Dinges! Met die arm die je met je muis bewoog, en die tattoo op je tiet waarmee je je health af kon lezen!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:44 schreef AQuila360 het volgende:
Ik wil een vette Jurrasic Parc game dat lijkt me echt ultiem gewoon! free roaming
Ohja, die Tiettoo iddquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:02 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Dinges! Met die arm die je met je muis bewoog, en die tattoo op je tiet waarmee je je health af kon lezen!
Argh ben de naam kwijt! Was iig 3D én free-roaming!
Trespasser!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:05 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Ohja, die Tiettoo idd
Was die game alweer helemaal vergeten. Was dat niet The Lost World ofzo?
quote:FaceBreaker demo bevestigd voor 31 juli
EA heeft vandaag tegenover VideoGamer bevestigd dat er een demo van FaceBreaker in de planning staat. Deze demo zal zowel op de Xbox 360 als op de PlayStation 3 verschijnen, en wel op 31 juli. De demo bestaat uit het spelen van één ronde van 90 seconden en je kunt kiezen uit drie verschillende personages en spelen in twee verschillende arena's. Daarnaast is er ook een practice mode in de demo en krijg je de mogelijk EA's Game Face technologie uit te proberen.
quote:Tom Clancy's H.A.W.X. krijgt een demo
Vandaag maakte Andrei Costin, International Product Manager bij Ubisoft Roemenië, bekend tegenover VideoGamer.com dat binnenkort een demo zal verschijnen van Tom Clancy's H.A.W.X.. Wat we exact mogen verwachten van de demo en wanneer deze verschijnt, is nog niet bekend gemaakt.
Demo'squote:Project Origin demo in de planning bij Warner Bros
Uitgever Waner Bros Interactive heeft vandaag laten weten dat er een demo in de planning staat voor Project Origin. Project Origin is het vervolg op de first-person-shooter F.E.A.R, ook al zou de naam dat niet zeggen. Een exacte releasedatum voor de demo werd niet gegeven, evenals of het geldt voor alle platformen.
Die was vet iddquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:12 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]
Trespasser!
Ik kan weer vredig slapen
quote:Update: Bovenstaand nieuws blijkt niet te kloppen. Op het officiële forum van de game heeft een medewerker van Remedy aangegeven dat Alan Wake niet op de TGS zal verschijnen.
quote:Tomb Raider: Underworld krijgt demo voor release
Nieuws | 22 juli 2008 - Onlangs werd de nieuweste telg uit de Tomb Raider franchise, Tomb Raider: Underworld, aan het grote publiek getoond tijdens de E3 2008. Naast enkele mooie beelden levert dit natuurlijk ook de nodige nieuwe informatie op. De woordvoeder van Eidos wist namelijk te vertellen dat er een demo van Larac Croft Tomb Raider: Underworld zal verschijnen viai Xbox Live en het Playstation Network, voor de release van de game op 21 november 208.
Maak je daar nou maar niet druk overquote:
inderdaad , het is niet te geloven hoeveel van die kut spelen hij heeft weten te versmadenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:55 schreef Sala-adin het volgende:
Wat een kutspellen speel jij toch altijd
Noem er eens 5 danquote:Op dinsdag 22 juli 2008 22:55 schreef Sala-adin het volgende:
Wat een kutspellen speel jij toch altijd
Noem er eens 5 danquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:13 schreef DJ_ het volgende:
[..]
inderdaad , het is niet te geloven hoeveel van die kut spelen hij heeft weten te versmaden
Echt een 7 game jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:32 schreef AQuila360 het volgende:
Maar goed Pirates is echt zo'n 7 gamesHet ziet er allemaal tof uit en het speelt ook wel lekker
![]()
piratesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 23:32 schreef AQuila360 het volgende:
[..]
Noem er eens 5 dan
[..]
Noem er eens 5 dan![]()
Maar goed Pirates is echt zo'n 7 gamesHet ziet er allemaal tof uit en het speelt ook wel lekker
![]()
Jij verkiest een matige RPG met de meest afgrijselijke voice-overs ooit boven voor 99% van de gamers een kleurrijke, solide titel?quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:07 schreef AQuila360 het volgende:
En Enchanted Arms was ook goed en zeker toen en nog altijd beter dan enternal sontata!
that's aquila for yaquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij verkiest een matige RPG met de meest afgrijselijke voice-overs ooit boven voor 99% van de gamers een kleurrijke, solide titel?
quote:
DAN MOET HET WEL EEN TOF SPEL ZIJN.quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:41 schreef Edwinuss het volgende:
[..]
Viking is anders behoorlijk tofZo zijn 3 huisgenoten het met mij eens en de rest van de mensen die het bij mij thuis hebben gezien
quote:Op woensdag 23 juli 2008 00:49 schreef Morthill het volgende:
Viking was ook supergaaf, zie mijn review maar
Het bestond een beetje uit hetzelfde, er zaten geen combo's in, ging heel sloom, waren leuke grote battles maar je zat steeds op 1 knop te rammen.quote:
quote:Thanks to Viking: Battle for Asgard's mundane and tedious gameplay, the only battle you'll wage will be a losing one against boredom.
En zo'n prachtopmerking komt dan weer niet in zijn sig te staan...quote:Op woensdag 23 juli 2008 01:20 schreef SpankmasterC het volgende:
[..]reviews van morthill lezen, zijn toch nooit objectief! Volgens mij de slechtste reviewer die in ons pallet zit...
Gamespot, daar heb ik het nu ook echt mee gehad.quote:Op woensdag 23 juli 2008 02:05 schreef Wessiej het volgende:
Mooie quote van Gamespot over deze game:
Halo 3 toch weer opeens op 1, nog mensen die Tee it Up! spelen?quote:Xbox 360 Top Live Titles (based on UU’s)
1 Halo 3
2 Call of Duty 4
3 GTA IV
4 Gears of War
5 Guitar Hero III
6 Rock Band
7 Too Human Demo
8 Battlefield: Bad Company
9 Tom Clancy's Rainbow Six Vegas 2
10 FIFA 08
Top Arcade Titles (Full Versions)
1 Golf: Tee It Up!
2 SOULCALIBUR
3 UNO
4 DOOM
5 Worms
6 Schizoid
7 N+
8 Geometry Wars Evolved
9 Wolf of the Battlefield: Commando 3
10 Coffeetime Crosswords
The above arcade list is based on full versions purchased.
Ben benieuwd of er ook echt leuke games zullen komen, of dat er alleen maar crap op komt te staan.quote:Microsoft opent Xbox Live Marketplace voor XNA-games
Microsoft gaat het mogelijk maken om spellen die met XNA Game Studio voor de Xbox 360 zijn gemaakt, via Xbox Live Marketplace aan de man te brengen. Van de omzet mogen de gameontwikkelaars hooguit zeventig procent houden.
Met XNA Game Studio is het mogelijk om eenvoudige games voor de pc, de Xbox 360 en de Zune te ontwikkelen. Tot nu toe konden XNA-spellen die voor de Xbox 360 gemaakt waren, alleen worden uitgewisseld met de andere leden van de XNA Creators Club. Daar gaat nu verandering in komen. Spellen die door de leden van deze club zijn gebouwd kunnen na een peer review aan Xbox Live Marketplace worden toegevoegd. De ontwikkelaars krijgen maximaal zeventig procent van de gegenereerde omzet; de verkoopprijzen kunnen ze zelf bepalen.
Volgens Chris Satchell, chief technology officer bij Microsofts Interactive Entertainment-afdeling, is het de bedoeling dat door dit 'Xbox Live Community Games'-programma het aantal beschikbare XNA-titels voor de Xbox 360 in rap tempo toeneemt. Verder moeten de Community Games meer mensen de kans bieden om een carrière in de gameontwikkelwereld te beginnen, aldus Satchell.
Xbox Live Community Games zal later dit jaar beschikbaar komen in de Verenigde Staten, Canada en Europa. Andere landen en regio's zullen in 2009 volgen. Om het ontwikkelen van spellen via XNA Game Studio te stimuleren, heeft Microsoft een wedstrijd opgezet met meer dan 70.000 dollar aan prijzengeld en de mogelijkheid om een Xbox Live Arcade-contract te krijgen.
Ja inderdaad, of dat andere enorme kutspel, iets met 'gears' en 'war'.quote:Op woensdag 23 juli 2008 10:54 schreef Wouter2006 het volgende:
Halo 3 op nummer 1, dat iemand dat kutspel nog speelt zeg..
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:09 schreef Rossdale het volgende:
Nou, dat wordt deze week dus wat meer CoD4 spelen
Eternal Sonata was echt zo saaiquote:Op woensdag 23 juli 2008 00:20 schreef Cyberia18 het volgende:
[..]
Jij verkiest een matige RPG met de meest afgrijselijke voice-overs ooit boven voor 99% van de gamers een kleurrijke, solide titel?
Goh, ik herrinner me dat ik een hoop combo's uitvoerde, maar agh, als Gamespot zegt dat ik dat niet deedquote:Op woensdag 23 juli 2008 02:05 schreef Wessiej het volgende:
[..]
Het bestond een beetje uit hetzelfde, er zaten geen combo's in, ging heel sloom, waren leuke grote battles maar je zat steeds op 1 knop te rammen.
Mooie quote van Gamespot over deze game:
[..]
Xbox gamesquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:00 schreef disjfa het volgende:
Hé, ik begrijp dat iedereen een mening heeft. Maar kan iedereen hier gewoon even hetzelfde vinden. Ik zeg sackboy! Zeg eens wat iedereen hun mening zou moeten zijn!
Dat gemekker elke keer. Zeg dan gewoon dat er geen enkele xbox game leuk is
Zeker. Dat dacht capcom ook, zo zie je maar. Lekker games doorpoorten naar echte consolesquote:
Huh wa? Is er ergens een grassprietje omgevallen?quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:00 schreef disjfa het volgende:
Hé, ik begrijp dat iedereen een mening heeft. Maar kan iedereen hier gewoon even hetzelfde vinden. Ik zeg sackboy! Zeg eens wat iedereen hun mening zou moeten zijn!
Ik moet je vragen om dit topic te verlatenquote:Op woensdag 23 juli 2008 13:07 schreef disjfa het volgende:
[..]
Zeker. Dat dacht capcom ook, zo zie je maar. Lekker games doorpoorten naar echte consolesDat is de manier.
Niet zo zeuren, en als je wat afzeikt... zeik dan games af en niet andere posters. Ik begin het beu te raken.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:00 schreef disjfa het volgende:
Dat is wel mindere shit.quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:24 schreef Rossdale het volgende:
[..]
Niet zo zeuren, en als je wat afzeikt... zeik dan games af en niet andere posters. Ik begin het beu te raken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |