Die is geliquideerd.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:04 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Vanwaar dan niet de democratisch verkozen nummer twee ?
Zuchtquote:Op maandag 21 juli 2008 09:10 schreef RSie het volgende:
Technoviking in de OPHELD!!
kan er niet iemand een leuk animated Gifje maken die ik in plaats van good old bender als UserIcon kan gebruiken?
zoiets ja!quote:Op maandag 21 juli 2008 12:15 schreef slindenau het volgende:
[..]
Zucht.
Wat had je in gedachten? Een bestaand gifje croppen/resizen naar 60x60 is het makkelijkste, dat heb in 10 min gedaan met Imageready.
Maar ik moet eerst werken, dus ik lees het zo rond middernacht wel
Ik zit hier met een truiquote:
Ja, met een deken over d'r edele delen. Dus je ziet nog niks.quote:Op maandag 21 juli 2008 15:06 schreef reetveter het volgende:
mijn nieuws over duffy was dus toch goedZe doet het echt
Ik krijg de 'dirty' versie wel via duffyquote:Op maandag 21 juli 2008 15:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, met een deken over d'r edele delen. Dus je ziet nog niks.
Inclusief seksscene?quote:Op maandag 21 juli 2008 15:35 schreef reetveter het volgende:
[..]
Ik krijg de 'dirty' versie wel via duffy
Nooit van je moeder geleerd eerlijk te delen? Kom op met die linkjes!quote:Op maandag 21 juli 2008 15:07 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ja, met een deken over d'r edele delen. Dus je ziet nog niks.
Er is nog geen linkje, staat gewoon in het nieuwsbericht.quote:Op maandag 21 juli 2008 18:44 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nooit van je moeder geleerd eerlijk te delen? Kom op met die linkjes!
bron ?quote:
dan neem jij haar en ik duff en Hayden Panettierequote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 22:06 schreef gers het volgende:
[..]
dan neem jij haar en ik duff en neemt Sackboy Hayden Panettiere
dealquote:
http://www.imdb.com/title/tt0230030/quote:
Wie bepaald dat jij Duff mag?quote:Op maandag 21 juli 2008 22:06 schreef gers het volgende:
[..]
dan neem jij haar en ik duff en Hayden Panettiere
Ziet er ook niet slecht uit, heb je er ook naaktpics van?quote:Op maandag 21 juli 2008 22:45 schreef BobbyB het volgende:
Van mij mag je, ik ga voor Haley Bennett![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
post niet steeds van die fotos dan ga ik twijfelenquote:Op maandag 21 juli 2008 22:45 schreef BobbyB het volgende:
[..]
http://www.imdb.com/title/tt0230030/
http://www.imdb.com/name/nm0000167/
[..]
Wie bepaald dat jij Duff mag?
Van mij mag je, ik ga voor Haley Bennett![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Neequote:Op maandag 21 juli 2008 22:47 schreef Sackboy het volgende:
[..]
Ziet er ook niet slecht uit, heb je er ook naaktpics van?
Ja, juicyhil. waar blijven die foto's?quote:Dan kunnen we daar op fappen totdat Juicyhil haar foto's gepost heeft.
Bailey Tzuke dan?quote:Op maandag 21 juli 2008 22:48 schreef gers het volgende:
[..]
post niet steeds van die fotos dan ga ik twijfelen
Ze kijkt wel zaadvragend in die ene clip van d'r.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:02 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Nee![]()
[..]
Ja, juicyhil. waar blijven die foto's?
[..]
Bailey Tzuke dan?
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 21 juli 2008 23:25 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ze kijkt wel zaadvragend in die ene clip van d'r.
quote:
Doe is meer pics posten.quote:Op maandag 21 juli 2008 23:53 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Bailey
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Maar ik zit dus zo die video te bekijken, zie ik dit:
WTF is dit? Damn wat slecht.![]()
quote:
quote:Op maandag 21 juli 2008 09:10 schreef RSie het volgende:
Technoviking in de OPHELD!!
kan er niet iemand een leuk animated Gifje maken die ik in plaats van good old bender als UserIcon kan gebruiken?
Godverklotequote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:10 schreef BobbyB het volgende:
[..]
[ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ] [ afbeelding ]
Zo, meer heb ik ff niet.![]()
Nu ga ik maffen
dit is fok , fokkers hebben geen vriendin en zullen deze ook nooit krijgenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:27 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Godverklote![]()
![]()
Maareh, in plaats van geilen op vrouwen die jullie nooit krijgen, zouden jullie ook een echte vriendin kunnen zoeken om die te palen?
Neemt niet weg dat ik geen fan ben van die pics hierzo
Goed punt, maar dan zal ik wel een uitzondering zijn. Ik kan wel vriendinnen krijgen, alleen relaties onderhouden lukt me niet.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:33 schreef gers het volgende:
[..]
dit is fok , fokkers hebben geen vriendin en zullen deze ook nooit krijgen
R-P ?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:36 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Goed punt, maar dan zal ik wel een uitzondering zijn. Ik kan wel vriendinnen krijgen, alleen relaties onderhouden lukt me niet.
Nee, dat zou alleen zijn als ik er issues mee heb.quote:
gelukkig maarquote:Op dinsdag 22 juli 2008 01:51 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Nee, dat zou alleen zijn als ik er issues mee heb.
Ik denk dat 713kB hem toch niet gaat wordenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 00:41 schreef slindenau het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Hij is wel 'iets' te groot in kB...weet niet of dat uitmaakt?
Kan je zelf mee spelen als je imageready hebt iig.
Hehe, mijn relativeringsvermogen is voor een echte autist erg hoogquote:
coffeeshop gewoon bij het kamp halen is veel goedkoper , zegt menquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:37 schreef Triptamine het volgende:
Ik had trouwens een moddefokking geluksdag gister/vandaag(maandag dus). Ten eerste had ik een meevaller van 47 euro. Toen kreeg ik 10 euro te veel wisselgeld terug in de coffeeshop. En ik kreeg te horen dat ik wss over 3 dagen mijn eeerste autorijles heb![]()
Heel ander onderwerp: Hoe oud is iedereen hier eigenlijk? ikzelf ben 18
Het is toch altijd te duur, drugs. Maar bij de shops in Nijmegen weet ik dat ik kwaliteit krijg.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:38 schreef gers het volgende:
[..]
coffeeshop gewoon bij het kamp halen is veel goedkoper , zegt men
Zit daar ook nog steeds de kronkel ofzoiets dat was vroegah echt je van het volgens de stoners van de klasquote:Op dinsdag 22 juli 2008 02:41 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Het is toch altijd te duur, drugs. Maar bij de shops in Nijmegen weet ik dat ik kwaliteit krijg.Jack herrer uit het Kunsje is fantastisch
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |