abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_60226554

Het vorige deel: Slank de zomer in #186: Met zonder Bento
Voor wie is "Slank de zomer in", ook wel bekend als "Slank <seizoen> in/door" bedoeld?
De Slank-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilootjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben (BMI van 27 of lager).

Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Dieetclub. Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje 'Ik wil ook!'.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt en een eerste update hebt ingevoerd, moet je Troel even een PM sturen dat je in het lijstje wilt van dit topic, want die zorgt ervoor dat je aan het juiste lijstje gekoppeld wordt. Stuur je geen PM, dan kom je niet in de lijst.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje dat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

En sommige mensen mochten het al opgemerkt hebben, de regelmatige bezoekers van deze reeks zijn iets intiemer geworden dan we allemaal gedacht hadden, want we kennen elkaar vanaf nu bij de voornaam!
Mocht je een probleempje hebben met namen onthouden, dan wil dit misschien wel helpen:

Conleche = Colette
Mordradead = Douwe
Principessa = King
Sylvana = Sylvana
Veiligheidsspeldje = Marianne
motorbloempje/Faithy = Gaby

Mocht je de laatste zijn die in een topic post, open dan even een nieuwe! De OP is hier te vinden.

Momenteel is het SHE-dieet erg hot. Wil je weten wat het inhoudt, klik dan hier

[ Bericht 1% gewijzigd door Ewelina op 20-07-2008 16:00:15 ]
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
pi_60226615
no title?
pi_60226664
Ik heb zin in patat
pi_60226672
quote:
Op zondag 20 juli 2008 15:56 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
no title?
Ik dacht: dat doe ik later wel. Alleen kan ik de titel niet meer wijzigen.
pi_60226749
streven 45kg
looooooooooooooooool lol
  zondag 20 juli 2008 @ 16:04:44 #6
37447 kwakveense
small, fluffy and green
pi_60226770
teeveepee enzo...
Ich erschlag meinen Goldfisch, vergrab ihn im Hof.
Ich jag meine Bude hoch, alles was ich hab lass ich los.
Mein altes Leben, schmeckt wie ‘n labriger Toast.
pi_60226773
sinds me'n 26-27ste schieten de kilo's eraan als ik een paar weekenden doorzak, als ik een paar weken de bier en de wijn laat staan vliegen de kilo's eraf en zit ik zo weer op het gewicht waar ik graag op zou zitten ,. mja, vind het zo lekker
ben toendertijd rode wijn gaan drinken omdat je van bier zo dik word, maar dat maakt dus geen reet uit
pi_60227226
quote:
Op zondag 20 juli 2008 16:04 schreef nightfall het volgende:
sinds me'n 26-27ste schieten de kilo's eraan als ik een paar weekenden doorzak, als ik een paar weken de bier en de wijn laat staan vliegen de kilo's eraf en zit ik zo weer op het gewicht waar ik graag op zou zitten ,. mja, vind het zo lekker
ben toendertijd rode wijn gaan drinken omdat je van bier zo dik word, maar dat maakt dus geen reet uit
Keuzes, keuzes ... wat vind je belangrijker?

Eigenlijk is een laffe tvp, maar wel met interesse
Op maandag 4 juli 2011 21:37 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
*O* Go Chico, go Chico, itchaburpday, go Chico 8-)
pi_60227534
quote:
Op zondag 20 juli 2008 15:59 schreef conleche het volgende:
Ik heb zin in patat
Ik heb gisteren maar liefst 7 patatjes uit het bakje van de Mr gesnoept Geweldige, verse vlaamse frieten

Ik ben het met je eens dat gepureerde appel vies is Van die bruinige babyprut, jakkes. Appels zijn gewoon te vezelig... Vers appelsap uit de centrifuge is daarentegen the best

Mmmm, de komkommerpickle is klaar (komkommer, rode ui, groene pepers, azijn met gember, citroengras en zoetstof), ben benieuwd. De kokosmelk voor de pindasaus staat te pruttelen met gebakken uitjes en gecrushed citroengras en nog wat meer lekkers... Pinda's zijn gemalen, kip in een marinade van dark soy, vissaus, limoensap, gembersiroop en een beetje honing... Straks nog broccoli stomen en serveren met een klein scheutje chilisaus.
Aan de lijn zijn is zo slecht nog niet
pi_60227582
quote:
Op zondag 20 juli 2008 16:48 schreef ColdFeet het volgende:

[..]

Ik heb gisteren maar liefst 7 patatjes uit het bakje van de Mr gesnoept Geweldige, verse vlaamse frieten

Ik ben het met je eens dat gepureerde appel vies is Van die bruinige babyprut, jakkes. Appels zijn gewoon te vezelig... Vers appelsap uit de centrifuge is daarentegen the best

Mmmm, de komkommerpickle is klaar (komkommer, rode ui, groene pepers, azijn met gember, citroengras en zoetstof), ben benieuwd. De kokosmelk voor de pindasaus staat te pruttelen met gebakken uitjes en gecrushed citroengras en nog wat meer lekkers... Pinda's zijn gemalen, kip in een marinade van dark soy, vissaus, limoensap, gembersiroop en een beetje honing... Straks nog broccoli stomen en serveren met een klein scheutje chilisaus.
Aan de lijn zijn is zo slecht nog niet
Damn, Ik wilde maar dat ik bij jou at vanavond, dit klinkt vely, vely good!!

Ik heb gegeten tot nog toe:

gekookt ei

4 wasacrackers (heeft iemand ze nu al eens geprobeerd, anders blijf ik het zeggen: original crisp die moet je hebben!) met sambalmayo en rauwkost. Stuk koude kalkoen. (nu ga ik de rest maar in de vriezer stoppen. Dat gebraad lijkt maar niet kleiner te worden )
pi_60227662
Ik:

Drie borden rijst
Drie cappuccino
Vijf bekers thee

Nee ik denk niet dat ik die crackers heb gegeten.

SHE, m'n mama probeert diepvries appeltaart in m'n strot te duwen Wat moet ik doen
  zondag 20 juli 2008 @ 17:04:06 #12
103930 Ewelina
Ik ben ik
pi_60227761
quote:
Op zondag 20 juli 2008 16:57 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik:

Drie borden rijst
Drie cappuccino
Vijf bekers thee

Nee ik denk niet dat ik die crackers heb gegeten.

SHE, m'n mama probeert diepvries appeltaart in m'n strot te duwen Wat moet ik doen
Zeggen dat je er geen trek in hebt? Of het niet lust?

Ik ga zo koken, zelfgemaakte hamburgers met sjalotjes en een berg gegrilde groenten
pi_60227779
Hello ladies (and incidentele gent).
Lekker weekend heb vanmiddag een kroketje gegeten, straks gaan we uit eten met de fam

En ik zit ook alweer aan de whisky afgelopen nacht me te buiten gegaan aan roseetjes.

Springfield's looking pretty dusty today
pi_60227939
quote:
Op zondag 20 juli 2008 16:52 schreef conleche het volgende:

[..]

Damn, Ik wilde maar dat ik bij jou at vanavond, dit klinkt vely, vely good!!

Ik heb gegeten tot nog toe:

gekookt ei

4 wasacrackers (heeft iemand ze nu al eens geprobeerd, anders blijf ik het zeggen: original crisp die moet je hebben!) met sambalmayo en rauwkost. Stuk koude kalkoen. (nu ga ik de rest maar in de vriezer stoppen. Dat gebraad lijkt maar niet kleiner te worden )
Ja . Dat zijn toch die zuurdesemcrackers? Heeeerlijk . Alleen ik eet ze met honing/stroop/kaas.
pi_60227959
Ik heb trek in een chocolade muffin
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 juli 2008 @ 17:37:07 #16
163650 Greys
pi_60228289
Co, 4 crackers, een stukkie kalkoen en een gekookt ei, is dat niet veel te weinig?
Of was het een fiks stuk kalkoen?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60228377
quote:
Op zondag 20 juli 2008 17:37 schreef Greys het volgende:
Co, 4 crackers, een stukkie kalkoen en een gekookt ei, is dat niet veel te weinig?
Of was het een fiks stuk kalkoen?
Ik schat 80 gram. Maar ik zit nu aan de wodka met schaaltje emping in de zon!! Ik ga denk ik ook sateetjes eten vanavond!! Daar gebruik ik gewoon die kalkoen voor: snij ik even in stukjes en dan voor de sier even op de grill: klaar!! Ja tis zondag hoor en ik heb de hele dag gewerkt, ik geleuf 't wel!

Overdag eet ik nooit zoveel, 's avonds, das meer mijn punt.
pi_60228507
quote:
Op zondag 20 juli 2008 17:14 schreef Chicolate het volgende:

[..]

Ja . Dat zijn toch die zuurdesemcrackers? Heeeerlijk . Alleen ik eet ze met honing/stroop/kaas.
Deze bedoel ik Chico:

rogge en volkoren en ja verdomd, zuurdeeg, dat wist ik niet eens, maar ik vind ze heerlijk!!

-gespiegeld dan hè!-
pi_60228579
hm.. ik heb ook altijd wasa in een rood pak
maar denk niet deze
pi_60228685
Ja die Conleche! Zit geen gist of gekke toevoegingen in .
quote:
Op zondag 20 juli 2008 17:48 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
hm.. ik heb ook altijd wasa in een rood pak
maar denk niet deze
Moet je eens proberen . Ze hebben hem niet overal, maar sowieso wel bij de AH XL. Ze zijn zo lekker .
pi_60228828
zal ik doen.

ohhh ik heb echt een suikerverslaving
i'ld kill 4 candy
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 juli 2008 @ 17:59:01 #22
163650 Greys
pi_60228840
Co, ik wil nu ook zo'n kalkoengebraad Heer G kan dan lekker de rest van de week plakjes koude kalkoen op zijn brood mee naar het werk krijgen Hoe kwam je er aan? Ging je naar de slager en zei je 'doe mij een kalkoengebraad?' (en zo ja, hoeveel gram had je?).
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_60228951
quote:
Op zondag 20 juli 2008 17:59 schreef Greys het volgende:
Co, ik wil nu ook zo'n kalkoengebraad Heer G kan dan lekker de rest van de week plakjes koude kalkoen op zijn brood mee naar het werk krijgen Hoe kwam je er aan? Ging je naar de slager en zei je 'doe mij een kalkoengebraad?' (en zo ja, hoeveel gram had je?).
Ik heb het gekocht bij een Belgische Kiekenhuuske. Oftewel de poelier. Dus ik denk dat je hier in Ned. ook naar de poelier moet? Bij de grote AH's hebben ze ook weleens kalkoen aan een stuk, maar die stukken zijn altijd kleiner. Dit was wel ruim een kilo, ik denk anderhalf. Ik heb er ook weleens een bout gekocht: je weet dan niet wat je ziet wat een enorm gevaarte!!
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 20 juli 2008 @ 18:50:09 #24
163650 Greys
pi_60229710
Ik ga morgen even bij de grote AH kijken en anders een poelier zoeken! Thanks!
En dan nog even een vraag... ik heb al een aantal topics terug zitten lezen en heb de visrijst al gevonden (die werd laatst nog eens in de herhaling gegooid gelukkig) maar hoe kom ik aan de rest van het SHE-regime?
Ik zou wel eens willen kijken of het wat voor me is. In welk topic moet ik dan zijn?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')