Kut.. nu zit het in mn hoofdquote:
Zo neurie ik al een tijd guantanameraquote:
Bah ik ben vergeten hoe die gaatquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:02 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb de hele tijd de openingstune van Muppetshow in mn hoofd
Oh, dat toeter ik hier af en toe spontaan door dit kantoortuintjequote:Op donderdag 24 juli 2008 13:02 schreef Ladylike het volgende:
Ik heb de hele tijd de openingstune van Muppetshow in mn hoofd
Die twee opa'squote:
Het laboratorium!quote:
Kan je niet gewoon de bank en laptop in de keuken zetten?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:11 schreef Fha het volgende:
Honger maar te lui om twee stappen te doen richting keuken.. baaa wat is mijn leven zwaarwehehe
"It's time to play the music... It's time to light the light.. It's time to get things started on the Muppetshow tonight..."quote:
Jaaaa nu zit hij in mn hoofdquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:47 schreef Ladylike het volgende:
[..]
"It's time to play the music... It's time to light the light.. It's time to get things started on the Muppetshow tonight..."![]()
Die kok en opa's zijn meesterlijk..
Die chef is trouwens best te verstaan (vooral de aflevering waarin hij een ei wil koken maar besluit toch maar de hele kip op te eten)
Heb alle seizoenen op DVDorigineel
Tuutuuutududuquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:50 schreef Ladylike het volgende:
Mn vriend zn chatnaam is Manamana
Ik wil ze je best kopieren
Balki: "Don't be ridikielos"quote:
Ghehehehequote:Op donderdag 24 juli 2008 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Balki: "Don't be ridikielos"
deze tekst is letterlijk getypt, ik kan wel engels mensen
quote:
19.quote:Op donderdag 24 juli 2008 14:05 schreef Ladylike het volgende:
[..]
hoe oud/jong ben je?
gaat iig over een vent van een grieks eilandje (mypos) die bij zn neef in de grote stad (amerika) gaat wonen.
Hij weet echt weinig aangezien hij van een eilandje komt en is verschrikkelijk naief.
Dit veroorzaakt enorme leuke situaties
Hoi!!quote:
dan mag hetquote:
Yoquote:
gelukkigquote:
En dat dansjequote:Op donderdag 24 juli 2008 13:58 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Balki: "Don't be ridikielos"
deze tekst is letterlijk getypt, ik kan wel engels mensen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |