We zullen het gaan horen !quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:00 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kan niet heel veel slechter worden dan toen.
Kom denk ik net met MYA binnenvallen, ga weekend eksta vanaf 150 meter hoog luisteren.quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:12 schreef -Hans- het volgende:
[..]
We zullen het gaan horen !![]()
Morgen dus Krause te gast bij MoveYourAss en traditiegetrouw staat ook weer de playlist online. Misschien moet ik er morgen even met een frisse blik naar gaan kijken want op een of andere manier prikkelt de lijst mij niet. Uiteraard staan er weer fijne tracks op de lijst maar het echte wow-gevoel ontbreekt bij mij. Misschien morgen..
http://www.llink.nl/MoveYourAss-Radio.66.0.html
Oja! jij zit natuurlijk in een ballon. Gaaf, maar dan hoop ik voor je dat de onweer niet doorzet.. Denk dat ik ook heel erg weinig van de 3FM vrijdagavond ga horen want ik ga eerst even uit eten en daarna naar de bios (Batman - The Dark Knight).quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:15 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Kom denk ik net met MYA binnenvallen, ga weekend eksta vanaf 150 meter hoog luisteren.
We stijgen met 6 balonnen op vanuit beesd , wind staat zo , dus verwacht richting brabant te waaienquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:18 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oja! jij zit natuurlijk in een ballon. Gaaf, maar dan hoop ik voor je dat de onweer niet doorzet.. Denk dat ik ook heel erg weinig van de 3FM vrijdagavond ga horen want ik ga eerst even uit eten en daarna naar de bios (Batman).
Ik zit op mijn balkon met een biertje waarschijnlijk, dus ik zal zwaaien als je overvaart...quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We stijgen met 6 balonnen op vanuit beesd , wind staat zo , dus verwacht richting brabant te waaien
Richting Brabant? daar zullen vast wel wat Fokkers wonen die jou kunnen zien.quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
We stijgen met 6 balonnen op vanuit beesd , wind staat zo , dus verwacht richting brabant te waaien
quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:28 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Richting Brabant? daar zullen vast wel wat Fokkers wonen die jou kunnen zien.
Hier, idem...quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:29 schreef Sersjee het volgende:
Goedenavond![]()
Pffff... het is warm in huis
Dan ben ik er ook wel bij, woon er heel dicht bij..... (met after party.quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:59 schreef morpheus_at_work het volgende:
Klaar zit voor de efteling uitzending
Ik had ook iets vanquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:43 schreef Broekie het volgende:
Domien die als de dood is voor de rondwandelende Disneyfiguren terwijl C er een half jaar lang als Disneyfiguren rondgelopen heeft
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |