quote:Au ik heb buikpijn (kramp)
zou dat door de sambal kunnen komen?
quote:Het recept van conleche op de manier van PF
Voor 2 personen:
- 4 bruine boterhammen
- 2 tomaten
- 1 rode ui
- rucola
- zelfgemaakte mayonaise
- sambal badjak
- versgemalen zwarte peper
- zout
1. snij de ui in kleine stukjes en doe ze in een pan, en fruit ze, of zorg dat ze niet meer zo ui-achtig zijn
2. rooster de broodjes
3. snij ondertussen de tomaten in plakjes
4. besmeer ze met twee/drie theelepeltjes zelfgemaakte mayonaise
5. smeer daar een a twee theelepeltjes sambal op, smeer het uit
6. beleg het broodje met een halve tomaat
7. doe er zoveel rucola op als past
8. bestrooi met zout en versgemalen peper naar smaak
9. strooi 1/4e van de ui over
10. herhaal dit nog drie keer en klaar
O ja een naamtopic!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:56 schreef Greys het volgende:
Co heeft een naamtopic!
Ik heb net lekker 6 stukjes sushi op![]()
Het gaat erg goed vandaag!
- Kiwi
- Br. boterham rosbief zonder boter
- Br. boterham met gekookt eitje
- 1 Mini Chupachoop suikervrij
- 6 Stukjes sushi
Vanavond vis met salade (waar ik eigenlijk bijzonder graag wat geitenkaas/honing op zou doen, maar dat past zeker niet echt in het SHE-lijstje?) en voor Heer G wat krieltjes er bij.
Misschien over een uurtje een paar amandelen voor de lekkere trek.
Dat weet ik niet, maar ik heb ze geprobeerd en vond ze niet lekker, vveel te overheersend die smaak, je proeft de hele cashew niet meer!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zijn Cashews garlic & rosemary van Duyvis SHE proof?
Geen idee, maar ze zijn wel ontzettend lekker!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind die indiase veriant lekkerder, daar zitten ook hazelnoten, amandelen, walnoten en paranoten doorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Same here. Ik hou er niet van om eten weg te gooien, maar dit spul is linea recta in de bak verdwenen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:15 schreef conleche het volgende:
Dat weet ik niet, maar ik heb ze geprobeerd en vond ze niet lekker, vveel te overheersend die smaak, je proeft de hele cashew niet meer!
Ik heb ze fijngehakt gebruikt in een pinda/notensoep. Dat was prima te doen, omdat die toch al heel sterk van smaak was!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Same here. Ik hou er niet van om eten weg te gooien, maar dit spul is linea recta in de bak verdwenen.
Die invriesijsjes had ik ooit van festini, dus van die hele lekkere peerijsjes! (de sinaasappel en aardbei zijn ook goed te doen). Maar blijkbaar liepen ze niet goed, want ik vind ze nergens meer...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:24 schreef Greys het volgende:
Die mini Chupjes zijn heel lekker Co!
Moet ook zeggen dat ik meer dan genoeg heb aan dat kleine bolletje, dan ben ik er alweer 'klaar' mee zeg maar, met het zoete. En het feit dat het minder dan 15 calorietjes bevat is erg prettig
Wat ik ook wel eens neemnamna het eten zijn die ouderwetse ijslollies, die kleine smalle staafjes, die je zelf moet invriezen.
Moet je bij de Blokker van die ijslolloy vormpjes halen: dan kan jezelf je suikervrije ijsjes maken!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:24 schreef Greys het volgende:
Die mini Chupjes zijn heel lekker Co!
Moet ook zeggen dat ik meer dan genoeg heb aan dat kleine bolletje, dan ben ik er alweer 'klaar' mee zeg maar, met het zoete. En het feit dat het minder dan 15 calorietjes bevat is erg prettig
Wat ik ook wel eens neemnamna het eten zijn die ouderwetse ijslollies, die kleine smalle staafjes, die je zelf moet invriezen.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:17 schreef loveli het volgende:
Van Jack Kleijn! Daar heb ik een keer mijn kies op gebroken, sindsdien koop ik ze niet meer. Maar o, wat zijn die dingen lekker!
Hmmm, jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:25 schreef Merel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit topic brengt me alleen maar op slechte ideeën
Een kilo! Wat veel! Toch niet voor in je eentje of welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:51 schreef WHATSHESAID het volgende:
Hoi! Ik heb net een kilo noten gehaald op de markt
Ja hoor, ik eet het weleens koud. Versgebakken en heet is lekkerder, maar het is ook koud best te doenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:48 schreef Greys het volgende:
Darlings, is die SHE-rijst nou koud te eten? Of is dat niet aan te raden? Of juist de bedoeling?
Jawelquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:56 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
[..]
Een kilo! Wat veel! Toch niet voor in je eentje of wel![]()
Ik wil ook naar de markt, maar daar heb ik geen tijd voor nu
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Zometeen eten: rijst met kerriesaus, veldsla, kip, paprika en galia meloen
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:08 schreef k_i_m het volgende:
Ik snap niet hoe jullie zo keurig "een handje" amandelen kunnen eten. Bij mij is het dan gelijk de hele bak.
Perenijsjesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:25 schreef veiligheidsspeldje het volgende:
Die invriesijsjes had ik ooit van festini, dus van die hele lekkere peerijsjes! (de sinaasappel en aardbei zijn ook goed te doen). Maar blijkbaar liepen ze niet goed, want ik vind ze nergens meer...
Bij de Appie ook, maar VS bedoelt andere denk ik, zij had het over dat je ze zelf moest invriezen. Ik vind de sinaasappelfestini het lekkerst. Lekker zurig!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:34 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
[..]
Perenijsjes![]()
bij de jumbo hebben ze die nog gewoon
hier geen streepje voor...flesvoeding it isquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:10 schreef loveli het volgende:
Jonge moeders hebben een streepje voor op de rest: als je borstvoeding geeft, val je sneller af.
Volgens http://www.lekker-in-je-vel.nl/voedingswaarde/k.html maar 27,4 KH...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:07 schreef SHE het volgende:
Tvp: kikkererwten mogen met mate. Supergezond, helaas wel veel kh's ( 55gr ) en ook nog 5 gr vet.
Wederom, een groente die uit een tropisch klimaat komt. Voor ons iets te 'rijk'
Volgens mijn verpakking en wiki toch echt het dubbelequote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:14 schreef Isegrim het volgende:
[..]
Volgens http://www.lekker-in-je-vel.nl/voedingswaarde/k.html maar 27,4 KH...
Ik ben echt een sucker voor alles wat 'rijk' is ben ik bang.
Handig als je slagroom moet kloppen!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 18:40 schreef Greys het volgende:
Co, goed bezig! Ik heb heel sneu (niet lachen) pas-op-de-plaats staan 'joggen' tijdens het eten maken![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |