Dan is het terecht dat je vorige topic gesloten is.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:43 schreef Ascension het volgende:
Het is een capsule geen pil
Wel van plastic toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:47 schreef N.icka het volgende:
[..]
In je keel ook wel hoor , kom op dat ding is niet van ijzer
Ben je bang?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:49 schreef Ascension het volgende:
Ja maar hij zit niet in me maag maar in me keel. en ik ga niet naar de huisarts want die is een eikel. ik wil gewoon dat die kutcapsule weggaat.
quote:
Ah zo sorry ik weet er niks van af. Ik slik het meestal goed doorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:50 schreef NanKing het volgende:
[..], nee.
Een capsule is bijna altijd van gelatine gemaakt.
Na 24 uur is dat ding echt al lang opgelost, je kunt alleen wel 't gevoel hebben dat het ding nog in je keel zit.
Bedoel je niet slikdarm?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:51 schreef tonja het volgende:
Capsule is waarschijnlijk wel opgelost en heb je een geirriteerde slokdarm. Dat voelt ook of er wat vastzit.
Dat moest grappig zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:53 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Pubergrapjes
boswachtertje had met deze gasten met n00bgrapjes wel raad geweten.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:51 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik ken iemand die heeft dit ook weleens gehad.
Nooit meer wat van gehoord.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:57 schreef ivo-de-piefo het volgende:
[quote]Op dinsdag 22 juli 2008 17:51 schreef Teunebeun het volgende:
Ah zo sorry ik weet er niks van af. Ik slik.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cellulosequote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:56 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Cellulose is dat een soort suiker achtig spul? Net als glucose?
Lekker plantaardig voedselquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:00 schreef Ascension het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cellulose
ik hoop niet dat je dood gaatquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:04 schreef Ascension het volgende:
Nu is het Inmiddels meer dan 36 uur later en die kutcapsule wil nog steeds niet weggaan. volgens mij heeft ie z,n plekje wel gevonden in me keel hoe maak ik die kutcapsule duidelijk dat ie niet welkom meer is in me keel ? Hoe lang moet dit nog duren ?
vordering tot ontruiming indienen bij de rechtbank van je woonplaats.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:04 schreef Ascension het volgende:
Nu is het Inmiddels meer dan 36 uur later en die kutcapsule wil nog steeds niet weggaan. volgens mij heeft ie z,n plekje wel gevonden in me keel hoe maak ik die kutcapsule duidelijk dat ie niet welkom meer is in me keel ? Hoe lang moet dit nog duren ?
Een gat in je keel snijden (onverdoofd, natuurlijk), en de capsule eruit vissen. Hierna moet je wel altijd het gaatje in je keel dichthouden als je wilt praten.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:43 schreef Ascension het volgende:
Nogmaals is dit echt noodzakelijk en dodelijk ? maar effe serious wat kan een dokter hier dan tegen doen dan ?
Haha dan mag je voortaan net zo gaan praten als Ned in Southpark door een spraakbox tegen je stembanden aan te duwen.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:49 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Een gat in je keel snijden (onverdoofd, natuurlijk), en de capsule eruit vissen. Hierna moet je wel altijd het gaatje in je keel dichthouden als je wilt praten.
Nee, mafkees, als het nodig is gaan ze even met een of ander buisje je keel in om het ding eruit te plukken.
Hoe vaak wil je serious zijn? Kanker eens op ofzo.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:57 schreef Ascension het volgende:
Maar effe serious kan dit nare gevolgen hebben als die capsule te lang in je keel blijft zitten ? en ik ga alleen naar de dokter als het serious noodzakelijk is. en zelfs dan denk ik dat die eikel me gewoon weer terug naar huis kickt ja zo is mijn huisarts serious !
Hogedrukspuit in je strot duwen en volop aanzetten, dat zal ook vast wel werkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:49 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Een gat in je keel snijden (onverdoofd, natuurlijk), en de capsule eruit vissen. Hierna moet je wel altijd het gaatje in je keel dichthouden als je wilt praten.
Nee, mafkees, als het nodig is gaan ze even met een of ander buisje je keel in om het ding eruit te plukken.
Zoek een andere huisarts.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:57 schreef Ascension het volgende:
Maar effe serious kan dit nare gevolgen hebben als die capsule te lang in je keel blijft zitten ? en ik ga alleen naar de dokter als het serious noodzakelijk is. en zelfs dan denk ik dat die eikel me gewoon weer terug naar huis kickt ja zo is mijn huisarts serious !
Nee, srsly!quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:11 schreef Teunebeun het volgende:
Ben je serieus?Of heb je een paar capsules te veel gehad
Nu moet ik mij weer gaan schamen!quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:16 schreef fotostarter het volgende:
HOAX, dat ding is binnen no-time opgelost. En niet alleen door maagzuren
Ik ben ook bloedserieus. Ga naar de huisarts. Srsly.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:17 schreef Ascension het volgende:
Ik ben bloedserious mensen en ik wou dat jullie dat ook waren want die capsule is nog steeds niet weg.
je hebt hopelijk wel een goede uitvaartverzekering?quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:17 schreef Ascension het volgende:
Ik ben bloedserious mensen en ik wou dat jullie dat ook waren want die capsule is nog steeds niet weg.
En een testament? Je moet wel regelen wie er voor je huisdiertjes gaat zorgen e.d.quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:20 schreef WalterSobchak het volgende:
je hebt hopelijk wel een goede uitvaartverzekering?
Ik ben serineus nou goed hup naar de dokter jij!quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:18 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Ik ben ook bloedserieus. Ga naar de huisarts. Srsly.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 12:17 schreef Ascension het volgende:
Ik ben erg misselijk dus is dat wel handig om te doen dan ?quote:Op woensdag 23 juli 2008 13:29 schreef BK_102 het volgende:
knip en plak modus
Glas water pakken, mosterd erin knikkeren, goed roeren en dan drinken.
100% kots zekerheid
/knip en plak modus
quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:12 schreef Argento het volgende:
[..]
vordering tot ontruiming indienen bij de rechtbank van je woonplaats.
Mogen moslims dan capsules slikken?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:50 schreef NanKing het volgende:
Een capsule is bijna altijd van gelatine gemaakt.
Die meten meestal met twee maten dus maakt niet uitquote:Op woensdag 23 juli 2008 14:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
[..]
Jawel. Die meten meestal met twee maten.
Mogen moslims dan capsules slikken?.
Ze zeggen tegen de moslims dat het verteerbaar plastic is.quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:57 schreef dWc_RuffRyder het volgende:
[..]!
[..]
Mogen moslims dan capsules slikken?.
Post even een update als je dood bent svp....quote:Op woensdag 23 juli 2008 14:45 schreef Ascension het volgende:
Ik heb zojuist de huisarts gebeld en de gewenste huisarts is er pas maandag weer. en daar ga dus naar toe als de capsule dan nog niet weg is. ik kan natuurlijk ook naar die andere huisarts gaan maar die kickt me gelijk weer terug naar huis echt serious fucking eikel is het echt. dus ik ga maandag naar de huisarts als de capsule er nog steeds zit.
Je kan stikkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 17:57 schreef Ascension het volgende:
Jullie zeggen wel heel de tijd: ga naar een dokter maar waarom ? valt het dan echt niet zelf op te lossen ? en Ja ik ga waarschijnlijk morgen naar de dokter maar ik bedoel legt iemand alsjeblieft even uit wat er kan Gebeuren als ik niet naar de dokter ga alsjeblieft
helemaal niks, er is niks aan de hand en je stelt je aan. Maar aangezien dat niet tot je door wil dringen, is het misschien een goed idee als iemand het je in je gezicht vertelt. Vandaar.quote:Op woensdag 23 juli 2008 17:57 schreef Ascension het volgende:
Jullie zeggen wel heel de tijd: ga naar een dokter maar waarom ? valt het dan echt niet zelf op te lossen ? en Ja ik ga waarschijnlijk morgen naar de dokter maar ik bedoel legt iemand alsjeblieft even uit wat er kan Gebeuren als ik niet naar de dokter ga alsjeblieft
Ik stel me absoluut niet aan maar die capsule wil niet weg maar ik kan dus niet stikken weet je dat wel 100% zeker ? wees effe duidelijk mensen wat er zou kunnen gebeuren alsjeblieft.quote:Op woensdag 23 juli 2008 18:18 schreef WalterSobchak het volgende:
[..]
helemaal niks, er is niks aan de hand en je stelt je aan. Maar aangezien dat niet tot je door wil dringen, is het misschien een goed idee als iemand het je in je gezicht vertelt. Vandaar.
quote:Op woensdag 23 juli 2008 19:25 schreef WalterSobchak het volgende:
volgens mij heb je niet alleen een capsule in je keel, maar ook stront in je ogen.
Tuurlijk kan je wel stikkenquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:09 schreef Ascension het volgende:
[..]
Ik stel me absoluut niet aan maar die capsule wil niet weg maar ik kan dus niet stikken weet je dat wel 100% zeker ? wees effe duidelijk mensen wat er zou kunnen gebeuren alsjeblieft.
Als hij er nu nog zit dan vraag ik mij af wat voor capsule jij ingenomen hebt. Maar een dokter kan helpen, echt waar dat meen ikquote:Op woensdag 23 juli 2008 19:09 schreef Ascension het volgende:
[..]
Ik stel me absoluut niet aan maar die capsule wil niet weg maar ik kan dus niet stikken weet je dat wel 100% zeker ? wees effe duidelijk mensen wat er zou kunnen gebeuren alsjeblieft.
Ik ga hem PM sturenquote:Op maandag 28 juli 2008 23:53 schreef WalterSobchak het volgende:
Hij leeft nog!
laatste bezoek: 1 uur, 48 minuten geleden.
Beetje flauw dat hij ons niet even update dan....quote:Op maandag 28 juli 2008 23:53 schreef WalterSobchak het volgende:
Hij leeft nog!
laatste bezoek: 1 uur, 48 minuten geleden.
Precies, neem even een paar strepsels (zuigen, niet heel proberen door te slikken)...quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:37 schreef Thy... het volgende:
Betekent dit dat je al 36 uur niks gegeten hebt?
Die capsule is allang weg, je slokdarm is gewoon geïrriteerd.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |