quote:Op maandag 21 juli 2008 00:02 schreef DR34M3R het volgende:
Ach, jij hebt in je sig staan dat je koffiemod bent , dat is goed genoeg voor mij
Slaap lekker Papierquote:
Slaap lekker en fijne vakantiequote:Op maandag 21 juli 2008 00:04 schreef dndiek het volgende:
Ik ga maar eens slapen, want over 5 uur en 40 minuten gaat de wekker
Tot over een paar weken
Zo is't.quote:
goed gezegd.quote:
quote:
tanden poetsen?quote:Op maandag 21 juli 2008 08:24 schreef Kuukske het volgende:
Ik proef chips van gisterenavond.
Dat heb ik gedaan.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:37 schreef indahnesia.com het volgende:
tanden poetsen?
Ik denk niet dat dat gaat helpen.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:54 schreef indahnesia.com het volgende:
nog een keer dan!
Gelukkig hebben we blijkbaar toch nog een levenquote:Op maandag 21 juli 2008 08:24 schreef DaMart het volgende:
Goedemorgen...
TT klopt niet, want geopend door een koffiemod.
Maar het werd eens tijd dat de vorige dicht ging, die heeft van vrijdagavond tot zondagavond gelopen, KSC-record?
Je zou het gaan denken hequote:Op maandag 21 juli 2008 08:59 schreef Sjowhan het volgende:
[..]
Gelukkig hebben we blijkbaar toch nog een leven
Wat voor chips heb jij dan gehadquote:
Naturel. Ik kan er ook eigenlijk niet tegen.quote:
Quuk kan er niet mee omgaan...quote:Op maandag 21 juli 2008 09:07 schreef Kuukske het volgende:
[..]
Naturel. Ik kan er ook eigenlijk niet tegen.
.. Eh ..quote:
Met naturel chips...quote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 10:08 schreef Ladylike het volgende:
mogguh
geen zin om te werken. Motivatie is gedaald naar het minimum
Hey scheetquote:
lijkt Iran wel, modepolitiequote:Op maandag 21 juli 2008 10:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Mogguh![]()
Goed topic: Boete voor zichtbaar ondergoed
hardlopen nu
in oldenzaal?quote:Op maandag 21 juli 2008 10:56 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Hey scheet![]()
* Ladylike gaat nog maar een kopje koffie halen
Ooit wel jaquote:
Gefrituurde waterkip?quote:Op maandag 21 juli 2008 11:46 schreef DR34M3R het volgende:
Ik ga ff naar de markt, kijken wat er staat.. Zal niet veel zijn vrees ik, in de vakantieperiode. Nou ja, als de kar met kippeling er maar staat
quote:Het bestaat heus: kippeling. Krokant gebakken kipstukjes zonder botjes. Het lijkt een beetje op kibbeling.
Onverwachts bezoek nietquote:Op maandag 21 juli 2008 11:38 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ooit wel ja
Sta ik ineens onverwacht voor je deur.. je hield toch van verrassingen??
quote:Top 100 van vrijdag 18 juli 2008
005. 186 Fha
016. 098 Pheno
017. 089 Papierversnipperaar
025. 077 DrakenVlieg
040. 067 Kuukske
081. 044 Klonk
095. 039 Sjowhan
100. 037 Houniet
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
quote:
quote:Top 100 van zondag 20 juli 2008
11. 106 Houniet
20. 086 Pheno
88. 035 Papierversnipperaar
Gemaakt met de almachtige tool van JortK
Ik sta er niet in!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
Da's logisch. Het blijft maar stromen heh. Echt niet tof.quote:Op maandag 21 juli 2008 13:08 schreef Ladylike het volgende:
weet ik, maar eigenlijk wil ik ook niet door die stromende regen
Donderdag toch?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:25 schreef Kuukske het volgende:
Morgen zou het toch mooi weer worden?
Ik sta er al tijden niet inquote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 14:25 schreef Frutsel het volgende:
en het blijft ook nog wel ff denk ik
[ afbeelding ]
whehe.. pwnedquote:Op maandag 21 juli 2008 14:25 schreef Kuukske het volgende:
Morgen zou het toch mooi weer worden?
Hebben wij tegelijk vakantie dan?quote:Op maandag 21 juli 2008 14:38 schreef DR34M3R het volgende:
De rest van mijn vakantie is het mooi weer
weeknie?quote:
Oh.quote:Op maandag 21 juli 2008 14:31 schreef MPG het volgende:
Donderdag toch?
nee hoor.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 13:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Ik sta er niet in!Mijn 3 posts van gisteren hebben mij ook niet in de lijst gekregen!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Niet dus.quote:
Nederland kennende hoost het dan, met een hevig onweer.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:12 schreef DaMart het volgende:
Als het komend weekend maar goed weer is, vooral zondag zou fijn zijn.
Nee. Dit betekent dat het donderdag lekker weer is. Woensdag waarschijnlijk. Zaterdag wordt het vies benauwd en regent het alweer voor de middag.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:11 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
nee hoor.
morgen : licht bewolkt, 21 graden
woensdag : licht bewolkt, 23 graden
donderdag: zonnig, 26 graden
vrijdag: overwegend zonnig, 29 graden
zaterdag: kans op onweer, 25 graden.
prachtig toch?
wat is er zondag dan?quote:Op maandag 21 juli 2008 15:12 schreef DaMart het volgende:
Als het komend weekend maar goed weer is, vooral zondag zou fijn zijn.
Whehehe.. in mijn ogen idd ontzettend pessimistisch bekeken. Ik ben al heel tevreden als het niet pijpenstelen regent... en gelukkig als het droog is. Dolgelukkig als de zon dan ook nog schijntquote:Op maandag 21 juli 2008 15:29 schreef OA het volgende:
[..]
Nee. Dit betekent dat het donderdag lekker weer is. Woensdag waarschijnlijk. Zaterdag wordt het vies benauwd en regent het alweer voor de middag.![]()
Pessimistisch? Wellicht.Over het algemeen verloopt het hier wel zo.
* Ladylike zet auto uit en gaat weer naar binnenquote:
Netjes!quote:Op maandag 21 juli 2008 16:56 schreef OA het volgende:
Zo, deze-dag is ook weer voorbij
.
Naar huis.
Ja, MPG, op -4
"tropische buien" werd toch gezegd gisteren? Hoe dan ook.. tropisch dus.quote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 17:27 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
"tropische buien" werd toch gezegd gisteren? Hoe dan ook.. tropisch dus.![]()
Das wel weer zoquote:
Sowieso, jij bent aan het werk, en dan is dit weer beter
quote:
al kun je volgens mij hoe dan ook beter vrij zijn.. met zon en met regenquote:[..]
Das wel weer zo
Yumquote:
Ik zie nu zon!quote:
[..]
al kun je volgens mij hoe dan ook beter vrij zijn.. met zon en met regen
zit er weer zo'n grapjas met een tekening voor je raam te spelen?quote:
Doe dat dan es niet!quote:Op maandag 21 juli 2008 18:13 schreef Sjowhan het volgende:
Als ik uit het raam kijk, dan waait het en regent 't![]()
.
Nee hoor, ik gun hem je van hartequote:Op maandag 21 juli 2008 18:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik pwn jullie allemaal met mijn blauwe avondlucht
In noordelijk Finland is het rond deze tijd van het jaar continu lichtquote:Op maandag 21 juli 2008 18:27 schreef Pheno het volgende:
He, het wordt hier licht. Oeh, we wonen toch niet in noordelijk finland
quote:
quote:
In dat geval kun je beter in de winter die kant op gaanquote:Op maandag 21 juli 2008 18:41 schreef Pheno het volgende:
Bah, dat lijkt me ook niets, nooit sex in de sluimer.
weer een illusie armerquote:
kan iemand die post deleten?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:39 schreef ThaOMG het volgende:
[ afbeelding ]
HA BITCHES !
kom alleen naar www.Fok.nl
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:51 schreef Jump het volgende:
ThaOMG, spam
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:45 schreef Muck het volgende:
en ik val niet op vrouwen, maar voor jou maak ik toch een uitzondering
quote:
Je kijkt gewoon alles wat over je beeldbuis schuift hè?quote:
c0nnieeeeee, waar ben jequote:Op maandag 21 juli 2008 19:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb weer hoop
Ik mis c0nnie
Net een oud chattopic gelezen
The Janice Dickinsonquote:Op maandag 21 juli 2008 20:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Je kijkt gewoon alles wat over je beeldbuis schuift hè?
das dus echt het enige modellenprogramma dat ik leuk vindquote:
quote:
DAT mag je nou wel weer kijkenquote:Op maandag 21 juli 2008 20:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]die heb ik vorige week gekeken.. een week geen internet hè, dan krijg je dat.. .
Welnee, gewoon geen desktopvervangende notebook kopenquote:Op maandag 21 juli 2008 20:33 schreef Ladylike het volgende:
okay ik reserveer dus alvast het knieplankje
Daar kan ik op rijmen.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:59 schreef DR34M3R het volgende:
Hè gut...
Je hebt een dut?quote:
je mag mijn boeken wel voor me kopen hoorquote:
hoe weet je welke boeken je moet kopenquote:Op maandag 21 juli 2008 21:55 schreef Muck het volgende:
[..]
je mag mijn boeken wel voor me kopen hoor
pcs zijn een slechte investering, ik ga er iig niet sneller door typen.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
das kut !
btw ik plan een nieuwe pc :3
geweldig kreng heerlijk ASO pc![]()
![]()
![]()
![]()
Over twee weken deventer boekenmarktquote:Op maandag 21 juli 2008 21:55 schreef Muck het volgende:
[..]
je mag mijn boeken wel voor me kopen hoor
door de boekenlijst die je hebt gehadquote:Op maandag 21 juli 2008 21:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe weet je welke boeken je moet kopen?
niks aan info over gekregen voor mijn opleiding
behalve dat ze een smak geld van me eisen en me identiteit + diploma gegevens![]()
boeit me geen flikker, soms heeft een man iets nieuws nodig met knopjes en een beeldscherm...quote:Op maandag 21 juli 2008 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
pcs zijn een slechte investering, ik ga er iig niet sneller door typen.
En gamen op de pc doe ik ook niet, dus die paar euros spaar ik ook weer uit.
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
boeit me geen flikker, soms heeft een man iets nieuws nodig met knopjes en een beeldscherm...
bij de blokker, 1,95quote:Op maandag 21 juli 2008 22:19 schreef Klonk het volgende:
ik ging eigenlijk voor een nieuwe zapper, maar die hadden ze niet
wattehquote:
is een spelletjequote:
whehehe... ik had hem al gevonden op wikipediaquote:Op maandag 21 juli 2008 22:43 schreef Muck het volgende:
[..]
is een spelletje
je moet een dierentuin bouwen en je beestjes en de gasten gelukkig maken en houden
het ultieme verveling-verdrijf-spelletje
Wat voor spelletjes wel?quote:Op maandag 21 juli 2008 22:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe... ik had hem al gevonden op wikipedia![]()
Neuh.. dat soort spelletjes is niet aan mij besteed.
Die zitten in mijn keel?quote:
nee, zo ver stond je bakkes openquote:
Wat voor kleur zijn ze dan?quote:
En je gitaar vindt dat fijn? Die mishandeling dusquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben mijn gitaar aan het mishandelen, vlgde week woensdag gaan we oefenenmet een nieuw zangeresje
Hij piept en gilt en schreeuwt, dus ik denk van welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En je gitaar vindt dat fijn? Die mishandeling dus
Gevoelige snaren?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij piept en gilt en schreeuwt, dus ik denk van wel
quote:
Ik moest even een woon-werkreisje afleggen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:40 schreef Pheno het volgende:
He, stelletje koffievierende vakantiegangers!
Sjees. In die tijd rijd ik half nederland doorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:47 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moest even een woon-werkreisje afleggen.
Je weet toch niet hoe laat ik wegging?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sjees. In die tijd rijd ik half nederland door
jawel hoorquote:
Toen kwam ik net uit bed rollen...quote:
Ook dan sta ik al in midden nederlandquote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:54 schreef OA het volgende:
[..]
Toen kwam ik net uit bed rollen...![]()
Ik ging om 07:15 weg en was hier om 07:35
Mja, daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:52 schreef Pheno het volgende:
Er vanuitgaande dat je alleen maar fokt en naar je werk gaat
Ik doe makkelijker, ik drink geen koffie.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:54 schreef Ladylike het volgende:
ik vertrek over 3 minuten
Koppijn en geen zin..
Pak mn koffie wel opt werk
Dan ben je er ook uitgegaan toen ik nog diep in slaap was!quote:
Nah, 6:20 en om 6:35 ongeveer sta ik wel bij Wageningen. Nu helemaal, dat langharig werkschuw tuig is nu niet op de weg.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:55 schreef OA het volgende:
[..]
Dan ben je er ook uitgegaan toen ik nog diep in slaap was!
Mja, das nog geen 30 km denk ik...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, 6:20 en om 6:35 ongeveer sta ik wel bij Wageningen. Nu helemaal, dat langharig werkschuw tuig is nu niet op de weg.
Mwoa, midden nederland heeft nu pas vakantie. maar in een kwartier rijd ik A325,A15, A50 en A12 wel. Het zijn allemaal pisstukjes, dus zo gedaan. Daarna een kwartiertje A30 en een nog een klein stukje A1.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:56 schreef OA het volgende:
Aangezien je niet echt in het midden des lands woont, kan je daar niet binnen een half uur zijn. Mits jij een ander deel van Nederland als middelpunt aanwijst.
Ik zou het niet weten, zoiets kan het wel zijn, 75km naar mijn werk, dus ik zit dan ongeveer ook op het midden van mijn route,quote:
Don't know, ding heeft een levertijd van zeker 5 maandenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:59 schreef OA het volgende:
Wanneer krijg jij die Prius eigenlijk?
Ik hoef maar 2 snelwegen over, A12 en A20. Niet bepaald ideaal dus, al is het nu ook rustig. Tenminste, als ik naar Utrecht zou gaan. Nu pak ik een klein stukje A4 en daarna A15.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, midden nederland heeft nu pas vakantie. maar in een kwartier rijd ik A325,A15, A50 en A12 wel. Het zijn allemaal pisstukjes, dus zo gedaan. Daarna een kwartiertje A30 en een nog een klein stukje A1.
Ik zal eens aan mijn vriendin vragen hoe lang ze naar Utrecht rijdt. Is ongeveer 70 km. Ik denk dezelfde tijd ongeveer. Mja, dat is tijdens de vakantieperiode. In de winter bijvoorbeeld, als alle josti's weer in de wagen stappen, kan het zomaar anderhalf uur duren...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:00 schreef Pheno het volgende:
Al was ik er vandaag in 40 minuten, ik reed nog op cruise control 120
Morgen eens kijken of het sneller kan
13.gifquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Don't know, ding heeft een levertijd van zeker 5 maanden
Sterke theequote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:03 schreef Pheno het volgende:
Zo, nieuwe thee gehaald. Een beetje in het kopje laten zitten en de kleur is nog hetzelfde. De vorige was een straffe bak
Niet alleen ini de winter, het zijn gewoon halfgare jostis die dat rijbewijs bij een bakje boter hebben gekregen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:03 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zal eens aan mijn vriendin vragen hoe lang ze naar Utrecht rijdt. Is ongeveer 70 km. Ik denk dezelfde tijd ongeveer. Mja, dat is tijdens de vakantieperiode. In de winter bijvoorbeeld, als alle josti's weer in de wagen stappen, kan het zomaar anderhalf uur duren...![]()
[..]
13.gif
Dat gebeurde net hier ook. En het was sterk, my fucking venusquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:05 schreef OA het volgende:
[..]
Sterke thee.
Er mag best een kleurtje aan zitten, maar je moet het niet overdrijven...![]()
Ik heb weleens Polen thee zien maken. Plastic bekertje, zakje voor een hele pot. 10 minuten trekken en daarna het zakje uitknijpen.![]()
Daar heb je helaas wel gelijk in. Net als die debielen die de matrixborden aansturen...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet alleen ini de winter, het zijn gewoon halfgare jostis die dat rijbewijs bij een bakje boter hebben gekregen.
"OEH, een druppel, ik smelt!". Sterf, badmongool!
Maar daarom neem ik nooit vakantie is deze periode, even genieten van hoe het ook kan.
Ik pak nu even een bak koffie. Zelfgezet, dus ok.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gebeurde net hier ook. En het was sterk, my fucking venus
Even danquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:14 schreef OA het volgende:
Zo, weer even genoeg afgegeven op het verkeer.
genoeg voor een orgiequote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:46 schreef Kuukske het volgende:
Pff.. met 3 mensen op kantoor. Wat saai.
Ieuw.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:49 schreef Klonk het volgende:
genoeg voor een orgie
Sowieso ieuw!quote:
Een Xerox is veuls te groot joh.quote:
Faxapparaat dan...quote:
begin een abortuskliniekquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet te ver, anders blijft ie hangen achter het pinnetje om 'm er weer uit te halen.
nee, gewoon dat haakje aan je rj45 kabel, beetje hengelen en plopquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:47 schreef Ladylike het volgende:
*proest*
Ik moet ook geen koffie drinken als ik dit topic open
Internet is overal goed voor.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, gewoon dat haakje aan je rj45 kabel, beetje hengelen en plop
Ik zie dingen voor me.. niet goedquote:
Of op de xeroxquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:09 schreef Klonk het volgende:
die zijn alleen maar uit op een orgie op de fax
tsssk niettusquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:09 schreef Klonk het volgende:
die zijn alleen maar uit op een orgie op de fax
he, bah, waaar er van die collega's aan het schijten zijn geweestquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tsssk niettus
die willen alleen maar opt toilet
hmmzz.. dat mis ik nu wel natuurlijk...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:07 schreef Ladylike het volgende:
Collega's die koffie brengen zonder dat ik erom hoef te vragen zijn
zo vind ik m beterquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hmmzz.. dat mis ik nu wel natuurlijk...
quote:
eventuele restanten kunnen daarna handmatig wel verwijderd wordenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:41 schreef Pheno het volgende:
Ach, zo'n 8-aderige is zo los te knippen.
da's inderdaad wel ranzig, mensen die poepenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
he, bah, waaar er van die collega's aan het schijten zijn geweest
quote:
Doe eens een wilde gok..quote:
quote:
Laat hem niet meer gaan! die zon dan hè?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]OMG ik ben blondt
![]()
got the hint now
Oeh ineens komt de zon erdoor
Schijten op het werk ftw!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
he, bah, waaar er van die collega's aan het schijten zijn geweest
Klopt. Maar toch blijft het mooier dan thuis, omdat veel mensen het nog steeds 'sociaal ongewenst' vinden...quote:
lach je me nou uit?quote:
Dat zeker, ik doe niets liever. Scheelt weer toiletpapier thuis kopen.quote:
Meestal doe ik dat even op het damestoilet...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeker, ik doe niets liever. Scheelt weer toiletpapier thuis kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |