heb geen trek in zo'n 'locatieuitzending'. Alsof ik aan de muziek hoor dat ze in Disneyland zitten. Leuk voor Michiel en consorten. Lekker betaald naar Disneylandquote:
Niets mis met FF tochquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:10 schreef Feivel1 het volgende:
Internet Explorer heeft er geen zin in vanavond, dus ik zit nu onder Firefox
Tot over 1,5 uur danquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
heb geen trek in zo'n 'locatieuitzending'. Alsof ik aan de muziek hoor dat ze in Disneyland zit. Leuk voor Michiel en consorten. Lekker betaald naar Disneyland.
Ik schakel BBC Radio 1 weer es in.
Ik zei al: Snap ik! Mooie damequote:Op donderdag 24 juli 2008 20:15 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..].
Kan ik toch ook niets aan doen.
Goed idee. Misschien trek ik wel een essential mix uit de kast.quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:17 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
heb geen trek in zo'n 'locatieuitzending'. Alsof ik aan de muziek hoor dat ze in Disneyland zit. Leuk voor Michiel en consorten. Lekker betaald naar Disneyland.
Ik schakel BBC Radio 1 weer es in.
Over twee weken in de middag bij Stenders in de middag in de Indecent proposalquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:21 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ik zei al: Snap ik! Mooie dame, wanneer kwam ze weer.
(Groene ogen!
)
Klinkt goed. En ze was in Den Bosch, dat was super dicht bij. Geen idee waar ik toen was met de koninginnenmarkt....quote:Op donderdag 24 juli 2008 20:24 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Over twee weken in de middag bij Stenders in de middag in de Indecent proposal. Check http://www.myspace.com/allthatjess voor meer muziek van deze dame, inclusief een MP3'tje
.
Boris Boefquote:Op donderdag 24 juli 2008 20:41 schreef Feivel1 het volgende:
Bang voor Mickey Mouse?.
Wie kan nou bang zijn voor Mickey Mouse?.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |