Gewone calve pindakaas heeft geen toegevoegde suikerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:27 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
[..]
Pindakaas heb ik gister al gehad (dat is ook zoet)
Nou... Artsen zijn bijv. toch ook altijd dik en ze rokenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:46 schreef -marz- het volgende:
PF je gaat toch een opleiding voeding doen? Dan komt het vast allemaal wel goed met je.
Ik heb net een lekkere gegrilde würst gegeten met mosterd.
Vervang je niet al je eten met die repen/shakes? En jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:40 schreef Vivi het volgende:
Ei met suiker?! Klinkt als blasfemie.
De reep van Weight Care was best lekker. Ik lustte er meteen nog wel een.
(Heb ik niet gedaan) .
Nu; een snack bestaande uit een bordje met tomaat en komkommer en een chroombruistablet.
Kim! Wauw, wat goed, al bijna 10 kilo. En je hebt me ingehaald
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jawel, maar je mag er onbeperkt rauwkost bij een een stuk fruit per dag. Ik denk ook niet dat ik het zou volhouden op alleen shakes hoor, ik zie nu al sterretjesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:01 schreef k_i_m het volgende:
[..]
Vervang je niet al je eten met die repen/shakes? En ja. Maar jij kan me ook zo weer inhalen hoor!
Dat zou opzich met CB ook wel mogen, ware het niet dat je een soort van hongergevoel in stand houdt als je er andere (onschuldige calorieloze) dingen bij eet. Spinnen zou ik echt nog even overslaan, ik kon pas na 2 weken dieet weer fatsoenlijk sporten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:03 schreef Vivi het volgende:
[..]
Jawel, maar je mag er onbeperkt rauwkost bij een een stuk fruit per dag. Ik denk ook niet dat ik het zou volhouden op alleen shakes hoor, ik zie nu al sterretjes.
Morgen spinnen...
Ik ga vrijdag pas mutsie!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:21 schreef k_i_m het volgende:
Jamaar je wil toch ook niet out gaan en op je mooie gebleekte voortanden vallen?.
Hoe is dat trouwens gegaan??
Ik wil ook wel zo'n lichaam zonder kind, mag dat?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:42 schreef k_i_m het volgende:
Oh Vief, er is nog hoop voor ons!
http://www.usmagazine.com/stars_post_baby_bods_021208?slideshow_id=535&o=0
kijk! hier word een mens blij vanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:42 schreef k_i_m het volgende:
Oh Vief, er is nog hoop voor ons!
http://www.usmagazine.com/stars_post_baby_bods_021208?slideshow_id=535&o=0
Kim en ik geven (gaven) dan ook de flesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:10 schreef loveli het volgende:
Jonge moeders hebben een streepje voor op de rest: als je borstvoeding geeft, val je sneller af.
Nou, ik ging anders als een trein qua gewicht. Alleen ging ik toen weer de pil slikken en toen ging het weer heel hard omhoog. Dus borstvoeding, schmorstvoedingquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:33 schreef Vivi het volgende:
[..]
Kim en ik geven (gaven) dan ook de fles.
Je moest eerst nog een moestuin aanleggen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:37 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
ik hoop dat je broodje lekker is conleche
want ik ben er al twee uur mee bezig
Ik ging zelf mayonaise maken. Want ik had geen suikervrije. En ik ging mij vanaf nu er strikt aan houdenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:44 schreef SHE het volgende:
[..]
Je moest eerst nog een moestuin aanleggen?
je bakt de ui in die pan, mag ik aannemen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:11 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Het recept van coldfeet op de manier van PF
1. snij de ui in kleine stukjes en doe ze in een pan
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |