Je hebt mazzel dat je bij remlof ging piepen, je vorige account lag niet voor niets in de prullenbak en ben je wel degelijk met een kloon bezig.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:28 schreef Jaap.Koorknaap het volgende:
[..]
Wat niet 100% hieruit blijkt, maar wel het geval was, is dat ik dus onterecht gebanned ben.
Mijn stem voor de boswachter telt dus gewoon mee.
Dat is toch kinderachtig gedrag, of niet dan?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:34 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat een dikke onzin. Hij gedraagt zich als een mongool en doet achterlijke uitspraken. Daar wordt ie mee geconfronteerd. Thats all.
Geef me eens wat verbetertips. Ik haat DTs namelijk.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:35 schreef Queen_Bee het volgende:
Hoe vaak mogen we de boswachter zijn dts verbeteren wanneer hij mod is voordat het "oud wordt"
0,0 Respect? Naar mijn weten ben ik altijd correct geweest naar jou toe. Ik neem aan dat je dit kunt aantonen met recent gemaakte posts? Dat 'gebagger' heb ik nooit problemen van gemaakt, eerlijk toegegeven las ik ze met enkele regelmaat je topics.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
PS. je discussiert met me alsof ik alleen de basisschool af heb. Al vanaf het begin. Vandaar de vergelijking met een groenvoorziener. En je hebt zelf 0,0 respect over mij en mijn "gebagger", dus ook eens naar jezelf kijken a.u.b.
Het idee is oorspronkelijk van jouw, er is verder niets meegedaan, dus het idee waar we het nu over hebben is nog geheel het jouwe. Ja dat had bijgeschaafd kunnen worden, maar niet tot een succesvolle formule om eerder aangegeven reden.quote:Voor de rest van je verhaal: Dat hou je inderdaad ja op internet. Maar alweer ga je uit van iets wat "ik" zou doen wanneer dat idee in praktijk was gebracht. Kan. Kan ook niet.
Wanneer ik het voor het zeggen had gehad waren er geen verkiezingen geweest. Het levert leuke topics op maar al vanaf het begin stond het vast dat het hierop zou uitlopen. Verkiezingen in zowel de lange als korte variant zijn nooit waterdicht, maar de imo beste variant is gekozen.quote:Maar goed. Wat was volgens jou een goed idee geweest dan ? Het gewoon bij het oude laten of niet ?
(in discussies horen nl. ook ideeen van je partners thuis).
Ja maar jij zei dit !quote:Op maandag 21 juli 2008 11:34 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Wat een dikke onzin. Hij gedraagt zich als een mongool en doet achterlijke uitspraken. Daar wordt ie mee geconfronteerd. Thats all.
Jouw lerares Nederlands worden ligt niet in mijn planningquote:Op maandag 21 juli 2008 11:40 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Geef me eens wat verbetertips. Ik haat DTs namelijk.
Ben het gedeeltelijk met je eens. Een stemming kan op internet vrijwel nooit waterdicht gebeuren, omdat je dan dusdanig stricte regels moet gaan voeren die veel te veel tijd kosten en bovendien meestal onhaalbaar zijn.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:40 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
0,0 Respect? Naar mijn weten ben ik altijd correct geweest naar jou toe. Ik neem aan dat je dit kunt aantonen met recent gemaakte posts? Dat 'gebagger' heb ik nooit problemen van gemaakt, eerlijk toegegeven las ik ze met enkele regelmaat je topics.
[..]
Het idee is oorspronkelijk van jouw, er is verder niets meegedaan, dus het idee waar we het nu over hebben is nog geheel het jouwe. Ja dat had bijgeschaafd kunnen worden, maar niet tot een succesvolle formule om eerder aangegeven reden.
[..]
Wanneer ik het voor het zeggen had gehad waren er geen verkiezingen geweest. Het levert leuke topics op maar al vanaf het begin stond het vast dat het hierop zou uitlopen. Verkiezingen in zowel de lange als korte variant zijn nooit waterdicht, maar de imo beste variant is gekozen.
De kloontjes worden er uitgefilterd, het is alleen dat wij nooit zullen weten welke klonen er allemaal gestemd hebben en of de mensen die in bezit van zo'n klooncheck zijn dit naar 100% eerlijkheid zullen doen, al ben ik er vrij zeker van dat dit het geval is. Wanneer jij na alle scans de meeste stemmen hebt ben ik er zeker van dat jij MOD zal worden, waarmee ik bedoel dat er niet gesjoemeld gaat worden.
Maar zoals ik zei, geen verkiezingen bij mij. Mijn idee zou wezen om op KLB een MOD te zoeken welke in het huidige MOD-team past. Zo'n tactloze lul, zoals Dirkh en static die het klappen van de zweep kent. Mij interesseren cijfertjes niet zoveel, kwaliteit voor kwantiteit. KLB zal vast het drukst bezochte subfora wezen, maar wanneer het enkel volstaat met bagger heeft het voor mij weinig meerwaarde. Plus veel strengere moderatie, op FOK! mag veel en dat maakt het ook leuk, alleen het loopt in KLB de spuigaten uit. De teugels veel harder aantrekken.
Niet ? Ah toe. Een paar ezelsbruggedjes ? PLEASE.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:44 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Jouw lerares Nederlands worden ligt niet in mijn planning
Je bent hier op FOK! vriend. Sterker nog, internet.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:36 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Dat is toch kinderachtig gedrag, of niet dan?"Jij maar hij doet zus dus dan mag ik zo"
OMG, als dat het niveau is.
Precies je zegt het zelf. Neem dan een mongool als mij ook niet zo serieus.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:51 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je bent hier op FOK! vriend. Sterker nog, internet.
Waarom ga jij er dan zo serieus op in?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:51 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Je bent hier op FOK! vriend. Sterker nog, internet.
Dit werd al aangegeven bij het begin van de verkiezingen door zowel users al crew die al langer meelopen en dit tafereel in ONZ hebben mogen meemaken.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:49 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ben het gedeeltelijk met je eens. Een stemming kan op internet vrijwel nooit waterdicht gebeuren, omdat je dan dusdanig stricte regels moet gaan voeren die veel te veel tijd kosten en bovendien meestal onhaalbaar zijn.
Tuurlijk zou het hier op uit lopen, dat had ik je van tevoren ook al aan kunnen geven, maar goed ik had me er al op ingesteld dus het was niet nieuw voor me.
Dat die MODS (waarom typen we dat steeds in hoofdletters?quote:KLB had voorgesteld om een verkiezing voor een nieuwe MOD te houden, aangezien er het de laatste 2 jaar sowieso een komen en gaan was van MODS die door FOK! gekozen werden maar die het er maar 2 maanden volhielden. (productieve tijd). FOK! kwam KLB tegemoet. Hulde daarvoor. Echter heb ik eerder het idee dat FOK! KLB tegemoet kwam om de_boswachter en vriendjes (zoals men het hier noemt) eens goed in de zeik te zetten. Vooral ex-crewleden en crewleden die ik in geen tijden hier had gespot wisten alles van KLB en hoe het in zijn werk ging.
Ik weet niet wie er allemaal tot je 'aanhang' behoort, van zekere users had ik een stem op jou verwacht welke toch op een ander stemde met het commentaar als je topics zijn kut etc.quote:Wie maken KLB kapot blablabla. En dat terwijl KLB erop achteruit ging door topics van 2 regels die vaker lange tijd openbleven zodat het hier 1 grote beerput was. (ja, daar doe ik zelf ook aan mee). Er is zelf voorgesteld om hier verandering in te brengen.
Juup(c) en..quote:Maar goed. Hopen dat Juup(c) er verandering in kan brengen.
Waar zie je mij serieus reageren. Ik lach om een krassertje. Die het blijkbaar allemaal wel donders serieus neemt.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:55 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Waarom ga jij er dan zo serieus op in?Dus de een is een mongool als het je uitkomt, maar wanneer iemand anders het doet is het ineens "het is maar internet".
Ik denk dat boswachter het allemaal net zo serieus neemt als de rest hoor; niet dus.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:16 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Waar zie je mij serieus reageren. Ik lach om een krassertje. Die het blijkbaar allemaal wel donders serieus neemt.
Ik heb in jouw topics niet anders gedaan dan pogen tot... en volgens mij heb ik behoorlijke argumenten aangedragen om mijn mening en oordeel te versterken. Het enige wat ik op zo'n moment van die mensen en jou o.a. te horen kreeg was: ex-crew komt zagen, je bent er toch nooit, komt even de ramptoerist uithangen etc... Vind je het dan gek dat ik er dan ook behoorlijk de scheit in ga krijgen? En dan valt mijn bek open bij zo'n opmerking als hierboven.quote:Op maandag 21 juli 2008 12:15 schreef de_boswachter het volgende:
Eindelijk. Discussieren zoals het hoort
Ook wel eens lekker dan altijd: Je kan er niet mee omgaan te horen
Pogen tot...quote:Op maandag 21 juli 2008 12:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik heb in jouw topics niet anders gedaan dan pogen tot... en volgens mij heb ik behoorlijke argumenten aangedragen om mijn mening en oordeel te versterken. Het enige wat ik op zo'n moment van die mensen en jou o.a. te horen kreeg was: ex-crew komt zagen, je bent er toch nooit, komt even de ramptoerist uithangen etc... Vind je het dan gek dat ik er dan ook behoorlijk de scheit in ga krijgen? En dan valt mijn bek open bij zo'n opmerking als hierboven.
Gek zeg, dat jij die reacties krijgt, dat komt natuurlijk omdat jij ook echt het voorbeeld bent van een vastgeroeste oldbie. (die status meet je jezelf zo graag aan)quote:Op maandag 21 juli 2008 12:22 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Ik heb in jouw topics niet anders gedaan dan pogen tot... en volgens mij heb ik behoorlijke argumenten aangedragen om mijn mening en oordeel te versterken. Het enige wat ik op zo'n moment van die mensen en jou o.a. te horen kreeg was: ex-crew komt zagen, je bent er toch nooit, komt even de ramptoerist uithangen etc... Vind je het dan gek dat ik er dan ook behoorlijk de scheit in ga krijgen? En dan valt mijn bek open bij zo'n opmerking als hierboven.
quote:Op maandag 14 juli 2008 11:30 schreef Jerruh het volgende:
[..]
Misschien is dit voor de mensen die altijd in KLB kwamen en er nu niet meer posten de grote kans om eens aan te geven dat zij het zat zijn! dan kunnen boswachter en stuk fruit wel een topic openen over de mods en dat een van hen maar mod moet worden, maar dat neemt voor een hoop users niet weg dat dit misschien wel de kans is om dat kliekje hier te laten zien dat zij de oorzaak zijn van een slecht geworden forum... en ik denk dat vooral annie daar goed over kan oordelen, aangezien in zijn tijd KLB pas echt een tof forum was... zonder een enorme shitload aan slecht verzonnen topics, baggerpaints en nepklachten...
Het is FRIET, VERDOEME !!!11)!!quote:Op maandag 21 juli 2008 13:13 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Lunchtijd. Even een patatje halen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |