zit er weer zo'n grapjas met een tekening voor je raam te spelen?quote:
Doe dat dan es niet!quote:Op maandag 21 juli 2008 18:13 schreef Sjowhan het volgende:
Als ik uit het raam kijk, dan waait het en regent 't![]()
.
Nee hoor, ik gun hem je van hartequote:Op maandag 21 juli 2008 18:22 schreef Papierversnipperaar het volgende:
Ik pwn jullie allemaal met mijn blauwe avondlucht
In noordelijk Finland is het rond deze tijd van het jaar continu lichtquote:Op maandag 21 juli 2008 18:27 schreef Pheno het volgende:
He, het wordt hier licht. Oeh, we wonen toch niet in noordelijk finland
quote:
quote:
In dat geval kun je beter in de winter die kant op gaanquote:Op maandag 21 juli 2008 18:41 schreef Pheno het volgende:
Bah, dat lijkt me ook niets, nooit sex in de sluimer.
weer een illusie armerquote:
kan iemand die post deleten?quote:Op maandag 21 juli 2008 19:39 schreef ThaOMG het volgende:
[ afbeelding ]
HA BITCHES !
kom alleen naar www.Fok.nl
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:51 schreef Jump het volgende:
ThaOMG, spam
quote:Op maandag 21 juli 2008 19:45 schreef Muck het volgende:
en ik val niet op vrouwen, maar voor jou maak ik toch een uitzondering
quote:
Je kijkt gewoon alles wat over je beeldbuis schuift hè?quote:
c0nnieeeeee, waar ben jequote:Op maandag 21 juli 2008 19:53 schreef Ladylike het volgende:
[..]
Ik heb weer hoop
Ik mis c0nnie
Net een oud chattopic gelezen
The Janice Dickinsonquote:Op maandag 21 juli 2008 20:00 schreef DR34M3R het volgende:
[..]
[..]
Je kijkt gewoon alles wat over je beeldbuis schuift hè?
das dus echt het enige modellenprogramma dat ik leuk vindquote:
quote:
DAT mag je nou wel weer kijkenquote:Op maandag 21 juli 2008 20:06 schreef DR34M3R het volgende:
[..]die heb ik vorige week gekeken.. een week geen internet hè, dan krijg je dat.. .
Welnee, gewoon geen desktopvervangende notebook kopenquote:Op maandag 21 juli 2008 20:33 schreef Ladylike het volgende:
okay ik reserveer dus alvast het knieplankje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |