Het is iemand van 20 die 10 is ofzo ????quote:Op maandag 21 juli 2008 15:11 schreef Breathtaking het volgende:
Als ik probeer een gesprek met m aan te gaan, duwt hij demonstratief zijn vingers tegen zijn oren en zegt ie iets van ja hou je bek en kom niet bij me in de buurt straks ga ik ook stinken.
Dat dus.quote:Op maandag 21 juli 2008 11:17 schreef PDOA het volgende:
Mens, trek je bek eens open ofzo. Dat naieve gedoe altijd. Stap naar je leidinggevende ipv hier te gaan zitten janken. Onderneem actie!
1/ Domquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:00 schreef Breathtaking het volgende:
Bedankt voor alle tipsmaar ik heb besloten gewoon ontslag te gaan nemen!
Dan maar laf en wegrennen.
Ja sorryquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:03 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
1/ Dom
2/ Laf
3/ Heb ik voor niks al die tips gegeven
Hoezo? Je neemt toch zelf ontslag?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:04 schreef Breathtaking het volgende:
Ja sorryik doe het ook niet expres hoor
Heb je nu voor niets al die moeite gedaan?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:03 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
1/ Dom
2/ Laf
Sorry, mijn naam is Corryquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:04 schreef Breathtaking het volgende:
Ja sorryik doe het ook niet expres hoor
Le-zen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:24 schreef Vamps het volgende:
Maar waarom in het dom als ze ervoor kiest ontslag te nemen. Die kerel klinkt als een behoorlijke mafkees en stel nou, stel, dat haar klacht de laatste druppel zou zijn die leidt tot het ontslag van die mafkees...
Grote kans dat, zelfs al zou ze zelf ook onslag nemen, ze niet zomaar van hem af is.
Als hij zich nu al op deze manier gedraagt, hoe zal hij wel niet zijn als hij door haar zou worden ontslagen.
Nee, de eigenaar IS gewoon de leidinggevende.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:30 schreef Karina het volgende:
Wat is dat voor achterlijk bedrijf dat leidinggevenden niets (durven) doen aan zo'n halve gare werknemer?
Jammer dat je ontslag neemt, heeft de leidinggevende niet nog iemand "boven" zich? Misschien de eigenaar van het restaurant of iets dergelijk, dan zou je daar nog kunnen klagen.
Ik heb goed genoeg gele-zen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:28 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Le-zen.
Die kok is NIET haar werkgever, en als je je een beetje in dit topic had verdiept maakt dit in mijn posts een wezenlijk verschil. Het is/was een conflict tussen TS en werkgever, niet TS en collega (van het type blaffende honden bijten niet).
Het gaat niet om wat de werkgever tegen die kok zegt maar wat hij voor TS doet. En als je dan bang bent voor vergelding dan kun je de hele dag wel achterom gaan kijken.
Kijk, hier heb ik iets aanquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:40 schreef Vamps het volgende:
[..]
Ik heb goed genoeg gele-zen.
De kok is inderdaad niet haar werkgever, maar degene die voor de problemen zorgt. Welk trouwens niet van het type 'blaffende honden bijten niet' is, want als je je in het topic had verdiept, heb je gelezen dat hij al eerder iemand heeft gemept.
De leidingevende wil er echter niets aan doen, in ieder geval niet de eerdere keren dat iets dergelijks is voorgekomen. Wellicht vergeet je iets.. het is een part-time baantje en in een part-time baan, zoniet elke baan, is het belangrijk dat je het naar je zin hebt. Verwacht je nu werkelijk zelf dat dat er van gaat komen als deze problemen ter sprake komen of escaleren?
Ze is 16 en het is niet alsof er geen andere, leukere, baantjes zijn.
Gefeliciteerd! Beter laat dan nooit.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:41 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Kijk, hier heb ik iets aanik ben trouwens inmiddels 17
maar ik wil dus gewoon een baantje dat leuk is. En ik baal ervan dat dit werk nu niet zo is als ik graag zou willen.
Zou jij liever in stilte vertrekken of mensen die jou iets aan willen doen achterlatenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:43 schreef Copycat het volgende:
Ik blijf het jammer vinden dat je enkel afgaand op hearsay (voor zover ik het kan lezen, tenminste) geen klacht neerlegt bij je leidinggevende.
Dus je opent een topic op Fok! enkel om bevestiging te krijgen van wat je toch al wilde doen: ontslag nemen. Zet dat voortaan effe in de OP, dan hoeven alleen zielsverwanten nog te reageren. Bovendien is "kijk, hier heb ik iets aan" een opmerking die alleen in je straatje past, en diskwalificeer je daarmee de input van anderen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:41 schreef Breathtaking het volgende:
Kijk, hier heb ik iets aan![]()
maar ik wil dus gewoon een baantje dat leuk is. En ik baal ervan dat dit werk nu niet zo is als ik graag zou willen.
Ik denk dat het op die leeftijd ook belangrijk is dat je andere dingen leert. Zoals, inderdaad, voor je rechten opkomen, confrontaties aan durven gaan (op legale wijze uiteraard), conflicthantering, etc. Dit had voor TS een leermoment kunnen zijn, maar ze kiest voor korte-termijn-voldoening en ze laat zich wegjagen.quote:Ik heb zelf van mijn 14e tot mijn 19e (vorig jaar) bij 1 bedrijf gewerkt. Nooit de behoefte gehad een andere baan te zoeken en altijd naar mijn zin gehad. En geloof mij, dat is wat je wilt op die leeftijd.
Wtf bedoel je hier nou weer mee? Het heeft ook niks te maken met vertrekken etc. maar met of je jezelf ten eerste als een voetveeg wil laten behandelen door die kok en er daarna genoegen mee neemt dat een leidinggevende je keihard in de kou laat staan.quote:Zou jij liever in stilte vertrekken of mensen die jou iets aan willen doen achterlaten
Ik zou mijn gal spuwen bij de leidinggevende en naar gelang zijn/haar reactie een beslissing nemen over blijven of weggaan.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:21 schreef Breathtaking het volgende:
Zou jij liever in stilte vertrekken of mensen die jou iets aan willen doen achterlaten?
Sorry hoor, maar ik heb totaal geen problemen met het aangaan van confrontaties en het oplossen van conflicten. Ik zie niet in waarom dat in dit geval echter perse zou moeten gebeuren omdat ik hier gevaar voor mijn leven zou kunnen lopen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:21 schreef Omnifacer het volgende:
[..]
Dus je opent een topic op Fok! enkel om bevestiging te krijgen van wat je toch al wilde doen: ontslag nemen. Zet dat voortaan effe in de OP, dan hoeven alleen zielsverwanten nog te reageren. Bovendien is "kijk, hier heb ik iets aan" een opmerking die alleen in je straatje past, en diskwalificeer je daarmee de input van anderen.
[..]
Ik denk dat het op die leeftijd ook belangrijk is dat je andere dingen leert. Zoals, inderdaad, voor je rechten opkomen, confrontaties aan durven gaan (op legale wijze uiteraard), conflicthantering, etc. Dit had voor TS een leermoment kunnen zijn, maar ze kiest voor korte-termijn-voldoening en ze laat zich wegjagen.
Eeuwig zonde.
Ook als je daarbij gevaar loopt? Zou jij ruzie willen hebben met 1 van de grootste criminelen uit jouw stad?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:22 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik zou mijn gal spuwen bij de leidinggevende en naar gelang zijn/haar reactie een beslissing nemen over blijven of weggaan.
Kom op zeg, om dat een of andere seksueel gefrustreerde getrouwde vent van 29 pissig is omdat hij je niet kan krijgen? De grootste schreeuwerd wint het dus bij jou.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:23 schreef Breathtaking het volgende:
[..]
Sorry hoor, maar ik heb totaal geen problemen met het aangaan van confrontaties en het oplossen van conflicten. Ik zie niet in waarom dat in dit geval echter perse zou moeten gebeuren omdat ik hier gevaar voor mijn leven zou kunnen lopen.
1/ Verstandigquote:Op dinsdag 22 juli 2008 11:03 schreef Omnifacer het volgende:
1/ Dom
2/ Laf
Overdrijf je nu niet een heel klein (...) beetje? En daarbij: dat gevaar loop je nu ook al ...quote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:24 schreef Breathtaking het volgende:
Ook als je daarbij gevaar loopt? Zou jij ruzie willen hebben met 1 van de grootste criminelen uit jouw stad?
Nee, ik overdrijf niets. En ik neem dat mezelf niet kwalijk, gelukkigquote:Op dinsdag 22 juli 2008 12:28 schreef Copycat het volgende:
[..]
Overdrijf je nu niet een heel klein (...) beetje? En daarbij: dat gevaar loop je nu ook al ...
Plus daar nog bij zou ik het mezelf erg kwalijk nemen als ik willens en wetens mijn bek hou en op mijn vingers na kan tellen dat hij na mij weer iemand anders de stuipen op het lijf kan jagen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |