Daar kan ik op rijmen.quote:Op maandag 21 juli 2008 20:59 schreef DR34M3R het volgende:
Hè gut...
Je hebt een dut?quote:
je mag mijn boeken wel voor me kopen hoorquote:
hoe weet je welke boeken je moet kopenquote:Op maandag 21 juli 2008 21:55 schreef Muck het volgende:
[..]
je mag mijn boeken wel voor me kopen hoor
pcs zijn een slechte investering, ik ga er iig niet sneller door typen.quote:Op maandag 21 juli 2008 21:54 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
das kut !
btw ik plan een nieuwe pc :3
geweldig kreng heerlijk ASO pc![]()
![]()
![]()
![]()
Over twee weken deventer boekenmarktquote:Op maandag 21 juli 2008 21:55 schreef Muck het volgende:
[..]
je mag mijn boeken wel voor me kopen hoor
door de boekenlijst die je hebt gehadquote:Op maandag 21 juli 2008 21:56 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
hoe weet je welke boeken je moet kopen?
niks aan info over gekregen voor mijn opleiding
behalve dat ze een smak geld van me eisen en me identiteit + diploma gegevens![]()
boeit me geen flikker, soms heeft een man iets nieuws nodig met knopjes en een beeldscherm...quote:Op maandag 21 juli 2008 22:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
pcs zijn een slechte investering, ik ga er iig niet sneller door typen.
En gamen op de pc doe ik ook niet, dus die paar euros spaar ik ook weer uit.
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:10 schreef Klonk het volgende:
[..]
boeit me geen flikker, soms heeft een man iets nieuws nodig met knopjes en een beeldscherm...
bij de blokker, 1,95quote:Op maandag 21 juli 2008 22:19 schreef Klonk het volgende:
ik ging eigenlijk voor een nieuwe zapper, maar die hadden ze niet
wattehquote:
is een spelletjequote:
whehehe... ik had hem al gevonden op wikipediaquote:Op maandag 21 juli 2008 22:43 schreef Muck het volgende:
[..]
is een spelletje
je moet een dierentuin bouwen en je beestjes en de gasten gelukkig maken en houden
het ultieme verveling-verdrijf-spelletje
Wat voor spelletjes wel?quote:Op maandag 21 juli 2008 22:49 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
whehehe... ik had hem al gevonden op wikipedia![]()
Neuh.. dat soort spelletjes is niet aan mij besteed.
Die zitten in mijn keel?quote:
nee, zo ver stond je bakkes openquote:
Wat voor kleur zijn ze dan?quote:
En je gitaar vindt dat fijn? Die mishandeling dusquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:46 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik ben mijn gitaar aan het mishandelen, vlgde week woensdag gaan we oefenenmet een nieuw zangeresje
Hij piept en gilt en schreeuwt, dus ik denk van welquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:47 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
En je gitaar vindt dat fijn? Die mishandeling dus
Gevoelige snaren?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:58 schreef Papierversnipperaar het volgende:
[..]
Hij piept en gilt en schreeuwt, dus ik denk van wel
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |