Schande!quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:11 schreef Klonk het volgende:
ai, ai, het hoofd financiele zaken komt net naar beneden en was toch liever gewoon wakker geworden en niet door Opeth...
Vakantiequote:
Ik moet nog beginnen.quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:18 schreef Klonk het volgende:
voor ons ook, nog een paar dagen dan is het allemaal weer voorbij
Ohhw oké. Weer wat geleerd. Het klinkt als een soort mayonaise ofzoquote:
Bwhehehe. Klinkt wel aardig ja.quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:32 schreef Klonk het volgende:
ze hebben daar ook bier wat vrouwen lekker vinden, en ik ook trouwens, normaal gesproken heb ik de schurft aan biertjes met een vruchtensmaakje (kriek ofzo) maar ik heb daar voor het eerst La Wepionaise geproeft, bier met een frisse afdronk met een heel subtiel aardbeiensmaakje. Ik heb het glas aan mijn vriendin gegeven voor een slokje, en ik heb dat glas niet meer terug gekregen, echt erg lekker.
nee, tuurlijk niet, net het ontbijt achter de kiezen, maar een mens heeft zo zijn hobby´squote:Op donderdag 24 juli 2008 09:30 schreef DR34M3R het volgende:
Zeg Klonk, je wil toch niet zeggen dat je om half tien 's ochtends al aan het bier zit hè?
Doe ik ook, maar tussendoor moet er ook koffie gedronken wordenquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:31 schreef DR34M3R het volgende:
Hey papier, wat doe jij zo vroeg op? Moet jij niet uitslapen, dan niksdoen en van het zonnetje genieten en daarna gaan werken?
En dat doe je tijdens het uitslapen?quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:45 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Doe ik ook, maar tussendoor moet er ook koffie gedronken worden
Ik krijg onder alle omstandigheden koffie binnenquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:46 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En dat doe je tijdens het uitslapen?
KSC 1000 gaat voor post 300 dicht, zodat BX er ook nog in kan posten als ze terug is. We zullen ook voor jou ook een post reserveren dan!quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:48 schreef Frutsel het volgende:
bijna vakantie(nu ga ik vast KSC 1000 missen
)
hoi hoi![]()
Omdat ik "."quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:43 schreef Kuukske het volgende:
Hú. Ik krijg kippenvel.
En krijg je dan ook van die stijve tepels?quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:43 schreef Kuukske het volgende:
Hú. Ik krijg kippenvel.
Ahhuh.quote:
Dát niet!quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:51 schreef Pheno het volgende:
En krijg je dan ook van die stijve tepels?
Jammer.quote:
Die heeft ook vakantiequote:Op donderdag 24 juli 2008 09:52 schreef Ladylike het volgende:
Wanneer komt dat vrouwtje nou die koffie bijvullen?
Ik ga vragen of ze de sleutel van het apparaat hier laat.. kan de zakken koffie zien staan maar niet bijvullen
Je mag best in je vakantie aan ons denken hoorquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:48 schreef Frutsel het volgende:
bijna vakantie(nu ga ik vast KSC 1000 missen
)
hoi hoi![]()
blijkbaarquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:55 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Je mag best in je vakantie aan ons denken hoor![]()
Mogguh![]()
Op dit tijdstip?quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:28 schreef Klonk het volgende:
het verdwijnt wel zo soepel in het keelgat
quote:
Jajaquote:
Gielquote:Op donderdag 24 juli 2008 09:56 schreef Frutsel het volgende:
Die Giel Beelen zat weer te watertanden op Gabrielle Cilmi...
bloedmooie meid van zestien
"God meid, wat ben jij toch een mega lekker ding! "Ze verstaat me immers toch niet"
"16 jaar en dan al zo.... ongelfelijk"
"Daar zou ik best een jaartje de cel voor in willen hoor"
Wie?quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:56 schreef Frutsel het volgende:
Die Giel Beelen zat weer te watertanden op Gabrielle Cilmi...
bloedmooie meid van zestien
"God meid, wat ben jij toch een mega lekker ding! "Ze verstaat me immers toch niet"
"16 jaar en dan al zo.... ongelfelijk"
"Daar zou ik best een jaartje de cel voor in willen hoor"
Gewoon ontslag nemenquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:07 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Boh mensen, help me.. bevrijdt me van werk
Maar ik heb geen sugardaddyquote:
Googelenquote:
Klopt wel een beetje... al praat ze wel erg australisch... ergens vind ik dat nou niet echt 'hot'...quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:12 schreef Pheno het volgende:
Overigens, die Gabrielle Cilmi, is dat die Amy Winehouse wannabee?
Wel een mooie meid, dat zeker, maar duidelijk meeliftend met Amy en Duffy.
Kom je in mijn huisje aan mij frutselenquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:17 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Maar ik heb geen sugardaddy
Wil wel nog in mn huisje blijven wonen enzo
Sgoed.. haal jij ff de kleine en mn kleren bij Den op?quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:18 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Kom je in mijn huisje aan mij frutselen
quote:
Ja, een stuk duidelijker.quote:Michiel Antonius Adrianus (Giel) Beelen (Haarlem, 25 mei 1977) is een Nederlandse radio-dj en televisiepresentator.
och met dat salaris wat vijf keer de balkenende norm is... zijn er vast gegadigden...quote:Op donderdag 24 juli 2008 10:25 schreef Ladylike het volgende:
Giel wil miss wel, maar wie wil nou Giel?
de kleine dusquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:21 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Sgoed.. haal jij ff de kleine en mn kleren bij Den op?
Vrouwen die het voor het geld doen zijn ordinaire hoerenquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:38 schreef Frutsel het volgende:
[..]
och met dat salaris wat vijf keer de balkenende norm is... zijn er vast gegadigden...
[..]
de kleine dus
je kleren liggen hier nog van de laatste keer
Deed ze dat maarquote:Op donderdag 24 juli 2008 10:18 schreef Frutsel het volgende:
fucking zestien...
* Ladylike deelt perzikquote:
vandaag is het rustiger en morgen (weet ik nu al) niets te doenquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:12 schreef OA het volgende:
Werkwerkwerk, drukdrukdruk, gezeikgezeikgezeik,![]()
![]()
.
Dus nu ben je weer in top-conditie?quote:
Kom maar op!quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:13 schreef Ladylike het volgende:
[..]
vandaag is het rustiger en morgen (weet ik nu al) niets te doen
Hulp nodig?
Lekkerquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:15 schreef OA het volgende:
[..]
Kom maar op!.
Morgen zijn er ineens 4 collega's minder, dus dan wordt het alleen maar drukker...
Oh dank je!quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:10 schreef Ladylike het volgende:
* Ladylike deelt perzik
Have fun DR34M3R
Nee, gewoon moe en bezweetquote:
Graag gedaanquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:18 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Nee, gewoon moe en bezweet
quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:35 schreef Frutsel het volgende:
* Frutsel mompelt iets van : "vaker gehoord .... sappig buro "
Nog veels te lang vandaag
Ja en je koffie die over je buro vloog toen je moest lachenquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:36 schreef Ladylike het volgende:
[..]ja maar toen had ik geen perzik in mn hand maar de foon
en mn schermquote:Op donderdag 24 juli 2008 11:41 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Ja en je koffie die over je buro vloog toen je moest lachen
Zeg even als je een slok neemt.quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:43 schreef Ladylike het volgende:
[..]
en mn scherm
en mn toetsenbord
Niet meer grapjes maken als ik drink he
en dan?quote:
Ik zal waarschuwen!quote:
behalve als je het bammetje van tevoren belegt...quote:Op donderdag 24 juli 2008 11:57 schreef Kuukske het volgende:
Kaas blijft het beste beleg wat je kan hebben.
Seksquote:
Dat is dan weer wel lekker.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:12 schreef Pheno het volgende:
runderrookvlees.
en dat ook. Met de (een) vrouw uiteraard.quote:
Oh daar heeft m'n kaas geen last van vandaag.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:01 schreef Ladylike het volgende:
behalve als je het bammetje van tevoren belegt...
dan gaat het zo zweten
(met dit weer)
Maar kaas is wel![]()
Zég, hand voor je mond!quote:
ja, sorry, ik dacht even dat ik alleen wasquote:
You're never alone.quote:Op donderdag 24 juli 2008 12:35 schreef Muck het volgende:
ja, sorry, ik dacht even dat ik alleen was
Kut.. nu zit het in mn hoofdquote:
Zo neurie ik al een tijd guantanameraquote:
Bah ik ben vergeten hoe die gaatquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:02 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb de hele tijd de openingstune van Muppetshow in mn hoofd
Oh, dat toeter ik hier af en toe spontaan door dit kantoortuintjequote:Op donderdag 24 juli 2008 13:02 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb de hele tijd de openingstune van Muppetshow in mn hoofd
Die twee opa'squote:
Het laboratorium!quote:
Kan je niet gewoon de bank en laptop in de keuken zetten?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:11 schreef Fha het volgende:
Honger maar te lui om twee stappen te doen richting keuken.. baaa wat is mijn leven zwaarwehehe
"It's time to play the music... It's time to light the light.. It's time to get things started on the Muppetshow tonight..."quote:
Jaaaa nu zit hij in mn hoofdquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
"It's time to play the music... It's time to light the light.. It's time to get things started on the Muppetshow tonight..."![]()
Die kok en opa's zijn meesterlijk..
Die chef is trouwens best te verstaan (vooral de aflevering waarin hij een ei wil koken maar besluit toch maar de hele kip op te eten)
Heb alle seizoenen op DVDorigineel
Tuutuuutududuquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:50 schreef Ladylike het volgende:
Mn vriend zn chatnaam is Manamana
Ik wil ze je best kopieren
Balki: "Don't be ridikielos"quote:
Ghehehehequote:Op donderdag 24 juli 2008 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Balki: "Don't be ridikielos"
deze tekst is letterlijk getypt, ik kan wel engels mensen
quote:
19.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoe oud/jong ben je?
gaat iig over een vent van een grieks eilandje (mypos) die bij zn neef in de grote stad (amerika) gaat wonen.
Hij weet echt weinig aangezien hij van een eilandje komt en is verschrikkelijk naief.
Dit veroorzaakt enorme leuke situaties
Hoi!!quote:
dan mag hetquote:
Yoquote:
gelukkigquote:
En dat dansjequote:Op donderdag 24 juli 2008 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Balki: "Don't be ridikielos"
deze tekst is letterlijk getypt, ik kan wel engels mensen
U riep?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het laboratorium!
En de Swedisch chef! (waar is Muck? )
maar ik ben 22, en ik ken het welquote:
Ik ken het niet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:00 schreef Pheno het volgende:
Wie kent het dan niet? ik ben 22+, maar ik ken het ook
perfect strangersquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:01 schreef Klonk het volgende:
waar hebben we het eigenlijk over ?
ja, sorry vakantie, goed humeur, mooi weer, nieuwe monitor, ik vind alles nu gezelligquote:
Niks mis meequote:Op donderdag 24 juli 2008 15:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, sorry vakantie, goed humeur, mooi weer, nieuwe monitor, ik vind alles nu gezellig
groot gelijkquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, sorry vakantie, goed humeur, mooi weer, nieuwe monitor, ik vind alles nu gezellig
Doe mij die monitor ook eens even danquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:15 schreef Klonk het volgende:
op deze monitor is alles groot, zelfs mijn gelijk
Ah, dan ziet die 16jarige er ook groter uit, dan is ze meteen legaal.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:15 schreef Klonk het volgende:
op deze monitor is alles groot, zelfs mijn gelijk
Uuuh.. oke...quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:15 schreef Muck het volgende:
Mijn broer zegt dat zijn wormen nogal romantisch zijn aangelegd
Ooo dan is het duidelijk ja..quote:
Ik word oud.quote:
Volgens google ook jaquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:18 schreef Klonk het volgende:
dat zijn toch die wurmenbeestjes in Viva Pinata
fuck, nu moet ik bekennen dat ik Viva Pinata helemaal grijs heb gespeeldquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Volgens google ook ja
waarom weet jij dat?
Hahahquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
fuck, nu moet ik bekennen dat ik Viva Pinata helemaal grijs heb gespeeld
Niks mis mee tochquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:20 schreef Klonk het volgende:
ja, fijn wrijf het maar even in
ben soms gewoon goed in touch met mijn vrouwelijke kant
je hebt gelijk! ik vroeg me al af wat ie nou in godsnaam aan het spelen wasquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:18 schreef Klonk het volgende:
dat zijn toch die wurmenbeestjes in Viva Pinata
het is dat je met postcrossen bent gestoptquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:20 schreef Klonk het volgende:
ja, fijn wrijf het maar even in
ben soms gewoon goed in touch met mijn vrouwelijke kant
Als je het weer weet.. let me knowquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:26 schreef Klonk het volgende:
jah, soms wel jammer, mischien dat ik het over een tijdje weer op pak
op de gamecube had je ook zo´n schattig spelletje met figuurtje wat met de trein aankwam in een of ander lief dorpje en dat je moest werken, en vrienden maken, ben de naam ff kwijt, maar die is ook een tijdje uitermate populair geweest bij mij...
Animal crossing, praat me er niet vanquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:26 schreef Klonk het volgende:
jah, soms wel jammer, mischien dat ik het over een tijdje weer op pak
op de gamecube had je ook zo´n schattig spelletje met figuurtje wat met de trein aankwam in een of ander lief dorpje en dat je moest werken, en vrienden maken, ben de naam ff kwijt, maar die is ook een tijdje uitermate populair geweest bij mij...
Ik heb het ook een tijdje gespeeld. met die walrus die op een bepaalde dag langs kwam en zoquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:28 schreef Klonk het volgende:
dan kon ik echt als een vrouw meubeltjes enzo kopen
MySims is heel anders, de sims zelf vind ik ook geen reet aan.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:34 schreef Klonk het volgende:
(nog) geen Wii hier, maar dat is voor mijn gevoel slechts een kwestie van tijd...
maar de sims heb ik nooit leuk gevonden, wel vaag eigenlijk
In computerspelletjes kun je tenminste ongestraft vechtenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:39 schreef Pheno het volgende:
Maar ik kan dan irl al geen vrienden maken, laat staan in een computerspel
quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:41 schreef indahnesia.com het volgende:
fucking hell wat heb ik een hoofdpijn
Ontkenningsfasequote:Op donderdag 24 juli 2008 15:42 schreef indahnesia.com het volgende:
nee, geen kater trouwens... en ook geen slaaptekort, heb al de halve dag liggen slapen vandaag
ook daar kun je juist koppijn van krijgenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:42 schreef indahnesia.com het volgende:
nee, geen kater trouwens... en ook geen slaaptekort, heb al de halve dag liggen slapen vandaag
verder ben ik helemaal normaal hoorquote:
Ik moest zo maar aan je denkenquote:
ik had het eerder alquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:46 schreef Ladylike het volgende:
[..]
ook daar kun je juist koppijn van krijgen
hihihiquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:50 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik moest zo maar aan je denken
ander bedrijf uitzoeken...quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:52 schreef Klonk het volgende:
zucht, kopen via internet is leuk, maar als je mailtjes krijgt dat er iets gewijzigd is aan je order en dat ze je dingen toe gaan sturen waar je niet op zit te wachten dan denk je, aaahhhhh
ik krijg morgen 2 boeken binnenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:52 schreef Klonk het volgende:
zucht, kopen via internet is leuk, maar als je mailtjes krijgt dat er iets gewijzigd is aan je order en dat ze je dingen toe gaan sturen waar je niet op zit te wachten dan denk je, aaahhhhh
Ik drie filmsquote:
nogmaals vragen: waar hebben we het overquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:55 schreef Muck het volgende:
klonksj, je krijgt vanavond die ouagadougou-actie, is dat goed?
ik een DS lite met een oplader in plaats van sreenprotectors vrees ikquote:
OeeeeAaaahquote:
die actie waar ik pas om liep te jengelenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
nogmaals vragen: waar hebben we het over
DSquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:57 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik een DS lite met een oplader in plaats van sreenprotectors vrees ik
quote:
Heldere communicatie doet wonderenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:56 schreef Klonk het volgende:
[..]
nogmaals vragen: waar hebben we het over
oh, die actie (ben echt in vakantiestemming, heb nog steeds geen flauw idee waar je het over hebt maar ik vind alles goedquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:59 schreef Muck het volgende:
[..]
die actie waar ik pas om liep te jengelen
of ik dat alsjebliiiiieeeeft in GC mag zetten
[..]
DS
[..]
Hahaha jij doet me nu aan mij denken als ik aangeschoten benquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
oh, die actie (ben echt in vakantiestemming, heb nog steeds geen flauw idee waar je het over hebt maar ik vind alles goed)
ow.. nja *geeft ibu*quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:52 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
ik had het eerder al
en teveel water drinken kun je ook dood aan gaan..
En dan weer bij je schoonouders FOKen?quote:
met drank op ben ik zo melig als een zak bloemquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:02 schreef Fha het volgende:
[..]
Hahaha jij doet me nu aan mij denken als ik aangeschoten ben
ook dat ken ik jaquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:17 schreef Klonk het volgende:
[..]
met drank op ben ik zo melig als een zak bloem
deze keer niet, maar ik geloof wel dat mn schoonma naar MIJ thuis komtquote:
aaaahwquote:
2 glazen wijn hierquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:23 schreef Klonk het volgende:
en dan heb ik nauwlijks iets nodig, 2 flesjes bier en ik vind alles geweldig
*mental note to myself*: Klonk ontmoeten als ie bier op heeft OF 2 bier meebrengenquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:23 schreef Klonk het volgende:
en dan heb ik nauwlijks iets nodig, 2 flesjes bier en ik vind alles geweldig
ook zonder drank op ben ik best lief hoorquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:27 schreef Ladylike het volgende:
[..]
*mental note to myself*: Klonk ontmoeten als ie bier op heeft OF 2 bier meebrengen
Dat geloof ik best, maar als jij niet drinkt ben ik niet zo geweldigquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:29 schreef Klonk het volgende:
[..]
ook zonder drank op ben ik best lief hoor
Daar trapt natuurlijk niemand in!quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Dat geloof ik best, maar als jij niet drinkt ben ik niet zo geweldig
nou zeg...quote:
maakt niet uit, je ziet het vanavond welquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:00 schreef Klonk het volgende:
[..]
oh, die actie (ben echt in vakantiestemming, heb nog steeds geen flauw idee waar je het over hebt maar ik vind alles goed)
Ja nee zo van.. je bent stiekem vast heel leuk maar je doet alsof niet om ons uuh om de tuin te leiden enzo! dus het was wel soort van een compliment ofzoquote:
Ik ga ook niet terug lezen, dus ik weet het niet (meer)quote:Op donderdag 24 juli 2008 16:47 schreef DR34M3R het volgende:
Het was leuk
Enneh.. ik ga dus niet 3 pagina's teruglezen.. iets gemist?
moet je maar even aan MPG vragen als ie er isquote:Op donderdag 24 juli 2008 16:47 schreef DR34M3R het volgende:
Het was leuk
Enneh.. ik ga dus niet 3 pagina's teruglezen.. iets gemist?
Pasta koken, afgieten. Potje pesto (rooie in dit geval) open draaien en twee eetlepels er door heen mieteren!quote:
Ja, ook voor jou een goeide morgenquote:
Hey Mquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:42 schreef Mss het volgende:
Hey M
Klonk, Als je die afwas nou eens subtiel doorschuift naar de afdeling financiële zaken?quote:Op donderdag 24 juli 2008 17:47 schreef Klonk het volgende:
MPG
En ik ga eens lekker koken
En daarna afwassen
Misschien moet je afwasmiddel op de tongetjes van de katten doen en de afwas gewoon even op de grond zettenquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Klonk, Als je die afwas nou eens subtiel doorschuift naar de afdeling financiële zaken?
kep vanmiddag de raketten in de vuilnisbak gepleurdquote:
Muckquote:
Maggikookeenijsje?quote:
Naah, is ook zo zielig zo in de vakantie helpt ze altijd, vele handen maken licht werkquote:Op donderdag 24 juli 2008 17:50 schreef MPG het volgende:
[..]
Klonk, Als je die afwas nou eens subtiel doorschuift naar de afdeling financiële zaken?
Na, vooruit dan. Omdat ze je groen licht heeft gegeven voor de nieuwe monitor.quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:01 schreef Klonk het volgende:
[..]
Naah, is ook zo zielig zo in de vakantie helpt ze altijd, vele handen maken licht werk
ik ben soms gewoon een zeurende huisvrouw, maar dan eentje met een piemel...quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:03 schreef MPG het volgende:
[..]
Na, vooruit dan. Omdat ze je groen licht heeft gegeven voor de nieuwe monitor.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
ik ben soms gewoon een zeurende huisvrouw, maar dan eentje met een piemel...
Oehquote:
Niks mis meequote:Op donderdag 24 juli 2008 18:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
MOD uitspraken archief #3quote:Op donderdag 24 juli 2008 18:04 schreef Klonk het volgende:
[..]
Ik wist hetquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:22 schreef Ladylike het volgende:
* Ladylike zit toch weer bij haar schoonouders
Ghehe achjaquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:26 schreef Ladylike het volgende:
Haar man belde haar dattie klaar was met werken dus kon mn vriend met kind en ma hem halen..
resultaat: auto van haar bij ons voor de deur en ik thuis..
beste oplossing: Ladylike met auto van schoonma naar schoonouders ..
Klinkt logisch maar jezus... net of we nooit thuis zijn
vleesquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:36 schreef Ladylike het volgende:
en BBQ is dus great food
Ben echt een vleesfan![]()
heb ook liever vlees op mn brood dan ander belegquote:
Vlees of kaas, maar het liefst vlees inderdaadquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb ook liever vlees op mn brood dan ander beleg
ik ookquote:Op donderdag 24 juli 2008 18:39 schreef Ladylike het volgende:
[..]
heb ook liever vlees op mn brood dan ander beleg
Eenschquote:
Ik zal zijn baas een mail sturenquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:10 schreef Klonk het volgende:
Oh ja MPG het is dat ik geen kenteken heb anders had je een chauffeur van een van die Duitse vrachtwagens een schop kunnen verkopen, hij had geen zin om voorrang te verlenen aan fietsers...
Eigenlijk had ik vandaag niet zo met onze Oosterburen...
Veel plezier alvastquote:Op donderdag 24 juli 2008 19:14 schreef Mss het volgende:
Dat wordt weer dolle pret met de Oosterburen als ik volgende week weer mag gaan werken
En met het Genooivolk, en het campingvolk, en het overige asovolk.
quote:Op donderdag 24 juli 2008 19:14 schreef Mss het volgende:
Dat wordt weer dolle pret met de Oosterburen als ik volgende week weer mag gaan werken
En met het Genooivolk, en het campingvolk, en het overige asovolk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |