Miley Cyrus is leukerquote:
Ik geef u gelijkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:48 schreef BobbyB het volgende:
Dat wel, maar niet leuker dan Hilary of Duffy
Ik had dus toch gelijk.quote:
Webicons mogen zo groot zijn als je zelf wilt, mits op eigen hostquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:56 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik denk dat 713kB hem toch niet gaat wordenHij is wel vet trouwens
![]()
Zondag word ik pas 18quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:37 schreef Triptamine het volgende:
Ik had trouwens een moddefokking geluksdag gister/vandaag(maandag dus). Ten eerste had ik een meevaller van 47 euro. Toen kreeg ik 10 euro te veel wisselgeld terug in de coffeeshop. En ik kreeg te horen dat ik wss over 3 dagen mijn eeerste autorijles heb![]()
Heel ander onderwerp: Hoe oud is iedereen hier eigenlijk? ikzelf ben 18
Ik wacht gewoon tot de popster uit mijn hometown doorbreekt, dan kan die een nummer regelenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maak gewoon een myspace aan, voeg ze daar toe en ga dan ook regelmatig naar de lucie concerten om krediet op te bouwen
Die ene die met een chicka had gekissdddd ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:01 schreef RickoKun het volgende:
maar negerts, wat vinden jullie van die Kate Perry dan, met haar soppige vaginaatje?
Hier knabbelt ze aan een vreemde piemel!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:09 schreef reetveter het volgende:
pics?
Picsquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:19 schreef Broekpaling het volgende:
Kom er net achter, dat een buurmeisje eventjes verderop bijna als een druppel op Bailey Tzuke lijkt.
Die zou ik ook wel doen hoor!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:01 schreef RickoKun het volgende:
maar negerts, wat vinden jullie van die Kate Perry dan, met haar soppige vaginaatje?
Upload ff wat van dat gekochte spul.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:23 schreef Triptamine het volgende:
Geen een van al die vrouwen hier is net zo lekker als die ene die mij net mijn wiet verkocht in de shop in nijmegen. Wat een modderfokking bombshell
Welke shop dan? Moet straks toch naar nijmegen, maak ik wel ff foto's.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:23 schreef Triptamine het volgende:
Geen een van al die vrouwen hier is net zo lekker als die ene die mij net mijn wiet verkocht in de shop in nijmegen. Wat een modderfokking bombshell
Delenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:23 schreef Triptamine het volgende:
De Jetset. In dat gangetje met die drie(Kronkel Jetset Dreadlock) Die ene tegenover die tweequote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:30 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Welke shop dan? Moet straks toch naar nijmegen, maak ik wel ff foto's.
Wacht ik zal effe mijn zojuist gedraaide blunt via de pm versturenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:27 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Upload ff wat van dat gekochte spul.
7 uurquote:Op dinsdag 22 juli 2008 19:53 schreef reetveter het volgende:
[..]
Hoe vroeg![]()
zeg me dat je vroeger dan mij moet![]()
vroeg hequote:
Gast, mijn werk danquote:
die karretjes zijn keitofquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gast, mijn werk danIk rij rond op een karretje en gooi orders achterop
En dat al om 6u 's ochtends
Hoezo? Er staan vet veel fapplaatjes in?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:34 schreef Sackboy het volgende:
Wat een boutreeks is dit geworden. Er wordt niet meer gebaggerd, alleen maar geslowchat![]()
Ik distantieer me bij deze van de KLB Bagger SC
Heb me UI uit de Wiki OP gehaald.
heb je nog van die gifjesquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:34 schreef Sackboy het volgende:
Wat een boutreeks is dit geworden. Er wordt niet meer gebaggerd, alleen maar geslowchat![]()
Ja dat sowiesoquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:35 schreef gers het volgende:
[..]
die karretjes zijn keitof![]()
beetje racen met die dingen![]()
nee mijn werk dan
productie
Doeiquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:34 schreef Sackboy het volgende:
doet me denken aan die ene keer dat ik een pallet (quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:36 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ja dat sowieso, die anderen mogen mooi opruimen op het eind. Ik verbeter dan mijn rondetijd
Ik heb geleerd, ik mag kantoor zitten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:33 schreef reetveter het volgende:
[..]
Gast, mijn werk danIk rij rond op een karretje en gooi orders achterop
En dat al om 6u 's ochtends
Ok, neem ik voortaan niet meer de Wiki OPquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:34 schreef Sackboy het volgende:
als tiepteefquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb geleerd, ik mag kantoor zitten.
Ik ben nog maar net klaar met Havoquote:Op dinsdag 22 juli 2008 20:42 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb geleerd, ik mag kantoor zitten.
Ik ben geen teef, ik heb een penisquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |