Ik WORD vijftien, 14 augustus.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zat worden doe je in de kroeg, als je het vervelend vind dan zeg je het gewoon
vergeet af en toe nog wel is dat je pas 15 bent
Prima! Hier alles goed.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:52 schreef Toad het volgende:
@Roel_Jewel z'n fragmenten... geweldig!
@Litton-Lane: Jaja, alles goed.Met jou ook?
Ik had het er nog neer gezet, maar ge-edit.quote:
oke vergeet af en toe dat je 14 bent en augustus al 15 wordtquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:56 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik WORD vijftien, 14 augustus.
En je reactie over zat worden:
Van Ren and Stimpy (vroeger)? ;-).quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:56 schreef Sersjee het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Happy happy joy joy!
Meebrullen!
valt het op da'k fan ben?
Als je je gewoon niet zo aanstelt is niks aan de hand hoorquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:58 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ook nog wat tegen mij?
Anders ga ik hier gewoon een tijdje weg.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
<insert aai over de bol smiley>
Opzich wel goed dat ze strak aan het lijntje wordt gehouden want ze wordt immers de nieuwe Amy W genoemd. Moeten we toch niet hebben dat een kind van 16 jaar al die kant opgaat. Zou jammer zijn..quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:42 schreef Toad het volgende:
Cilmi is in het eggie net zoals Hans zegt: ze lijkt echt een stuk ouder. Enthousiast en spontaan meisje, maar wordt -denk ik- goed in de gaten gehouden door d'r 2 managers die er ook bij liepen. Een poging om een gesprekje met d'r aan te knopen mislukte daarom ook.
Tot grote lol van een paar andere mensen in de bar.
Ook, maar dan wel de John K. tijd. Daarna werd het rap minder.quote:
Gewoon vaak je gevoel hier opvolgen, dit is beter dan twijfelen over dialect issues, dialect heeft vaak een historisch goede link met de hedendaagse taal, tenzij dat het groene boekje versie 100 om de hoek komt kijkenquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:57 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik had het er nog neer gezet, maar ge-edit.
Ik twijfelde omdat in ons dialect het ook 'zong' is, en dat klopt vaak niet in het Nederlands.
uuhhm die ken ik nog niet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ken je deze al:
Ik denk met Calvin of Hot chip....
quote:
Ik zal het doen, maar het is ook al redelijk laat he.. ik was er voor de verandering al om 10.30 af ;-).quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gewoon vaak je gevoel hier opvolgen, dit is beter dan twijfelen over dialect issues, dialect heeft vaak een historisch goede link met de hedendaagse taal, tenzij dat het groene boekje versie 100 om de hoek komt kijken
Locatie uitzending, van Met Michiel. Dan krijg je dat.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:05 schreef on_air het volgende:
Het topic is nog niet vol, holy crap.
Ja, maar je zag dat ze wel interesse had om met wat fans te praten. Dat is dan wel weer jammer.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Opzich wel goed dat ze strak aan het lijntje wordt gehouden want ze wordt immers de nieuwe Amy W genoemd. Moeten we toch niet hebben dat een kind van 16 jaar al die kant opgaat. Zou jammer zijn..
Feivel, zeker een erg fijn liedje
Jammer dat zulke adremheid afgeremd wordt , door stelletje 'managers'quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:07 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, maar je zag dat ze wel interesse had om met wat fans te praten. Dat is dan wel weer jammer.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
En wie hebben we hier? http://jeannette33.hyves.nlDie reacties en tikken daar ook
.
Terugluisteren: hier en hier
Moet eigenlijk zeggen dat ik deze ook beter vindquote:Op donderdag 24 juli 2008 22:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Helaas, niet de Jacques Lu Cont's Thin White Duke Remix.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |