Hé, je mág nog posten met dit account terwijl je oorspronkelijke account in de prullenbak zit, don't push it.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:38 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Dat komt omdat je er zo achterlijk lang mee gewacht hebt.
In het crewforum staat het alquote:
Je vergeet ook niets hequote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:44 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hé, je mág nog posten met dit account terwijl je oorspronkelijke account in de prullenbak zit, don't push it.
Ik zit in pak voor mijn beeldschermquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Komt er ook een speciale FOK!show?
Ja, Ondeugend komt paaldansenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:45 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Komt er ook een speciale FOK!show?
Niets, nada, niente.quote:
En jij wil mod worden?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:01 schreef de_boswachter het volgende:
Ik zit in mijn blote leuter voor de pc vanavond
Speciaal voor dit festijn zal ik me mayonaise op mijn tepels en lulletje smeren
En jij gaat mod worden?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:01 schreef de_boswachter het volgende:
En jij moet een voorbeeld zijn voor de KLB-ers?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:01 schreef de_boswachter het volgende:
RIP KLBquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:09 schreef de_boswachter het volgende:
JA
Ik ben toch nog geen MOD, dus nu mag het nog he![]()
1 peuk van 0,70 cent. WTF gek.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:10 schreef RickoKun het volgende:
Vanavond ben ik er niet want ik moet 0,5 liter baron blikjes drinken en JPS black peukjes kopen (niet die van 4,00 euro maar van 3,30 waar 1 peukje minder in zit!!!!!!!!!)
Ja want als ik blauw ben en ik gedraag me niet blijf ik altijd blauw hequote:
Het belooft iig niet veel goeds.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja want als ik blauw ben en ik gedraag me niet blijf ik altijd blauw he![]()
Kortzichtige. Beoordeel eens iemand wanneer hij zijn functie heeft. Lamstraal.
Ik geloof wel in jou. Maar goed, vanavond zal duidelijk worden wie de moderator wordt van jullie twee, ben benieuwdquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ja want als ik blauw ben en ik gedraag me niet blijf ik altijd blauw he![]()
Kortzichtige. Beoordeel eens iemand wanneer hij zijn functie heeft. Lamstraal.
Als het goed is weet jij het al.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik geloof wel in jou. Maar goed, vanavond zal duidelijk worden wie de moderator wordt van jullie twee, ben benieuwd
quote:
Ik weet de uitslag ook alquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:13 schreef Juup© het volgende:
[..]
Ik geloof wel in jou. Maar goed, vanavond zal duidelijk worden wie de moderator wordt van jullie twee, ben benieuwd
Omdat ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:08 schreef slindenau het volgende:
De boswachter is gewoon gepwnd, maar wil dat nog niet toegeven.
Oh, ik ga ff inloggen als Bob-B, ff kijken. brb...quote:
Alleen als je je avatar veranderd.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Ik ben gevraagd om de nieuwe mod te worden, zal ik het doen?
Dan sla ik het af.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:15 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Alleen als je je avatar veranderd.
Bob-B's wachtwoord is toch : legerhummerquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:15 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Oh, ik ga ff inloggen als Bob-B, ff kijken. brb...
ik hij heeft hem veranderd naar legerneger.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:16 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Bob-B's wachtwoord is toch : legerhummer
Dat weet iedereen
Ey jong, vuilak, ga es effe naar die bilmaatjes van je in Tweakersquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:08 schreef slindenau het volgende:
De boswachter is gewoon gepwnd, maar wil dat nog niet toegeven.
Moet je ook niet zoen op afstandbestuurbare clit-stimulator zittenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:22 schreef Queen_Bee het volgende:
IS KIIIIIIILLING ME
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:22 schreef RickoKun het volgende:
[..]
Moet je ook niet zoen op afstandbestuurbare clit-stimulator zitten
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:25 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]. Wie heeft de afstandsbediening dan
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:30 schreef -J-D- het volgende:
Net mailtje onderschept van de_boswachter naar z'n ma
Is dat NSFW ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 14:30 schreef -J-D- het volgende:
Net mailtje onderschept van de_boswachter naar z'n ma
Daar zijn ze wel aan jou gewend toch?quote:
Forum Opties | |