Wist ik nietquote:
Hoe vond jij Massive Attack trouwens?quote:
Pleur op naar je eigen kuttopic ofzo...quote:Op maandag 21 juli 2008 19:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hoe vond jij Massive Attack trouwens?
Ik had ze ook in westerpark gezien en een week later weer op Balaton Sound, ik vond ze echt keigaaf
Alsof het kritiek isquote:Op maandag 21 juli 2008 19:17 schreef FLG het volgende:
[..]
Aggut, geen kritiek op de gemiddelde nerd, dan moet alles maar weg en dicht
quote:
BLIJF VAN ONZE JUUP AF!!!quote:
Was tof ja! Nieuwe nummers zijnquote:Op maandag 21 juli 2008 19:17 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Hoe vond jij Massive Attack trouwens?
Ik had ze ook in westerpark gezien en een week later weer op Balaton Sound, ik vond ze echt keigaaf
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Was tof ja! Nieuwe nummers zijn
Maar op Balaton zou wel gaaf zijn geweest, lijkt me zo. Met dat meer en een complete show in het donker
Ben best jaloersquote:Op maandag 21 juli 2008 19:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Maar op Balaton zou wel gaaf zijn geweest, lijkt me zo. Met dat meer en een complete show in het donker
Het was inderdaad erg gaaf daar, en alles was in het donker ja. Toen stond ik ook helemaal vooraan (het podium is ook kleiner). Maar show was precies hetzelfdequote:Op maandag 21 juli 2008 19:20 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Aaaaaah, gelukkig heb ik de gehele show in Glastonbury op m`n computer staanquote:Op maandag 21 juli 2008 19:22 schreef MASD het volgende:
[..]
Ben best jaloershad ze graag willen zien, jammer dat ik er niks vanaf wist.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |