U riep?quote:Op donderdag 24 juli 2008 13:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Het laboratorium!
En de Swedisch chef! (waar is Muck? )
maar ik ben 22, en ik ken het welquote:
Ik ken het niet.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:00 schreef Pheno het volgende:
Wie kent het dan niet? ik ben 22+, maar ik ken het ook
perfect strangersquote:
quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:01 schreef Klonk het volgende:
waar hebben we het eigenlijk over ?
ja, sorry vakantie, goed humeur, mooi weer, nieuwe monitor, ik vind alles nu gezelligquote:
Niks mis meequote:Op donderdag 24 juli 2008 15:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, sorry vakantie, goed humeur, mooi weer, nieuwe monitor, ik vind alles nu gezellig
groot gelijkquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:13 schreef Klonk het volgende:
[..]
ja, sorry vakantie, goed humeur, mooi weer, nieuwe monitor, ik vind alles nu gezellig
Doe mij die monitor ook eens even danquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:15 schreef Klonk het volgende:
op deze monitor is alles groot, zelfs mijn gelijk
Ah, dan ziet die 16jarige er ook groter uit, dan is ze meteen legaal.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:15 schreef Klonk het volgende:
op deze monitor is alles groot, zelfs mijn gelijk
Uuuh.. oke...quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:15 schreef Muck het volgende:
Mijn broer zegt dat zijn wormen nogal romantisch zijn aangelegd
Ooo dan is het duidelijk ja..quote:
Ik word oud.quote:
Volgens google ook jaquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:18 schreef Klonk het volgende:
dat zijn toch die wurmenbeestjes in Viva Pinata
fuck, nu moet ik bekennen dat ik Viva Pinata helemaal grijs heb gespeeldquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:18 schreef Fha het volgende:
[..]
Volgens google ook ja
waarom weet jij dat?
Hahahquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:19 schreef Klonk het volgende:
[..]
fuck, nu moet ik bekennen dat ik Viva Pinata helemaal grijs heb gespeeld
Niks mis mee tochquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:20 schreef Klonk het volgende:
ja, fijn wrijf het maar even in
ben soms gewoon goed in touch met mijn vrouwelijke kant
je hebt gelijk! ik vroeg me al af wat ie nou in godsnaam aan het spelen wasquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:18 schreef Klonk het volgende:
dat zijn toch die wurmenbeestjes in Viva Pinata
het is dat je met postcrossen bent gestoptquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:20 schreef Klonk het volgende:
ja, fijn wrijf het maar even in
ben soms gewoon goed in touch met mijn vrouwelijke kant
Als je het weer weet.. let me knowquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:26 schreef Klonk het volgende:
jah, soms wel jammer, mischien dat ik het over een tijdje weer op pak
op de gamecube had je ook zo´n schattig spelletje met figuurtje wat met de trein aankwam in een of ander lief dorpje en dat je moest werken, en vrienden maken, ben de naam ff kwijt, maar die is ook een tijdje uitermate populair geweest bij mij...
Animal crossing, praat me er niet vanquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:26 schreef Klonk het volgende:
jah, soms wel jammer, mischien dat ik het over een tijdje weer op pak
op de gamecube had je ook zo´n schattig spelletje met figuurtje wat met de trein aankwam in een of ander lief dorpje en dat je moest werken, en vrienden maken, ben de naam ff kwijt, maar die is ook een tijdje uitermate populair geweest bij mij...
Ik heb het ook een tijdje gespeeld. met die walrus die op een bepaalde dag langs kwam en zoquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:28 schreef Klonk het volgende:
dan kon ik echt als een vrouw meubeltjes enzo kopen
MySims is heel anders, de sims zelf vind ik ook geen reet aan.quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:34 schreef Klonk het volgende:
(nog) geen Wii hier, maar dat is voor mijn gevoel slechts een kwestie van tijd...
maar de sims heb ik nooit leuk gevonden, wel vaag eigenlijk
In computerspelletjes kun je tenminste ongestraft vechtenquote:Op donderdag 24 juli 2008 15:39 schreef Pheno het volgende:
Maar ik kan dan irl al geen vrienden maken, laat staan in een computerspel
quote:Op donderdag 24 juli 2008 15:41 schreef indahnesia.com het volgende:
fucking hell wat heb ik een hoofdpijn
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |