Ik moest even een woon-werkreisje afleggen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:40 schreef Pheno het volgende:
He, stelletje koffievierende vakantiegangers!
Sjees. In die tijd rijd ik half nederland doorquote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:47 schreef OA het volgende:
[..]
Ik moest even een woon-werkreisje afleggen.
Je weet toch niet hoe laat ik wegging?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:48 schreef Pheno het volgende:
[..]
Sjees. In die tijd rijd ik half nederland door
jawel hoorquote:
Toen kwam ik net uit bed rollen...quote:
Ook dan sta ik al in midden nederlandquote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:54 schreef OA het volgende:
[..]
Toen kwam ik net uit bed rollen...![]()
Ik ging om 07:15 weg en was hier om 07:35
Mja, daar heb je een punt.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:52 schreef Pheno het volgende:
Er vanuitgaande dat je alleen maar fokt en naar je werk gaat
Ik doe makkelijker, ik drink geen koffie.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:54 schreef Ladylike het volgende:
ik vertrek over 3 minuten
Koppijn en geen zin..
Pak mn koffie wel opt werk
Dan ben je er ook uitgegaan toen ik nog diep in slaap was!quote:
Nah, 6:20 en om 6:35 ongeveer sta ik wel bij Wageningen. Nu helemaal, dat langharig werkschuw tuig is nu niet op de weg.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:55 schreef OA het volgende:
[..]
Dan ben je er ook uitgegaan toen ik nog diep in slaap was!
Mja, das nog geen 30 km denk ik...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:56 schreef Pheno het volgende:
[..]
Nah, 6:20 en om 6:35 ongeveer sta ik wel bij Wageningen. Nu helemaal, dat langharig werkschuw tuig is nu niet op de weg.
Mwoa, midden nederland heeft nu pas vakantie. maar in een kwartier rijd ik A325,A15, A50 en A12 wel. Het zijn allemaal pisstukjes, dus zo gedaan. Daarna een kwartiertje A30 en een nog een klein stukje A1.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:56 schreef OA het volgende:
Aangezien je niet echt in het midden des lands woont, kan je daar niet binnen een half uur zijn. Mits jij een ander deel van Nederland als middelpunt aanwijst.
Ik zou het niet weten, zoiets kan het wel zijn, 75km naar mijn werk, dus ik zit dan ongeveer ook op het midden van mijn route,quote:
Don't know, ding heeft een levertijd van zeker 5 maandenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:59 schreef OA het volgende:
Wanneer krijg jij die Prius eigenlijk?
Ik hoef maar 2 snelwegen over, A12 en A20. Niet bepaald ideaal dus, al is het nu ook rustig. Tenminste, als ik naar Utrecht zou gaan. Nu pak ik een klein stukje A4 en daarna A15.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 07:58 schreef Pheno het volgende:
[..]
Mwoa, midden nederland heeft nu pas vakantie. maar in een kwartier rijd ik A325,A15, A50 en A12 wel. Het zijn allemaal pisstukjes, dus zo gedaan. Daarna een kwartiertje A30 en een nog een klein stukje A1.
Ik zal eens aan mijn vriendin vragen hoe lang ze naar Utrecht rijdt. Is ongeveer 70 km. Ik denk dezelfde tijd ongeveer. Mja, dat is tijdens de vakantieperiode. In de winter bijvoorbeeld, als alle josti's weer in de wagen stappen, kan het zomaar anderhalf uur duren...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:00 schreef Pheno het volgende:
Al was ik er vandaag in 40 minuten, ik reed nog op cruise control 120
Morgen eens kijken of het sneller kan
13.gifquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:00 schreef Pheno het volgende:
[..]
Don't know, ding heeft een levertijd van zeker 5 maanden
Sterke theequote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:03 schreef Pheno het volgende:
Zo, nieuwe thee gehaald. Een beetje in het kopje laten zitten en de kleur is nog hetzelfde. De vorige was een straffe bak
Niet alleen ini de winter, het zijn gewoon halfgare jostis die dat rijbewijs bij een bakje boter hebben gekregen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:03 schreef OA het volgende:
[..]
Ik zal eens aan mijn vriendin vragen hoe lang ze naar Utrecht rijdt. Is ongeveer 70 km. Ik denk dezelfde tijd ongeveer. Mja, dat is tijdens de vakantieperiode. In de winter bijvoorbeeld, als alle josti's weer in de wagen stappen, kan het zomaar anderhalf uur duren...![]()
[..]
13.gif
Dat gebeurde net hier ook. En het was sterk, my fucking venusquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:05 schreef OA het volgende:
[..]
Sterke thee.
Er mag best een kleurtje aan zitten, maar je moet het niet overdrijven...![]()
Ik heb weleens Polen thee zien maken. Plastic bekertje, zakje voor een hele pot. 10 minuten trekken en daarna het zakje uitknijpen.![]()
Daar heb je helaas wel gelijk in. Net als die debielen die de matrixborden aansturen...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:05 schreef Pheno het volgende:
[..]
Niet alleen ini de winter, het zijn gewoon halfgare jostis die dat rijbewijs bij een bakje boter hebben gekregen.
"OEH, een druppel, ik smelt!". Sterf, badmongool!
Maar daarom neem ik nooit vakantie is deze periode, even genieten van hoe het ook kan.
Ik pak nu even een bak koffie. Zelfgezet, dus ok.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:06 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat gebeurde net hier ook. En het was sterk, my fucking venus
Even danquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:14 schreef OA het volgende:
Zo, weer even genoeg afgegeven op het verkeer.
genoeg voor een orgiequote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:46 schreef Kuukske het volgende:
Pff.. met 3 mensen op kantoor. Wat saai.
Ieuw.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:49 schreef Klonk het volgende:
genoeg voor een orgie
Sowieso ieuw!quote:
Een Xerox is veuls te groot joh.quote:
Faxapparaat dan...quote:
begin een abortuskliniekquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:36 schreef indahnesia.com het volgende:
[..]
niet te ver, anders blijft ie hangen achter het pinnetje om 'm er weer uit te halen.
nee, gewoon dat haakje aan je rj45 kabel, beetje hengelen en plopquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:47 schreef Ladylike het volgende:
*proest*
Ik moet ook geen koffie drinken als ik dit topic open
Internet is overal goed voor.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:49 schreef Klonk het volgende:
[..]
nee, gewoon dat haakje aan je rj45 kabel, beetje hengelen en plop
Ik zie dingen voor me.. niet goedquote:
Of op de xeroxquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:09 schreef Klonk het volgende:
die zijn alleen maar uit op een orgie op de fax
tsssk niettusquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:09 schreef Klonk het volgende:
die zijn alleen maar uit op een orgie op de fax
he, bah, waaar er van die collega's aan het schijten zijn geweestquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:14 schreef Ladylike het volgende:
[..]
tsssk niettus
die willen alleen maar opt toilet
hmmzz.. dat mis ik nu wel natuurlijk...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:07 schreef Ladylike het volgende:
Collega's die koffie brengen zonder dat ik erom hoef te vragen zijn
zo vind ik m beterquote:
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:31 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
hmmzz.. dat mis ik nu wel natuurlijk...
quote:
eventuele restanten kunnen daarna handmatig wel verwijderd wordenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:41 schreef Pheno het volgende:
Ach, zo'n 8-aderige is zo los te knippen.
da's inderdaad wel ranzig, mensen die poepenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
he, bah, waaar er van die collega's aan het schijten zijn geweest
quote:
Doe eens een wilde gok..quote:
quote:
Laat hem niet meer gaan! die zon dan hè?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:30 schreef Ladylike het volgende:
[..]OMG ik ben blondt
![]()
got the hint now
Oeh ineens komt de zon erdoor
Schijten op het werk ftw!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:15 schreef Pheno het volgende:
[..]
he, bah, waaar er van die collega's aan het schijten zijn geweest
Klopt. Maar toch blijft het mooier dan thuis, omdat veel mensen het nog steeds 'sociaal ongewenst' vinden...quote:
lach je me nou uit?quote:
Dat zeker, ik doe niets liever. Scheelt weer toiletpapier thuis kopen.quote:
Meestal doe ik dat even op het damestoilet...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:42 schreef Pheno het volgende:
[..]
Dat zeker, ik doe niets liever. Scheelt weer toiletpapier thuis kopen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |