Dan is het terecht dat je vorige topic gesloten is.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:43 schreef Ascension het volgende:
Het is een capsule geen pil
Wel van plastic toch?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:47 schreef N.icka het volgende:
[..]
In je keel ook wel hoor , kom op dat ding is niet van ijzer
Ben je bang?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:49 schreef Ascension het volgende:
Ja maar hij zit niet in me maag maar in me keel. en ik ga niet naar de huisarts want die is een eikel. ik wil gewoon dat die kutcapsule weggaat.
quote:
Ah zo sorry ik weet er niks van af. Ik slik het meestal goed doorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:50 schreef NanKing het volgende:
[..], nee.
Een capsule is bijna altijd van gelatine gemaakt.
Na 24 uur is dat ding echt al lang opgelost, je kunt alleen wel 't gevoel hebben dat het ding nog in je keel zit.
Bedoel je niet slikdarm?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:51 schreef tonja het volgende:
Capsule is waarschijnlijk wel opgelost en heb je een geirriteerde slokdarm. Dat voelt ook of er wat vastzit.
Dat moest grappig zijnquote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:53 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Pubergrapjes
boswachtertje had met deze gasten met n00bgrapjes wel raad geweten.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:51 schreef Gluckskafer het volgende:
Ik ken iemand die heeft dit ook weleens gehad.
Nooit meer wat van gehoord.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:57 schreef ivo-de-piefo het volgende:
[quote]Op dinsdag 22 juli 2008 17:51 schreef Teunebeun het volgende:
Ah zo sorry ik weet er niks van af. Ik slik.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cellulosequote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:56 schreef Teunebeun het volgende:
[..]
Cellulose is dat een soort suiker achtig spul? Net als glucose?
Lekker plantaardig voedselquote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:00 schreef Ascension het volgende:
[..]
http://nl.wikipedia.org/wiki/Cellulose
ik hoop niet dat je dood gaatquote:Op woensdag 23 juli 2008 11:04 schreef Ascension het volgende:
Nu is het Inmiddels meer dan 36 uur later en die kutcapsule wil nog steeds niet weggaan. volgens mij heeft ie z,n plekje wel gevonden in me keel hoe maak ik die kutcapsule duidelijk dat ie niet welkom meer is in me keel ? Hoe lang moet dit nog duren ?
vordering tot ontruiming indienen bij de rechtbank van je woonplaats.quote:Op woensdag 23 juli 2008 11:04 schreef Ascension het volgende:
Nu is het Inmiddels meer dan 36 uur later en die kutcapsule wil nog steeds niet weggaan. volgens mij heeft ie z,n plekje wel gevonden in me keel hoe maak ik die kutcapsule duidelijk dat ie niet welkom meer is in me keel ? Hoe lang moet dit nog duren ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |