Jij vindt ook echt alles leuk hè.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:31 schreef -Hans- het volgende:
I Kissed The Girl And I Like It. Wat een track![]()
Nah, dit vind ik juist wel weer supervet!quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:37 schreef -Hans- het volgende:
Cos, dit is minder....
Cos, ik voel toch een afstand tussen ons. Gaat niet goed zo.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:38 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nah, dit vind ik juist wel weer supervet!.
Da's Robquote:
Ach Hans, laten we het nog eens over hebben. Met een biertjequote:Op donderdag 24 juli 2008 12:43 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Cos, ik voel toch een afstand tussen ons. Gaat niet goed zo.![]()
Lijkt mij een strak plan.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:47 schreef cosmick het volgende:
Ach Hans, laten we het nog eens over hebben. Met een biertje.
Heerlijk binnen op kantoorquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:18 schreef SilentChaos het volgende:
Godver wat een weer
Nou weer verder 'werken'
Alsnog gezetquote:Op donderdag 24 juli 2008 12:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
weer de radiotag niet gezet, refreshde mij suf en zag hem niet
Je kan beter naar de 'nieuwste topics'-pagina gaan.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:34 schreef morpheus_at_work het volgende:
weer de radiotag niet gezet, refreshde mij suf en zag hem niet
Of je eigen active topicsquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:24 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Je kan beter naar de 'nieuwste topics'-pagina gaan.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:30 schreef Piles het volgende:
Rob luisteren is er niet helemaal van gekomen
In de Arena speelde hij 'em ookquote:
Heerlijk de vakantiequote:Op donderdag 24 juli 2008 13:37 schreef Piles het volgende:
[..]
Wakker, wakker, ik ben uit bed en zit nu aan m'n ontbijt. Dus het begint te komen![]()
Paul![]()
quote:De zomer lijkt er dan nu toch echt te zijn. Een zomerse uit je diptip ligt voor de hand.. Uit de 60's. Dat wel.
Roy Orbison - Pretty woman
Ben E. King - Stand by me
Beach Boys - I get around
http://rabradio.kro.nl/
quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:15 schreef Litton-Lane het volgende:
Zoooo. Er stonden hier toch wat pc`s niks te doen, heb er even wat geheugen uit gepakt om mijn computer wat sneller te maken.....
Zit hier met 4GBquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:20 schreef Sjowhan het volgende:
Ben ik blij dat ik 2048MB in de pc heb zitten.
Zelf uitgezocht voor heel het bedrijf
Die editquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:24 schreef Litton-Lane het volgende:
Dan heb ik er echt bar weinig geheugen in zitten
Edit: in de PC:![]()
Ze zal wel ergens in 't nieuws zijn geweest ofzo. 3FM maakt er dan en gewoonte van om die artiest ineens overdreven veel de ether in te slingerenquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
Nou, een ontzettend interessant weetje, Rab.
Nee. Maar wel apart. Zo hoor je een artiest nooit, zo tig keer per dag (Eminem 3 x op maandag bijv).quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ze zal wel ergens in 't nieuws zijn geweest ofzo. 3FM maakt er dan en gewoonte van om die artiest ineens overdreven veel de ether in te slingeren. Al is 't in dit geval niet zo heel erg
.
Yup, valt me ook op. Zelfde met Michael Jackson de laatste week. En je vrienden van Guns'n'Rosesquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:35 schreef cosmick het volgende:
[..]
Nee. Maar wel apart. Zo hoor je een artiest nooit, zo tig keer per dag (Eminem 3 x op maandag bijv).
Hier WinXP Sp3quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:21 schreef Piles het volgende:
[..]
Zit hier met 4GB![]()
![]()
Waarvan Vista 38% opslokt![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |