quote:
Als jij hun kent, doe eens koppelen ofzoquote:Op dinsdag 22 juli 2008 08:59 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ik heb ook een vriendin, alleen zit die in de States voor het werk dus kan me ff misdragen.en wat Bailey betreft, ik ken deze dame persoonlijk
ze is de dochter van Judie Tzuke die ik dan weer ken via Lucie Silvas.
Maak gewoon een myspace aan, voeg ze daar toe en ga dan ook regelmatig naar de lucie concerten om krediet op te bouwenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:54 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Als jij hun kent, doe eens koppelen ofzo
Ja maar ja maar....quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maak gewoon een myspace aan, voeg ze daar toe en ga dan ook regelmatig naar de lucie concerten om krediet op te bouwen
Miley Cyrus is leukerquote:
Ik geef u gelijkquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:48 schreef BobbyB het volgende:
Dat wel, maar niet leuker dan Hilary of Duffy
Ik had dus toch gelijk.quote:
Webicons mogen zo groot zijn als je zelf wilt, mits op eigen hostquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:56 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ik denk dat 713kB hem toch niet gaat wordenHij is wel vet trouwens
![]()
Zondag word ik pas 18quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:37 schreef Triptamine het volgende:
Ik had trouwens een moddefokking geluksdag gister/vandaag(maandag dus). Ten eerste had ik een meevaller van 47 euro. Toen kreeg ik 10 euro te veel wisselgeld terug in de coffeeshop. En ik kreeg te horen dat ik wss over 3 dagen mijn eeerste autorijles heb![]()
Heel ander onderwerp: Hoe oud is iedereen hier eigenlijk? ikzelf ben 18
Ik wacht gewoon tot de popster uit mijn hometown doorbreekt, dan kan die een nummer regelenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:29 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Maak gewoon een myspace aan, voeg ze daar toe en ga dan ook regelmatig naar de lucie concerten om krediet op te bouwen
Die ene die met een chicka had gekissdddd ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:01 schreef RickoKun het volgende:
maar negerts, wat vinden jullie van die Kate Perry dan, met haar soppige vaginaatje?
Hier knabbelt ze aan een vreemde piemel!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:09 schreef reetveter het volgende:
pics?
Picsquote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:19 schreef Broekpaling het volgende:
Kom er net achter, dat een buurmeisje eventjes verderop bijna als een druppel op Bailey Tzuke lijkt.
Die zou ik ook wel doen hoor!quote:Op dinsdag 22 juli 2008 13:01 schreef RickoKun het volgende:
maar negerts, wat vinden jullie van die Kate Perry dan, met haar soppige vaginaatje?
Upload ff wat van dat gekochte spul.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 15:23 schreef Triptamine het volgende:
Geen een van al die vrouwen hier is net zo lekker als die ene die mij net mijn wiet verkocht in de shop in nijmegen. Wat een modderfokking bombshell
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |