En daar ben ju al achter? Hulde.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:41 schreef ANCT het volgende:
Het komt er dus op neer dat FOK! niet democratisch is (duh) zelfs niet al doen ze alsof
nee ik dacht dat ze misschien eerlijk zouden stemmen om daarna de_boswachter na een week weer zwart te makenquote:
L-E-Z-E-Nquote:Op zondag 20 juli 2008 23:57 schreef Litpho het volgende:
Ondanks dat ik op Juup gestemd heb was dit uiteraard doorgestoken kaart. Schande.
7e hit waarschijnlijkquote:Op zondag 20 juli 2008 23:26 schreef Nikmans het volgende:
Ik kan dat barfight topic van de_boswachter niet meer vindenIemand help me
Euhrm?quote:Op zondag 20 juli 2008 22:41 schreef ANCT het volgende:
Het komt er dus op neer dat FOK! niet democratisch is (duh) zelfs niet al doen ze alsof
Om bepaalde users op de kast te krijgen wel ja.quote:
Heerlijk toch?quote:Op maandag 21 juli 2008 00:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Om bepaalde users op de kast te krijgen wel ja.
quote:Op maandag 21 juli 2008 00:15 schreef BobbyB het volgende:
Misschien moet de crew ook maar zo schuin gaan typen, dat valt tenminste op, 1136 krijgt er constant commentaar op.
De telling kan duren tot 12 December 2011 !quote:Op maandag 21 juli 2008 06:43 schreef StateOfMind het volgende:
En? Nummer 2 al bekend?
Thanx !quote:Op maandag 21 juli 2008 08:43 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik stem op
de_boswachter
![]()
Een verstandig man met een KLB hart op de goede plaats.
En dat hij die saaie Juup maar goed het leven zuur mag maken.
hihi.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Flikker op naar scholieren.com.
quote:Op zondag 20 juli 2008 21:19 schreef de_boswachter het volgende:
Juup gaat zo kankerhard niet geaccepteerd worden
Waarom 2 weken een schijnverkiezing houden als stemmen van users toch niet tellen ?
Dat ik het niet wordt: Prima. Chris2k had het idd ook meer verdiend.
Wat zit je nou stom te huilenquote:Op maandag 21 juli 2008 08:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Dan mag Chriz er één stem bij omdat jij liegt en je beloftes niet nakomt.
quote:Op maandag 21 juli 2008 09:00 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Wat zit je nou stom te huilenDie stinkjuup is toch helemaal niet democratisch gekozen.
en daar ging het 'm nou juist om.
Chriz of boswachter wordt toch nog steeds mod, fuckface. Er staat nergens dat 2 mods op deze manier verkozen worden.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:00 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Wat zit je nou stom te huilenDie stinkjuup is toch helemaal niet democratisch gekozen.
Democratisch gekozen door de crew, dus wat swets je nu (sorry swetsenegger)quote:Op maandag 21 juli 2008 09:00 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
je mag bijna je quote in deeltje 2 plaatsenquote:Op maandag 21 juli 2008 09:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Chriz of boswachter wordt toch nog steeds mod, fuckface. Er staat nergens dat 2 mods op deze manier verkozen worden.
Uitlachen doet pijn. Auwquote:Op maandag 21 juli 2008 09:00 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hahaha. Ik lach je uit. Hahahaha. Geen zelfmoord plegen nu he?
Op mijn zenuwen? Ik vermaak me prima. Juist door jouw krasgedrag.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uitlachen doet pijn. Auw![]()
Nee doe ik niet. Als is het maar om jou op de zenuwen te werken
Het is te merken dat je te veel gaten in je kaaskop hebt zitten.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:43 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik stem op
de_boswachter
![]()
Een verstandig man met een KLB hart op de goede plaats.
Dat je samen met de boswachter snel een keer in het med topic geband mag komen te staan.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:43 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
En dat hij die saaie Juup maar goed het leven zuur mag maken.
quote:Op maandag 21 juli 2008 09:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je mag bijna je quote in deeltje 2 plaatsen
quote:Op maandag 21 juli 2008 09:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Chriz of boswachter wordt toch nog steeds mod, fuckface. Er staat nergens dat 2 mods op deze manier verkozen worden.
quote:Op maandag 21 juli 2008 09:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is te merken dat je te veel gaten in je kaaskop hebt zitten.
[..]
Dat je samen met de boswachter snel een keer in het med topic geband mag komen te staan.
Blijkbaar ben je zelf te stom om te begrijpen, dat er een verborgen 2de moderator verkiezing was binnen de crew en dat de normale verkiezing nog steeds doorloopt. dat daar de 'beste' maar van mag winnen. Alleen 1 persoon heeft van de toren lopen blazen en dat is niet Chriz2k.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:10 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen. Blijkbaar ben je te stom om het te begrijpen. Boswachter vermeldde ergens in een post dat hij weg zou gaan als Juup deze verkiezing zou winnen. Dit is uiteraard niet gebeurd. Juup was duidelijk derde en is toch mod geworden. Ze hadden mijns inziens die plaats in moeten vullen met de democratisch gekozen 2e. Chriz2k dus.
quote:Op maandag 21 juli 2008 09:12 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig voeg jij wel veel toe aan dit forum.
En ik zeg dat dat onzin isquote:Op maandag 21 juli 2008 09:10 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen. Blijkbaar ben je te stom om het te begrijpen. Boswachter vermeldde ergens in een post dat hij weg zou gaan als Juup deze verkiezing zou winnen. Dit is uiteraard niet gebeurd. Juup was duidelijk derde en is toch mod geworden. Ze hadden mijns inziens die plaats in moeten vullen met de democratisch gekozen 2e. Chriz2k dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |