quote:Au ik heb buikpijn (kramp)
zou dat door de sambal kunnen komen?
quote:Het recept van conleche op de manier van PF
Voor 2 personen:
- 4 bruine boterhammen
- 2 tomaten
- 1 rode ui
- rucola
- zelfgemaakte mayonaise
- sambal badjak
- versgemalen zwarte peper
- zout
1. snij de ui in kleine stukjes en doe ze in een pan, en fruit ze, of zorg dat ze niet meer zo ui-achtig zijn
2. rooster de broodjes
3. snij ondertussen de tomaten in plakjes
4. besmeer ze met twee/drie theelepeltjes zelfgemaakte mayonaise
5. smeer daar een a twee theelepeltjes sambal op, smeer het uit
6. beleg het broodje met een halve tomaat
7. doe er zoveel rucola op als past
8. bestrooi met zout en versgemalen peper naar smaak
9. strooi 1/4e van de ui over
10. herhaal dit nog drie keer en klaar
O ja een naamtopic!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:56 schreef Greys het volgende:
Co heeft een naamtopic!
Ik heb net lekker 6 stukjes sushi op![]()
Het gaat erg goed vandaag!
- Kiwi
- Br. boterham rosbief zonder boter
- Br. boterham met gekookt eitje
- 1 Mini Chupachoop suikervrij
- 6 Stukjes sushi
Vanavond vis met salade (waar ik eigenlijk bijzonder graag wat geitenkaas/honing op zou doen, maar dat past zeker niet echt in het SHE-lijstje?) en voor Heer G wat krieltjes er bij.
Misschien over een uurtje een paar amandelen voor de lekkere trek.
Dat weet ik niet, maar ik heb ze geprobeerd en vond ze niet lekker, vveel te overheersend die smaak, je proeft de hele cashew niet meer!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Zijn Cashews garlic & rosemary van Duyvis SHE proof?
Geen idee, maar ze zijn wel ontzettend lekker!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Ik vind die indiase veriant lekkerder, daar zitten ook hazelnoten, amandelen, walnoten en paranoten doorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:07 schreef Principessa.Farfallus het volgende:
Same here. Ik hou er niet van om eten weg te gooien, maar dit spul is linea recta in de bak verdwenen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:15 schreef conleche het volgende:
Dat weet ik niet, maar ik heb ze geprobeerd en vond ze niet lekker, vveel te overheersend die smaak, je proeft de hele cashew niet meer!
Ik heb ze fijngehakt gebruikt in een pinda/notensoep. Dat was prima te doen, omdat die toch al heel sterk van smaak was!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Same here. Ik hou er niet van om eten weg te gooien, maar dit spul is linea recta in de bak verdwenen.
Die invriesijsjes had ik ooit van festini, dus van die hele lekkere peerijsjes! (de sinaasappel en aardbei zijn ook goed te doen). Maar blijkbaar liepen ze niet goed, want ik vind ze nergens meer...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:24 schreef Greys het volgende:
Die mini Chupjes zijn heel lekker Co!
Moet ook zeggen dat ik meer dan genoeg heb aan dat kleine bolletje, dan ben ik er alweer 'klaar' mee zeg maar, met het zoete. En het feit dat het minder dan 15 calorietjes bevat is erg prettig
Wat ik ook wel eens neemnamna het eten zijn die ouderwetse ijslollies, die kleine smalle staafjes, die je zelf moet invriezen.
Moet je bij de Blokker van die ijslolloy vormpjes halen: dan kan jezelf je suikervrije ijsjes maken!!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:24 schreef Greys het volgende:
Die mini Chupjes zijn heel lekker Co!
Moet ook zeggen dat ik meer dan genoeg heb aan dat kleine bolletje, dan ben ik er alweer 'klaar' mee zeg maar, met het zoete. En het feit dat het minder dan 15 calorietjes bevat is erg prettig
Wat ik ook wel eens neemnamna het eten zijn die ouderwetse ijslollies, die kleine smalle staafjes, die je zelf moet invriezen.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:17 schreef loveli het volgende:
Van Jack Kleijn! Daar heb ik een keer mijn kies op gebroken, sindsdien koop ik ze niet meer. Maar o, wat zijn die dingen lekker!
Hmmm, jaquote:Op dinsdag 22 juli 2008 16:25 schreef Merel het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit topic brengt me alleen maar op slechte ideeën
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |