abonnement bol.com Unibet Coolblue
  woensdag 23 juli 2008 @ 02:35:45 #151
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_60286365
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 01:55 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Als je gewoon weigert in te zien dat je je eigen rechten in gevaar brengt door die van anderen in te perken ben je blijkbaar gewoon te dom.
Mijn vrijheden zijn alleen maar groter geworden. Ik kan nu namelijk elke kroeg in zonder blootgesteld te worden aan rook! Ook de vrijheden van Astmhapatienten zijn een stuk groter geworden.

En aangezien je nog gewoon mag roken in rookruimten, en alleen het "hangen aan de bar met een peuk" niet meer mag omdat die bar door personeel gebruikt wordt, leveren de rokers naar mijn mening veel minder vrijheden in, dan dat we er gezamelijk met het hele volk voor terug krijgen. Ik stel dus dat de vrijheden alleen maar groter worden, omdat het grootste deel van het publiek nu meer ruimte heeft om zich rookvrij te bewegen. En dat geldt ook voor stations, treinen, en het al eerder verbande roken in bioscopen, zwembaden en sporthallen.

En wat verboden betrefd: Ik heb er helemaal GEEN probleem mee als drugs worden gelegaliseerd. Ik heb het liever voor zover realistisch legaal dan niet. Maar dat betekend niet dat de toedieningsmethoden waarbij de boel in de fik gestoken moet worden en DUS in de longen van anderen komt overal moet worden toegestaan. Heroïne spuiten, coke snuiven, pillen slikken, LSD onder de tong, spacecake eten, hasj likken, tabak kauwen..... prima, mag je zo naast me doen in de kroeg. Maar tabak, crack en wiet roken doe je maar ergens waar je het niet in de longen van anderen blaast.
quote:
En helemaal kortzichtig om net te doen alsof ik niet serieus ben.
Jij bent ook niet serieus. Je rookt niet zoals je beweerd per 1 juli, en je geeft alleen maar tegengas om het tegengas geven. Niemand hier neemt je nog serieus in deze rooktopics..... Je onderbouwt niets, je gaat alleen maar tegen dit verbod in om er tegen in te gaan..... Je bent nu zover gezonken dat er geen enkele mogelijkheid meer is dat jij nog overtuigd kan worden van de voordelen van dit rookverbod voor de maatschappij als een geheel. Je ziet alleen nog maar de rokende individu die perse aan de bar bier EN sigaretten moet verbruiken.

Ben je sowieso al naar de kroeg geweest sinds 1 Juli?
Proud to be American. Hier woon ik.
"Beer is proof that God loves us" - Benjamin Franklin.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
  woensdag 23 juli 2008 @ 02:37:20 #152
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_60286389
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 02:26 schreef Elfletterig het volgende:
Maartena, geef het op. Hij lullt gewoon straal langs je heen; bij mij doet -ie hetzelfde. Ik ben wel klaar met medelijden-show van Papierversnipperaar.
Het is inderdaad een behoorlijke zielige vertoning aan het worden met hem. Ik hou er ook mee op inderdaad..... niemand neemt em sowieso nog serieus denk ik.
-
"Those who would give up Essential Liberty to purchase a little Temporary Safety deserve neither Liberty nor Safety" - Benjamin Franklin
pi_60286429
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 02:37 schreef maartena het volgende:

[..]

Het is inderdaad een behoorlijke zielige vertoning aan het worden met hem. Ik hou er ook mee op inderdaad..... niemand neemt em sowieso nog serieus denk ik.
Oh, jawel hoor, alleen wat je hier duidelijk ziet is koppig vs koppig.
En dat gaat niemand winnen.

Maartoch, voor het beeld:
anti-rokers
  woensdag 23 juli 2008 @ 05:47:28 #154
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_60286912
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 02:42 schreef Vodkadruppel het volgende:
Het verschil is wel dat ik mijn koppigheid met fatsoenlijke onderzoeken, nieuwsberichten, artikelen en andere bewijzen weet te onderbouwen.
-
pi_60286928
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 02:35 schreef maartena het volgende:
Mijn oude stamkroeg is er niet beter op geworden. Iedereen staat buiten, rokers en niet rokers en binnen is het "gezellig" leeg. Wat een vooruitgang.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
pi_60287589
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 01:15 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Steek je hoofd maar weer in het zand. Ik hoor je wel als jou hobby's verboden zijn.
Eeuh, van mijn hobbies krijgen anderen geen lonkanker/brandende ogen/astma etc.
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 23 juli 2008 @ 08:57:08 #157
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60287920
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 05:47 schreef maartena het volgende:

[..]

Het verschil is wel dat ik mijn koppigheid met fatsoenlijke onderzoeken, nieuwsberichten, artikelen en andere bewijzen weet te onderbouwen.
.... maar niet altijd reageert als een bericht jouw mening tegenspreekt...
DJ Peaceman op radio49
I love music |Ajax forever
http://frontpage.fok.nl/c(...)-feest-of-farce.html
  woensdag 23 juli 2008 @ 08:59:21 #158
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60287949
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 02:42 schreef Vodkadruppel het volgende:

[..]

En dat gaat niemand winnen.

Maartoch, voor het beeld:
anti-rokers
Wat mij daaraan opvalt is dat er meer koppige anti-rokers blijven vitten, dan dat er rokers blijven vitten.
DJ Peaceman op radio49
  woensdag 23 juli 2008 @ 09:03:28 #159
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_60288009
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 08:59 schreef peaceman het volgende:

[..]

Wat mij daaraan opvalt is dat er meer koppige anti-rokers blijven vitten, dan dat er rokers blijven vitten.
De anti-mensen zullen nooit tevreden zijn.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 23 juli 2008 @ 09:04:46 #160
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_60288029
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 09:03 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

De anti-mensen zullen nooit tevreden zijn.
Ach misschien komt het ook wel omdat er meer niet-rokers dan rokers zijn.
DJ Peaceman op radio49
  woensdag 23 juli 2008 @ 09:11:30 #161
pi_60288126
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 09:04 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ach misschien komt het ook wel omdat er meer niet-rokers dan rokers zijn.
Er zijn ook weinig Jazz-liefhebbers.
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
  woensdag 23 juli 2008 @ 09:26:49 #162
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_60288386
Papierversnipperaar zet zichzelf steeds meer en meer neer als een van de meest infantiele fokkers die er is

schattig
Op vrijdag 7 november 2008 08:54 schreef santax het volgende:
[..]
Blij dat er nog mensen hier zijn waar ik me wel in herken.
U, meneer MikeyMo, bent mijn nieuwe FOK!-held _O_
  woensdag 23 juli 2008 @ 09:37:47 #163
pi_60288579
Aangezien het niet lukt om goede argumenten onderuit te halen gaan de anti-rokers op de persoonlijke toer. Heel kinderachtig.
  woensdag 23 juli 2008 @ 10:04:37 #164
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_60289120
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 09:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Aangezien het niet lukt om goede argumenten onderuit te halen gaan de anti-rokers op de persoonlijke toer. Heel kinderachtig.

*veeg me op
[..]
pi_60289461
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 10:04 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

*veeg me op
Daar hebben de kroegbazen en restauranthouders nu wel de tijd voor, ze hoeven immers niet meer al die peuken van de vloer op te vegen?
Op woensdag 9 juni 2010 @ 09:07 schreef lezzer: Verder legt fruityloop uitstekend uit hoe het in het echte leven gaat.
  woensdag 23 juli 2008 @ 10:32:48 #166
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_60289693
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 10:21 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Daar hebben de kroegbazen en restauranthouders nu wel de tijd voor, ze hoeven immers niet meer al die peuken van de vloer op te vegen?
en weer een voordeel, ik zet hem er bij
[..]
  woensdag 23 juli 2008 @ 10:45:47 #167
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_60289961
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 02:35 schreef maartena het volgende:

[..]

Mijn vrijheden zijn alleen maar groter geworden. Ik kan nu namelijk elke kroeg in zonder blootgesteld te worden aan rook! Ook de vrijheden van Astmhapatienten zijn een stuk groter geworden.

En aangezien je nog gewoon mag roken in rookruimten, en alleen het "hangen aan de bar met een peuk" niet meer mag omdat die bar door personeel gebruikt wordt, leveren de rokers naar mijn mening veel minder vrijheden in, dan dat we er gezamelijk met het hele volk voor terug krijgen. Ik stel dus dat de vrijheden alleen maar groter worden, omdat het grootste deel van het publiek nu meer ruimte heeft om zich rookvrij te bewegen. En dat geldt ook voor stations, treinen, en het al eerder verbande roken in bioscopen, zwembaden en sporthallen.

En wat verboden betrefd: Ik heb er helemaal GEEN probleem mee als drugs worden gelegaliseerd. Ik heb het liever voor zover realistisch legaal dan niet. Maar dat betekend niet dat de toedieningsmethoden waarbij de boel in de fik gestoken moet worden en DUS in de longen van anderen komt overal moet worden toegestaan. Heroïne spuiten, coke snuiven, pillen slikken, LSD onder de tong, spacecake eten, hasj likken, tabak kauwen..... prima, mag je zo naast me doen in de kroeg. Maar tabak, crack en wiet roken doe je maar ergens waar je het niet in de longen van anderen blaast.
[..]

Jij bent ook niet serieus. Je rookt niet zoals je beweerd per 1 juli, en je geeft alleen maar tegengas om het tegengas geven. Niemand hier neemt je nog serieus in deze rooktopics..... Je onderbouwt niets, je gaat alleen maar tegen dit verbod in om er tegen in te gaan..... Je bent nu zover gezonken dat er geen enkele mogelijkheid meer is dat jij nog overtuigd kan worden van de voordelen van dit rookverbod voor de maatschappij als een geheel. Je ziet alleen nog maar de rokende individu die perse aan de bar bier EN sigaretten moet verbruiken.

Maartena, laat jij je godvergeten kutauto dan maar thuis, want ik wens die kankerstoffen van dat stuk schroot van jou niet in mn longen te krijgen...
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  woensdag 23 juli 2008 @ 10:51:21 #168
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_60290082
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 10:45 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Maartena, laat jij je godvergeten kutauto dan maar thuis, want ik wens die kankerstoffen van dat stuk schroot van jou niet in mn longen te krijgen...
zijn auto staat in de VS
[..]
pi_60290159
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 01:38 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Zullen wij eens zien wie er zielig is bij het volgende verbod.
Oh, dat antwoord weet ik allang. Dat ben jij, omdat je in al je wijsheid besluit om 4 dagen na invoering van het verbod ineens met de betreffende 'hobby' (cq. verslaving) te beginnen
pi_60290189
Geen brandgaten meer in dure shirts en jassen?
  woensdag 23 juli 2008 @ 12:36:22 #171
121168 _Qmars_
Mannetje.
pi_60292732
Wat een klotetopic, met klote-argumenten, van rokers en nietrokers. Zuur land aan het worden, dat Nederland. Gelukkig kan het in andere landen wel wat gemoedelijker zoals Belgie en Spanje.
Squelch - a circuit that cuts off the audio-frequency amplifier of a radio receiver in the absence of an input signal, in order to suppress background noise.
  woensdag 23 juli 2008 @ 12:37:33 #172
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_60292761
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 10:51 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

zijn auto staat in de VS
Ik heb er hier nog steeds last van, hij gaat maar fietsen, vuile milieuvervuiler!
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
pi_60292955
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 12:36 schreef _Qmars_ het volgende:
Wat een klotetopic, met klote-argumenten, van rokers en nietrokers. Zuur land aan het worden, dat Nederland. Gelukkig kan het in andere landen wel wat gemoedelijker zoals Belgie en Spanje.
Ach, afgaande op wat ik afgelopen weekend in de horeca zag, valt het hier in NL ook wel wat mee, de soep wordt niet zo heet gegeten als hij wordt opgediend. Ik kan best begrijpen dat er een groep rokers is die zicht betutteld voelen door de overheid, en ik vindt ook dat het nu wel welletjes is qua rookverboden enzo, maar er is een groepje rokers die voornamelijk naar zichzelf kijken, en tsja, als de niet rokers dat ook doen zie je al gauw de eerste loopgraven ontstaan, en vliegen voor je het weet de wiki-pagina's en onderzoeken als mortiergranaten over en weer.

Deels komt het ook door de media die niks te melden hebben, die blazen alles op tot monumentale proporties, alleen maar om de diverse hart van nederland/ vier in het land rubrieken te vullen..
pi_60294106
Goede analyse van Fruityloop. Ik heb nog maar weinig problemen ervaren in de horecagelegenheden waar ik sinds 1 juli ben geweest.
  woensdag 23 juli 2008 @ 14:03:22 #175
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_60294803
ik wacht op het eerste bericht van een controleur die door een groep truckers in elkaar is geslagen
[..]
  woensdag 23 juli 2008 @ 15:49:33 #176
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_60297132
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 10:45 schreef maniack28 het volgende:
De moderne westerse wereld kan niet zonder de logistiek van vervoer, alles moet vervoerd worden. Tabak wordt met zware dieselboten naar Europa gebracht, vervolgens worden in vervuilende fabrieken o.a. de filters gemaakt van allerlei chemicalien, wordt de tabak bewerkt voor sigaretten, verpakt in (wellicht recycled) karton, en vervolgens per dampende dieselvrachtauto naar de winkels gebracht. Zonder logistiek en vervoer, kun jij niet eens je sigaretten krijgen.
-
  woensdag 23 juli 2008 @ 15:52:29 #177
10864 maartena
Needs more cowbell.
pi_60297181
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 09:37 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Omg...

Hier ga ik niet eens meer op reageren.
-
pi_60297184
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 14:03 schreef MikeyMo het volgende:
ik wacht op het eerste bericht van een controleur die door een groep truckers in elkaar is geslagen
Naja, of een paar dronken gasten in een kroeg, er zullen spijtig genoeg vast wel een paar incidenten plaats vinden.
  woensdag 23 juli 2008 @ 16:02:27 #179
3288 MikeyMo
jou are een essol!
pi_60297412
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 15:52 schreef fruityloop het volgende:

[..]

Naja, of een paar dronken gasten in een kroeg, er zullen spijtig genoeg vast wel een paar incidenten plaats vinden.
controleren ze niet gewoon tussen 9 en 5?
[..]
  woensdag 23 juli 2008 @ 16:06:39 #180
pi_60297529
quote:
Op woensdag 23 juli 2008 16:02 schreef MikeyMo het volgende:

[..]

controleren ze niet gewoon tussen 9 en 5?
Natuurlijk. Buiten kantooruren word er niet gerookt in de horeca.
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')