Wat zijn we verwend eig.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:19 schreef Gamedemon het volgende:
[..]
Zo! die screen is ook dik veroudert zeg!
Het was toendertijd super mooi! nu is het middelmatig!
Zucht, denk je wel na wat je zegt, alsof je zegt, OMG DAT IJSJE IS ZO LEKKER, maar ik heb het nog nooit op.quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
Alien: Colonial Marines wordt volgens mij ook wel gaaf maar ik heb er nog nix van gezien
1. Gearbox maakt het spelquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Zucht, denk je wel na wat je zegt, alsof je zegt, OMG DAT IJSJE IS ZO LEKKER, maar ik heb het nog nooit op.
Zou toch wat zijn als ie zei dat het een kutspel gaat wordenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:11 schreef AQuila360 het volgende:
2. Volgens die kerel van Gearbox wordt het vet
Sackboy je vertrouwt het toch wel als die kerel het zegtquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:12 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Zou toch wat zijn als ie zei dat het een kutspel gaat worden
True that, homie!quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:16 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Sackboy je vertrouwt het toch wel als die kerel het zegtHet is Gearbox die maken volgens mij geen slechte spellen
Ay homie, dan zitten we op de zelfde lijn!quote:
En hier heb je je ijsje!quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:02 schreef Wessiej het volgende:
[..]
OMG DAT IJSJE IS ZO LEKKER, maar ik heb het nog nooit op.
die ouwe taart moet haar neushaar knippenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:23 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
En hier heb je je ijsje!
[ afbeelding ]
Haha jij liep haar te checkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
die ouwe taart moet haar neushaar knippen
Ze zijn nog bezig met BIA for god sake. Daarna volgt Borderlands en als dat spel voltooid is mag je je lekker verheugen op doodsaaie gangetjes en tenenkrommende aliens. Capisch?quote:Op woensdag 23 juli 2008 21:40 schreef AQuila360 het volgende:
Alien: Colonial Marines wordt volgens mij ook wel gaaf maar ik heb er nog nix van gezien
Die ouwe taart moet zo snel mogelijk doodgaan en dat ijsje aan een hongerig Afrikaantje gevenquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:35 schreef DJ_ het volgende:
[..]
die ouwe taart moet haar neushaar knippen
Je bent zuur Cyb!quote:Op woensdag 23 juli 2008 22:46 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Ze zijn nog bezig met BIA for god sake. Daarna volgt Borderlands en als dat spel voltooid is mag je je lekker verheugen op doodsaaie gangetjes en tenenkrommende aliens. Capisch?
als het maar vochtig is van binnen en warmquote:
straks denken die afrikaantjes dat het een wapen is en slaan ze elkaar er mee neerquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:48 schreef Frasier het volgende:
[..]
Die ouwe taart moet zo snel mogelijk doodgaan en dat ijsje aan een hongerig Afrikaantje geven
Laat me raden je bent gek op appeltaartquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:54 schreef DJ_ het volgende:
[..]
als het maar vochtig is van binnen en warm
morgen tussen 12-16:00 heb ik tijd , daarna heb ik een zuipfeestquote:Op woensdag 23 juli 2008 22:57 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Laat me raden je bent gek op appeltaart![]()
Morgen Worms?
Ik heb mijne net terug,..... maar dan wel dezelfde. Ik herkende hem direct aan een bepaald krasje. Mijn moederbord was vervangen. Gek genoeg ook ineens een stuk stillerquote:
Oke vanmiddag dan ffquote:Op woensdag 23 juli 2008 23:50 schreef DJ_ het volgende:
[..]
morgen tussen 12-16:00 heb ik tijd , daarna heb ik een zuipfeest
en ja appeltaart is lekker
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |