Zou je niet willen vertellen dat boswachter en ik klonen zijn?quote:Op zondag 20 juli 2008 20:11 schreef yvonne het volgende:
de klonen eruit gevist.
Huh, is dit niet het crew-forum???quote:Op zondag 20 juli 2008 20:12 schreef -J-D- het volgende:
[..]
Zou je niet willen vertellen dat boswachter en ik klonen zijn?
Dank.
Uhuh.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:13 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Die zit hier: http://forum.fok.nl/forum/44
Ik wens hem een prettige twee weken toe op KLB.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:14 schreef Emimich het volgende:
Boswachter heeft gewonnen volgens mijn officieuze telling!
Ik had geld ingezet op Bossiequote:Op zondag 20 juli 2008 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
alle users van weddenschaptopic worden er nu uitgevist.
Jij bent een noob, opteffen met je cursieve kutposts.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:20 schreef elfzesendertig het volgende:
Jongens, geef toch op. Ik ben al lang verkozen tot mod. Dit gedoe eromheen was één grote grap
Jaquote:Op zondag 20 juli 2008 20:21 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
opteffen met je cursieve kutposts.
Oprotten met je irritante cursieve letters, kutnerdquote:Op zondag 20 juli 2008 20:20 schreef elfzesendertig het volgende:
Jongens, geef toch op. Ik ben al lang verkozen tot mod. Dit gedoe eromheen was één grote grap
zou mailtje sturen naar stembus@fok.nl, dat je nog graag zou willen stemmen na 7 dagen de tijd gehad te hebbenquote:
Wat zeg je?quote:Op zondag 20 juli 2008 20:25 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat je een rotkop hebt. Oh wacht, je kan dit niet lezen
WTF is dat? Mogen die niet stemmen ofzo? Flikker es op. We willen de DJ aan de macht.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:18 schreef morpheus_at_work het volgende:
alle users van weddenschaptopic worden er nu uitgevist.
Loopt onderzoek naar omkopingquote:Op zondag 20 juli 2008 20:26 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
WTF is dat? Mogen die niet stemmen ofzo? Flikker es op. We willen de DJ aan de macht.
Val kapot met je cursief.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:25 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Dat je een rotkop hebt. Oh wacht, je kan dit niet lezen
Beetje oneerlijk om daar mee op het laatste moment nog wat stemmen binnen te harken.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:26 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
WTF is dat? Mogen die niet stemmen ofzo? Flikker es op. We willen de DJ aan de macht.
Daarom juist.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:26 schreef PrincePolly het volgende:
[..]
En dat onder naam van een kloonquote:Op zondag 20 juli 2008 20:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Beetje oneerlijk om daar mee op het laatste moment nog wat stemmen binnen te harken.
Ik ben geen kloon en heb geen klonen. Een admin kan dat voor je bevestigen.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En dat onder naam van een kloon
Het is net de echte wereldquote:Op zondag 20 juli 2008 20:28 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Beetje oneerlijk om daar mee op het laatste moment nog wat stemmen binnen te harken.
quote:Op zondag 20 juli 2008 20:31 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Hij heeft ook een scheef hoofd, net als je posts.
Heb het ook niet over jou, maar hoe het regeld isquote:Op zondag 20 juli 2008 20:30 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Ik ben geen kloon en heb geen klonen. Een admin kan dat voor je bevestigen.
quote:
hij doet het nietquote:Op zondag 20 juli 2008 20:26 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
zou mailtje sturen naar stembus@fok.nl, dat je nog graag zou willen stemmen na 7 dagen de tijd gehad te hebben
quote:Op zondag 20 juli 2008 20:11 schreef yvonne het volgende:
Zo, de stembus is dicht, de stemmen worden geteld, de klonen eruit gevist.
Daarhebben ze hun methodes voor.quote:
Hele snode plannen idd.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:35 schreef gers het volgende:
de mods willen niet dat de boswachter mod wordt ze zijn op dit moment de verkiezingen aan het vervalsen .
ze hebben op dit moment mugabe aan de lijnquote:Op zondag 20 juli 2008 20:35 schreef gers het volgende:
de mods willen niet dat de boswachter mod wordt ze zijn op dit moment de verkiezingen aan het vervalsen .
quote:
Dat kan even duren ja, en wat SOM zegt, daar hebben we onze methode voor.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:33 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Dat stemmen telen gaat dat lang duren en hoe vis je er klonen uit?
Er zijn users met dezelfde avatar.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:35 schreef StateOfMind het volgende:
[..]
Daarhebben ze hun methodes voor.
Iets te verbergen?
Alle boswachter stemmers en hun familie worden vermoord.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:36 schreef ANCT het volgende:
[..]
ze hebben op dit moment mugabe aan de lijn
Ik postte dat bericht in WOS, en ik sta helemaal los van De Boswachter. Admins kunnen dat ook vast wel even nachecken. Ik zag toevallig toen hij in WOS postte dat die verkiezing nog gaande was, en vond dat dat we als WOS'ers wel even mochten steunen aangezien hij daar gewoon vaak komt en dus een oud gediende is. Had verder geen verkeerde bedoelingen, en stemmen schrappen is wat mij betreft dan ook overdreven. Heeft net een paar stemmen opgeleverd, gewoon van mensen die op hem wilden stemmen maar het stemtopic gemist hadden.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:29 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
En dat onder naam van een kloon
Niet gewoon zo van 1, 2, 3, 4?quote:Op zondag 20 juli 2008 20:37 schreef yvonne het volgende:
[..]
Dat kan even duren ja, en wat SOM zegt, daar hebben we onze methode voor.
Beetje lastig aangezien de meeste crew maar tot 3 kan tellen/quote:
Nope helemaal niks.quote:
Zijn er die dan?quote:Op zondag 20 juli 2008 20:40 schreef PrincePolly het volgende:
Wie dingen er eigenlijk allemaal mee om de ereplaatsen?
dat zijn gewoon fans van boswachterquote:Op zondag 20 juli 2008 20:41 schreef yvonne het volgende:
Ik ben zó benieuwd naar De Boswachters commentaar over "vreemde users die opeens in KLB komen stemmen"
Sluit hem uit.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:41 schreef yvonne het volgende:
Ik ben zó benieuwd naar De Boswachters commentaar over "vreemde users die opeens in KLB komen stemmen"
Welja, en we zullen ook gewoon toestaan dat sommige users met hun klonen een keer of 7 gestemd hebben.quote:
Ik was niet vreemd.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:41 schreef yvonne het volgende:
Daarom zullen de uitslagen ook binair worden opgeschrevenquote:Op zondag 20 juli 2008 20:40 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Beetje lastig aangezien de meeste crew maar tot 3 kan tellen/
quote:Op zondag 20 juli 2008 20:37 schreef BobbyB het volgende:
Dus elfzensendertig word de nieuwe mod? Dat worden schuine slotjes, jongens!!
Mocht dat niet dan?quote:Op zondag 20 juli 2008 20:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welja, en we zullen ook gewoon toestaan dat sommige users met hun klonen een keer of 7 gestemd hebben.
Not
OMGquote:
kan ik niet alsnog stemmen op de boswachterquote:Op zondag 20 juli 2008 20:42 schreef yvonne het volgende:
[..]
Welja, en we zullen ook gewoon toestaan dat sommige users met hun klonen een keer of 7 gestemd hebben.
Not
2 broers en verder niets.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:41 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Jouw klonen zijn geteld. 12 klonen
Wat een kuttopic...quote:Op zondag 20 juli 2008 20:44 schreef Nikmans het volgende:
In het kader van klassieke boswachter topics: Famfare die de buurt terroriseert
Dat topicquote:Op zondag 20 juli 2008 20:44 schreef Nikmans het volgende:
In het kader van klassieke boswachter topics: Famfare die de buurt terroriseert
Dat wilde ik net postenquote:Op zondag 20 juli 2008 20:41 schreef yvonne het volgende:
quote:
Doe jij het in deel2.quote:
Geef het maar gewoon op.quote:Op zondag 20 juli 2008 20:57 schreef Chriz2k het volgende:
Boswachter heeft maar een stuk of 3 stemmen meer dan ik, dus als ik alles ga natellen kom ik evengoed op meer stemmen uit!
quote:Op zondag 20 juli 2008 20:56 schreef yvonne het volgende:
JUUP op Klaagbaak
Met meerderderheid van stemmen van de crewjury is JUUP© gekozen tot moderator van Klaagbaak.
Heel veel succes op KLB!
We gaan nu de publieksstemmen tellen.
Stay tuned
quote:Op maandag 14 juli 2008 10:12 schreef de_boswachter het volgende:
Chriz2k !
Wanneer Juup (c) hier als Mod verkozen wordt vertrek ik serieus naar scholieren.com. Ja dat is een belofte.
I hope so!quote:Op zondag 20 juli 2008 20:57 schreef Chriz2k het volgende:
Boswachter heeft maar een stuk of 3 stemmen meer dan ik, dus als ik alles ga natellen kom ik evengoed op meer stemmen uit!
doe je deur opslot dit wordt rellenquote:Op zondag 20 juli 2008 21:00 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Ik kan niet wachten op zijn reactie.
Ik schat zo van welquote:
Die blijft gewoon posten of komt verassend na alle kloonscans als winnaar uit de bus.quote:
Goede keus, verwacht ik dat juup er gaat zitten. Krijgt hij jullie volledige steun om wijzigingen door te voeren en slotjes te zetten en uiteindelijk vervelende mensen te laten bannenquote:
Misschien mag je Juup ondersteunen , als jullie samen op een lijn zouden kunnen komen.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:02 schreef Chriz2k het volgende:
Alle crewleden die in de verkiezingstopics op mij stemde hebben zijn zeker gezwicht voor de groepsdruk?
quote:Op zondag 20 juli 2008 21:01 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
doe je deur opslot dit wordt rellen
Nou, tel jij ook nog eens goed na dan?quote:Op zondag 20 juli 2008 20:57 schreef Chriz2k het volgende:
Jaloers?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:05 schreef elfzesendertig het volgende:
Juup, gefeliciteerd
Er zullen nog wel wat rellen gekomen aangezien Juup geen Klaagbaker is en zo [ afbeelding ]
Te laat je bent nu al blauwquote:
Biogarde stopt eindelijk.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:03 schreef BobbyB het volgende:
Ik heb wat gemist geloof ik? Komen er meerdere mods bij? Ik dacht dat er maar 1 mod bij zou komen.
Niet?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:05 schreef elfzesendertig het volgende:
Juup, gefeliciteerd
Er zullen nog wel wat rellen gekomen aangezien Juup geen Klaagbaker is en zo [ afbeelding ]
Zie ik verband tussen jouw en die DJ?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:07 schreef FeddeLeGrand het volgende:
Chrizz2k moet winnen, de_boswachter is een kankernerd
Ehm, nee... Ik feliciteer Juup. Ik zeg alleen dat er wel wat mensen zullen zijn die gaan rellen. Beter lezen, vriendquote:Op zondag 20 juli 2008 21:05 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Postmortum is unbanned.
[Forum] Banmeldtopic
[..]
Jaloers?
KLB is the place to bequote:Op zondag 20 juli 2008 21:03 schreef longinus het volgende:
Ik moet toch eens meer uit ONZ en meer in klaagbaak geloof ik
Er is ook nog zoiets als de 'achterliggende boodschaap'.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:08 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Ehm, nee... Ik feliciteer Juup. Ik zeg alleen dat er wel wat mensen zullen zijn die gaan rellen. Beter lezen, vriend
Het is al afgelopen,kloonscans zijn niet meer nodig.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:08 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Zie ik verband tussen jouw en die DJ?
In dit geval niet.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:09 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
[..]
Er is ook nog zoiets als de 'achterliggende boodschaap'.
Nee, kijk maar naar zijn posthistorie. Toen het bekend werd dat er een modverkiezing kwam begon hij ineens in KLB te posten.quote:
Hij postte al in KLB toen jij nog bij je vader in z'n pijp zat.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:11 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
In dit geval niet.
[..]
Nee, kijk maar naar zijn posthistorie. Toen het bekend werd dat er een modverkiezing kwam begon hij ineens in KLB te posten.
Ver-assing jaquote:Op zondag 20 juli 2008 21:10 schreef kraakvandaal het volgende:
Wat een verassing.
Bwhehehe,quote:Op zondag 20 juli 2008 21:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Hij postte al in KLB toen jij nog bij je vader in z'n pijp zat.
Word jij nu de mentor?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Ik heb Juup hier ook wel eens vaker gezien hoor. Niet heel veel, maar toch.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:11 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
In dit geval niet.
[..]
Nee, kijk maar naar zijn posthistorie. Toen het bekend werd dat er een modverkiezing kwam begon hij ineens in KLB te posten.
Mijn kan het ook geen ruk schelen, lees dan eens voor een keer in je levenquote:Op zondag 20 juli 2008 21:11 schreef Biogarde het volgende:
[..]
Nee, mentoren doen we niet aan. Gezamenlijk iets. We bitchslappen 'm toch wel als ie iets fout doet. Vaak gepaard met een eigen naamtopic achter de schermen waar we 'm compleet afzeiken en static het karwei laten afmaken.quote:
Dus jij denkt voor Boswachter?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:15 schreef elfzesendertig het volgende:
[..]
Mijn kan het ook geen ruk schelen, lees dan eens voor een keer in je levenEchter, een de_boswachter zal zeggen wat ik net heb gezegd: Juup is geen Klaagbaker.
Moderaten op FOK! met sterren!!!quote:Op zondag 20 juli 2008 21:14 schreef Tinuzzz_Talpa het volgende:
Zal er ooit zo'n verkiezing komen in TV?
Het subforum TV.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:19 schreef Triptamine het volgende:
[..]
Moderaten op FOK! met sterren!!!
Dan wil ik Peter da freeze op KLB
LE-ZEN.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:19 schreef de_boswachter het volgende:
Juup gaat zo kankerhard niet geaccepteerd worden
Waarom 2 weken een schijnverkiezing houden als stemmen van users toch niet tellen ?
Dat ik het niet wordt: Prima. Chris2k had het idd ook meer verdiend.
De stemmen van de userts worden nog geteld, bossie!quote:Op zondag 20 juli 2008 21:19 schreef de_boswachter het volgende:
Waarom 2 weken een schijnverkiezing houden als stemmen van users toch niet tellen ?
Er komen toch twee nieuwe modjes?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:19 schreef de_boswachter het volgende:
Ben je hier nog steeds, zie nog geen nieuwe aanmelding op scholieren.comquote:Op zondag 20 juli 2008 21:19 schreef de_boswachter het volgende:
zeg dat danquote:
Je mot die stront eens uit je ogen halen, de stemmen worden geteld, minus klonen.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:19 schreef de_boswachter het volgende:
Ze hebben niet eens een aparte klaagbaak.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:21 schreef Queen_Bee het volgende:
Hoe bevalt scholieren.com so far?
Ik zit daar allang onder het account: 2hot2handlequote:Op zondag 20 juli 2008 21:22 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Ben je hier nog steeds, zie nog geen nieuwe aanmelding op scholieren.com
daar zit de boswachter al niet meer tussen, die heeft zich buitenspel gezet door de opmerking van ik vertrek als juup moderator wordt. dan wordt het automatisch chris2kquote:
Hoi collegaquote:Op zondag 20 juli 2008 21:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je mot die stront eens uit je ogen halen, de stemmen worden geteld, minus klonen.
tonks is weg, daar is, als ik het goed begrijp Juup voor in de plaats gekomen en dan komt er dus nog een nieuwe bij. Heb ik het zo goed begrepen?quote:
Oei, dit gaat nog een zware opgave wordenquote:Op zondag 20 juli 2008 21:23 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Ze hebben niet eens een aparte klaagbaak.
dat je daar het wachtwoord nog van wistquote:Op zondag 20 juli 2008 21:23 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik zit daar allang onder het account: 2hot2handle
Wat een vruchtbare en vrolijke samenwerking zal dat worden tussen jou en de rest.quote:
Ik ben 't niet eens met de klonen.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:23 schreef yvonne het volgende:
[..]
Je mot die stront eens uit je ogen halen, de stemmen worden geteld, minus klonen.
Word je A dan?quote:
6 topics en tig kloonsquote:Op zondag 20 juli 2008 21:26 schreef Queen_Bee het volgende:
Met al die kloonscans zijn we morgen wel klaar eh
Laat ook even het aantal klonen weten, wil je?quote:
Hoezo verrassend , er wordt nog geteldquote:Op zondag 20 juli 2008 21:29 schreef Dikke_Man het volgende:
Wat een verrassende uitslag. Gefeliciteerd Juup!
Juup is al verkozen. Dat is een verrassende uitslag. De andere uitslag moeten we inderdaad nog afwachten.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:30 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Hoezo verrassend , er wordt nog geteld
Die zal sowieso verrassend zijnquote:Op zondag 20 juli 2008 21:31 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
Juup is al verkozen. Dat is een verrassende uitslag. De andere uitslag moeten we inderdaad nog afwachten.
Dat magquote:Op zondag 20 juli 2008 21:30 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
Zou ik je erop mogen wijzen dat het meervoud van kloon klonen is?
Dat weet je niet?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:30 schreef kraakvandaal het volgende:
[..]
Wat is nu precies een kloon? Leg me dat eens uit.
Dank je!quote:Op zondag 20 juli 2008 21:35 schreef Dikke_Man het volgende:
[..]
Yvonne, het meervoud van kloon is klonen. Dat wou ik even gezegd hebben.
Welkom op FOK!quote:Op zondag 20 juli 2008 21:38 schreef Emimich het volgende:
Toch krom dat een van de nummers 1 & 2 uiteindelijk geen mod zal worden terwijl de nummer 3 het wel wordt doordat er achteraf opeens een 'crewverkiezing' blijkt te zijn geweest.
Ook jij moet de stront eens uit je ogen halen, nummers 1 en 2 ( een van de twee) worden wel degelijk mod.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:38 schreef Emimich het volgende:
Komt er een verkiezing die wekenlang duurt en dan wordt op het einde de nummer 3 mod gemaakt, nota bene een autist die zich dus perfect zal kunnen inleven in de posters![]()
Toch krom dat een van de nummers 1 & 2 uiteindelijk geen mod zal worden terwijl de nummer 3 het wel wordt doordat er achteraf opeens een 'crewverkiezing' blijkt te zijn geweest.
jij blijft onze winnaar hoor onder de baggeraarsquote:Op zondag 20 juli 2008 21:41 schreef de_boswachter het volgende:
Hey jongens ik rij eens ff langs de McDonalds.
Ik lees het hier allemaal morgen wel
Schitterend wat mijn KLB-verkiezing teweeg heeft gebracht![]()
![]()
!1___1
quote:Op zondag 20 juli 2008 21:41 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
!1___1
Je hebt door dat er nog steeds geteld wordt en dat er nog geen KLODOLS uitslag is gepost?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:38 schreef Emimich het volgende:
Ook al? Jeuh wat een bezetting dan.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook jij moet de stront eens uit je ogen halen, nummers 1 en 2 ( een van de twee) worden wel degelijk mod.
oooooooooooooooooooooohquote:
Je zal vast een aardige jongen zijn, maar door zulk soort posts wil ik je schoppenquote:Op zondag 20 juli 2008 21:41 schreef de_boswachter het volgende:
![]()
!1___1
en wanneer wordt die gepost?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:42 schreef zarGon het volgende:
[..]
Je hebt door dat er nog steeds geteld wordt en dat er nog geen KLODOLS uitslag is gepost?
Hij is het!!!! ( je topic)quote:Op zondag 20 juli 2008 21:43 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Je zal vast een aardige jongen zijn, maar door zulk soort posts wil ik je schoppen
En nu ga ik echt naar bed
Juup gaat er druk met zijn.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:42 schreef gers het volgende:
[..]
jij blijft onze winnaar hoor onder de baggeraars![]()
Wat denk je van: "als we klaar zijn met tellen en de klonen eruit vissen"quote:
Ja wat nuquote:
Wehehhehequote:Op zondag 20 juli 2008 21:43 schreef yvonne het volgende:
[..]
Hij is het!!!! ( je topic)
Ga je nu al slapen?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En ja, moet ik je even knijpen? Ik zie tegenwoordig weinig van de nacht
![]()
![]()
![]()
![]()
I'm super sonic man
Do you wanna buy a rocket
Ik heb mijn broertjes op mijn PC laten posten, tellen die nu niet mee?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:45 schreef yvonne het volgende:
[..]
Wat denk je van: "als we klaar zijn met tellen en de klonen eruit vissen"
McNuggets.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:45 schreef de_boswachter het volgende:
Maar goed: Nu ben ik me echt een paar McNuggets halen. Bis morgen![]()
Waarom edit je je eigen post?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:47 schreef Juup© het volgende:
edit.
Oeh, dan ga je toch 10 punten omlaag, heej joh das balen, had je bijna gehaald.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:49 schreef Chriz2k het volgende:
Ik kom uit op:
Boswachter: 38
Chriz2k: 38!
!
!
Maar dat is zonder klooncheck, dus dat zit wel goed.
En da's zonder de stemmen meegeteld van de crew.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:49 schreef Chriz2k het volgende:
Ik kom uit op:
!
!
quote:Op zondag 20 juli 2008 21:49 schreef Chriz2k het volgende:
Ik kom uit op:
!
!
Die mochten toch niet stemmen?quote:Op zondag 20 juli 2008 21:52 schreef zarGon het volgende:
[..]
En da's zonder de stemmen meegeteld van de crew.
quote:Op zondag 20 juli 2008 21:38 schreef Emimich het volgende:
Komt er een verkiezing die wekenlang duurt en dan wordt op het einde de nummer 3 mod gemaakt, nota bene een autist die zich dus perfect zal kunnen inleven in de posters![]()
Helder licht.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:41 schreef yvonne het volgende:
[..]
Ook jij moet de stront eens uit je ogen halen, nummers 1 en 2 ( een van de twee) worden wel degelijk mod.
quote:Op zondag 20 juli 2008 21:49 schreef Chriz2k het volgende:
Ik kom uit op:
!
!
Dan wordt het James1988 of yosander.quote:Op zondag 20 juli 2008 21:54 schreef Maisnon het volgende:
En als de crew meestemt dan is het al helemaal ernstig
Oh dus zo heeft Mugabe gewonnenquote:Op zondag 20 juli 2008 22:03 schreef Emimich het volgende:
Zo'n klooncheck is leuk maar dat geeft ook een uitstekende gelegenheid om deze verkiezingen te manipuleren. Oftewel, plaats dan ook de resultaten van zo'n klooncheck in plaats van simpelweg de 'vernieuwde' uitslag te posten.
quote:Op zondag 20 juli 2008 22:03 schreef Emimich het volgende:
Zo'n klooncheck is leuk maar dat geeft ook een uitstekende gelegenheid om deze verkiezingen te manipuleren. Oftewel, plaats dan ook de resultaten van zo'n klooncheck in plaats van simpelweg de 'vernieuwde' uitslag te posten.
Dat bedoel ikquote:
Daar moesten ze ook nog de klonen eruit filterenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Account 1:quote:Op zondag 20 juli 2008 22:08 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Daar moesten ze ook nog de klonen eruit filteren
die tellen we allemaal mee natuurlijk.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:19 schreef longinus het volgende:
Maar als de konen van yvonne wel meetellen krijgen we een heel verrassende uitslag
Jij gaat je blauwe kleurtje opzeggen?quote:Op zondag 20 juli 2008 22:21 schreef ondeugend het volgende:
[..]
die tellen we allemaal mee natuurlijk.
En daar ben ju al achter? Hulde.quote:Op zondag 20 juli 2008 22:41 schreef ANCT het volgende:
Het komt er dus op neer dat FOK! niet democratisch is (duh) zelfs niet al doen ze alsof
nee ik dacht dat ze misschien eerlijk zouden stemmen om daarna de_boswachter na een week weer zwart te makenquote:
L-E-Z-E-Nquote:Op zondag 20 juli 2008 23:57 schreef Litpho het volgende:
Ondanks dat ik op Juup gestemd heb was dit uiteraard doorgestoken kaart. Schande.
7e hit waarschijnlijkquote:Op zondag 20 juli 2008 23:26 schreef Nikmans het volgende:
Ik kan dat barfight topic van de_boswachter niet meer vindenIemand help me
Euhrm?quote:Op zondag 20 juli 2008 22:41 schreef ANCT het volgende:
Het komt er dus op neer dat FOK! niet democratisch is (duh) zelfs niet al doen ze alsof
Om bepaalde users op de kast te krijgen wel ja.quote:
Heerlijk toch?quote:Op maandag 21 juli 2008 00:26 schreef BobbyB het volgende:
[..]
Om bepaalde users op de kast te krijgen wel ja.
quote:Op maandag 21 juli 2008 00:15 schreef BobbyB het volgende:
Misschien moet de crew ook maar zo schuin gaan typen, dat valt tenminste op, 1136 krijgt er constant commentaar op.
De telling kan duren tot 12 December 2011 !quote:Op maandag 21 juli 2008 06:43 schreef StateOfMind het volgende:
En? Nummer 2 al bekend?
Thanx !quote:Op maandag 21 juli 2008 08:43 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik stem op
de_boswachter
![]()
Een verstandig man met een KLB hart op de goede plaats.
En dat hij die saaie Juup maar goed het leven zuur mag maken.
hihi.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:51 schreef Queen_Bee het volgende:
Flikker op naar scholieren.com.
quote:Op zondag 20 juli 2008 21:19 schreef de_boswachter het volgende:
Wat zit je nou stom te huilenquote:Op maandag 21 juli 2008 08:57 schreef Queen_Bee het volgende:
Dan mag Chriz er één stem bij omdat jij liegt en je beloftes niet nakomt.
quote:Op maandag 21 juli 2008 09:00 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Wat zit je nou stom te huilenDie stinkjuup is toch helemaal niet democratisch gekozen.
en daar ging het 'm nou juist om.
Chriz of boswachter wordt toch nog steeds mod, fuckface. Er staat nergens dat 2 mods op deze manier verkozen worden.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:00 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Wat zit je nou stom te huilenDie stinkjuup is toch helemaal niet democratisch gekozen.
Democratisch gekozen door de crew, dus wat swets je nu (sorry swetsenegger)quote:Op maandag 21 juli 2008 09:00 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
je mag bijna je quote in deeltje 2 plaatsenquote:Op maandag 21 juli 2008 09:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Chriz of boswachter wordt toch nog steeds mod, fuckface. Er staat nergens dat 2 mods op deze manier verkozen worden.
Uitlachen doet pijn. Auwquote:Op maandag 21 juli 2008 09:00 schreef ShaoliN het volgende:
[..]
Hahaha. Ik lach je uit. Hahahaha. Geen zelfmoord plegen nu he?
Op mijn zenuwen? Ik vermaak me prima. Juist door jouw krasgedrag.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:06 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Uitlachen doet pijn. Auw![]()
Nee doe ik niet. Als is het maar om jou op de zenuwen te werken
Het is te merken dat je te veel gaten in je kaaskop hebt zitten.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:43 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
Ik stem op
de_boswachter
![]()
Een verstandig man met een KLB hart op de goede plaats.
Dat je samen met de boswachter snel een keer in het med topic geband mag komen te staan.quote:Op maandag 21 juli 2008 08:43 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
En dat hij die saaie Juup maar goed het leven zuur mag maken.
quote:Op maandag 21 juli 2008 09:05 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
je mag bijna je quote in deeltje 2 plaatsen
quote:Op maandag 21 juli 2008 09:04 schreef Queen_Bee het volgende:
[..]
Chriz of boswachter wordt toch nog steeds mod, fuckface. Er staat nergens dat 2 mods op deze manier verkozen worden.
quote:Op maandag 21 juli 2008 09:07 schreef morpheus_at_work het volgende:
[..]
Het is te merken dat je te veel gaten in je kaaskop hebt zitten.
[..]
Dat je samen met de boswachter snel een keer in het med topic geband mag komen te staan.
Blijkbaar ben je zelf te stom om te begrijpen, dat er een verborgen 2de moderator verkiezing was binnen de crew en dat de normale verkiezing nog steeds doorloopt. dat daar de 'beste' maar van mag winnen. Alleen 1 persoon heeft van de toren lopen blazen en dat is niet Chriz2k.quote:Op maandag 21 juli 2008 09:10 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen. Blijkbaar ben je te stom om het te begrijpen. Boswachter vermeldde ergens in een post dat hij weg zou gaan als Juup deze verkiezing zou winnen. Dit is uiteraard niet gebeurd. Juup was duidelijk derde en is toch mod geworden. Ze hadden mijns inziens die plaats in moeten vullen met de democratisch gekozen 2e. Chriz2k dus.
quote:Op maandag 21 juli 2008 09:12 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
![]()
Gelukkig voeg jij wel veel toe aan dit forum.
En ik zeg dat dat onzin isquote:Op maandag 21 juli 2008 09:10 schreef Klaas.Kopkaas het volgende:
[..]
Ik zal het even uitleggen. Blijkbaar ben je te stom om het te begrijpen. Boswachter vermeldde ergens in een post dat hij weg zou gaan als Juup deze verkiezing zou winnen. Dit is uiteraard niet gebeurd. Juup was duidelijk derde en is toch mod geworden. Ze hadden mijns inziens die plaats in moeten vullen met de democratisch gekozen 2e. Chriz2k dus.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |