En daarom zou jij mod moeten worden (en DJ)quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:52 schreef de_boswachter het volgende:
Hier zou IK dus een slotje op pleuren. NU.
Aangezien mensen die een wekker moeten zetten gay zijn. De natuurlijke klok FTW![]()
Toch heeft het de moeite genomen om te kijken naar de edit.. Daarbij is er geconcludeerd dat de zinsopbouw is veranderd.. Misschien dus toch gelezen?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:05 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Ik krijg zo langzamerhand het idee dat je het niet wil lezen... Nou ja, hoeft ook niet. Boek en thee en vroeg naar bed werkt goed genoeg
Goed punt... Maar ik ga nu oppassen, in een ander topic heeft ze haar liefde voor mij betuigd en dat wil ik niet verkloten.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:20 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Toch heeft het de moeite genomen om te kijken naar de edit.. Daarbij is er geconcludeerd dat de zinsopbouw is veranderd.. Misschien dus toch gelezen?
Internetliefdequote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Goed punt... Maar ik ga nu oppassen, in een ander topic heeft ze haar liefde voor mij betuigd en dat wil ik niet verkloten.
Ik zou inderdaad maar oppassen.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:23 schreef stbabylon het volgende:
Goed punt... Maar ik ga nu oppassen, in een ander topic heeft ze haar liefde voor mij betuigd en dat wil ik niet verkloten.
Mijn natuurlijke klok is niets mis mee.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 09:52 schreef de_boswachter het volgende:
Hier zou IK dus een slotje op pleuren. NU.
Aangezien mensen die een wekker moeten zetten gay zijn. De natuurlijke klok FTW![]()
Had je vast de droom die de monteur had moeten hebbenquote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:31 schreef daReaper het volgende:
Ik dacht ook dat ik me verslapen had, maar dat bleek een droomuiteindelijk werd ik prima op tijd wakker. Helaas is de monteur al een uur te laat
Gaan jullie neuken?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:23 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, dat niet, gewoon lief zijn voor elkaar. Tenminste, dat is mijn idee.quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:33 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Gaan jullie neuken?
Waar kan ik voyeur spelen?
*fapfapfap
Neuken dus?quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:40 schreef stbabylon het volgende:
[..]
Nou, dat niet, gewoon lief zijn voor elkaar. Tenminste, dat is mijn idee.
quote:Op dinsdag 22 juli 2008 10:32 schreef s-sidderaal het volgende:
[..]
Mijn natuurlijke klok is niets mis mee.
Aleen m'n werktijden...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |