Slechte start.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:35 schreef postmortum het volgende:
[..]
Ik dacht dat het Limburgs Frituur Forum was
Hallo postmortum. Welkom terug.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:30 schreef postmortum het volgende:
Ik ben terug bitchez , blijkbaar waren de mods bang dat jullie daadwerkelijk als mod gingen voordragen
wie ben jij nu weer?quote:Op maandag 21 juli 2008 18:36 schreef Juup© het volgende:
[..]
Was het niet gezellig bij Yvonne van Hertum?
tss ik moet nog 11 pagina's van gisterenquote:Op maandag 21 juli 2008 18:48 schreef murp het volgende:
effe alles weer doorgelezen, wat een geklaag
niet als je 151 posts per pagina hebquote:Op maandag 21 juli 2008 18:52 schreef postmortum het volgende:
[..]
tss ik moet nog 11 pagina's van gisteren
wie maakt de poll hoelang juup blijft ?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:31 schreef Juicyhil het volgende:
@Juup
Nerds die overal tegen zijn
Word je het modden al zat? Niet eens opruimen
ze hebben speciaal voor hem , het defensieforum opgerichtquote:Op maandag 21 juli 2008 19:48 schreef Emimich het volgende:
Ach, als mentaal uitgedaagde personen als bob-b maandenlang mod kunnen blijven door simpelweg inactief te zijn dan kan iedereen het!
Hij sluit goede topics, en waardeloze bagger laat deze dude openquote:Op maandag 21 juli 2008 19:45 schreef Scoobysnacks het volgende:
Ik geef Juup niet al te lang... Zijn er al veel klachten? Waar kan ik aansluiten?
BOSWACHTER FOR MOD 2008 GO!!
quote:Op maandag 21 juli 2008 20:03 schreef Gluckskafer het volgende:
[..]
Hij sluit goede topics, en waardeloze bagger laat deze dude open
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:23 schreef Juup© het volgende:
Plaatjes topic
1 plaatje om aan te geven dat de opgebouwde druk vrijkomt is voldoende.
quote:
Nieuw record of niet?quote:
Opzich is daar niks mis mee, als het alleen maar bagger zou zijn. Maar ja, geef hem een weekjequote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |