Je hebt te makkelijk praten, jij.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:25 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Kom op zeg, om dat een of andere seksueel gefrustreerde getrouwde vent van 29 pissig is omdat hij je niet kan krijgen? De grootste schreeuwerd wint het dus bij jou.
Je neemt me de woorden uit de mond.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:53 schreef IQM het volgende:
We kunnen de TS wel met z'n allen laf en dom gaan noemen, maar ik begrijp haar situatie wel. Ze wil die gek niet achter zich aan en op deze manier beperkt ze die mogelijkheid zoveel mogelijk. Aannemende dat ze niet overdrijft in de OP met de omschrijving "drugsverslaafd , crimineel, in aanraking geweest met politie, stemmingswisselingen heeft, en eigenlijk gewoon ronduit gevaarlijk is", kan ik best begrijpen dat je als net 17-jarig meisje niet al te veel de confrontatie met wil aangaan met een jaloerse gozer die niet vies is van wat geweld of asociaal gedrag.
Aan de andere kant: die gozer kan nu wel gewoon zijn gang gaan bij de volgende. Misschien is het daarom wel verstandig om na je ontslag, als de 'rust' een beetje is wedergekeerd, om het een en ander voorzichtig aan te kaarten bij je leidinggevende, met de mededeling dat die in het vervolg toch wat meer op de kok moet letten, omdat het ze wel eens personeel zou kunnen kosten.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:53 schreef IQM het volgende:
We kunnen de TS wel met z'n allen laf en dom gaan noemen, maar ik begrijp haar situatie wel. Ze wil die gek niet achter zich aan en op deze manier beperkt ze die mogelijkheid zoveel mogelijk. Aannemende dat ze niet overdrijft in de OP met de omschrijving "drugsverslaafd , crimineel, in aanraking geweest met politie, stemmingswisselingen heeft, en eigenlijk gewoon ronduit gevaarlijk is", kan ik best begrijpen dat je als net 17-jarig meisje niet al te veel de confrontatie met wil aangaan met een jaloerse gozer die niet vies is van wat geweld of asociaal gedrag.
Aan de andere kant: die gozer kan nu wel gewoon zijn gang gaan bij de volgende. Misschien is het daarom wel verstandig om na je ontslag, als de 'rust' een beetje is wedergekeerd, om het een en ander voorzichtig aan te kaarten bij je leidinggevende, met de mededeling dat die in het vervolg toch wat meer op de kok moet letten, omdat het ze wel eens personeel zou kunnen kosten.
Wie, ik?quote:
Ik 'doe niet stoer', ik vind hem gewoon belangrijk dat mensen voor hun recht opkomen. Ik hoop niet dat je dit erg vindt. Het is zonder twijfel erg vervelend voor TS, maar weglopen lost niks op, behalve dat TS er dan van af is. De volgende patient krijgt ook weer de volle lading van die kok over zich heen, en TS kan op zoek naar een ander baantje terwijl ze best in haar recht stond. Ze had hier dus nog zowel voldoening als geld uit kunnen halen, maar ze kiest ervoor om het hazenpad te kiezen en dat vind ik erg, erg jammer.quote:In plaats van je in te leven in haar situatie, lijkt het alsof je het belangrijker vindt om stoer over te komen met de gevolgen van dien.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:37 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Nee, ik overdrijf niets. En ik neem dat mezelf niet kwalijk, gelukkig
1 van de grootste criminelen die zijn vingers in zijn oren doet als jij tegen hem praat en zegt dat je stinkt?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Ook als je daarbij gevaar loopt? Zou jij ruzie willen hebben met 1 van de grootste criminelen uit jouw stad?
Dan geloof je het toch niet? Niet mijn probleem hoor.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:18 schreef Just_Shut_Up het volgende:
[..]
1 van de grootste criminelen die zijn vingers in zijn oren doet als jij tegen hem praat en zegt dat je stinkt?
Ik zeg: jullie zijn allemaal hard beetgenomen_!
Beetje sneu dat je alle reacties steeds afdoet met 1 zinnetjequote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:24 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Dan geloof je het toch niet? Niet mijn probleem hoor.
TS is 17, wat verwacht je.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:29 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Beetje sneu dat je alle reacties steeds afdoet met 1 zinnetje
Nou, eenvoudig:quote:Op zondag 20 juli 2008 22:40 schreef Breathtaking het volgende:
Ik heb er een tijdje terug al een topic over geopend in KLB:
[Imagine, een man van eind 20, samenwonend met zijn vriendin, probeert een collega van nog geen 17 te versieren, faalt daarin. Komt erachter dat desbetreffend meisje een date heeft dit weekend, en vindt het nodig haar daarom uit te schelden voor alles wat god verboden heeft waardoor hij werken voor haar bijna onmogelijk maakt.]
Inmiddels zijn we 3 weken verder, dat is voor mij zo'n 10 avonden werken, en deze collega is er nog steeds niet mee opgehouden.
Iemand enig idee wat ik hieraan kan doen?
(Hou hierbij in gedachten dat deze collega drugsverslaafd is, crimineel, in aanraking geweest met politie, stemmingswisselingen heeft, en eigenlijk gewoon ronduit gevaarlijk is.)
En dat hij TS serieus wat aandoet de eerste keer dat hij haar tegenkomt. Daar is waar ze bang voor is.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 17:48 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nou, eenvoudig:
1)licht zn vriendin in dat ie niet al te trouw is
2)doe aangifte van stalking
3)en licht je baas in dat hij je belemmerd in je werkzaamheden...
dat moet leiden tot:
-vriendin kapt ermee met hem
-politie houdt hem weer in de gaten
-hij krijgt een waarschuwing van je baas en anders vliegt hij er weer uit...
kan zijn dat ie een terugval krijgt in criminele circuit maar daar heeft ie het zelf naar gemaakt...
Sorry hoor, maar je kan er niet van uit gaan dat een meisje van die leeftijd een confrontatie aan moet gaan met een agressieve mongool van eind twintig. En dan kan je het wel hebben over het aankaarten van het probleem bij de leidinggevenden, maar denk je dat die mongool het dan uiteindelijk niet te horen krijgt? Het gaat niet allemaal zo netjes in de praktijk als in jouw theoretische kijk op de situatie.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:17 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Hoezo? Je neemt toch zelf ontslag?
Typisch van dat trieste wegloopgedrag, onder het mom van 'ik sta hierboven' te schijterig zijn om voor jezelf op te komen. Je bent 16, je zou inmiddels beter moeten weten. En wat CopyCat zegt: zadel de volgende maar lekker met je probleem op.
Het verwijt was ook 1 zinquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:29 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Beetje sneu dat je alle reacties steeds afdoet met 1 zinnetje
Dit is in diverse WGR-topics al ter sprake gekomen en als een van de gesprekspartners (jijzelf dus) op de hoogte bent van het feit dat het gesprek wordt opgenomen, dan mag hetquote:Op zondag 20 juli 2008 23:19 schreef dgbw het volgende:
Het is wettelijk niet toegestaan gesprekken op te nemen zonder de overige partij(en) hierover in te lichten cq toestemming te vragen.
Goede tips verder Karammel![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |