Ok ik begin maar direct
Toevoeging: wow hij is wel lang geworden, zie maar of jullie zin hebben om het te lezen

6 jaar geleden op een feestje ontmoette ik een meid die me meteen al opviel met haar scherpe opmerkingen en haar direct benadering. Het was een kennis van een vriend van me en ik voegde haar een weekje later maar eens toe op MSN. Gewoon omdat ze me bijbleef, ik had destijds een vriendin waar ik gek op was dus verder geen bijbedoelingen.
Ook op MSN klikte het wel en een maandje later belde ze op een zaterdagavond opeens of ik iets te doen had en dat ze met een paar vrienden uitging en of ze me op moest pikken met de auto (net haar rijbewijs gehaald toen dus trots natuurlijk

). In de loop van de maanden werden we ontzettend goede vrienden en na een jaartje was het echt m'n beste vriend(in), alsof ik d'r al m'n hele leven kende. Het was intussen uit met m'n vriendin dus er was nog meer tijd om gezellige leuke dingen te doen. We gingen echt dagelijks met elkaar om en we hadden gewoon plezier.
Omdat we allebei redelijk rechtstreeks en eerlijk zijn leverde dat ook flinke discussies op soms, maar dat ging meestal snel weer over
5 jaar later zat ik een tijdje in een moeilijke periode. Wist niet wat ik verder met school wou, zat een beetje in de knoop met mezelf en zat gewoon totaal niet lekker in m'n vel.
En zij was echt m'n steun en toeverlaat toen. Ik hoefde haar niet te bellen of iets te zeggen, ze was er gewoon. Ook al begreep ze niet al m'n problemen (zeker niet als meisje/vrouw) ze vrolijkte me gewoon op dan, soms op de stomste manieren. Zoals wel vaker in zo'n situatie begon ik d'r anders te zien. Ze was in die maanden ervoor ook gewoon knapper geworden (vrouwelijkere kleding, d'r haar leuker, etc.). En je raadt het al, ik werd verliefd

En je raadt het ook al: zij zag me op dat moment teveel als goede vriend na zoveel jaar. Ze kon zich niet voorstellen dat ze met me zou zoenen etc. Iedereen zag ons eigenlijk zowat als stel, maar in de tijd daarvoor kwam er eigenlijk weinig seksueels tussen ons kijken. Ik begreep haar reactie wel enigszins.
Het werd dus niks, en dat hielp natuurlijk ook niet echt aan m'n stemming mee

toen ik op een dieptepunt zat deed ik wat stoms. Toen ik geen zin had om uit te gaan zei ze kwaad dat ik mezelf eens moest vermannen en van de bank moest komen. Toen riep ik dat ze moest accepteren dat ik geen zin had om uit te gaan en dat zij er mede de schuld van was dat ik me nog meer kut voelde (door haar afwijzing dus). Ze begon te schelden en schreeuwen en liep weg. Ik ging nog achter d'r aan maar ze bleef schelden en zei dat ze me haatte. Pas de dag erna besefte ik wat voor een stomme opmerking ik gemaakt had. Zij was er al die tijd voor me, en ik gaf haar een keiharde 'schop'.
Dat is nu precies een jaar geleden. Ik heb d'r gebeld, geSMSt, een brief geschreven, bij haar aangebeld maar ze negeert me totaal. Ik heb d'r toen een paar maanden met rust gelaten om d'r uit te laten razen, en d'r daarna opnieuw benaderd en vele malen m'n excuses aangeboden, maar weer geen enkele reactie. Via haar MSN en hyves keek ik af en toe nog wel eens hoe het met d'r ging maar uit beide heeft ze me nu verwijderd kwam ik achter. Ik ben toen ook opgehouden contact te zoeken, ik begon me zowat een stalker te voelen

Intussen gaat het voor de rest wel weer goed met me trouwens

Elke keer als ik nu nog langs het water loop, moet ik denken aan al die keren dat we daar s'avonds aan het 'chillen' waren, als ik uitga kijk ik overal rond of ik d'r zie staan bij 'onze' bar maar ik heb d'r daar maar 1 keer gezien. Ik durfte toen niet naar d'r te gaan. Jarenlang kreeg ik elke dag zoveel SMS'jes van d'r.
Ik dacht dat dit wel zou slijten, maar ik mis d'r gewoon

heb genoeg vrienden, maar niet meer iemand waarmee ik zoveel lol kan hebben als met haar. Af en toe droom ik zelfs van d'r (iets wat ik vrijwel nooit deed toen we nog vrienden waren), dat ik d'r tegenkom en dat het weer goed komt. Veel dingen herinneren me nog aan haar, het wordt maar niet minder.
Zelfs exen waar ik maanden tot jaren iets mee had kon ik makkelijker opzij zetten toen het uit was dan dat ik haar nu kan vergeten. Ik had ook verwacht dat ik d'r in de loop van de tijd minder ging missen maar dat gebeurt maar niet. Zoveel dingen die ik nog aan haar refereer, zoveel herinneringen en ik lach zoveel minder zonder d'r. Andere mensen vergelijk ik met haar, maar ze zijn haar niet. Ze zijn maar saai...
Ik denk dat het niet meer goed komt, maar hoe krijg ik haar in godsnaam uit m'n kop? Zij is mij vergeten waarschijnlijk, hoe kan ik haar vergeten? Ik probeer al zolang met m'n leven door te gaan maar het gat dat ze achterlaat is groot...
Wow wat een stuk tekst, maar het lucht wel op

hebben mensen hier iets soortgelijks meegemaakt? En hoe is dat afgelopen?