quote:Op zondag 20 juli 2008 20:41 schreef yvonne, maar Qube wilde het ook posten, het volgende:
Ik ben zó benieuwd naar De Boswachters commentaar over "vreemde users die opeens in KLB komen stemmen"
Jawel. Juup (c) is moderator. Hij heeft een blauw kleurtje gewonnen.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:21 schreef LudoSanders het volgende:
Wat heeft hij gewonnen, de winnaar is nog niet bekend toch?
* Kras.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Jawel. Juup (c) is moderator. Hij heeft een blauw kleurtje gewonnen.
Wel erbij blijven he Sanders !
Waarom is dit nooit gezegd dan ? Waarom deed die Juup dan mee aan beide verkiezingen ?quote:Op maandag 21 juli 2008 09:13 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Blijkbaar ben je zelf te stom om te begrijpen, dat er een verborgen 2de moderator verkiezing was binnen de crew en dat de normale verkiezing nog steeds doorloopt. dat daar de 'beste' maar van mag winnen. Alleen 1 persoon heeft van de toren lopen blazen en dat is niet Chriz2k.
Wil je daar antwoord op ?quote:
Je eerste slotjequote:Op maandag 21 juli 2008 09:17 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
InderdaadJuup heeft de verkiezing niet gewonnen. Juup werd troosteloos 3e.
Maar goed. Het is makkelijk om alles om te draaien. Er zitten hier nl. op FOK! van die halve zolen die elke quote en post opslaan en bewaren om het vervolgens ergens neer te zetten met een heel andere redenatie erachter. Normaal gesproken mag je op KLB geen topic openen over een persoon/mod of i.d. Maar nu doet Yvonne het en blijft het topic gewoon openNiet dat het mij interesseert, vind het wel leuk die mensen die zich druk maken over een iemand op het internet en die denken dat ze gruwelijk goed zijn in discussieren terwijl het enige wat ze doen is: Ik hoor je lekker niet lalalala-gedrag is
Ben eens benieuwd
Ze snappen nl. nog niet dat het mij niet boeit wanneer Chris mod zou worden. Ik heb nl. zelf op Chris gestemd. Ze moeten zich eens leren lezen.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:27 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Waarom is dit nooit gezegd dan ? Waarom deed die Juup dan mee aan beide verkiezingen ?
Je doet namelijk alsof je alles weet
Schiet op he. Ik ben Zondag op vakantiequote:Op maandag 21 juli 2008 09:31 schreef remlof het volgende:
Juup heeft KLODOLS niet gewonnen, die hebben we gewoon mod gemaakt ter vervanging van tonks, omdat hij ons een goeie lijkt. De winnaar van de verkiezingen maken we later deze week bekend.
Gezien yvonnes reactie aan het begin van de verkiezing , kon je verwachten dat er iets stond te gebeuren waar ze de grootse voorpret aan zou gaan hebben.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:27 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Waarom is dit nooit gezegd dan ? Waarom deed die Juup dan mee aan beide verkiezingen ?
Je doet namelijk alsof je alles weet
Boh ja. Dat was lachen.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gezien yvonnes reactie aan het begin van de verkiezing , kon je verwachten dat er iets stond te gebeuren waar ze de grootse voorpret aan zou gaan hebben.
Toevallig op het eind even een groepje waardoor je nog bovenaan zou komenquote:Op maandag 21 juli 2008 09:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Wil je daar antwoord op ?
Volgens mij heb ik niemand aangezet om op me te stemmen hoorEn dan komen er toevallig een paar stemmen voor mij niet uit KLB en dan is het ineens vreemd. Volgens mij heeft Juup (c) zo 27 stemmen vergaard hoor.
En ik had het liefst gehad dat de KLB users het beslist hadden tussen mij en Chris ja. Want nu is er gestemd geworden door mensen die hier nooit komen. Ik ga toch ook niet op scholieren.com een account openen om daar de MOD van SEX te kiezen om er vervolgens nooit meer te komen (). scholieren.com
Dus. Tevreden ? Of komt er nu weer ineens zo'n superslimme opmerking overheen
Het komt blijkbaar niet in je op dat er mensen zijn die Yvonne niet belangrijk genoeg vinden om zo'n grondige analyse van te maken.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:33 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Gezien yvonnes reactie aan het begin van de verkiezing , kon je verwachten dat er iets stond te gebeuren waar ze de grootse voorpret aan zou gaan hebben.
Ja toevallig wel ja. En ik heb hun niet aangespoort. En zoals ik al zei (leer je lezen): Het liefst had ik dat de verkiezing anders was opgezet, dan had je dat gezeik met die stemmen niet gehad. Want ik ben het daar ook niet mee eens.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:38 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Toevallig op het eind even een groepje waardoor je nog bovenaan zou komenAls dat bij een ander gebeurd was lag je weer te janken over voortrekken, oneerlijk, gemeen, boohoo. Maar nee, nu is het bij Juup wel oneerlijk maar bij jou niet. Je laat je wel een beetje kennen, hoor.
omowngwionionhdwquiohdnquibfnsncosia, de users stemmen toch ook tussen jullieJuup is niet met KLODOLS gekozen
Jesus fucking Christ
Ik zou het niet doen als ik jou wasquote:Op maandag 21 juli 2008 09:46 schreef Queen_Bee het volgende:
Ik heb honger
Hoe had je het dan op willen zetten, hoe weet jij wie er frequent KLB bezoeken? Op basis van aantal posts in KLB kun je lastig mensen uitsluiten.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja toevallig wel ja. En ik heb hun niet aangespoort. En zoals ik al zei (leer je lezen): Het liefst had ik dat de verkiezing anders was opgezet, dan had je dat gezeik met die stemmen niet gehad. Want ik ben het daar ook niet mee eens.
Maar je vind telkens wel weer wat nieuws heWat ga je nu weer zeggen **
** wacht rustig af
Heeft niets met belangrijk te maken, heeft met selectief lezen te maken.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:40 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Het komt blijkbaar niet in je op dat er mensen zijn die Yvonne niet belangrijk genoeg vinden om zo'n grondige analyse van te maken.
Door bijvoorbeeld 1 dag de tijd om te stemmen (24 uur). Dan haal je zo de mensen eruit die hier vaak komen en niet de eendagsvliegen. 1 week was gewoon veel te lang. Dat spreekt zich rond en dan krijg je van die bullshitredenaties bij een stem, puur omdat mensen op je stemmen omdat ze iets gehoord hebben (ja ook bij mij).quote:Op maandag 21 juli 2008 09:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe had je het dan op willen zetten, hoe weet jij wie er frequent KLB bezoeken? Op basis van aantal posts in KLB kun je lastig mensen uitsluiten.
Nou, ik zag toch aardig wat mensen die al best lang (of helemaal) niet gepost hadden in KLB. En dat ze dan alleen meelezen vind ik geen reden om te gaan stemmen. Ik ga ook ook niet mee doen aan de provinciale verkiezing van Utrecht omdat ik er iedere dag door heen rijd.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:48 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Hoe had je het dan op willen zetten, hoe weet jij wie er frequent KLB bezoeken? Op basis van aantal posts in KLB kun je lastig mensen uitsluiten.
Het zijn de admins die er continue op doorgaan en keer op keer opmerkingen moeten maken. Kinderachtig basisschool gedrag. Ook erg makkelijk bovendien, de afkap-communicatie methode op het grote internet.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:52 schreef BobbyB het volgende:
Toch vind ik het wel apart dat de mensen die een hekel aan boswachter hebben, wel constant op hem ingaan. Sterker nog, dat de admin mee doet aan zulks kinderachtig gedrag.
Ik had wat geschreven maar ik begin al te janken als ik alleen nog maar aan de te komen reactie denk.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja toevallig wel ja. En ik heb hun niet aangespoort. En zoals ik al zei (leer je lezen): Het liefst had ik dat de verkiezing anders was opgezet, dan had je dat gezeik met die stemmen niet gehad. Want ik ben het daar ook niet mee eens.
Maar je vind telkens wel weer wat nieuws heWat ga je nu weer zeggen **
** wacht rustig af
En dan een klaagzang van de 'vaste garde' dat ze net die dag hun oma aan het cateteren waren of dat die dag gelijk viel met het open NK fierljeppen, had niet echt gewerkt hè?quote:Op maandag 21 juli 2008 09:52 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Door bijvoorbeeld 1 dag de tijd om te stemmen (24 uur). Dan haal je zo de mensen eruit die hier vaak komen en niet de eendagsvliegen. 1 week was gewoon veel te lang. Dat spreekt zich rond en dan krijg je van die bullshitredenaties bij een stem, puur omdat mensen op je stemmen omdat ze iets gehoord hebben (ja ook bij mij).
Maar goed. Die discussie kunnen we wel opnieuw voeren, volgens mij is deze nu irrelevant.
En de reden dat zij niet meer postte in KLB was misschien wel omdat zij het niet eens waren met de huidige gang van zaken en ze dmv deze verkiezing enige invloed daar op uit konden oefenen.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, ik zag toch aardig wat mensen die al best lang (of helemaal) niet gepost hadden in KLB. En dat ze dan alleen meelezen vind ik geen reden om te gaan stemmen. Ik ga ook ook niet mee doen aan de provinciale verkiezing van Utrecht omdat ik er iedere dag door heen rijd.
Toch vind ik het wel apart dat de mensen die een hekel aan boswachter hebben, wel constant op hem ingaan. Sterker nog, dat de admin mee doet aan zulks kinderachtig gedrag.
Hehehe.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:57 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En dan een klaagzang van de 'vaste garde' dat ze net die dag hun oma aan het cateteren waren of dat die dag gelijk viel met het open NK fierljeppen, had niet echt gewerkt hè?
Wedervraag, zie je een vraagteken in mijn post staan? Jij schetst een mogelijkheid, ik weerleg die. Dan is het aan jou om jouw post te verdedigen.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hehehe.
Een fatsoenlijk antwoord op je vraag kun je alleen maar beantwoorden met een wedervraag met daarin je dis-techniek.![]()
Toont weer die kunstmatige intelligentie van je aan. Discussier eens normaal ventOh wacht..... Het is internet.
[internetmodus aan]
Dat jij niet op maandag aanwezig kon zijn omdat toevallig toen het NK Zaadslikken was wil niet zeggen dat iedereen afwezig moet zijn.
[internetmodus uit]
Tevreden ?![]()
![]()
Dan blijven er toch nog steeds 3 vragen over, die ik al vanaf het begin af aan stelde, maar nooit antwoord op heb gekregen:quote:Op maandag 21 juli 2008 10:00 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En de reden dat zij niet meer postte in KLB was misschien wel omdat zij het niet eens waren met de huidige gang van zaken en ze dmv deze verkiezing enige invloed daar op uit konden oefenen.
Ja dat vraagteken zie ik ja. Jij niet dan ?quote:Op maandag 21 juli 2008 10:11 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wedervraag, zie je een vraagteken in mijn post staan? Jij schetst een mogelijkheid, ik weerleg die. Dan is het aan jou om jouw post te verdedigen.
Check mij bendeleider zijn !quote:Op maandag 21 juli 2008 10:14 schreef BobbyB het volgende:
Ik vind het wel erg makkelijk om de huidige KLB bagger sfeer alleen af te schuiven op Boswachter en kornuiten.
quote:
Hé! En die lui die gister massaal op de boswachter kwamen stemmen vanuit een goktopicje op FOK!?quote:Op maandag 21 juli 2008 09:52 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nou, ik zag toch aardig wat mensen die al best lang (of helemaal) niet gepost hadden in KLB. En dat ze dan alleen meelezen vind ik geen reden om te gaan stemmen. Ik ga ook ook niet mee doen aan de provinciale verkiezing van Utrecht omdat ik er iedere dag door heen rijd.
.
Yvonne !quote:
Lees je ff in. Ik geef ergens antwoord op jouw vraag of die van Queen Bee.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé! En die lui die gister massaal op de boswachter kwamen stemmen vanuit een goktopicje op FOK!?
Die zag en zie je nooit in KLB
Zeg, lees jij je weleens in voordat je met allemaal loze vragen komt of wat?quote:Op maandag 21 juli 2008 10:14 schreef BobbyB het volgende:
1. Waarom hebben zij niet aan de bel getrokken? Erg makkelijk om maar gewoon weg te lopen. Als ze het allemaal echt zo erg vonden hadden ze echt wel eerder lopen klagen.
2. Waarom is er pas na een klaagzang van notabene boswachter zelf zo'n verkiezing gekomen?
3. Waarom is er nooit eerder ingegrepen door de 5 mods die KLB heeft?
wat betreft de aanleiding en het niet eerder ingrijpen op klaagbaak geef ik je volledig gelijk.quote:
Zeg, kan jij ook inhoudelijk ergens op in gaan zonder mensen te beledigen of een wedervraag te stellen?quote:Op maandag 21 juli 2008 10:22 schreef yvonne het volgende:
[..]
Zeg, lees jij je weleens in voordat je met allemaal loze vragen komt of wat?
Weer zo'n lading bullshit, als je maar hard genoeg gilt heb je automatisch gelijk?quote:Op maandag 21 juli 2008 09:56 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het zijn de admins die er continue op doorgaan en keer op keer opmerkingen moeten maken. Kinderachtig basisschool gedrag. Ook erg makkelijk bovendien, de afkap-communicatie methode op het grote internet.
Siert hun wel en vind het wel grappig om te zien hoe boehoe ze doen dat ik al die tijd een kans maakte om MOD te worden om vervolgens snel even in een topic al hun emoties te spuwen toen Juup(c) mod werd.
Daarom is het ook zo mooi dat ik ondanks dat een dikke 35+ stemmen heb gekregenEn of ik het nu wordt of Chris. ./care
quote:Ook erg makkelijk bovendien, de afkap-communicatie methode op het grote internet.
Ga weg, kssjt, vort.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:21 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Yvonne !
Ik heb gisteren een blauwtje gelopen. Mag ik op jouw schouder uithuilen ?
Please. Ik heb niemand![]()
![]()
Als jij door die opmerking al beledigd voelt heb je wel hele lange tenen.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg, kan jij ook inhoudelijk ergens op in gaan zonder mensen te beledigen of een wedervraag te stellen?
Mooi. Dan weet je dus ook dat o.a. ik initiatief hebben gegeven voor de KLB-verkiezing. Best vreemd he voor een baggeraar die KLB naar de kloten wil helpen hequote:Op maandag 21 juli 2008 10:24 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
wat betreft de aanleiding en het niet eerder ingrijpen op klaagbaak geef ik je volledig gelijk.
Ja, ik ga inhoudelijk in opvragen die enigszins relevant zijn, niet op vragen waarvan de vraagstelling al verkeerd is of getuigen van een totaal niet op de hoogte zijn van.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:24 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Zeg, kan jij ook inhoudelijk ergens op in gaan zonder mensen te beledigen of een wedervraag te stellen?
Oh dus de admins hebben automatisch gelijk of wat probeer je nu te zeggen ?quote:Op maandag 21 juli 2008 10:24 schreef yvonne het volgende:
[..]
Weer zo'n lading bullshit, als je maar hard genoeg gilt heb je automatisch gelijk?
[..]
Mijn God, je wilt écht een lintje hè?quote:Op maandag 21 juli 2008 10:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mooi. Dan weet je dus ook dat o.a. ik initiatief hebben gegeven voor de KLB-verkiezing. Best vreemd he voor een baggeraar die KLB naar de kloten wil helpen he
Ik heb écht lange tenenquote:Op maandag 21 juli 2008 10:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Als jij door die opmerking al beledigd voelt heb je wel hele lange tenen.
Zie PI.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dat mag toch wel duidelijk zijn dacht ik zo. Alleen diegene reageert niet op zijn PM tot nu toe ws.quote:
Toch is het knap hoe jij keer op keer alles weet te verdraaien.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Oh dus de admins hebben automatisch gelijk of wat probeer je nu te zeggen ?
Jij wil gewoon een kleurtjequote:Op maandag 21 juli 2008 10:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mooi. Dan weet je dus ook dat o.a. ik initiatief hebben gegeven voor de KLB-verkiezing. Best vreemd he voor een baggeraar die KLB naar de kloten wil helpen he
Lekker. Had fucking honger en de frituursel thuis was op.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:29 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zeg boswachter, hoe was de Mac gisteravond?
Leg mij nog eens uit wáár jij precies gelijk hebt?quote:Op maandag 21 juli 2008 10:28 schreef BobbyB het volgende:
[..]
maar Yvonne weet zelf ook wel dat ik gelijk heb en geeft er daarom geen antwoord op. Erg makkelijk dus.
Ben jij soms de persoonlijke schild schandknaap van Yvonne ofzo ?quote:Op maandag 21 juli 2008 10:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Welles !quote:Op maandag 21 juli 2008 10:29 schreef yvonne het volgende:
[..]
Toch is het knap hoe jij keer op keer alles weet te verdraaien.
Ik zei "draaien"
Precies, en de McChicken is ook nog wel te kanen.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:30 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat is gewoon simpelweg niet te vreten. Overigens alles van de Mac niet.
Je bedoelt op vragen waar je niet je eigen falen in toe hoeft te geven?quote:Op maandag 21 juli 2008 10:27 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, ik ga inhoudelijk in opvragen die enigszins relevant zijn
Het herkauwen van kansloze opmerkingen richting gebagger op KLB, boswachter etc, daar lijk je vooralsnog geen problemen mee te hebben.quote:niet op vragen waarvan de vraagstelling al verkeerd is of getuigen van een totaal niet op de hoogte zijn van.
Het heeft weinig nut weereens alles te herkauwen, er is zat na te lezen.
Valt me op dat anderen nooit gelijk hebben bij je. Vandaar discussie voeren met een toetsenbord. OMFG.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Leg mij nog eens uit wáár jij precies gelijk hebt?
hou maar opquote:Op maandag 21 juli 2008 10:32 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je bedoelt op vragen waar je niet je eigen falen in toe hoeft te geven?
[..]
Het herkauwen van kansloze opmerkingen richting gebagger op KLB, boswachter etc, daar lijk je vooralsnog geen problemen mee te hebben.
Het feit dat jij niet in gaat op mijn vragen zegt genoeg. Je hebt er totaal geen moeite mee om scherpzinnige opmerkingen te typen, maar even een zinnetje kopieren (je zegt dat het ergens na te lezen isquote:Op maandag 21 juli 2008 10:30 schreef yvonne het volgende:
[..]
Leg mij nog eens uit wáár jij precies gelijk hebt?
Dat dus.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:34 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Het feit dat jij niet in gaat op mijn vragen zegt genoeg. Je hebt er totaal geen moeite mee om scherpzinnige opmerkingen te typen, maar even een zinnetje kopieren (je zegt dat het ergens na te lezen is) om antwoord te geven op mijn vragen is blijkbaar teveel gevraagd.
Jij hebt helemaal geen recht van sprekenquote:Op maandag 21 juli 2008 10:37 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dat dus.
Bij Yvonne krijg je geen antwoord op je vragen en opmerkingen. Ze weerlegt ze simpel met: Onzin, bullshit, bagger etc.
En waarom: Omdat ze het vermogen niet heeft om een goede discussie te voeren.
Jij vat 'vaste garde' op als een sneer, oké. Vervolgens val je wel over users die niet tot nauwelijks in KLB posten en opteer je voor een eendagsstemming om deze uit te kunnen sluiten. Niet iedereen heeft de mogelijkheid elke dag online te zijn. Wanneer je zo'n eendagsstemming houdt is dat niet fair tov deze gebruikers die ten tijde van de stemming niet aanwezig zijn omdat zij net zoveel te zeggen hebben over KLB als jou en mij.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:14 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja dat vraagteken zie ik ja. Jij niet dan ?
Ik schets een mogelijkheid. Jij weerlegt die op een dusdanige manier dat er toch weer ff een sneer in moet. Is dat je enige manier van discussieren ?
Ohzo. Dus ik moet mijn posts continue verdedigen. Hehe. Ok. Ik weet even genoeg
Owowowow, wat ben je toch ook een dwaasquote:Op maandag 21 juli 2008 10:32 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Valt me op dat anderen nooit gelijk hebben bij je. Vandaar discussie voeren met een toetsenbord. OMFG.
Jij bent volgens mij iemand die wanneer ze in het dagelijks leven geen gelijk krijgt meteen begint te schreeuwen. Vandaar dat bedrijven je na een week kotsmoe zijn.
Fans ? Waar zeg ik dat ?quote:Op maandag 21 juli 2008 10:39 schreef yvonne het volgende:
[..]
Owowowow, wat ben je toch ook een dwaas
Ongelooflijk, succes verder met je "fans"
Man die had ik al verspeelt toen ik dit account aanmaaktequote:Op maandag 21 juli 2008 10:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Boswachter, nu verspeel je je kans op mod.
Hoezo?quote:Op maandag 21 juli 2008 10:41 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Boswachter, nu verspeel je je kans op mod.
Dan wordt het gezellig achter de schermen.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo?
Het wordt wel erg snel vergeten dat ik nu al in 8+ topics vertel dat als de boswachter de meerderheid van stemmen heeft, de boswachter moderator wordt, simpel zat.
En of hij mij nu denkt af te zeiken of weereens over Brechtje begint () doet daaraan niets af.
En alweer veronderstel je wat en leg je me woorden in de mond.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:39 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij vat 'vaste garde' op als een sneer, oké. Vervolgens val je wel over users die niet tot nauwelijks in KLB posten en opteer je voor een eendagsstemming om deze uit te kunnen sluiten. Niet iedereen heeft de mogelijkheid elke dag online te zijn. Wanneer je zo'n eendagsstemming houdt is dat niet fair tov deze gebruikers die ten tijde van de stemming niet aanwezig zijn omdat zij net zoveel te zeggen hebben over KLB als jou en mij.
Zolang jullie vaag doen over wanneer een account nou wel of niet een kloon is kan je toch met die stemmen doen wat je wil ? Chriz2k en de Boswachter zaten al dicht bij elkaar. En de kansloze 3e Juup hebben jullie sowieso al mod gemaakt.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo?
Het wordt wel erg snel vergeten dat ik nu al in 8+ topics vertel dat als de boswachter de meerderheid van stemmen heeft, de boswachter moderator wordt, simpel zat.
En of hij mij nu denkt af te zeiken of weereens over Brechtje begint () doet daaraan niets af.
Ik zeik je alleen af als je weer eens de grappige FA probeert te doen en mij daarbij probeert af te zeiken.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hoezo?
Ik kan ook lief zijn hoor ***quote:Op maandag 21 juli 2008 10:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Dan wordt het gezellig achter de schermen.
Neuh, dat is niet "afzeiken" dat is goedkoop scoren dmv mijn dochter erin te betrekken en dat maakt het "afzeiken" zo zwak.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:46 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zeik je alleen af als je weer eens de grappige FA probeert te doen en mij daarbij probeert af te zeiken.
Oog om oog tand om tand. Ik trek tenminste mijn typwaffel open tegen je. Zouden meer mensen moeten doen, maakt het forum tenminste wat levendiger.
Dat is wel sad.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, dat is niet "afzeiken" dat is goedkoop scoren dmv mijn dochter erin te betrekken en dat maakt het "afzeiken" zo zwak.
Lijkt me toch eerlijker dat iedere account één keer gestemd heeft, niet één account met 6 kloons die dus 7x stemt en op die manier de stemming verkloot.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:46 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Zolang jullie vaag doen over wanneer een account nou wel of niet een kloon is kan je toch met die stemmen doen wat je wil ? Chriz2k en de Boswachter zaten al dicht bij elkaar. En de kansloze 3e Juup hebben jullie sowieso al mod gemaakt.
Met je initiatief is niets mis, alleen hoe je er daarna mee bent omgaan is erg beschamend te noemen.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:27 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goedkoop scoren ben jij ook erg goed in door bijvoorbeeld een Zwaai hier de Boswachter topic te openen terwijl normaal gesproken elke vorm van kritiek op een admin of FA binnen 2 seconden dicht is.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:48 schreef yvonne het volgende:
[..]
Neuh, dat is niet "afzeiken" dat is goedkoop scoren dmv mijn dochter erin te betrekken en dat maakt het "afzeiken" zo zwak.
Och vat je dat op als een sneer. Ik dacht het enkel luchtig te houden, in de stijl van KLB. Wanneer die eendagsstemming een feit was geweest zou je namelijk weer een bom aan topics gehad hebben over de meest uiteenlopende redenen waarom iemand niet gestemd zou kunnen hebben.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:45 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
En alweer veronderstel je wat en leg je me woorden in de mond.
Ik vat vaste garde niet op als sneer. De rest van je semi-grappige berichtje op een normale reactie van mezelf vat ik op als sneer.
Ik geef een mogelijkheid voor een eendagsstemming, betere opties waren altijd welkom. Heb ook nergens gezegd dat deze waterdicht was deze verkiezing, was alleen een idee. Ideeen zijn er om verbeterd te worden en bovendien om commentaar op te geven indien iets niet goed is. Dat mag. Alleen dan wel op een normale manier. En niet alsof je discussiert met een groenvoorziener.
quote:Op maandag 21 juli 2008 11:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Maar goed. Hou toch wel van je hoorEen beetje dan he.
Heeft ze niet nodig , yvonne is daar mondig genoeg voor.quote:Op maandag 21 juli 2008 10:30 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ben jij soms de persoonlijke schild schandknaap van Yvonne ofzo ?
Waarom doe je het dan vraag ik me af ? Heb je zelf mod aspiraties ?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heeft ze niet nodig , yvonne is daar mondig genoeg voor.
En weer kraam je bullshit uit, ik heb in de afgelopen jaren meer dan wie ook over me heen gekregen en geen van de topics zijn gesloten.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Goedkoop scoren ben jij ook erg goed in door bijvoorbeeld een Zwaai hier de Boswachter topic te openen terwijl normaal gesproken elke vorm van kritiek op een admin of FA binnen 2 seconden dicht is.
Zie het maar als een afzeik-methode van mezelf die ik gebruik wanneer mensen hetzelfde doen, continu.
Maar goed. Hou toch wel van je hoorEen beetje dan he.
PS. je discussiert met me alsof ik alleen de basisschool af heb. Al vanaf het begin. Vandaar de vergelijking met een groenvoorziener. En je hebt zelf 0,0 respect over mij en mijn "gebagger", dus ook eens naar jezelf kijken a.u.b.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:01 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Och vat je dat op als een sneer. Ik dacht het enkel luchtig te houden, in de stijl van KLB. Wanneer die eendagsstemming een feit was geweest zou je namelijk weer een bom aan topics gehad hebben over de meest uiteenlopende redenen waarom iemand niet gestemd zou kunnen hebben.
Ideeën zijn er inderdaad om te verbeteren en te becommentariëren wanneer deze niet goed zijn, dat laatste deed ik dus bij jouw 'eendagsstemming'-methode. Dat jij het vervolg van mijn post daarop als een sneer ziet, tsja, dat hou je nu eenmaal met discussiëren middels het internet, dat was iig niet de bedoeling.
PS: die vergelijking met een groenvoorziener toont anders ook niet al te veel respect aan jegens je discussiepartner.
Voorstander is van een leefbaar fokquote:Op maandag 21 juli 2008 11:03 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Heeft ze niet nodig , yvonne is daar mondig genoeg voor.
Een stuk of 8 topics met bullshit en hier en daar een stem doorscrollen?:')quote:Op maandag 21 juli 2008 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom later deze week pas? Zo moeilijk kan dat tellen toch niet zijn
.
1: Waarmee wil ik scoren dan ?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
En weer kraam je bullshit uit, ik heb in de afgelopen jaren meer dan wie ook over me heen gekregen en geen van de topics zijn gesloten.
Eens in de zoveel tijd ben ik het "yvonne is een hoer"weleens zat en dan gaat er wat dicht ja.
Komop, ik weet dat je wilt scoren, maar houd je aan de feiten.
Dan is de boswachter op vakantie en kunnen ze hem verwijten dat hij er niet zo vaak niet is. Zoals zijn verwijt was bij het starten van de verkiezingenquote:Op maandag 21 juli 2008 11:05 schreef PietjePuk007 het volgende:
Waarom later deze week pas? Zo moeilijk kan dat tellen toch niet zijn
.
Neh, zó vals zijn we nou ook weer nietquote:Op maandag 21 juli 2008 11:10 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Dan is de boswachter op vakantie en kunnen ze hem verwijten dat hij er niet zo vaak niet is. Zoals zijn verwijt was bij het starten van de verkiezingen
Vanaf zaterdag zekerquote:Op maandag 21 juli 2008 11:11 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Waarom niet gewoon Chriz én boswachter voor een weekje blauw en dan degene die het het beste doet blijft blauw.
Dan wint Chriz.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag zeker![]()
![]()
Dan laat me maar zwart, zo kan ik me nooit bewijzen als uitmuntend moderator.
Toch heeft ie gelijk over het goedkoop scoren. Dat topic is er 1 van. Jullie zijn gewoon allebei kinderachtig, alleen had ik van iemand van jouw leeftijd en functie op FOK! wat volwassener gedrag verwacht.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:05 schreef yvonne het volgende:
[..]
En weer kraam je bullshit uit, ik heb in de afgelopen jaren meer dan wie ook over me heen gekregen en geen van de topics zijn gesloten.
Eens in de zoveel tijd ben ik het "yvonne is een hoer"weleens zat en dan gaat er wat dicht ja.
Komop, ik weet dat je wilt scoren, maar houd je aan de feiten.
Mooi toch !quote:
Wat ik me zo afvraag, sta je er wel bij stil dat je als mod in een team gaat werken?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Vanaf zaterdag zeker![]()
![]()
Dan laat me maar zwart, zo kan ik me nooit bewijzen als uitmuntend moderator.
Bullshit manquote:Op maandag 21 juli 2008 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch heeft ie gelijk over het goedkoop scoren. Dat topic is er 1 van. Jullie zijn gewoon allebei kinderachtig, alleen had ik van iemand van jouw leeftijd en functie op FOK! wat volwassener gedrag verwacht.
Ja. Ik ben ook een teamplayer.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:14 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat ik me zo afvraag, sta je er wel bij stil dat je als mod in een team gaat werken?
Och, als hij die stellige uitspraak niet had gedaan hadden we ook geen uitzwaai-topic gehad, niet?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Toch heeft ie gelijk over het goedkoop scoren. Dat topic is er 1 van. Jullie zijn gewoon allebei kinderachtig, alleen had ik van iemand van jouw leeftijd en functie op FOK! wat volwassener gedrag verwacht.
quote:Op maandag 21 juli 2008 11:16 schreef Tinkepink het volgende:
ONZ heb ik al lang geleden uit mijn AT gegooid
Moet je er wel niet vergeten bij te vermelden dat deze uitspraak was gedaan n.a.v. als Juup(c) de verkiezing zou winnen. Dat hij vervolgens door de crew gekozen wordt wil niet zeggen dat hij winnaar was.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:15 schreef yvonne het volgende:
[..]
Och, als hij die stellige uitspraak niet had gedaan hadden we ook geen uitzwaai-topic gehad, niet?
En dat je als mod onsympathieke beslissingen moet nemen?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja. Ik ben ook een teamplayer.
>>> Zie de oprichting van de BFP partij voor de verkiezing.
Zoals ik al zei: It's part of the job, Deal with it.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:17 schreef yvonne het volgende:
[..]
En dat je als mod onsympathieke beslissingen moet nemen?
Mét de kans dat de d_b meelopers zich gaan afkeren?
Ik waarschuw altijd iedere nieuwe mod, als je denkt vriendjes te maken door je modschap, vergeet het.
Btw:quote:Op maandag 21 juli 2008 11:13 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Mooi toch !
1: Hoef ik minder goed mijn best te doen op FOK!
2: Scheelt mij tijd
3: Jij blij
win-win situatie.
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:06 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik stem op die DJ.
quote:Op zondag 13 juli 2008 20:10 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ok dan:
Die DJ, omdat hij bijna de enige user is in KLB met inhoud (én RickyKun ofzo), zodat hij het kwaliteit van de bagger kan scheiden enzo.
Ja, en als jij als winnaar uit de bus zou komen, overkomt het jou ook.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:19 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Zoals ik al zei: It's part of the job, Deal with it.
Waarom zonder resultaat dan? Waarom werd er niet gereageerd op die klachten of ingegrepen?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:16 schreef Tinkepink het volgende:
Iemand vroeg waarom de "weglopers" uit KLB niet eerder aan de bel trokken.
Mijn antwoord:
1. Volgens mij zijn er wel degelijk een aantal FB-topics over geopend. Zonder resultaat.
Ah, dus als criminelen zich niks meer aantrekken van de wet/straffen/politie dan moeten we gewoon maar niet meer ingrijpen?quote:2. Geloof je zelf dat het KLB-kliekje er zich iets van aantrekt/zou trekken?
Ja nou, so be it. En ja dat besef ik.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:21 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ja, en als jij als winnaar uit de bus zou komen, overkomt het jou ook.
En ik vraag me echt af of je je dat wel beseft.
Wat niet 100% hieruit blijkt, maar wel het geval was, is dat ik dus onterecht gebanned ben.quote:
Ik deed het in drie kwartier.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:08 schreef yvonne het volgende:
[..]
Een stuk of 8 topics met bullshit en hier en daar een stem doorscrollen?:')
En volgens mij is Bio aan het werk en kan niet FOK!ken.
Wat een dikke onzin. Hij gedraagt zich als een mongool en doet achterlijke uitspraken. Daar wordt ie mee geconfronteerd. Thats all.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:13 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Je hebt mazzel dat je bij remlof ging piepen, je vorige account lag niet voor niets in de prullenbak en ben je wel degelijk met een kloon bezig.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:28 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Wat niet 100% hieruit blijkt, maar wel het geval was, is dat ik dus onterecht gebanned ben.
Mijn stem voor de boswachter telt dus gewoon mee.
Dat is toch kinderachtig gedrag, of niet dan?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:34 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat een dikke onzin. Hij gedraagt zich als een mongool en doet achterlijke uitspraken. Daar wordt ie mee geconfronteerd. Thats all.
Geef me eens wat verbetertips. Ik haat DTs namelijk.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Hoe vaak mogen we de boswachter zijn dts verbeteren wanneer hij mod is voordat het "oud wordt"
0,0 Respect? Naar mijn weten ben ik altijd correct geweest naar jou toe. Ik neem aan dat je dit kunt aantonen met recent gemaakte posts? Dat 'gebagger' heb ik nooit problemen van gemaakt, eerlijk toegegeven las ik ze met enkele regelmaat je topics.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
PS. je discussiert met me alsof ik alleen de basisschool af heb. Al vanaf het begin. Vandaar de vergelijking met een groenvoorziener. En je hebt zelf 0,0 respect over mij en mijn "gebagger", dus ook eens naar jezelf kijken a.u.b.
Het idee is oorspronkelijk van jouw, er is verder niets meegedaan, dus het idee waar we het nu over hebben is nog geheel het jouwe. Ja dat had bijgeschaafd kunnen worden, maar niet tot een succesvolle formule om eerder aangegeven reden.quote:Voor de rest van je verhaal: Dat hou je inderdaad ja op internet. Maar alweer ga je uit van iets wat "ik" zou doen wanneer dat idee in praktijk was gebracht. Kan. Kan ook niet.
Wanneer ik het voor het zeggen had gehad waren er geen verkiezingen geweest. Het levert leuke topics op maar al vanaf het begin stond het vast dat het hierop zou uitlopen. Verkiezingen in zowel de lange als korte variant zijn nooit waterdicht, maar de imo beste variant is gekozen.quote:Maar goed. Wat was volgens jou een goed idee geweest dan ? Het gewoon bij het oude laten of niet ?
(in discussies horen nl. ook ideeen van je partners thuis).
Ja maar jij zei dit !quote:Op maandag 21 juli 2008 11:34 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat een dikke onzin. Hij gedraagt zich als een mongool en doet achterlijke uitspraken. Daar wordt ie mee geconfronteerd. Thats all.
Jouw lerares Nederlands worden ligt niet in mijn planningquote:Op maandag 21 juli 2008 11:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geef me eens wat verbetertips. Ik haat DTs namelijk.
Ben het gedeeltelijk met je eens. Een stemming kan op internet vrijwel nooit waterdicht gebeuren, omdat je dan dusdanig stricte regels moet gaan voeren die veel te veel tijd kosten en bovendien meestal onhaalbaar zijn.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
0,0 Respect? Naar mijn weten ben ik altijd correct geweest naar jou toe. Ik neem aan dat je dit kunt aantonen met recent gemaakte posts? Dat 'gebagger' heb ik nooit problemen van gemaakt, eerlijk toegegeven las ik ze met enkele regelmaat je topics.
[..]
Het idee is oorspronkelijk van jouw, er is verder niets meegedaan, dus het idee waar we het nu over hebben is nog geheel het jouwe. Ja dat had bijgeschaafd kunnen worden, maar niet tot een succesvolle formule om eerder aangegeven reden.
[..]
Wanneer ik het voor het zeggen had gehad waren er geen verkiezingen geweest. Het levert leuke topics op maar al vanaf het begin stond het vast dat het hierop zou uitlopen. Verkiezingen in zowel de lange als korte variant zijn nooit waterdicht, maar de imo beste variant is gekozen.
De kloontjes worden er uitgefilterd, het is alleen dat wij nooit zullen weten welke klonen er allemaal gestemd hebben en of de mensen die in bezit van zo'n klooncheck zijn dit naar 100% eerlijkheid zullen doen, al ben ik er vrij zeker van dat dit het geval is. Wanneer jij na alle scans de meeste stemmen hebt ben ik er zeker van dat jij MOD zal worden, waarmee ik bedoel dat er niet gesjoemeld gaat worden.
Maar zoals ik zei, geen verkiezingen bij mij. Mijn idee zou wezen om op KLB een MOD te zoeken welke in het huidige MOD-team past. Zo'n tactloze lul, zoals Dirkh en static die het klappen van de zweep kent. Mij interesseren cijfertjes niet zoveel, kwaliteit voor kwantiteit. KLB zal vast het drukst bezochte subfora wezen, maar wanneer het enkel volstaat met bagger heeft het voor mij weinig meerwaarde. Plus veel strengere moderatie, op FOK! mag veel en dat maakt het ook leuk, alleen het loopt in KLB de spuigaten uit. De teugels veel harder aantrekken.
Niet ? Ah toe. Een paar ezelsbruggedjes ? PLEASE.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jouw lerares Nederlands worden ligt niet in mijn planning
Je bent hier op FOK! vriend. Sterker nog, internet.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is toch kinderachtig gedrag, of niet dan?"Jij maar hij doet zus dus dan mag ik zo"
OMG, als dat het niveau is.
Precies je zegt het zelf. Neem dan een mongool als mij ook niet zo serieus.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:51 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je bent hier op FOK! vriend. Sterker nog, internet.
Waarom ga jij er dan zo serieus op in?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:51 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je bent hier op FOK! vriend. Sterker nog, internet.
Dit werd al aangegeven bij het begin van de verkiezingen door zowel users al crew die al langer meelopen en dit tafereel in ONZ hebben mogen meemaken.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben het gedeeltelijk met je eens. Een stemming kan op internet vrijwel nooit waterdicht gebeuren, omdat je dan dusdanig stricte regels moet gaan voeren die veel te veel tijd kosten en bovendien meestal onhaalbaar zijn.
Tuurlijk zou het hier op uit lopen, dat had ik je van tevoren ook al aan kunnen geven, maar goed ik had me er al op ingesteld dus het was niet nieuw voor me.
Dat die MODS (waarom typen we dat steeds in hoofdletters?quote:KLB had voorgesteld om een verkiezing voor een nieuwe MOD te houden, aangezien er het de laatste 2 jaar sowieso een komen en gaan was van MODS die door FOK! gekozen werden maar die het er maar 2 maanden volhielden. (productieve tijd). FOK! kwam KLB tegemoet. Hulde daarvoor. Echter heb ik eerder het idee dat FOK! KLB tegemoet kwam om de_boswachter en vriendjes (zoals men het hier noemt) eens goed in de zeik te zetten. Vooral ex-crewleden en crewleden die ik in geen tijden hier had gespot wisten alles van KLB en hoe het in zijn werk ging.
Ik weet niet wie er allemaal tot je 'aanhang' behoort, van zekere users had ik een stem op jou verwacht welke toch op een ander stemde met het commentaar als je topics zijn kut etc.quote:Wie maken KLB kapot blablabla. En dat terwijl KLB erop achteruit ging door topics van 2 regels die vaker lange tijd openbleven zodat het hier 1 grote beerput was. (ja, daar doe ik zelf ook aan mee). Er is zelf voorgesteld om hier verandering in te brengen.
Juup(c) en..quote:Maar goed. Hopen dat Juup(c) er verandering in kan brengen.
Waar zie je mij serieus reageren. Ik lach om een krassertje. Die het blijkbaar allemaal wel donders serieus neemt.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom ga jij er dan zo serieus op in?Dus de een is een mongool als het je uitkomt, maar wanneer iemand anders het doet is het ineens "het is maar internet".
Ik denk dat boswachter het allemaal net zo serieus neemt als de rest hoor; niet dus.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:16 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Waar zie je mij serieus reageren. Ik lach om een krassertje. Die het blijkbaar allemaal wel donders serieus neemt.
Ik heb in jouw topics niet anders gedaan dan pogen tot... en volgens mij heb ik behoorlijke argumenten aangedragen om mijn mening en oordeel te versterken. Het enige wat ik op zo'n moment van die mensen en jou o.a. te horen kreeg was: ex-crew komt zagen, je bent er toch nooit, komt even de ramptoerist uithangen etc... Vind je het dan gek dat ik er dan ook behoorlijk de scheit in ga krijgen? En dan valt mijn bek open bij zo'n opmerking als hierboven.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:15 schreef de_boswachter het volgende:
Eindelijk. Discussieren zoals het hoort
Ook wel eens lekker dan altijd: Je kan er niet mee omgaan te horen
Pogen tot...quote:Op maandag 21 juli 2008 12:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik heb in jouw topics niet anders gedaan dan pogen tot... en volgens mij heb ik behoorlijke argumenten aangedragen om mijn mening en oordeel te versterken. Het enige wat ik op zo'n moment van die mensen en jou o.a. te horen kreeg was: ex-crew komt zagen, je bent er toch nooit, komt even de ramptoerist uithangen etc... Vind je het dan gek dat ik er dan ook behoorlijk de scheit in ga krijgen? En dan valt mijn bek open bij zo'n opmerking als hierboven.
Gek zeg, dat jij die reacties krijgt, dat komt natuurlijk omdat jij ook echt het voorbeeld bent van een vastgeroeste oldbie. (die status meet je jezelf zo graag aan)quote:Op maandag 21 juli 2008 12:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik heb in jouw topics niet anders gedaan dan pogen tot... en volgens mij heb ik behoorlijke argumenten aangedragen om mijn mening en oordeel te versterken. Het enige wat ik op zo'n moment van die mensen en jou o.a. te horen kreeg was: ex-crew komt zagen, je bent er toch nooit, komt even de ramptoerist uithangen etc... Vind je het dan gek dat ik er dan ook behoorlijk de scheit in ga krijgen? En dan valt mijn bek open bij zo'n opmerking als hierboven.
quote:Op maandag 14 juli 2008 11:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Misschien is dit voor de mensen die altijd in KLB kwamen en er nu niet meer posten de grote kans om eens aan te geven dat zij het zat zijn! dan kunnen boswachter en stuk fruit wel een topic openen over de mods en dat een van hen maar mod moet worden, maar dat neemt voor een hoop users niet weg dat dit misschien wel de kans is om dat kliekje hier te laten zien dat zij de oorzaak zijn van een slecht geworden forum... en ik denk dat vooral annie daar goed over kan oordelen, aangezien in zijn tijd KLB pas echt een tof forum was... zonder een enorme shitload aan slecht verzonnen topics, baggerpaints en nepklachten...
Het is FRIET, VERDOEME !!!11)!!quote:Op maandag 21 juli 2008 13:13 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Lunchtijd. Even een patatje halen.
quote:Op maandag 21 juli 2008 13:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Het is PATAT, VERDOEME !!!11)!!!!
Dat had je al een keer gevraagd dus verwacht er geen (zinnige) reactie op.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:14 schreef Emimich het volgende:
Even iets anders, waarom deed Juup eigenlijk mee aan de verkiezingen terwijl men al van plan was hem op een andere manier mod te laten worden?
Het is dan ook wel een beetje jammer dat je hier gaat zitten klagen over users op een ander nerdforum.quote:
Sssst, Juicyhill is lief.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:59 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Het is dan ook wel een beetje jammer dat je hier gaat zitten klagen over users op een ander nerdforum.
Was jij ook niet die gast die hier op het forum ging zitten huilen dat je gebanned was op GS ?
Scheit toch es een end op, als je precies had gelezen wat ik vooral ook in het begin heb gezegd, weet je dat het niet alleen om vroeger ging. Het hoofdpunt, waar ik vooral bij ananas over heb gehad, is dat de groep die zonodig deze verkiezingen wilden, juist zorgden voor het gebagger in KLB. Dat heb ik in een groot aantal posts duidelijk en zonder gebash gedaan. Toen ik in die posts vervolgens werd afgezeken als toevallige passant en zure excrew, ben ik maar op hetzelfde gebied doorgegaan als waar de rest van het topic ook mee bezig was.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:07 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Gek zeg, dat jij die reacties krijgt, dat komt natuurlijk omdat jij ook echt het voorbeeld bent van een vastgeroeste oldbie. (die status meet je jezelf zo graag aan)![]()
Het enige argument waar jij telkens op terug bleef komen is dat vroeger alles beter was.
Doet dit je zelf ook niet aan een verbitterde bejaarde denken ?
[..]
Het staat na hertelling weer gelijk.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:50 schreef RacerDKB het volgende:
Zijn de stemmen nog niet geteld?
het ging niet om het anders moeten... lees nog eens alles goed na: mods waren minder aanwezig, groep klaagt dat als ze er zijn hun topics opeens wel snel worden gesloten en dat ze als ze er niet zijn het laten verbaggeren. IK heb toen inderdaad gezegd dat ALS het zo is dat het anders moet, dat ze dan OOK eens naar zichzelf moeten gaan kijken en eens moeten inzien dat als ze minder bagger willen, dat ze zelf eens wat minder bagger moeten produceren. In die hele verkiezing kwam dit niet naar voren. het was allemaal de schuld van anderen... ondertussen vlogen de patat-beelden ons om de oren van diezelfde mensen... Als je dan nog niet snapt welk punt IK dus maakte en alleen maar gaat lopen mekkeren over infantiele dingetjes... laat dan maar... En blijkbaar zijn het geen open deuren, des te meer omdat jij telkens van het punt afwijkt en zelf de open deuren zoekt. Het enige goede aan je bovenstaande post is trouwens dat je mij verbetert op een grote spelfut, voor de rest hoop ik dat je eens goed gaat lezen wat mensen bedoelen in lpaats van alleen maar hetgene op te zoeken waarop je lekker stevig kan ageren...quote:Op maandag 21 juli 2008 14:25 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Je bent wel geobsedeerd door schijt he ? Laat ik het inkoppertje maar achterwege laten.
Je trapt toch gewoon open deuren in ? Net als alle andere jankzakken. Staat er iemand op uit de groep die jij (spreek dus voor jezelf) zo bagger vindt, en aangeeft dat het anders moet, ga je nog huilen.
Neehee, er heeft nog niemand gewonnen.quote:
Is mij nu ook duidelijk.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:23 schreef tuxepux het volgende:
[..]
Neehee, er heeft nog niemand gewonnen.
Ga maar weer dood.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:30 schreef postmortum het volgende:
Ik ben terug bitchez , blijkbaar waren de mods bang dat jullie daadwerkelijk als mod gingen voordragen
ik heb jou ook gemistquote:
quote:
Je bent terug op een Nederlands forum, was je dat vergeten?quote:Op maandag 21 juli 2008 18:30 schreef postmortum het volgende:
Ik ben terug bitchez , blijkbaar waren de mods bang dat jullie daadwerkelijk als mod gingen voordragen
Ik dacht dat het Limburgs Frituur Forum wasquote:Op maandag 21 juli 2008 18:34 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je bent terug op een Nederlands forum, was je dat vergeten?
Slechte start.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Limburgs Frituur Forum was
Hallo postmortum. Welkom terug.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:30 schreef postmortum het volgende:
wie ben jij nu weer?quote:Op maandag 21 juli 2008 18:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Was het niet gezellig bij Yvonne van Hertum?
tss ik moet nog 11 pagina's van gisterenquote:Op maandag 21 juli 2008 18:48 schreef murp het volgende:
effe alles weer doorgelezen, wat een geklaag
niet als je 151 posts per pagina hebquote:Op maandag 21 juli 2008 18:52 schreef postmortum het volgende:
[..]
tss ik moet nog 11 pagina's van gisteren
wie maakt de poll hoelang juup blijft ?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:31 schreef Juicyhil het volgende:
@Juup
Nerds die overal tegen zijn
Word je het modden al zat? Niet eens opruimen
ze hebben speciaal voor hem , het defensieforum opgerichtquote:Op maandag 21 juli 2008 19:48 schreef Emimich het volgende:
Ach, als mentaal uitgedaagde personen als bob-b maandenlang mod kunnen blijven door simpelweg inactief te zijn dan kan iedereen het!
Hij sluit goede topics, en waardeloze bagger laat deze dude openquote:Op maandag 21 juli 2008 19:45 schreef Scoobysnacks het volgende:
Ik geef Juup niet al te lang... Zijn er al veel klachten? Waar kan ik aansluiten?
BOSWACHTER FOR MOD 2008 GO!!
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:03 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Hij sluit goede topics, en waardeloze bagger laat deze dude open
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:23 schreef Juup© het volgende:
Plaatjes topic
1 plaatje om aan te geven dat de opgebouwde druk vrijkomt is voldoende.
quote:
Nieuw record of niet?quote:
Opzich is daar niks mis mee, als het alleen maar bagger zou zijn. Maar ja, geef hem een weekjequote:
Valt wel mee toch, bagger mag gesloten worden.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:10 schreef 2609 het volgende:
wtf kijk hoeveel topics hij sluit je kan net zo goed geen topic meer starten gaat toch dicht man :S
iddquote:Op maandag 21 juli 2008 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Valt wel mee toch, bagger mag gesloten worden.
Vandaag nogquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:15 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
Wanneer komt die uitslag nou eens ?![]()
Luie varkens hier.
Dit topic behoeft toch amper moderatie?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:16 schreef de_boswachter het volgende:
Ze zijn net zo snel met de uitslag als met moderaten hier
Dit topic niet nee.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:25 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Dit topic behoeft toch amper moderatie?
Van Dalequote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:28 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Dit topic niet nee.
Je kan hier nog gewoon ongeneerd lul en kut roepen, zonder dat iemand zich erom bekommert.
Ja, maar KLB is juist bagger. Das het leuke eraan.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:12 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik moet Juup gelijk geven hierin, want het waren ook stuk voor stuk kankertopics of brainfarttopics![]()
Welnee, nergens voor nodigquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:40 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Van Dale
''de_boswachter''
Omschrijving: Internetheld, iemand die zich op het internet sterker voordoet dan hij/zij in werkelijkheid is. Vaak gepaard met krachttermen en bedreigingen die hij/zij in het echt nooit waar kan maken
Ga je inlezen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:08 schreef zovty het volgende:
Ik vind het belachelijk dat Juup heeft gewonnen. Ik heb Juup nog nooit kunnen betrappen op gevoel voor humor en dat is in mijn ogen de belangrijkste eigenschap die een mod van onzin2 klaagbaak moet hebben.
Maar evengoed gefeliciteerd.
Gaat stukken beter, na dat gehele debacle zullen ze voor de rest van hun leven vloeibaar voedsel tot zich moeten nemen. Maar al met al valt het allemaal reuze mee dus, het zag er erger uit dan het was.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:03 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hoe gaat het met de vrouw en de dochter ? (praat me even bij).
Dat deed me besluiten het bij vrouw en kinderen wat zorgvuldiger te doen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:18 schreef Queen_Bee het volgende:
Zit Ludo niet al eens in jail voor het "vermoorden" van Dian??????![]()
: ?: ? : ???? ??? ?
Yvonne is onderwegquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:47 schreef RickoKun het volgende:
als ik mod word wil ik graag een nieuwe NVIDIA GeForce GTX 280 als betaling aub!
Hoe gaat het met jouw nacht SC topics dan?quote:Op maandag 21 juli 2008 21:12 schreef elfzesendertig het volgende:
Ik moet Juup gelijk geven hierin, want het waren ook stuk voor stuk kankertopics of brainfarttopics![]()
quote:
Hoeft al niet meer, ik heb net iets gezien, dat wil je niet weten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:18 schreef yvonne het volgende:
[..]
Als alles goed is hebben we om 20.00 uur De Uitslag
Geen ruimte na de komma en een hele matige 2.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:22 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hoeft al niet meer, ik heb net iets gezien, dat wil je niet weten.
Het is alleen nu al weg.
[ afbeelding ]
Kut.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:23 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Geen ruimte na de komma en een hele matige 2.
Te donker, ik lijk meer op een FAquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:34 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Geloven jullie dit wel?
[ afbeelding ]
Niet echt, ga maar gewoon voor de beste keuze.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:36 schreef yvonne het volgende:
Eigenlijk is niemand meer geinteresseerd in de uitslag hè
Nog beter tochquote:
Kies nu maar gewoon tussen Chris en boswachter.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:36 schreef yvonne het volgende:
Uhm, neequote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ja, maar KLB is juist bagger. Das het leuke eraan.
Juicyhil?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:37 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Niet echt, ga maar gewoon voor de beste keuze.
Dat komt omdat je er zo achterlijk lang mee gewacht hebt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:36 schreef yvonne het volgende:
*Gooit muntje op*quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:37 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Kies nu maar gewoon tussen Chris en boswachter.
Hé, je mág nog posten met dit account terwijl je oorspronkelijke account in de prullenbak zit, don't push it.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:38 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Dat komt omdat je er zo achterlijk lang mee gewacht hebt.
In het crewforum staat het alquote:
Je vergeet ook niets hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé, je mág nog posten met dit account terwijl je oorspronkelijke account in de prullenbak zit, don't push it.
Ik zit in pak voor mijn beeldschermquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Komt er ook een speciale FOK!show?
Ja, Ondeugend komt paaldansenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Komt er ook een speciale FOK!show?
Niets, nada, niente.quote:
En jij wil mod worden?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:01 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zit in mijn blote leuter voor de pc vanavond
Speciaal voor dit festijn zal ik me mayonaise op mijn tepels en lulletje smeren
En jij gaat mod worden?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:01 schreef de_boswachter het volgende:
En jij moet een voorbeeld zijn voor de KLB-ers?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:01 schreef de_boswachter het volgende:
RIP KLBquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
JA
Ik ben toch nog geen MOD, dus nu mag het nog he![]()
1 peuk van 0,70 cent. WTF gek.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:10 schreef RickoKun het volgende:
Vanavond ben ik er niet want ik moet 0,5 liter baron blikjes drinken en JPS black peukjes kopen (niet die van 4,00 euro maar van 3,30 waar 1 peukje minder in zit!!!!!!!!!)
Ja want als ik blauw ben en ik gedraag me niet blijf ik altijd blauw hequote:
Het belooft iig niet veel goeds.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja want als ik blauw ben en ik gedraag me niet blijf ik altijd blauw he![]()
Kortzichtige. Beoordeel eens iemand wanneer hij zijn functie heeft. Lamstraal.
Ik geloof wel in jou. Maar goed, vanavond zal duidelijk worden wie de moderator wordt van jullie twee, ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja want als ik blauw ben en ik gedraag me niet blijf ik altijd blauw he![]()
Kortzichtige. Beoordeel eens iemand wanneer hij zijn functie heeft. Lamstraal.
Als het goed is weet jij het al.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik geloof wel in jou. Maar goed, vanavond zal duidelijk worden wie de moderator wordt van jullie twee, ben benieuwd
quote:
Ik weet de uitslag ook alquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik geloof wel in jou. Maar goed, vanavond zal duidelijk worden wie de moderator wordt van jullie twee, ben benieuwd
Omdat ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:08 schreef slindenau het volgende:
De boswachter is gewoon gepwnd, maar wil dat nog niet toegeven.
Oh, ik ga ff inloggen als Bob-B, ff kijken. brb...quote:
Alleen als je je avatar veranderd.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik ben gevraagd om de nieuwe mod te worden, zal ik het doen?
Dan sla ik het af.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alleen als je je avatar veranderd.
Bob-B's wachtwoord is toch : legerhummerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, ik ga ff inloggen als Bob-B, ff kijken. brb...
ik hij heeft hem veranderd naar legerneger.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bob-B's wachtwoord is toch : legerhummer
Dat weet iedereen
Ey jong, vuilak, ga es effe naar die bilmaatjes van je in Tweakersquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:08 schreef slindenau het volgende:
De boswachter is gewoon gepwnd, maar wil dat nog niet toegeven.
Moet je ook niet zoen op afstandbestuurbare clit-stimulator zittenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:22 schreef Queen_Bee het volgende:
IS KIIIIIIILLING ME
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Moet je ook niet zoen op afstandbestuurbare clit-stimulator zitten
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]. Wie heeft de afstandsbediening dan
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:30 schreef -J-D- het volgende:
Net mailtje onderschept van de_boswachter naar z'n ma
Is dat NSFW ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:30 schreef -J-D- het volgende:
Net mailtje onderschept van de_boswachter naar z'n ma
Daar zijn ze wel aan jou gewend toch?quote:
Als het goed is hebben jullie users beslotenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:07 schreef Emimich het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen dat de crew de_boswachter zou laten winnen..
Wat nou "zou laten winnen" Degeen met de meeste stemmen wint, wie het ook is.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:07 schreef Emimich het volgende:
Ik kan het me niet voorstellen dat de crew de_boswachter zou laten winnen..
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |