Vervangen? Weet ik niet hoor, maar dat ze een mooie stem heeft, klopt ;-).quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:19 schreef morpheus_at_work het volgende:
Maricha heeft best goede radio stem, kan zo michiel vervangen als deze ziek is
Doet superman the ride toch ook in sixflagsquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:24 schreef -Hans- het volgende:
Tijd voor bier. Proost!
3 sec naar 90 km per uur. Gaaf!
Oh dat zal best joh, maar het is zo'n tijd geleden dat ik in een pretpark ben geweest.. Zou er zelf denk ik ook niet heel snel instappen. Achtbanen die over de kop gaan is ook niet echt mijn ding.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:25 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Doet superman the ride toch ook in sixflags
8banen kan ik heel veel hebben, maar een normale draai attractie word ik gekquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:27 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Oh dat zal best joh, maar het is zo'n tijd geleden dat ik in een pretpark ben geweest.. Zou er zelf denk ik ook niet heel snel instappen. Achtbanen die over de kop gaan is ook niet echt mijn ding.
heb het zelf met die stoeltjes die rond gaan draaien (schommel idee)quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:31 schreef borisz het volgende:
[..]
8banen kan ik heel veel hebben, maar een normale draai attractie word ik gek
Neem bijvoorbeeld de theekopjes attractie. Daar kan ik niet echt tegenquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb het zelf met die stoeltjes die rond gaan draaien (schommel idee)
Zweefmolen bedoel je?quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:32 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
heb het zelf met die stoeltjes die rond gaan draaien (schommel idee)
Geinig want bij mij is het juist weer andersom.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:31 schreef borisz het volgende:
8banen kan ik heel veel hebben, maar een normale draai attractie word ik gek
Sander probeert het gewoon te grappig te doen heb ik vaak het idee, terwijl interview best leuk mag zijn maar je moet niet overdrijvenquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:33 schreef Toad het volgende:
Vanmiddag naar That's live geweest in de BNN bar met Gabriella Cilmi. Het wordt 2 augustus uitgezonden. Interview van Sander Lantinga verliep een beetje stroef (met Ekdom vanochtend verliep stuk beter) en de quiz was ook niet spetterend. Gelukkig de muziek wel.
Best leuk om mee te maken dus.
Die over de kop gaan heb ik liever ook niet, een achtbaan die veeeeeeeul te hard gaat, laat ik ook gaan, maar da's meer om het feit dat ik dan nog de hele dag met mn spieren overweg moet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:36 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Geinig want bij mij is het juist weer andersom.Overigens achtbanen die niet over de kop gaan kan ik ook wel hebben, maar het moet niet te gek worden.
Tof ja ! 2 augustus dus even in de gaten houden want ben wel benieuwd hoe het zal klinken. Had de cam ook aan toen ze te gast was bij Ekdom en ze ziet er niet eens heel jong uit.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:33 schreef Toad het volgende:
Vanmiddag naar That's live geweest in de BNN bar met Gabriella Cilmi. Het wordt 2 augustus uitgezonden. Interview van Sander Lantinga verliep een beetje stroef (met Ekdom vanochtend verliep stuk beter) en de quiz was ook niet spetterend. Gelukkig de muziek wel.
Best leuk om mee te maken dus.
En haar liedjequote:Op donderdag 24 juli 2008 21:37 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Tof ja ! 2 augustus dus even in de gaten houden want ben wel benieuwd hoe het zal klinken. Had de cam ook aan toen ze te gast was bij Ekdom en ze ziet er niet eens heel jong uit.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:42 schreef Toad het volgende:
Cilmi is in het eggie net zoals Hans zegt: ze lijkt echt een stuk ouder. Enthousiast en spontaan meisje, maar wordt -denk ik- goed in de gaten gehouden door d'r 2 managers die er ook bij liepen. Een poging om een gesprekje met d'r aan te knopen mislukte daarom ook.
Tot grote lol van een paar andere mensen in de bar.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:48 schreef Feivel1 het volgende:
Haha, die zingde mn mentor uit de brugklas altijd, die kan goed zingen!.
was zeker niet je leraar nederlandsquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:48 schreef Feivel1 het volgende:
Haha, die zingde mn mentor uit de brugklas altijd, die kan goed zingen!.
Ken je deze al:quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:12 schreef -Hans- het volgende:
Ah, en daar is Calvin Harris weer maar ditmaal met Kylie
Vanavond zullen we CH wederom horen @ de single van de week. Dizzee Rascal & Calvin Harris - Dance Wive Me
Dat altijdquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:48 schreef morpheus_at_work het volgende:
heb haar even een tik uitgedeeld op hyves
Doe weer eens vervelend, morpheus.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:50 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
was zeker niet je leraar nederlands
Heb 't album van Kylie en dat klinkt allemaal lekkerquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ken je deze al:
Ik denk met Calvin of Hot chip....
Zat worden doe je in de kroeg, als je het vervelend vind dan zeg je het gewoonquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:51 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Doe weer eens vervelend, morpheus.
Ik twijfel er nog over..
Als ik eerlijk ben, word ik een beetje zat van je reacties tegen mij.
Ik WORD vijftien, 14 augustus.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:53 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Zat worden doe je in de kroeg, als je het vervelend vind dan zeg je het gewoon
vergeet af en toe nog wel is dat je pas 15 bent
Prima! Hier alles goed.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:52 schreef Toad het volgende:
@Roel_Jewel z'n fragmenten... geweldig!
@Litton-Lane: Jaja, alles goed.Met jou ook?
Ik had het er nog neer gezet, maar ge-edit.quote:
oke vergeet af en toe dat je 14 bent en augustus al 15 wordtquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:56 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik WORD vijftien, 14 augustus.
En je reactie over zat worden:
Van Ren and Stimpy (vroeger)? ;-).quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:56 schreef Sersjee het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Happy happy joy joy!
Meebrullen!
valt het op da'k fan ben?
Als je je gewoon niet zo aanstelt is niks aan de hand hoorquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:58 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ook nog wat tegen mij?
Anders ga ik hier gewoon een tijdje weg.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:58 schreef morpheus_at_work het volgende:
<insert aai over de bol smiley>
Opzich wel goed dat ze strak aan het lijntje wordt gehouden want ze wordt immers de nieuwe Amy W genoemd. Moeten we toch niet hebben dat een kind van 16 jaar al die kant opgaat. Zou jammer zijn..quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:42 schreef Toad het volgende:
Cilmi is in het eggie net zoals Hans zegt: ze lijkt echt een stuk ouder. Enthousiast en spontaan meisje, maar wordt -denk ik- goed in de gaten gehouden door d'r 2 managers die er ook bij liepen. Een poging om een gesprekje met d'r aan te knopen mislukte daarom ook.
Tot grote lol van een paar andere mensen in de bar.
Ook, maar dan wel de John K. tijd. Daarna werd het rap minder.quote:
Gewoon vaak je gevoel hier opvolgen, dit is beter dan twijfelen over dialect issues, dialect heeft vaak een historisch goede link met de hedendaagse taal, tenzij dat het groene boekje versie 100 om de hoek komt kijkenquote:Op donderdag 24 juli 2008 21:57 schreef Feivel1 het volgende:
[..]
Ik had het er nog neer gezet, maar ge-edit.
Ik twijfelde omdat in ons dialect het ook 'zong' is, en dat klopt vaak niet in het Nederlands.
uuhhm die ken ik nog niet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:50 schreef Litton-Lane het volgende:
[..]
Ken je deze al:
Ik denk met Calvin of Hot chip....
quote:
Ik zal het doen, maar het is ook al redelijk laat he.. ik was er voor de verandering al om 10.30 af ;-).quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:02 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gewoon vaak je gevoel hier opvolgen, dit is beter dan twijfelen over dialect issues, dialect heeft vaak een historisch goede link met de hedendaagse taal, tenzij dat het groene boekje versie 100 om de hoek komt kijken
Locatie uitzending, van Met Michiel. Dan krijg je dat.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:05 schreef on_air het volgende:
Het topic is nog niet vol, holy crap.
Ja, maar je zag dat ze wel interesse had om met wat fans te praten. Dat is dan wel weer jammer.quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:01 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Opzich wel goed dat ze strak aan het lijntje wordt gehouden want ze wordt immers de nieuwe Amy W genoemd. Moeten we toch niet hebben dat een kind van 16 jaar al die kant opgaat. Zou jammer zijn..
Feivel, zeker een erg fijn liedje
Jammer dat zulke adremheid afgeremd wordt , door stelletje 'managers'quote:Op donderdag 24 juli 2008 22:07 schreef Toad het volgende:
[..]
Ja, maar je zag dat ze wel interesse had om met wat fans te praten. Dat is dan wel weer jammer.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 21:44 schreef Roel_Jewel het volgende:
En wie hebben we hier? http://jeannette33.hyves.nlDie reacties en tikken daar ook
.
Terugluisteren: hier en hier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |