nee gewoon ingame trailers , maar geen gameplayquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:22 schreef Edwinuss het volgende:
Er was toch alleen een CGI filmpje van Alan Wake vrijgegeven een tijd terug ?
Jij bent HOAX. Krijg constant het gevoel dat jij Sackboy bent. Vanwege je usericon ja.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:35 schreef Cyberia18 het volgende:
Alan Wake = HOAX.
En ik denk dat jij een grote neger bent mete en hanekam door je usericon. En nu.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:37 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Jij bent HOAX. Krijg constant het gevoel dat jij Sackboy bent. Vanwege je usericon ja.
Dat weet ik wel zeker.quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:39 schreef disjfa het volgende:
[..]
En ik denk dat jij een grote neger bent mete en hanekam door je usericon. En nu.
Je vergeet mijn "chains"quote:Op woensdag 23 juli 2008 15:39 schreef disjfa het volgende:
[..]
En ik denk dat jij een grote neger bent mete en hanekam door je usericon. En nu.
Alan wake word toch gemaakt door nibris
quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:35 schreef L3viathan het volgende:
Ter info:
Enchanted Arms > Eternal Sonata
Viking = gaaf en zeker een 8 waard
Daar kan ik maar 1 antwoord op geven!quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:16 schreef Henk-B het volgende:
Ik verveel me de tering en wil graag iets te doen hebben.
Welk Arcade game heeft een sublieme multiplayer via live en is echt enorm leuk om te doen??
Ik moet er ook niet binnen een dag op uitgekeken zijn.
Zucht!
Dank voor het snelle antwoord!!!quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:21 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Daar kan ik maar 1 antwoord op geven!
WORMSWordt nog steeds veel gespeeld en is erg leuk om te spelen! En je blijft het gewoon jaren spelen dat is het toffe aan Worms!
quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:27 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Dank voor het snelle antwoord!!!
Heb ooit idd de demo eens geprobeerd, maar vond het naar mijn idee net iets te langzaam gaan.
Sorry!
Bomberman, streetfighter 2, carcasonne en commando ook geprobeerd en ook deze kunnen mij niet bekoren.
Ben ik te verwend met games, heb echt bijna alles al gespeeld. Van Atari 2600 tot xbox360.
Ook komt er verder niks leuks uit.
Soms denk ik dat ik een ps3 moet kopen, om van mijn verveling af te komen, alleen weet ik dan precies hoe het gaat.
De eerste 3 weken zijn leuk, alles uit proberen enz.
En ook dan verveel ik me weer, omdat om de ps3 helemaal geen leuke titels zijn.
Er zijn dus nog genoeg mensen online die het spelen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:34 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
![]()
Hoezo traag? omdat het turn based is? Dat is juist een voordeel vind ik![]()
Probeer het echt even want die demo was denk ik tegen de cpu? en dat is gewoon niet leuk omdat die heel slecht is of vals speeltMaar ik vind het altijd tof dat je gewoon kan kijken wat die andere doet en als zijn actie dan mislukt zoals bij vele hier steeds dan is dat wel grappig
![]()
En het is niet traag!! En je kunt mee doen met het Fok! Worms toernooi 2009
Yep zowel ranked als player match! En ik speel ook regelmatig een potje tegen fok!ers dat is ook altijd tof! Maar het is ook een ideale bier game omdat het turn based isquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:39 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Er zijn dus nog genoeg mensen online die het spelen?
quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:45 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Yep zowel ranked als player match! En ik speel ook regelmatig een potje tegen fok!ers dat is ook altijd tof! Maar het is ook een ideale bier game omdat het turn based is![]()
En we doen 1 keer per jaar het Fok! Worms Toernooi dat is altijd tof alleen wint de zelfde steeds de finale![]()
Als je em koopt dan staan er ook nog een stemmen uitbreiding + 1 theme gratis die moet je dan ook even binnen halen!
Oke tofquote:Op woensdag 23 juli 2008 16:53 schreef Henk-B het volgende:
[..]
Oke dank je voor de tip, i'll give it a try!
ik heb je al in mijn lijst!!quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:59 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Oke tof![]()
Voeg me maar een keer toe als je wat geoefend hebt
damn jij gebruikt echt veel van dat soort plaatjesquote:Op woensdag 23 juli 2008 15:51 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Dat weet ik wel zeker.
[ afbeelding ]
Lol wat is jouw Gt dan?quote:
Niet eens dat, we zien bijna niks van het spelquote:Op woensdag 23 juli 2008 18:00 schreef Chocobo het volgende:
Alan Wake de 2e Too Human? Geen idee of het wat wordt,.... maar al 3 jaar lang geen gameplay gezien van dat spel. Alleen maar plaatjes en een hoop praat!
Ach, vroegah werden er nog weleens screens van het spel vrijgegeven.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:07 schreef kepler het volgende:
[..]
Niet eens dat, we zien bijna niks van het spel
Uitleg van Molyneux over de lengte van Fable 2quote:And then there are very confusing things, which make me as a designer go insane. One of those was, there was a whole thread on one of the boards, all about the length of the game. The thread started with someone flaming Fable. "I finished this game in 10 hours. It's too short. RPGs are supposed to be 60 hours and de de de de de." This thread went on and lots of people agreed. Then the thread slowly changed and other people said that they really loved it and that 12 hours was just about right, and that Fable is one of the only games they ever finished. That kind of left me as a designer thinking what the hell do I do? Half these people want it the same length as it was, but the other half want it infinitely long.
That spawned this idea. I sat down and tackled it as a design problem. The solution turns out to be really simple. The solution was not to give you any money for doing quests. You may think, "well, how does that change anything?". Well, money you can spend on lots of stuff. You can spend it on houses and clothes and making yourself look unique and weapons, and all of the usual stuff. You also can spend it on owning parts of the world, which is really important. Fable 2 ends up about 12 hours long. That's how long it takes a tester at Lionhead to go from one end of the game to the other. That's a reasonable time, but if you play the game in 12 hours you haven't done anything off the golden line that you saw. That means you'll end this game a poor, lonely, unpopular hero, famous hero. Whereas if you spend a bit more time, a few more hours, you'll be a bit richer, your clothes will be a bit finer, you'll finish the game looking better. You can spend a lot of time working on owning parts of the world, and that's when it suddenly dawns on people that when you finish the story, the game doesn't end, it just carries on going. You've finished the story and you've lost a lot of opportunities of making money in that story, so... the answer to this almost unsolvable problem was that I'll let you decide. You decide how long the game is because you decide what you want to be in the world. If you want to be poor, if you want to be unpopular, if you don't ever want to get married, then sure enough this game will last 12 hours. But if you want the full experience, it's going to be much much longer than that.
Puzzle Quest. Say goodbye to your life.quote:Op woensdag 23 juli 2008 16:16 schreef Henk-B het volgende:
Ik verveel me de tering en wil graag iets te doen hebben.
Welk Arcade game heeft een sublieme multiplayer via live en is echt enorm leuk om te doen??
Ik moet er ook niet binnen een dag op uitgekeken zijn.
Zucht!
Die is wel tof maar wel duur en de MP lijkt me nix toch?quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:31 schreef popolon het volgende:
[..]
Puzzle Quest. Say goodbye to your life.
En de SP is ook erg goed.
800 punten vind ik een mooie prijs. Het spel is erg verslavend mede door de RPG elementen. MP is gewoon een online ladder. Als je niet van dit soort games houdt dan is de MP ook niks.quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:39 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Die is wel tof maar wel duur en de MP lijkt me nix toch?
Ik vond de SP vet tof maar de MP trekt me niet zoquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:43 schreef popolon het volgende:
[..]
800 punten vind ik een mooie prijs. Het spel is erg verslavend mede door de RPG elementen. MP is gewoon een online ladder. Als je niet van dit soort games houdt dan is de MP ook niks.
Speel de laatste tijd eigenlijk alleen nog maar XBLA games. Castlevania, Chess Master, Puzzle Quest, Assault Heroes etc.
Dan is het wel een mooie prijs!quote:Op woensdag 23 juli 2008 20:11 schreef popolon het volgende:
Ik heb 'm vorige week gedownload voor 800.
Ik sta weer in de belangstelling. Hoe voelt dat nou? Helemaal geweldig!quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:49 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
En je begint ook nog eens op die Sackboy te lijken![]()
![]()
Zo! die screen is ook dik veroudert zeg!quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:09 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ach, vroegah werden er nog weleens screens van het spel vrijgegeven.
[ afbeelding ]
Vooral die auto's en bomen zijn ernstig, de rest vind ik nog wel gaanquote:Op woensdag 23 juli 2008 21:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zo! die screen is ook dik veroudert zeg!
Het was toendertijd super mooi! nu is het middelmatig!
Klopt idd, toen was het echt het mooiste wat je had gezien en nu is het meer een been there, done that.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Wat zijn we verwend eig.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zucht, denk je wel na wat je zegt, alsof je zegt, OMG DAT IJSJE IS ZO LEKKER, maar ik heb het nog nooit op.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
Alien: Colonial Marines wordt volgens mij ook wel gaaf maar ik heb er nog nix van gezien
1. Gearbox maakt het spelquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zucht, denk je wel na wat je zegt, alsof je zegt, OMG DAT IJSJE IS ZO LEKKER, maar ik heb het nog nooit op.
Zou toch wat zijn als ie zei dat het een kutspel gaat wordenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
2. Volgens die kerel van Gearbox wordt het vet
Sackboy je vertrouwt het toch wel als die kerel het zegtquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:12 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn als ie zei dat het een kutspel gaat worden
True that, homie!quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sackboy je vertrouwt het toch wel als die kerel het zegtHet is Gearbox die maken volgens mij geen slechte spellen
Ay homie, dan zitten we op de zelfde lijn!quote:
En hier heb je je ijsje!quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
OMG DAT IJSJE IS ZO LEKKER, maar ik heb het nog nooit op.
die ouwe taart moet haar neushaar knippenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En hier heb je je ijsje!
[ afbeelding ]
Haha jij liep haar te checkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
die ouwe taart moet haar neushaar knippen
Ze zijn nog bezig met BIA for god sake. Daarna volgt Borderlands en als dat spel voltooid is mag je je lekker verheugen op doodsaaie gangetjes en tenenkrommende aliens. Capisch?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
Alien: Colonial Marines wordt volgens mij ook wel gaaf maar ik heb er nog nix van gezien
Die ouwe taart moet zo snel mogelijk doodgaan en dat ijsje aan een hongerig Afrikaantje gevenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
die ouwe taart moet haar neushaar knippen
Je bent zuur Cyb!quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ze zijn nog bezig met BIA for god sake. Daarna volgt Borderlands en als dat spel voltooid is mag je je lekker verheugen op doodsaaie gangetjes en tenenkrommende aliens. Capisch?
als het maar vochtig is van binnen en warmquote:
straks denken die afrikaantjes dat het een wapen is en slaan ze elkaar er mee neerquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die ouwe taart moet zo snel mogelijk doodgaan en dat ijsje aan een hongerig Afrikaantje geven
Laat me raden je bent gek op appeltaartquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
als het maar vochtig is van binnen en warm
morgen tussen 12-16:00 heb ik tijd , daarna heb ik een zuipfeestquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Laat me raden je bent gek op appeltaart![]()
Morgen Worms?
Ik heb mijne net terug,..... maar dan wel dezelfde. Ik herkende hem direct aan een bepaald krasje. Mijn moederbord was vervangen. Gek genoeg ook ineens een stuk stillerquote:
Oke vanmiddag dan ffquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
morgen tussen 12-16:00 heb ik tijd , daarna heb ik een zuipfeest
en ja appeltaart is lekker
quote:Op donderdag 24 juli 2008 09:06 schreef Chocobo het volgende:
[..]
Ik heb mijne net terug,..... maar dan wel dezelfde. Ik herkende hem direct aan een bepaald krasje. Mijn moederbord was vervangen. Gek genoeg ook ineens een stuk stillerReparatie ging vlot. Ongeveer 9 dagen.
Het is nog vol te houden hierquote:Op donderdag 24 juli 2008 13:21 schreef PBateman1978 het volgende:
Nog heel eventjes wachten...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |