Hmm mijn Macbook heeft maar 1 gieg. Als er geld over is, wil ik die wel meer maken. Probleem is dat er standaard 2x 512 in zit, de rotzakken....quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:30 schreef Roel_Jewel het volgende:
Heb hier maar 512 MB in zitten. In m'n MacBook Pro thuis 4 GB
.
Ik heb nog twee reepjes van 1 GB over (die moesten eruit om 2 x 2 GB erin te stoppen), maar weet niet of dat in jouw Macbook pastquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:41 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Hmm mijn Macbook heeft maar 1 gieg. Als er geld over is, wil ik die wel meer maken. Probleem is dat er standaard 2x 512 in zit, de rotzakken....
Ja, zeker. Vooral de ouwe Stonesquote:Op donderdag 24 juli 2008 14:59 schreef SilentChaos het volgende:
Gewoon numemrs als It's all over now enzoPrima nummers voor op de radio
Because I used to love her, but it's all over nowgitaar
![]()
![]()
quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:31 schreef Sersjee het volgende:
*poging doet tot zingen van alle koortjes in z'n eentje...*
[Maricha mode]quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:49 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik heb nog twee reepjes van 1 GB over (die moesten eruit om 2 x 2 GB erin te stoppen), maar weet niet of dat in jouw Macbook past.
Check.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:36 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
[Maricha mode]
Ping - Mail
[/Maricha mode]
Zelfs ik wist veel, dan is het heel ergquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:46 schreef Sersjee het volgende:
Holy crap, wat een makkelijk popduel!
Na dit nummer (Ting Tings) ga ik ook zappen....quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:11 schreef Roel_Jewel het volgende:
*zap*
Goed dat ze met zo'n DEBIELE uuropener me daar ff aan helpen herinneren.
Moet ik ook eens proberen, die vrijheid heb ik wel. Alleen slaap ik de laatste tijd (weer) nog slechter dan normaal. En normaal is het al niks....quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:34 schreef SilentChaos het volgende:
En naar huis
Heerlijk om 8 uur beginnen
* Glacier aait L-Lquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:49 schreef Litton-Lane het volgende:
Moet ik ook eens proberen, die vrijheid heb ik wel. Alleen slaap ik de laatste tijd (weer) nog slechter dan normaal. En normaal is het al niks....![]()
Zoiets:quote:
Die chick trad vorige week maandagavond bij Stenders op en ging deze week door naar de halve fnales van de Grote Prijs van Nederland. Ik vind haar (muziekquote:Hoe cool! Of ik met Indecent Proposal wil meedoen...JA NATUURLIJK!
(Voor degene die dat echt niet kennen: band krijgt een week lang iedere dag een opdracht. Opdracht behaald = 1/4 zendtijd van liedje (in mijn geval Shut Up (And Kiss Me!) Op de laatste dag wordt dan hopelijk het gehele nummer gedraaid!)
Haha, dus: stem in de week van 4 augustus af op 3FM. Iedere dag van 12:00 tot 14:00. Gaan we lekker samen radioen!
En als je vanavond niets te doen hebt: ik speel met band in Vlaardingen (Irish Pub O'Sheas) in het kader van de Zomerterras Councoursen. Biertje?
Kan niet heel veel slechter worden dan toen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:13 schreef -Hans- het volgende:
MetMichiel straks vanuit Parijs. Ik hoop dat deze locatie uitzending wel een beetje leuk wordt voor de thuisblijvers want de Lowlands in de tuin uitzending van vorige week? was niet heel bijzonder, imo.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |