Niks, al heb je het doorquote:Op maandag 15 september 2008 21:04 schreef Merkie het volgende:
Wat is er moeilijk aan terugschakelen?
ok ik zeg ook niet dat ik door alle zes keren ben gezakt door de examinator, maar zeker wel minstens 2 keer gaf hij of zij mij niet de voordeel van de twijfel en rekenen ze dingen veel te zwaar aan. mijn rij-instructrice gaat me echt niet helpen door te zeggen van dat ze het niet met de examinator eens is. dus ik vind dat ik wel degelijk een punt heb van dat het af en toe wel een de examinator ligt. ik geef toe dat ik me misschien door mijn emotie heb laten meeslepen, maar je kan niet ontkennen dat keuze van examinator geen invloed heeft..quote:Op maandag 15 september 2008 20:01 schreef steez1 het volgende:
je kunt wel telkens de examinator de schuld geven, maar je zakt echt niet voor niks 6(!) keer.
denk je nou echt dat het 6 keer aan de examinator ligt?
volgens mij bak je er gewoon niks van, en je kunt dat beter zelf inzien en er wat aan proberen te doen inplaats van de examinatoren (die er niks aan hebben om jou te laten zakken) de schuld te geven...
Dat maakt dus totaal niet uit. Die zelfstandige route in 't examen is namelijk geen doel op zich... Het is alleen bedoeld om te kunnen laten zien dat je zelfstandig kunt rijden. Als je de route vergeet en je slaagt er niet in om op de plek van bestemming aan te komen, dan kun je daar nooit op zakken. Zolang je maar op een veilige manier hebt gereden...quote:Op maandag 15 september 2008 18:42 schreef 16meter het volgende:
Die examenroutes die je uit je hoofd moet leren zijn ook belachelijk. Het is heel makkelijk om door examenstress zo'n hele route te vergeten, wat als dat gebeurd tijdens een examen terwijl je wel prima aan het rijden bent?
Vaak is 't ook gewoon een optelsom... Een paar kleine foutjes zijn niet erg, zolang je maar wel altijd zorgt dat je de situatie zelfstandig op een zo goed mogelijke manier oplost. Maar maak je aan de lopende band kleine foutjes, of maak je niet eens echt fouten maar rij je gewoon slordig, dán kun je er inderdaad wel op afgerekend worden.quote:Op dinsdag 16 september 2008 01:49 schreef Skywalker88 het volgende:
ok ik zeg ook niet dat ik door alle zes keren ben gezakt door de examinator, maar zeker wel minstens 2 keer gaf hij of zij mij niet de voordeel van de twijfel en rekenen ze dingen veel te zwaar aan.
Dat is opzich niet echt de silmste opmerking die je kan makenquote:Op maandag 15 september 2008 18:20 schreef Skywalker88 het volgende:
Ok vandaag dus voor de 6e keer op. Ik moest op een andere ipv van het CBR bij een andere locatie aanwezig zijn, omdat ik dus een staatsexamen moest afleggen. Daar aangekomen zag ik dat ik weer dezelfde examinator had net als de 5e keerHij herkende me volgens mij niet en vroeg weer zo van: hoe komt het dat je hier zit voor het BNOR examen etc. Ik zei van jaa het zat iedere keer niet mee met examen en examniatoren. ik vind van mezelf dat ik redelijk kan rijden, maar telkens bij het examen maak ik weer een grote fout. Hij: het examen is geen kansspel etc, waar ligt nou echt het probleem? ik: misschien door de spanning ofso. hij: kijk, daar kunnen we wel wat mee! dat moet geen probleem zijn, met mijn 41 jaar ervaring prik ik wel door de spanning heen. het hoeft niet mooi, als het veilig gebeurt en nog wat blabla. alles wat hij zei was gewoon bijna exact hetzelfde wat hij vorige zei. volgens mij had die kerel alles uit zijn hoofd geleerd ofso blabla gelul van hem.
nja na dat gelul van hem, mocht ik dan eindelijk gaan rijden.
Gefeliciteerd!quote:Op dinsdag 16 september 2008 23:24 schreef dery1990 het volgende:
Ik ben geslaagd! Rijbewijs mag ik volgende week ophalen
Bel je dan ofzo? Of ga je langs, of krijg je bericht?quote:Op woensdag 17 september 2008 15:38 schreef ChickenMan het volgende:
Meestal hebben ze 'm al een paar dagen eerder. Ik was vrijdag geslaagd, mocht m'n pasje deze vrijdag ophalen, maar hij lag er vandaag al.
Je bent haar klant en je betaald voor haar diensten, dus je hebt alle recht om er wat van te zeggen als je niet tevreden bent over de manier van lessen.quote:Op donderdag 18 september 2008 10:39 schreef Naamah het volgende:
Help! Ik heb zo weer rijles en ik moet deze keer echt aan m'n instructrice gaan zeggen dat ik toch echt meer wil leren/nuttige dingen wil doen in plaats van alleen maar doelloos rondrijden! Ze geeft namelijk nauwelijks commentaar en kan me niet voorstellen dat dat is omdat ik alles perfect doe! Daarnaast is het enige zinnige wat we in de afgelopen vier uur hebben gedaan een van de routes in 1 richting een keer gereden, verder niks.. ook geen bijzondere verrichtingen (juist moeilijk) en we hebben gewoon echt alleen maar doelloos rondgereden..
Maar.. hoe ga ik dat enzigzins netjes en subtiel onder woorden brengen?? Ik kom al best snel bot over.. Iemand tips??
Je was pas weer opnieuw begonnen toch? Ik denk dat ze je weer even rustig wil laten wennen, en dat ze niet doorheeft dat je er wel aan toe bent wat 'moeilijkere' dingen te gaan doen. Mijn instructeur bouwde het ook heel rustig op, ik kreeg pas heel laat bijzondere verrichtingen (en strenger commentaar), maar dat was gewoon zijn manier van lesgeven. Dus ik zou het gewoon zo brengen, dat je je goed op je gemak voelt en klaar bent voor de restquote:Op donderdag 18 september 2008 10:39 schreef Naamah het volgende:
Help! Ik heb zo weer rijles en ik moet deze keer echt aan m'n instructrice gaan zeggen dat ik toch echt meer wil leren/nuttige dingen wil doen in plaats van alleen maar doelloos rondrijden! Ze geeft namelijk nauwelijks commentaar en kan me niet voorstellen dat dat is omdat ik alles perfect doe! Daarnaast is het enige zinnige wat we in de afgelopen vier uur hebben gedaan een van de routes in 1 richting een keer gereden, verder niks.. ook geen bijzondere verrichtingen (juist moeilijk) en we hebben gewoon echt alleen maar doelloos rondgereden..
Maar.. hoe ga ik dat enzigzins netjes en subtiel onder woorden brengen?? Ik kom al best snel bot over.. Iemand tips??
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |